Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Iliasca mea din 2000 ruginita
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4
crystyan28
Pentru inceput o sa incep cu povestea.Inainte de a-mi lua permisul in 2010 mi-am cumparat o dacie din 95 care se cam speria de ciolofane(accident din 5 in 5 luni) primul nu l-am facut eu iar la al doi-lea nu am fost eu de vina dupa ce am luat permisul evident ca la a-3-a reparatie am renuntatla ea dupa care mi-am luat alta dacie din 97 care avea doar caroseria si actele ca restu le-am pus de pe anterioara si evident ca din cauza asigurarii foarte mari am dat-o dezmembrata piesa cu piesa dar am tinut piesele bune pentru asta ce am cumparat-o pe 13 martie 2013 fara itp,asigurare,doar cu rovinieta.Acestea fiind spuse o sa incep cu descrierea acestei dacii.
Am cumparat-o de la un postas de la tara care o carutise prin tot satul livrand pensii si scrisori zi de zi cu aceasta masina.Cand a intrat in posesia mea nu avea bune:amortizoarele,arcurile,bucsarae,pivotaraie,maneta de viteze era praf,caseta de directie la fel,n-avea frane decat pe dreapta spate,semnalizari,stop frana,si multe maruntaie defecte.
Dar avea motor,cutie viteze,si asigurare ft mica(200lei/an)
Ca imbunatatiri a primit:suspensie coborata si rigidizata,instalatia electrica a fost pusa la punct,franele au fost inlocuite de la pedala pana la ultima roata in afara de discurile fata,filtru sport,evacuare directa fara detenta si toba finala sport,inchidere centralizata cu deschidere porbagaj din telecomanda,caseta de directie reconditionata,volan sport cu claxon pe el functional,lumini in bord albastre pe smd,fete usi model super nova,jante aliaj vara,si multe altele dar nu imi aduc acum aminte.
Am vrut sa renunt la ea din cauza a doua gauri in pedalier dar le-am reparat si nu mai renunt pentru ca mecanic este buna estetic se va rezolva in vara acestui an.
Las pozele sa vorbeasca si astept sugestii si pareri (bune sper)
Va multumesc,ca ati avut rabdare sa cititi.
sorin1983
se pare ca e super sport fiind foarte usurata de la mama natura smile.gif e mult de munca la ea...
crystyan28
Intradevar e superusurata dar aceasta invatisare se va schimba in vara acestui an cum am spus si mai sus de alt fel va fi schimbata si culoarea,usile,aripile,capotele(motor,portbagaj)si multe altele.Eu ma bucur ca este buna la lonjeroane si la partea spate.
cristio_79
Vezi ca incepe rematu'. Scapa de ea, vinzi bonul si gasesti ceva mai de Doamne-ajuta!
Daca mai umbli cu suspensie coborata si rigidizata, s-ar putea sa sara tot de pe ea.
Iulikk
Nu-i nimic, in vara apare Transformers. Zice ca e recuzita din film.
Lostboy
CT 91 RUS de la RUST?
user posted image
BennyORWO
QUOTE(cristio_79 @ 17 Mar 2014, 13:53)
Vezi ca incepe rematu'. Scapa de ea, vinzi bonul si gasesti ceva mai de Doamne-ajuta!
Daca mai umbli cu suspensie coborata si rigidizata, s-ar putea sa sara tot de pe ea.
*


Nu cred ca se mai poate face treaba asta.
Din cate am inteles,banii de pe tichet,intra intr-un cont,sau ceva de genu,dupa care se scad la plata masinii noi.
gabize
De obicei se spune: Drumuri bune cu ea!
Da' fără supărare, ce văd eu în poze e daună totală. Ca s-o aduci într-o stare de funcționare și estetică bună, nu cred că merită investiția.
daniel93
Ti-a trecut ideea cu golf 3? laugh.gif
E bine ca o faci, chiar si asa cu nituri. Avantajul la reparatia cu nituri in loc de sudura e ca poti grundui si chiar antifona tablele, inainte de a le suprapune, si poti folosi tabla zincata sau galvanizata, cum se pune pe case (nu stiu exact de care e, dar nu rugineste).
Dupa ce termini cu vopsitul, ia o pompa si baga-i ulei in toate cavitatile, si nu cred ca o sa mai ai treaba cu ea.
Spor la treaba!
todhiere
Nu vreau sa fiu si eu dintre aia care baga musca in ciorba, dar e cam lapte praf masina asta.

Totusi, nefiind expert, nu vreau sa dau cu barda in munca ta, deci pe aceasta cale iti urez succes si rabdare sa scoti ce vrei din ea.

