Va salut!
Dupa o perioada de mai bine de 3 saptamani de cand nu am mai pornit masina, astazi i-am dat cheie si a pornit. La incercarea de a pleca de pe loc, sabotii au ramas lipiti dar s-au dezlipit repede. Pana aici nici o problema.
Din buna voie i-am dat masina cuiva. Cand mi-a adus-o innapoi mi-a adus-o tractata. Simptome-rateuri in carburator/corp injector.
Am scos capacul de delco si bujia de la cilindrul 1-spre volanta, iar cand pistonul este sus, odata luleaua este perfect spre dreapta si cealalta data este perfect spre stanga - de aici trag concluzia ca a sarit de la punct.
Cand dau la automat nu bat supapele in piston, bobina-da scanteie, capacu deloc e bun, luleaua e buna, bujiile le am curatat de 3 ori ca se faceau fleasca, fisele sunt bune....Cum as putea fi sigur ca e de la distributie? mai sunt si alte verificari?