udau_1966
30 Jan 2014, 13:52
buna -ziua!
detin un Renault fluence facelift,fab.2013 martie diesel, 1.6 dci, 110cp.masina am luat-o noua de reprezentanta reno din Craiova si am pina in present aproximativ 11mkm.odata cu prima ninsoare si dupa parcare,a fost ok.cand am vrut sa pornesc,mi-a aparut un mesaj,care ma anunta ca mai am 30 zile de mers si trebuie sa-i schimb uleiul.am sunat la cei de la reprezentanta si am intrebat cat costa, si mi-au spus ca 850ron.i-am intrebat daca pot veni eu cu consumabile cumparate de mine si nu au fost de accord.intrebarea este:
cunoaste cineva o alternative mai ieftina sau ma poate indruma catre alti prestatori agreati de reno?
ce mi se poate intampla daca nu fac revizia la ei si o fac la alt service, (ne)agreat sau nu?
stie cineva unde scrie ce ulei am in motor si cu ce alt ulei sa continui?
cu multumiri,cristi.
Mesajul din bord nu are legatura cu conditiile atmosferice, este doar o avertizare ca in termen de 30 zile calendaristice masina trebuie sa fie prezenta in service pentru revizie.
Eu personal am mers cu masina din semnatura la reprezentanta de unde am luat masina si la revizie m-am dus cu uleiul meu. Atat timp cat uleiul are normele din cartea tehnica a masinii si bidonul este sigilat, nu vad de ce nu ar accepta.
Ti-am raspuns doar in cazul uleiului, cu celelalte consumabine nu ma pronunt !
Daca faci revizia intr-uns ervice neagreat, pierzi garantia !
In cartea tehnica a masinii scrie tipul de ulei recomandat pentru motorul tau.
PS : studiaza un pic forumul si cartea masinii > vei fi placut surprins sa gasesti raspuns la majoritatea intrebarilor tale !
Numa' bine.
mariusd4
30 Jan 2014, 14:16
cuki46
30 Jan 2014, 16:30
si totusi...iti iei masina de noua...si te zgarcesti la cateva sute de lei???
Decat sa ai probleme, nu dai mai bine 850 lei??? ca oricum revizia tre sa o faci la renault si daca duci uleiu si filtru in traista economiseste 100-150 lei.
Anyway...fiecare face ce vrea cu banii lui...ai grija insa ce ulei cumperi.
niccelmic2013
30 Jan 2014, 18:14
Eu stiam ca daca nu te duci la service-ul de la reprezentanta pierzi garantia la anumite piese.
mariusd4
30 Jan 2014, 20:28
Daca ai drum prin Buc, suna la Autocobalcescu si daca le place de tine vii cu piesele tale si faci revizia cu 5-600 ron maxim.....de mine le-a placut
ssilviu
31 Jan 2014, 08:03
Ce preturi nene. Eu fac revizia cu 250 de lei ..
udau_1966
31 Jan 2014, 08:10
te rog,spune unde o faci,ca sunt dispus sa ajung si eu.
cuki46
31 Jan 2014, 08:29
QUOTE(ssilviu @ 31 Jan 2014, 08:03)
Ce preturi nene. Eu fac revizia cu 250 de lei ..
ce masina? ii in garantie? ce vechime are masina? ii diesel? are filtru de particule??
Numa ulei pentru diesel filtru de particule costa +200 lei...asa ca nu are rost sa ne comparam
<span class='edit'>31 Jan 2014, 08:32:</span>
QUOTE(udau_1966 @ 31 Jan 2014, 08:10)
te rog,spune unde o faci,ca sunt dispus sa ajung si eu.
pont...sa nu iti puna ulei de motor special pentru masini cu filtru de particule...nu merita cei 10 lei in plus/litru.
inca un pont...ai grija sa nu te combine la fitru de motorina...pe astea de 1.5 ii 250lei un filtru de motorina...pe alea de 1.6 iti dai seama???
ultimu pont...ce naiba frate, ai cea mai tare masina, de ce ii mai faci revizia?? doar de garantie nu ai nevoie, motoru oricum duce, atata timp cat soferu nu ii bolovan si baga masina in pom, poa sa mearga mult si bine. Io zic sa nu meri sa le dai banii la hamesatii astia de la Renault...auzi mah, 850 lei revizia pe an...nenorocitii
mariusd4
31 Jan 2014, 09:38
Vorbeam de revizia mea la benzina piese + manopera vre-o 500 ron, la diesel clar este mai scumpa, service-ul este Auto Cobalcescu Splai. Suna si pune o intrebare, eventual faci si programare daca esti interesat. Stima
ssilviu
31 Jan 2014, 09:55
90 de lei manopera si schimbul de ulei la Serus. Restul de 160 de lei așa: 95 de lei uleiul plus filtrul, 40 filtru de habitaclu si 25 ala de aer. Ulei elf si filtre Mann.