Desi eu zic ca nu merita mare lucru aceasta masina, macar de era o dacie 1300 clasica, sau 1310 din anii '80, poate merita salvata. Decizia e a ta binenteles, asa ca bafta si spor!
BennyORWO
Eu il sustin pe crystyan28.
La fel am si eu de munca la dacia mea,poate chiar mai mult.
Si ce daca nu e 1300...tot dacie e,si merita salvata.
Multa bafta la proiect.
daniel93
Ba chiar faptul ca nu e 1300, ci masina de circulat, face lucrarea mai usoara. Lucrarile nu necesita calitate de restaurare, iar piesele se gasesc in orice magazin.
Eu sunt adeptul lucrarilor sanatoase, renunt la aspect in favoarea rezistentei. La 1300 lumea are pretentii de originalitate, ti se urca toti in cap daca dai antifon in compartimentul motor, ca arata mai bine fara, si tine pana la primavara...
Nu toti suntem restauratori totusi, si nu toate daciile trebuie sa fie frantuzesti.
Masini ca a lui crystyan28 inca se repara in multe ateliere, nu e ceva iesit din comun sa mai faci un RK la o dacie in ziua de azi.
crystyan28
Cat despre incurajari ii multumesc lui daniel si lui benny cat despre remat acolo sa se duca citroenul tau cristio_79 ca aceste dacii o sa ingroape multe citroen-uri,renault-uri si pegeot-uri si nu o sa le ingroape numai daciile ci o sa le ingroape pretul si calitatea pieselor marcilor franceze.Tatal meu a avut un peugeot 206 si mai bine facea la 3 dacii capitala la tinichigerie decat sa investesca in acea masina asa ca lasa-ne cu "ceva mai de doamne ajuta".Cine vrea o masina cu care sa se duca doar la service pentru ca nu stie in ce directie se srange un surub sa isi ia ceva mai bun dar foarte costisitor de intretinut.Nu uita ca multi dintre noi nu ii avem pe mami si tati sa ne dea bani de masini scumpe si bani de benzina.Noi ne rupem oasele pe 7-800 de lei pe luna nu avem bani de frantuze.Asa ca eu ii respect pe cei care au investit sau investesc putini lor bani in dacii si nu arunca banii pe porcarii frantuzesti.Inca o data lasa-ne ca nu avem nevoie de sfatul tau.Dute si da sfaturi pe citroen club.Ce cauti pe dacia club daca ai "ceva mai de doamne ajuta"?Aici e DACIA nu citroen.Hai pa si nu mai descuraja oameni care stiu ce inseamna o masina care are nevoie de atentie.Si pentru cei care au un sfat sau o sugestie buna sunt bine veniti dar celor care au dat dacia la remat o sa le dau cu pietre in cap.Cei care s-au vazut in straineze nu mai vor dacii ca vezi doamne nu sunt bune dar au uitat pe ce masini au invatat sa conduca si cu ce masini s-au tarait fara sa investeasca ani de zile.Dacii-le au ajuns cum au ajuns datorita celor calora s-au fudulit si vor comfort.Cei care nu ati avut s-au nu aveti DACII va rog sa nu postati aici pentru ca este DACIA FORUM CLUB.Iar cei care nu suportati dacia luati o poza sa va ofticati ca voi nu aveti rugina iar noi daciotii avem si nu ne doare de plasticele voastre.Noi avem gauri vizibile dar voi astupate de plastice.
BennyORWO
Ca sa te incurajez putin,arunca un ochi la jurnalul meu,sa vezi cat de munca am la baba mea: smile.gif :
http://www.daciaclub.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=241927&st=0
crystyan28
Merci benny pentru incurajare.Eu din fericire stau mult mai bine la capitolul sasiu praguri lonjeroane de fapt pot spune ca daca nu aveam acele gauri in pedalier eram nici nu imi venea in minte sa o schimb.Am ales varianta cu nituri deoarece un prieten de-al meu are o dacie din 97 si a avut aceleasi gauri in pedalier la suportul de cric si cei de la service nu iau putut suda deoarece pe pragul dreapta are conducta de gpl asa ca i-au facuto cu nituri dar nu iau dat cu mastic pensulabil si nu au folosit tabla zincata ci au folosit tabla normala etansata cu silicon sanitar la imbinari si data cu grund.Aceasta operatie a facuto acum 3 ani si nici in momentul de fata nu a aparut rugina.Eu am folosit tabla zincata de 1mm grosime si mastic pensulabil italian.saptamana asta este posibil sa ii schimb usile ca am fost la un centru de fier vechi si aveau o dacie din 97 cu usile perfecte dar inca nu o luase baieti la fier vechi deoarece nu mai aveau voie sa cumpere autoturisme(nu stiu ce timbru de mediu le trebuie)dar i-am lasat nr meu de telefon baiatului si a zis ca ma suna.Eu nu mai vreau modelul meu de usi pentru ca sunt foarte pacatoase.Cat despre investitie am gasit un atelier tinichigerie vopsitorie foarte bun si lucreaza bine dacii pentru ca vopsitorul si tinichigiul de acolo au si ei dacii si mi-au facut un calcul undeva la 1800lei manopera + materiale in afara de piese(usi capote etc)Iar piesele ma ajung maxim 100 de lei pentru ca le iau de la fier vechi pe o nimica toata la schimb cu ruginiturile mele.
RZV
QUOTE(cristio_79 @ 18 Mar 2014, 10:25)
Si ca fapt divers, apreciez enorm efortul unor oameni de aici de pe forum si de pe alte forumuri care restaureaza niste masini si le aduc la starea originala.
*



