Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Se duce ulei in apa, mai exact in sistema de racir
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna I
pechiusha90
De ceva timp mi se duce ulei in sistema de racire, m-au sfatuit sa schimb frigiderul de ulei, am schimbat si nici o schimbare. A mai patit cineva asemanator? Ma puteti ajuta? Motoru 2.2d
likos
salut
in general apa si uleiul se intalnesc la nivelul chiulasei cand garnitura acesteia este rupta(arsa). dar un mecanic care vede motorul poate sa iti spuna mai exact
bafta
cj98czh
Garnitura de chiuloasa este arsa / ciupita, nu mai umbla cu masina pana nu rezolvi problema.
daniellu
Daca masina are racitor de ulei acolo trebuie cautata prima data problema. Apoi garnitura de chiuloasa si chiuloasa bineinteles trebuiesc verificate.
katalyn03
eu spun ca garnitura de chiulasa nu are nimic, cand se duce intra apa in ulei nu invers, ca sa intre ulei in apa exista 2 variante termoflot fisurat(racitor de ulei ce ti-a spus colegul mai sus), sau bloc fisurat
bafta!
pechiusha90
Racitorul de ulei l-am schimbat, deci ramine numai blocul?
Trebuie inlocuit sau se repara?
mugur_mugurel
Dar o chestie simpla care poate nu a fost luata in considerare dupa schimbarea racitorului de ulei, circuitul de racire a fost spalat bine cu substanta de spalat speciala sau macar clatit de 2-3 ori cu apa pana aceasta ajunge la 90 grade?
katalyn03
racitorul l-ai luat nou?
anuleaza racitorul(scoti furtunurile de apa si le inadesti intre ele) si spune daca mai face si daca scoate ulei in el(aici mai suplimentezi cu un furtun sa inchizi curcuitu ca sa vezi apoi la o proba de cativa zeci de km daca mai baga ulei in circuitul de apa al termoflotului)
bafta!
nec100
scoti termoflotul de tot, pui niplul mic cu filet si incerci ce ti s-a zis mai sus. Daca nu mai intra apa in ulei, e de acolo. Altfel de verificat garnitura de chiulasa, chiulasa si blocul sa nu aiba fisuri. Mergi la un atelier cu chiulasa demontata sa ti-o verifice, la fel si cu blocul. Cel mai bine la un service auto sa iti faci lucrarea, ca ei ti le si verifica si ai si garantie la lucrare.
iulinas2014
Salut,

Spune-mi te rog daca trebuie cumva demontata si distributia pentru a schimba garnitura de chiulasa.

Multumesc.
adipopescu
QUOTE(iulinas2014 @ 5 Feb 2016, 09:50)
Salut,

Spune-mi te rog daca trebuie cumva demontata si distributia pentru a schimba garnitura de chiulasa.

Multumesc.
*


App de problema descrisa mai sus , la motorul meu am descoperit ca lichidul de racire scade ca nivel si...l-am gasit in esapament ( toba finala cu apa in ea , etc.) Am banuiala ca e garnitura de chiuloasa arsa / ciupita . Inca nu am demontat motorul . Mecanicul meu mi-a spus ca trebuie schimbat si kitul de distributie desi nu am facut cu el 7000km din toamna trecuta pana azi .Iar asta mi se pare ciudat. Oare chiar e necesar lucrul asta sau se... recomanda? Motorul meu e 1.6 cu 16v.
espacern
Mecanicul are dreptate si asa se executa operatiunea corecta.....inclusiv fabricantul recomanda asta!
daniellu
Ca sa doarma toata lumea linistita (tu, mecanic,...) pune-i o curea noua.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.