Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault kangoo 1.2 am 2000
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault Kangoo & Renault Vehicule Utilitare
miu_mirel2000
Imi cer scuze pentru deschiderea acestui topic.... dar sincer nu am reusit in Giurgiu sa ii dau de cap motorului de pe masina mea. Mentionez ca am un Renaul kangoo din anul 2000 cu motor de 1145cmc... si nu imi functioneaza pistonu 2,3 ... pot spune ca am schimbat bobina de inductie, fisele .... si tot acceasi problema..... masina functioneaza doar in 2 pistoane respectiv pistonul 1 si 4 .... . VA ROG AJUTATI-MA.... nu stiu ce sa ii mai fac . Multumesc ....
espacern
Poate nu este buna bobina?
Ce s-a schimbat este nou sau SH?

@+
miu_mirel2000
Mentionez : Bobina inductie este noua
Fisele sunt noi cumparate din magazin, sigilate.
espacern
Verifica conexiunea la mufa calculator de injectie sa nu fie coroziune.
Daca toate verificarile electrice nu au dus la rezolvare trebuie desfacuta chiuloasa si schimbata garnitura(se arde intre cilindri).

@+
miu_mirel2000
Mi-a spus un mecanic ca cica nu stiu ce supape numai inchide bine si ca trebuie sa ii dau 400 lei sa mearga cu nu stiu ce piesa la rectificat (la un strung parca) ...
Oare mai exista vreun mecanic bun? in Romania sau numai carpaci??? daca le i-au asa pe toate la rand .... unde ajung ??? sa bag bani in ea cat nu face??? vreau ceva concret un raspuns sigur .... se poate gasi pe acest forum????
espacern
QUOTE(miu_mirel2000 @ 27 Mar 2014, 15:45)
vreau ceva concret un raspuns sigur .... se poate gasi pe acest forum????

Un raspuns concret si sigur nu poti sa primesti pe forum....nu s-a vazut/auzit motorul cum functioneaza.
Daca un mecanic a vazut masina si a dedus ca sunt supape....ce mai intrebi pe forum?
Mergi si la alti mecanici si intreaba....mai bine!

@+
cata cfr
Si eu am acelasi motor pe Kangoo-ul meu.Eu as incerca prima data un tester pentru ca motorul este multipunct MPI si injectoarele sunt electrice deci sunt deschise de catre calkulatorul masinii . Eventual verifica contactele elctrice. Mufele de la injectoare, mufele de la calkulator....etc
miu_mirel2000
Multumesc .... observ ca in Romania sunt numai mecanici si nici macar unu nu stie ce are o masina cu adevarat ....a propo tester nu arata nici macar 1 eroare . in fine... credeam ca am sa gasesc rezolvarea aici..... mai astept un raspuns ... poate a mai intalnit cineva problema aceasta .... ! apropo toti mecanici la care am fost si-au dat cu presupus`ul. IN FINE..... astept un posibil detinator de renault kangoo ca al meu... care in trecut a intampinat aceasta problema ... sa imi dea si mie un indiciu ....
cata cfr
Ma simpt ofensat domule miu. Eu incerc sa iti dau un sfat prietenesc ,nu sunt mecanic,specialist,etc. ci doar un detinator de renault kangoo 1.2. Dca vrei sfaturi exacte dar contra cost evident du-te la reprezentanta ca poate noi te plictisim!
miu_mirel2000
Eu am intrat aici cu speranta ca cineva a mai intalnit problema asta .... nu sa isi dea x si y cu presupus-ul .... cum o faci dumneata .... . Tocmai .... asteptam raspuns-ul unui mecanic .... nu al unei persoane care se ocupa cu ``facut de paine`` si .... i-si da cu presupus-ul in mecanica!!! Cred ca Dumneavoastra ar trebui sa numai induceti lumea in eroare si ... sa v-a vedeti de altele ... !
Lasand o persoana capabila sa dea un raspuns concret...



Inca o data deci.... : am un Renault kangoo din 2000... motor 1149cmc ....
-scot fisa nr 1 moare motorul *deci acel piston este in sarcina
-scot fisa nr 4 moare motorul *deci acel piston este in sarcina
-scor fisa nr 3 motorul parca tureaza mai incet..... dar nu moare...
-scot fisa nr 2 motorul functioneaza la fel ca si cum nu as scoate fisa .....

Deci .... incerc sa aflu care-i buba ! .
Ma poate ajuta cineva ?
Multumesc.!
cata cfr
Pentru cultura ta generala domnule afla ca nu am decat vre-o 19 ani vechime in camioane si in special pe transporturi exceptionale adica gabarite depasite. Poate iti fac vre-odata cu mana cand te va trage masina de insotire pe dreapta ca vad ca aici esti zmeu. Si cu asta sa nu mai aud de tine.
miu_mirel2000
Soferul de tir nu este mecanic!
miu_mirel2000
Buna seara cred ca am rezolvat problema ..... masina este intr-un service momentan .. mecanic-ul mi-a spus ca nu mai inchid supapele ..... de la pistoane ... sau cel putin 1 supapa ... acum o sa vada ce este akolo ....ori trebuie rectificata la un strung ori .... o lipeste el manual....
Mentionez ca toate astea ma costa 500 lei am postat ca poate mai se gaseste vreun ..... sofer cu aceasta problema ....
P.S. REVIN CU DETALII!!!
espacern
Ce lipeste manual...mecanicul?