Restaurarea e una, cârpeala e alta. Asta, așa, ca să fim corecți până la capăt.
În cazul de față nu a fost, nu este și nu va fi vorba de o restaurare. smile.gif

Respecte.
gabize
Cristio_79, postul inițiatorului nu merita niciun răspuns. Din două motive:
1. Când alegi să postezi pe un forum, trebuie din start să te aștepți la păreri pro și contra. Dacă nu știi să accepți păreri contrare cu ale tale, mai bine te abții.
2. O mașină din anii '90, aflată în starea asta, nu poate fi numită altfel decât ruină. De apreciat dorința proprietarului de a face mașină din ea, dar tare mă tem că nu va investii banii necesari pentru asta, pur și simplu ar costa prea mult. Cârpeala nu se consideră renovare.

EDIT:
@crystyan28: Jurnalul de bord e comun pentru forumurile daciaclub și reno.
Iar dreptul de a posta sau nu nu-l hotărăști matale în funcție de regulile matale, ci proprietarii de drept ai acesora, ajutați de moderatori.
AR-18-MOS
Ma tot intreb, cand se va face ITP-ul pe bune? Sa scapam de rablele astea care "ingroapa" multe masini straine si care sunt un pericol in traficul rutier. wacko.gif
daniel93
Sfatul meu e sa postezi doar poze "la gata", nu mai pune poze cu rugina, ca nenii astia nu prea au habar care tabla tine de structura si care nu, pentru o gaura in portiera zic ca esti pericol public..
Pretul dat de atelier pare destul de ok, dar nu uita dupa ce o faci sa o umpli de ulei, altfel da iar rugina in ea, poate mai grav, ca tabla CN-urilor dupa ce ca e netratata mai e si subtire, cum sta apa in ea se sparge...
Iei o pompa de mana si ii bagi ulei cat mai gros (eventual pt cutie) in praguri, lonjeroane, toate traversele si zonele in care crezi ca ar putea sta. Daca ai spatiu sa te desfasori, este o reteta batraneasca cu ulei, vaselina si ceara, puse intr-un vas pe foc, amestecate bine iar rezultatul se baga fierbinte in caroserie.
In portiere si in portbagaj la imbinarile cu aripile dai vaselina cu o pensula.
Dupa ritualul asta o sa cam puta in masina a salopeta de camionagiu, dar merita laugh.gif
gabize
wub.gif
BennyORWO
QUOTE(AR-18-MOS @ 18 Mar 2014, 10:59)
Ma tot intreb, cand se va face ITP-ul pe bune? Sa scapam de rablele astea care "ingroapa" multe masini straine si care sunt un pericol in traficul rutier. wacko.gif
*


Pericol in traficul rutier nu cred ca sunt masinile(sau daciile,cum te-ai referit tu).Pericolul sunt cei din spatele volanului.
Intr-adevar,masina din jurnal,trebuie reconditionata,dar nu cred ca este un pericol rutier,mai ales daca dpdv tehnic este norme:frane,directie.
Am vazut si alte masini cu rugina chiar mai multa decat dacia de mai sus:cielo,logan,forduri,etc.
Alexul
Fosta mea dacia 1310 din 99, refuza sa rugineasca !...in afara de contra aripi care au 2 gauri de 15 cm nu are nici pe dracu.
In 15 ani dacia a facut 24000 km si motorul facut parca de 3 ori...masina nu a ruginit ptr ca a fost mereu plina de ulei peste tot...cam la 2 ani.
Acum sta gainile in ea biggrin.gif...gpl nou pus in 2013, anvelope noi, mp3 alpine, nu am luat nimic dupa ea..
AR-18-MOS
QUOTE(Alexul @ 18 Mar 2014, 14:58)
In 15 ani dacia a facut 24000 km si motorul facut parca de 3 ori
*


