Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: In sfarsit am eliminat zornaitul catalizatorului
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos
jas2
In prima faza am crezut ca este ceramica sparta.
Dar am avut o mare surpriza sa constat ca...Vezi foto.

Nu stiu cum au aparut acolo si de unde sunt acele table.Am crezut ca sunt cuzinetii radmasa.gif
Zornaie cam de 50-80 de mii de km(urasc sa folosesc semnificatia k) si ma disperase.Acum e liniste si motorul toarce ca nu-l auzi.Si in ture toarce biggrin.gif

Priviti si voi si va minunati.

Am taiat teava la 10 cm in aval si asa au aparut acele table in teava(le-am scos cu mana) ca altfel nu stiam de existenta lor.Acea bucata de teava a fost inlocuita pentru ca se gaurea mereu.

Mama ta de Renault...dar tot te iubesc. wub.gif
espacern
Asa ceva nu am vazut intr-o teava de esapament......inca!
Ce sunt si de unde au ajuns acolo....X-files?

@+
R19/16v
Par a fi lungi cat e catalizatorul de lat. Banuiesc ca erau niste intarituri care s-au desprins...
alexxutzu
Am fost la un service de tobe astazi fiind ferm convins ca zgomotul vine din fata, am dibuit problema. Sitele din toba (spate) s-au desprins. Cel de acolo mi.a zis ca trebuie schimbata toba 280 ron + 50 ron manopera. Intrebarea mea este ce rol au acele site? Mai am varianta de a taia toba, a scoate sitele si a o suda la loc dar pentru asta as vrea sa stiu ce rol au sitele.
espacern
QUOTE(alexxutzu @ 20 Dec 2014, 11:12)
Mai am varianta de a taia toba, a scoate sitele si a o suda la loc


E cea mai rezonabila varianta.
hellcat
QUOTE(alexxutzu @ 20 Dec 2014, 11:12)
Intrebarea mea este ce rol au acele site? Mai am varianta de a taia toba, a scoate sitele si a o suda la loc dar pentru asta as vrea sa stiu ce rol au sitele.
*


Sitele au rol de amortizare a zgomotului, in functie de arhitectura sitelor si pozitionare o toba poate fi normala sau sport. Inlocuirea unui element din esapament intra in categoria intretinerii curente a unui autoturism, e de evitat carpeala...intr-o tara normala nu iei itp-ul cu tobe/catalizator taiate, golite si carpite.
alexxutzu
QUOTE(hellcat @ 20 Dec 2014, 11:47)
Sitele au rol de amortizare a zgomotului, in functie de arhitectura sitelor si pozitionare o toba poate fi normala sau sport. Inlocuirea unui element din esapament intra in categoria intretinerii curente a unui autoturism, e de evitat carpeala...intr-o tara normala nu iei itp-ul cu tobe/catalizator taiate, golite si carpite.
*



Iti dai seama ca nu vreau sa merg cu zgomotul de tractor dupa mine, indiferent cat de sport ar suna.
R19/16v
Atunci inlocuieste toba!!
synergist
Hm....la o inspecție exterioară, la mine la căruță, toba nu are nimic..țevine ok, dar in mașină la viteză se aude un uruit puternic
Tata l a sesizat când a fost in spate...
jedimisu
Am și eu un zgomot pe la tobă. Nu știu de unde e și nici de la un service (unde am schimbat saboții) nu mi-au dat un răspuns.
O cunoștință ce repară mașini, dar nu oficial, mi-a spus că un sabot e rupt. V-aș întreba pe voi, care vă pricepeți, dacă sabotul are ceva, că i-a făcut poză. Mulțumesc.
miciceii
Acest suport tine toba in 3 puncte,1 punct este partea din cauciuc iar celelalte 2 sunt acele 2 snururi.Din foto snurururile nu par rupte dar cauciucul cu toate ca nu se vede bine in poza,la partea din mijloc cred ca este crapat,imbatranit.Greutatea tobei este sustinuta mai mult de partea de cauciuc,rolul snururilor este de a tine toba/traseul de evacuare pe pozitia corecta.
Daca este crapat/imbatranit eu recomand sa il schimbi.
Eu personal i-am schimbat pe amandoi o data.
jedimisu
Mulțumesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.