@+
cata cfr
Cred ca in loc de alezeaza scaunul si gulerul supapei domnul miu a inteles ca lipeste. Apropo cu okazia asta ca ai chiuloasa data jos este recomandat si o alezare plana a acesteia. Vorbesc eu, Sofer de tir nu ie mecanik!
miu_mirel2000
Da ai dreptata, imi cer scuze !!!

Am constatat ca, garnitura de la chiuloasa era arsa..... astept sa vedem cauza ... si am sa revin cu noi informatii
miu_mirel2000
Deci .....in concluzie am reparat masina .... defectul ...garnitura de chiuloasa arsa..... cauza.... a ramas...fost-ul propietar fara apa .......(s-au ia fiert apa....) carand greutati foarte mari cu ea.... si nu a simtit.... ca merge prost.... si ia dat viteza.... deci s-a ales prafu de garnitura ..... .
espacern
Era mai de ajutor daca scriai si ce s-a schimbat...mai exact?
Ca daca s-a schimbat doar garnitura de chiuloasa cu 500 Ron poti sa te mai pregatesti de inca 500 Ron pentru alta.

@+
miu_mirel2000
am schimbat doar garnitura de chiuloasa si a rectificat la strung .. nu stiu ce pe akolo masina functioneaza perfect am facut si R.A.R-ul si.... am parcurs aproximativ 14000 km
baciudibaciu
QUOTE(miu_mirel2000 @ 22 Apr 2014, 07:26)
Deci .....in concluzie am reparat masina  .... defectul ...garnitura de chiuloasa arsa..... cauza.... a ramas...fost-ul propietar fara apa .......(s-au ia fiert apa....) carand greutati foarte mari cu ea.... si  nu a simtit.... ca merge prost.... si ia dat viteza.... deci s-a ales prafu de garnitura ..... .
*




Nu stiu-sincer, ce ma face sa cred ca boacana ai facut-o chiar tu,dar este bine ca pana la urma ai rezolvat problema.Nu greutatea in exces sau viteza mare au detrminat aparitia acestui defect ci lipsa de atentie acordata masinii-motorului in special !
Cred ca ar trebui verificat sistemul de racire-radiator,furtune, coliere sa nu existe scurgeri de lichid de racire si foarte important electrovrntilatorul, releul lui si electrocupla !
Ps . sa nu mi-o iei in nume de rau -ma refer la remarca de inceput !
miu_mirel2000
Multumesc pentru informatie ... masina cand am cumparat`o avea acest defect.... am verificat tot acum functioneaza perfect,mabucur ca exista si oameni care dau informatii utile...
miu_mirel2000
Am o alta problema acum .... vreau sa merg in Bulgaria la Russe caci in Romania sub 200 lei nu am gasit o pompa de benzina..... dar nu stiu ce sa le cer caci vreau sa merg cu masina personala deci nu pot sa umblu sa scot pompa din rezervor ....
Mentionez ca masina are motor 1.2 benzina 43 kw este din 1999 dar nu stiu un cod anume caci bulgarii nu stiu romaneste prea bine si deci vreau daca puteti sa ma ajutati .... sa-mi dati un cod ceva dupa care sa caute acei bulgari .... Multumesc frumos anticipat
razvan54
Buna ziua
Am un Renault Kangoo 1.2 din 99 care in momentul cind se incalzeste nu mai porneste .Am schimbat motorasul pas cu pas ,bobina de inductie senzorul de temperatura si nimic.Cand se raceste aproape la 0 porneste la sfert de cheie.Va rog daca poate cineva un sfat.Multumesc anticipat
espacern
Senzorul de pe volanta/mufa/cablajul lui....asta trebuie verificat/schimbat.
razvan54
Lam verificat si curatat. Pe diagnaza dadea motorasul pas cu pas e schimbat si nimic.
gabimilo1
salut,

poate cablajul de la motorasul pas cu pas sa fie de vina daca zici ca l-ai schimbat si nu se simte nimic.
razvan54
Motorasul functioneaza pina la temperatura optima dar daca se opreste motorul nu mai porneste pana nu e rece
einstein1984
fa o diagnoza la cineva care se si pricepe
razvan54
Va multumesc pentru indrumari.
Amrezolvat problema a fost senzorul de la volanta.
Acum merge .Multumiri
Kangoo88
Buna ziua am un reno kangoo 1,2 an 2000 am vrut sa scot pompa din rezervor dar nu reușesc sa scot conductele nu sunt ca la Logan cu buton ,îmi poate da cineva vro ideie ,Mulțumesc o zi buna
espacern
Trebuie un cleste special.
Nu ai clestele nu forta ca ajungi sa schimbi toate conductele.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.