Wow! Ce masina! wub.gif

<span class='edit'>18 Mar 2014, 17:42:</span>
QUOTE(BennyORWO @ 18 Mar 2014, 14:54)
Pericolul sunt cei din spatele volanului.
*


Exact! Pentru ca scot in traficul rutier, niste rable cu mari deficiente, in loc sa le duca la Remat.
Rabla n-are nici o vina.
crystyan28
Cristio imi cer scuze ca nu am fost destul de explicit dar la faza cu "banii lu tati"eu m-am referit la acei care au cine stie ce bmw si sunt mari smecheri dar cand pleaca de acasa se roaga la tati sa le dea bani de benzina pentru ca nu au pus in viata lor umaru la treaba.Credema ca m-ai suparat cand mi-ai spus ca a inceput remat-ul.Am vazut mai joanghine decat a mea pe drumurile patriei.Daca eram asa un tampit nu mai renuntam la primele 2 dacii pentru ca aveau si structura de rezistenta compromisa caci dupa parelea mea daca ai umblat la praguri si lonjeroane nu cred ca vreun meserias va mai putea aduce acea masina la normal.Despre restaurare intradevar nu poate fi vorba pentru ca inca nu cere restaurarea.Usile,capotele,aripile nu inseamna restaurare sunt constient dar cei care nu stiti ce inseamna o structura de rezistenta intacta a unei masini ii rog sa nu mai dea solutii gen rabla.O fi ea ruginita dar este la exterior adica piese schimbabile prinse in suruburi.Nu are oale-le amortizoarelor ruginite nici lonjeroanele deci ca stuctura este foarte buna si chiar cred ca merita o mica reparatie.Nu stiu cate motoare de dacie de pe acest forum au 170000 de km si nu papa ulei sau nu scot gaze in starea originala.Cand am cumparat aceasta masina avea 130000 de km si garnitura de chiuloasa i-am schimbat-o la 142000 pentru ca pe partea galeriei scapa antigel iar pe partea bujiilor scapa ulei si era garnitura originala si avea chiar vopseaua de sigiliu pe prezoanele chiuloasei.Ca electric imi functioneaza perfect,frane are ca o sraina,directia e foarte sigura deci de ce nu ar merita sa mearga inca 10 ani?De ce repede remat?Intelegeti si voi o data pentru totdeauna ca daca o masina merita din punct de vedere tehnic sau pura nebunie sau cine stie ce motiv reparata sau "carpita"cum spuneti voi asta nu inreamna ca trebuie dusa la remat.Sunt foarte multe bombe pe roti in trafic si "surpriza"nu sunt dacii.Nu va intelel de ce prima parere vi se pare "programul rabla".Ati condus acea masina sa o vedeti cum tin franele cum sta pe asfalt cum porneste.Spun asta in numele tuturor care au auzit pareri de genul "chiar crezi ca merita?" sau "duo la remat" si sterge-te cu bonul la fund pentru ca nu iti vei permite nici odata o masina noua pentru ca e viata grea.Ne carpim si noi cu ce avem azi o bujie maine un pivot.Daca ne-am fi permis o masina scumpa stati linistiti ca ne plimbam toti cu mert-uri.Cand ma voi duce la tara voi face cateva poze cu drumul pana acolo si dupa aia sa imi spuneti voi daca merita o masina straina un asemenea drum.Si eu am vrut un golf 3 ca asta mi-l permiteam dar cand mai ai si chirie si intretinere si mancare de cumparat parca e mai bine sa "carpesc" dacia dupa posibilitati si sa astept sa ma vad in geam la loto.Si chiar daca as castiga la loto tot nu as renunta la dacie.Mai bine fac altii care nu isi fac jurnal din cauza celor care au ac-u si scaune reglabile incalzite.
BennyORWO
QUOTE(AR-18-MOS @ 18 Mar 2014, 16:40)
Wow! Ce masina! wub.gif

<span class='edit'>18 Mar 2014, 17:42:</span>

Exact! Pentru ca scot in traficul rutier, niste rable cu mari deficiente, in loc sa le duca la Remat.
Rabla n-are nici o vina.
*


Cuuum?deci pericol pe drumuri sunt aia cu dacii,aia cu rugina nu?pericol nu sunt aia cu masini de sute de cai,care intra in depasiri aiurea si omoare oameni nevinovati.Pericol sunt aia cu dacia,care merg cu 80-90 la ora...daaa...mare pericol...spaima soselelor,dacia 1310 cu rugina smile.gif
Incearca sa vezi viata reala...cine e mai pericol pe sosea: unu cu dacia cu rugina,sau masini de sute de cai putere,care sunt conduse de putze de 18 ani?
crystyan28
Aici ai foarete mare dreptate benny.Va rog sa votati ce e mai periculos.
gabize
Am votat.
l@u
deci mergem la pescuit ! 124.gif
crystyan28
pt ce votezi gabitze?si app daca se da un search pe google exista forum pentru fiecare marca auto nu spune nimeni ca nu ai dreptul sa postezi pe acest forum dar cum ti-ar veni tie sa intru eu pe jurnalul tau si sa scriu ca "a inceput rabla"iati un tichet.Eu nu cred ca ti-ar veni bine stiind ca poate ai muncit si ai strans pentru acea masina.Cristio nu mi se pare firesc sa ii spui cuiva asa ceva.Daca asta are omu de ce sa razi de el?Pentru ca tu iti permiti sa ceva mai bun?Nu oricine isi permite.
Domnul Danut din SV investeste cred ca mii de euro in reconditionarea daciilor.Oare nu are ce face cu banii?Oare la acei bani investiti nu isi putea lua altceva mai bun?Sau din pura pasiune pentru dacii.
Eu nu cred ca cine s-a apucat de reconditionat dacii s-a bagat direct intr-un proiect de restaurare totala ba din contra pentru ca la inceput nu ai de unde sa ai cunostiintele necesare pentru asa ceva.Incepi usor usor pana ajungi la cunostiintele necesare+relatii+mecanici+tinichigii+vopsitori.Nu m-ar mira sa vad vreun coleg de pe acest forum care acum a reparat o dacie din 97 dar peste un an doi va reconditiona o 1300 clasica invatand din greselile facute la anterioara.
gabize
l@u, ai riport! mad.gif
Zău c-aș sări acuma în mașină și-aș trage o fugă la Dunăre.

<span class='edit'>18 Mar 2014, 19:04:</span>
QUOTE(crystyan28 @ 18 Mar 2014, 19:00)
pt ce gabize?
*


Pentru pacea în lume wink.gif
todhiere
In primul rand vreau sa iti spun ca iti dau dreptate pe partea cu parerile, unii si le-au cam dat cu barda pe aici, cum spuneam eu prima data ca evid sa fac asta.

Dar legat de masina, eu zic ca ai 2 situatii:

1- o repari cum poti sa fie apta de drum, chiar daca nu e chiar estetica, si dai o caruta de bani in procedeele respective

2- o repari dar nu iese cum ai vrut sau te saturi dupa cateva luni si pana la urma ajungi sa iti iei ceva mai bun ( indiferent prin ce metode, omul mai da de bani de-a lungul vietii )

Si eu sunt cam sigur ca tu vei ajunge in situatia nr. 2, nu de alta dar vorbesc din experienta. Binenteles, ca trebuie sa tii cont si de bugetul actual, si de faptul ca ai nevoie de o masina, dar sa bagi 1800 lei + materiale in acea caroserie este o tampenie.

Stiu ce inseamna rugina, am avut 4 ani o masina care ruginea numai cand te uitai la ea, si nu la elemente de structura si siguranta, ci la praguri, aripi exterioare, conducte uzate etc. pana am zis gata, desi era o masina frumusica si in stare hm hm... Si am ajuns sa bag ca tine exact 1800 lei in tablarie pentru a-i reface complet praguri, aripi, buson si ce mai era. Per total am fost dezamagit de lucru si de rezultat, nu ca nu era bun, dar nu era chiar atat de bun pe cat am crezut ( dupa o iarna deja vopseaua la aripa incepuse sa se umfle si sa se inroseasca la margine ) si crede-ma ca lucrarea a fost atat de ridicata din punct de vedere calitativ cat a permis bugetul.
crystyan28
todhiere prietenul meu de care am mentionat si-a vopsit masina acum 3 ani si inca nu ia umflat rugina nimic si nu a refacut antifonarea si nici ulei in cavitati.unde avea rugina dar nu a indepertat-o ia reaparut dar nu in alt loc.
BN64FLO
QUOTE(AR-18-MOS @ 12 Mar 2014, 15:31)
Tot între timp (ieri noapte) ne-am dat intr-un cap de pod prin Caransebes blush.gif
*


Si cica daciile ruginite is pericole, nu soferii...stai linistit cristian ca aproape asa a fost si una din daciile mele si s-a rezolvat...dar oricum in loc de popnituri ar fi mai buna o sudura,in argon de preferinta,si eu saptamana viitoare trebuie sa schimb un lonjeron dar nu am avut probleme de directie si frane niciodata, daciile nu sunt un pericol pe strazi,astea sunt fite... http://www.daciaclub.ro/Daciile-mele-86-si-99-t264006.html
C a t a l i n
Mulți citesc, puțini pricep...
crystyan28
ti-am vazut tx-ul.ti-a aparut ceva rugina dupa vopsire?
BN64FLO
fiind pregatita de mine,un incepator, in maxim doua locuri dar superficial unde chitul a fost gros si a crapat,in rest nu am avut probleme pana in prezent...
crystyan28
Deci sa intelegem ca rugina iese doar in zonele netratate corespunzator.
cristio_79
Eu cand ti-am spus treaba cu remat-ul, nu ti-am spus-o din rautate sau din alte motive, ci pentru simplul fapt ca in masina aia nu merita sa bagi o caruta de bani pentru ca sigur o sa apara rugina in continuare. Tu ai luat-o ca pe un afront, ca pe ceva personal, si ai inceput cu amenintari. Cand postezi pe un forum, trebuie sa te astepti sa apara si pareri negative.
Calitatea elementelor de caroserie care se fac acum pentru 13XX este sub orice critica. Daca mai pui si flacara oxiacetilenica pe ea, o faci ciur. Iar ce se vede in pozele alea cu nituri, nu stiu cine a facut lucrarea, dar este mult sub un amator. A nu se considera si asta o jignire. Ti-as fi aratat Dacie cu elemente de caroserie prinse in nituri facuta de tinichigiu adevarat.
Comparatiile cu restaurarile unora de pe aici nu cred ca-si au rostul. Nu cred ca au plecat de la o baza asemanatoare si nu cred ca au facut carpeli.
Ca sa-ti fie clar, nu rad si nu fac misto de cineva care nu-si permite ceva mai bun, in cazul acesta o masina. Departe de mine gandul asta. Am avut Dacii, stiu cum e sa mesteresti la ea poate din pura pasiune, nu mi-e rusine sa merg cu o Dacie in toate mintile sau cu transportul in comun.
Daca tot continui discutia si faci referire la ce am zis eu, puteai sa lasi postul meu, nu sa-l stergi si sa lasi ce-ti convine. Puteai sterge absolut tot.
Iti urez spor la treaba!
crystyan28
Iti multumesc.Treaba e ca eu nu as renunta la aceasta masina pentru ca am muncit foarte mult la ea si imi ea ca daca o dau nu stiu peste ce junghi dau care arata foarte bine dar are pragurile pline de spuma poliuretanica si acoperite cu chit.Ca doar nu te duci sa cumperi o masina si incepi sa bagi surubelnita in ea ca sa vezi unde are chit si unde nu.Aceasta masina este destul de buna structural.reparatia cu nituri am facut-o eu personal si nu am pretentii.Am facuto pentru ca momentan nu dispun de fondurile necesare si nu am gasit sudura in argon asa ca am preferat sa o carpesc asa pana voi gasi ce am nevoie.Podul pedalier l-am gasit la cineva care il are din 86 in pod dar nu are rost sa dau banii pe sudura si la vara cand voi avea fondurile sa tai iar.Aceasta varianta este provizorie pentru a nu imi mai intra apa in masina pentru ca folosesc masina zi de zi si cand ploua toata apa de la roata mi-o arunca pe scaunul din dreapta.Si imi cer scuze pentu ce am spus...Nu te cunosc nu stiu cine esti.Imi pare rau ca am reactionat asa da pe orice post apar sfaturi de genu "duo la remat" de la unele persoane care intreaba pe forum "ce hexagon are piulita de la roata" deci habar nu au cu ce se mananca mecanica si pe unu ca mine care a muncit la acea masina il cam irita.
yomarius
QUOTE(crystyan28 @ 19 Mar 2014, 10:07)
pe orice post apar sfaturi de genu "duo la remat" de la unele persoane care intreaba pe forum "ce hexagon are piulita de la roata" deci habar nu au cu ce se mananca mecanica si pe unu ca mine care a muncit la acea masina il cam irita.
*



Scuza-ma ca intervin, dar mi-e greu sa cred ca tu stii "cu ce se mananca mecanica" din moment ce ai pus
QUOTE
suspensie coborata si rigidizata,filtru sport,evacuare directa fara detenta si toba finala sport,inchidere centralizata cu deschidere porbagaj din telecomanda,volan sport cu claxon pe el functional,lumini in bord albastre pe smd,fete usi model super nova,jante aliaj vara
pe o masina care seamana surprinzator de mult cu cea a lui Fred Flinstone.

In rest, numai bine, faci ce vrei cu masina ta, da' in niciun caz nu poti compara cocalareala (si-aici ma refer, printre altele, la filtru sport pe-o dacie hingherita cu 25 de cai) cu restaurarea.
daniel93
QUOTE(cristio_79 @ 19 Mar 2014, 09:08)

Comparatiile cu restaurarile unora de pe aici nu cred ca-si au rostul. Nu cred ca au plecat de la o baza asemanatoare si nu cred ca au facut carpeli.

*



Ce vorbesti, nene? blink.gif
Uite aici proiectul unui pusti care a facut greseala sa posteze poze cu masina inainte de tinichigerie:

http://www.daciaclub.ro/-t245999.html
http://www.daciaclub.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=245999&st=90#

S-au folosit piese de uzina si conex, si s-a sudat oxiacetilena in majoritate, in unele zone mig/mag.
S-au schimbat: traversa luneta, locas roata de rezerva, pod pedalier+panou de foc, lonjeroanele, coltarii de la bocuri si multe alte petice.

Cum spuneam, aici nu trebuie postate decat poze "la gata", ca majoritatea sunteti ca nevestele: cand vedeti masina stricata "e veche, ia-ti ceva mai bun, nu mai merita asta, ce sa mai faci cu ea?", daca o vedeti gata facuta si nu stiti prin ce a trecut, "da sigur nu era atat de ruginita, doar a vopsit-o, nu?".
Repet, masina din topic e inca in stare buna, se schimba aripile, portierele, intra la vopsit si gata, am vazut lucrari mult mai de prost gust la masini "ceva mai bune". Am stat 3 luni intr-un service respectabil, la tinichigerie, si am avut ocazia sa vad 2 Audi-uri A4 cu aripi spate bagate inauntru. La nici una n-a vrut proprietarul sa schimbe elementul cu totul, si au fost aduse pe pozitie din ciocan si autogen, dupa care chituite foarte gros. Nu e cazul sa dam vina pe meseriasi sau pe dotari, dispuneau de statie WIG, aparat de sudura in puncte.. aveau tot, mai putin un stand de indreptat caroserii, care urma sa apara. Ce trebuie facut la masina asta e Pepsi.
sorin105
QUOTE(daniel93 @ 19 Mar 2014, 12:45)
Ce vorbesti, nene?  blink.gif
Uite aici proiectul unui pusti care a facut greseala sa posteze poze cu masina inainte de tinichigerie:

http://www.daciaclub.ro/-t245999.html
http://www.daciaclub.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=245999&st=90#

S-au folosit piese de uzina si conex, si s-a sudat oxiacetilena in majoritate, in unele zone mig/mag.
S-au schimbat: traversa luneta, locas roata de rezerva, pod pedalier+panou de foc, lonjeroanele, coltarii de la bocuri si multe alte petice.

Cum spuneam, aici nu trebuie postate decat poze "la gata", ca majoritatea sunteti ca nevestele: cand vedeti masina stricata "e veche, ia-ti ceva mai bun, nu mai merita asta, ce sa mai faci cu ea?", daca o vedeti gata facuta si nu stiti prin ce a trecut, "da sigur nu era atat de ruginita, doar a vopsit-o, nu?".
Repet, masina din topic e inca in stare buna, se schimba aripile, portierele, intra la vopsit si gata, am vazut lucrari mult mai de prost gust la masini "ceva mai bune". Am stat 3 luni intr-un service respectabil, la tinichigerie, si am avut ocazia sa vad 2 Audi-uri A4 cu aripi spate bagate inauntru. La nici una n-a vrut proprietarul sa schimbe elementul cu totul, si au fost aduse pe pozitie din ciocan si autogen, dupa care chituite foarte gros. Nu e cazul sa dam vina pe meseriasi sau pe dotari, dispuneau de statie WIG, aparat de sudura in puncte.. aveau tot, mai putin un stand de indreptat caroserii, care urma sa apara. Ce trebuie facut la masina asta e Pepsi.
*


Ce greseala a facut?Vad ca te cam ''roade'',scuze de off topic,dar sunt destui carcotasi,daca el atat a avut bani de piesele si mesterii aia,lasal in pace,eu am o vorba,bravo cei care muncesc,sunt curios daca tot esti ''asa expert'' si faci lucrare de calitate posteaza o poza cu masina care lucrezi,sa vada toti,ca pana acum am vazut pe classic car ce calitate faci,astupi gauriile cu fibra radmasa.gif radmasa.gif
daniel93
QUOTE(sorin105 @ 19 Mar 2014, 12:03)
Ce greseala a facut?Vad ca te cam ''roade'',scuze de off topic,dar sunt destui carcotasi,daca el atat a avut bani de piesele si mesterii aia,lasa-l in pace,eu am o vorba,bravo cei (celor) care muncesc,sunt curios daca tot esti ''asa expert'' si faci lucrare de calitate posteaza o poza cu masina(la) care lucrezi,sa vada toti,ca pana acum am vazut pe classic car ce calitate faci,astupi gauriile cu fibra radmasa.gif  radmasa.gif
*



Nu ma roade, l-am dat ca exemplu de baza pentru restaurare. Vad ca pe tine te roade ceva, eu ce am avut cu Roby am terminat. Nu cred ca te privesc pe tine lucrarile mele, cum nici pe mine nu ma privesc ale tale. Ce vezi pe classiccar nu e o restaurare, sunt constient si eu de calitatea lucrarii, dar nu merita mai mult deocamdata, am alte prioritati.
yomarius
QUOTE(daniel93 @ 19 Mar 2014, 11:45)

Repet, masina din topic e inca in stare buna, se schimba aripile, portierele, intra la vopsit si gata, am vazut lucrari mult mai de prost gust la masini "ceva mai bune".


Astea-s reparatii, nu restaurare.
daniel93
QUOTE(yomarius @ 19 Mar 2014, 12:45)
Astea-s reparatii, nu restaurare.
*



Si trebuie restaurata? wacko.gif
Vorbim de o masina de circulat.
yomarius
Deci discutia este

QUOTE(cristio_79 @ 19 Mar 2014, 09:08)
Comparatiile cu restaurarile unora de pe aici nu cred ca-si au rostul. Nu cred ca au plecat de la o baza asemanatoare si nu cred ca au facut carpeli.



QUOTE(daniel93 @ 19 Mar 2014, 11:45)
Ce vorbesti, nene?  blink.gif



QUOTE(daniel93 @ 19 Mar 2014, 12:34)
l-am dat ca exemplu de baza pentru restaurare.


Si-apoi tu vii intrebi

QUOTE(daniel93 @ 19 Mar 2014, 12:47)
Si trebuie restaurata?  wacko.gif
Vorbim de o masina de circulat.
*




Esti cumva mecanic?
sorin105
QUOTE(daniel93 @ 19 Mar 2014, 13:34)
Nu ma roade, l-am dat ca exemplu de baza pentru restaurare. Vad ca pe tine te roade ceva, eu ce am avut cu Roby am terminat. Nu cred ca te privesc pe tine lucrarile mele, cum nici pe mine nu ma privesc ale tale. Ce vezi pe classiccar nu e o restaurare, sunt constient si eu de calitatea lucrarii, dar nu merita mai mult deocamdata, am alte prioritati.
*




QUOTE(daniel93 @ 19 Mar 2014, 13:47)
Si trebuie restaurata?  wacko.gif
Vorbim de o masina de circulat.
*


Rade ciob de oala sparta,cam atat am avut de zis,cat despre Roby eu nu am treaba cu el.Prioritati,hai ca ma faci sa rad,nu ai putere financiara sa termini ce ai inceput.

Scuze posesorului topicului de interventia mea de aici,va fi ultima,un om destept renunta primul,numai unul ''capabil'' de materie cenusie in colturi va continua! laugh.gif
daniel93
Tu nu prea esti in stare sa tii firul discutiei... O restaurare e ceva mai cu pretentii decat o reparatie, si cum unele masini restaurate au fost mai ruginite decat masina care trebuie reparata, nu vad de ce ar fi probleme. E ok, sau vrei si desen?

19 Mar 2014, 13:34:
QUOTE(sorin105 @ 19 Mar 2014, 13:27)
Prioritati,hai ca ma faci sa rad,nu ai putere financiara sa termini ce ai inceput.


*



Da, si financiarul este o problema, nu ma asteptam ca cineva de varsta ta sa fie amuzat de treaba asta blink.gif
Circul cu alte masini, imi mai vad si de viitor, pe deasupra mai si mananc. E naspa ca inca esti pe banii lui taticu, intr-o zi o sa doara sad.gif
yomarius
QUOTE(daniel93 @ 19 Mar 2014, 13:30)
Tu nu prea esti in stare sa tii firul discutiei...


Tocmai de-aia ti-am postat mesajele tale, in care sari de la restaurare la reparatie, unul sub altul. Speram sa-ti observi lipsa de logica.


QUOTE(daniel93 @ 19 Mar 2014, 13:30)
O restaurare e ceva mai cu pretentii decat o reparatie


Perfect. Spor la restaurat in cazul asta.
Daciotul_98
poate te intereseaza,din cate stiu se potriveste...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.