Daca pot obtine aceeasi calitate la pret mai mic, de ce sa plătesc mai mult? Doar sa ma laud precum manelistul ca valoarea mea banii mei?
cuki46
31 Jan 2014, 11:39
QUOTE(ssilviu @ 31 Jan 2014, 09:55)
90 de lei manopera si schimbul de ulei la Serus. Restul de 160 de lei așa: 95 de lei uleiul plus filtrul, 40 filtru de habitaclu si 25 ala de aer. Ulei elf si filtre Mann.
Daca pot obtine aceeasi calitate la pret mai mic, de ce sa plătesc mai mult? Doar sa ma laud precum manelistul ca valoarea mea banii mei?
pai eu te intreb ce masina, daca esti in garantie respectiv daca ii diesel si daca ai filtru de particule si tu dai un raspuns mortal, cam ca manelistii de altfel, care doar canta ce altii vor sa auda.
P.S. Ulei la 100 lei...bah daca ii bun, asa o fi
ssilviu
31 Jan 2014, 17:08
E asa greu sa vezi semnatura mea? Sa vezi ca eu ii raspundeam lui marius? Care are tot 1.6? Trebuie chiar așa mura-n gura? Vezi ca ești dator cu studiile alea de specialitate care arata ca motorul la 40 de grade are acelasi consum ca la 90.
Iar uleiul este fix acelasi ulei pe care-l pune Renault in reprezentantele lor. Pute?
ali3n_cop
31 Jan 2014, 20:55
QUOTE(mariusd4 @ 30 Jan 2014, 21:28)
Daca ai drum prin Buc, suna la Autocobalcescu si daca le place de tine vii cu piesele tale si faci revizia cu 5-600 ron maxim.....de mine le-a placut
Eu am dat 450 ron la Tecuci.....Mi-au desfundat si gurile de scurgere de sub grila stergatoarelor + cateva chichite care imi stateau pe creier. Mi-au pus Castrol Edge 5w30 de la butoi. Puteam sa vin si cu materialul meu dar se complica treaba daca patesti ceva pe la motor asa ca mai bine stau linistit.
Castrolul ala de ti l-au pus din butoi e professional, adica full sintetic pe bune. Nu vei gasi un ulei cu care motorul sa iti mearga altfel, mai bine, decat acum.
Oricum, tari cei de la Tecuci. Si cei de la Timisoara folosesc alt brand decat Elf.
ali3n_cop
1 Feb 2014, 09:30
Nu de ulei imi fac eu griji ci de halul in care functioneaza motorul la ora actuala si de oracaielile din cutia de viteze cand e ger afara. Ce e interesant la Castrolul acesta este faptul ca are doar normele : SAE 5W-30, ACEA C3, VW 504 00/ 507 00, BMW Longlife-04, MB-Approval 229.31/ 229.51, Porsche C30.
ssilviu
1 Feb 2014, 09:32
Incep sa cred ca problema la masina ta e de fapt la tine
ali3n_cop
1 Feb 2014, 09:34
ssilviu, eu te respect pe tine dar cand nu esti in tema cu unele lucruri, e mai bine sa stai linistit. Astept 4 injectoare si pompa benzina sa vina din Franta.
ssilviu
1 Feb 2014, 09:41
Ce naiba troncaneli poti sa ai in cutia de viteze?
Eu nu am avut asemenea probleme. Am pornit ieri masina la -15 grade si am plecat direct la drum cu ea. Se auzea un troncanit, dar mi-am dat seama ca de fapt tavita de sub stergatoare se incarcase cu gheata, si atarna prea mult si atingea capacul de la motor. De acolo venea vibratia. Si am rezolvat. Dar na, era mai simplu sa vin pe forum sa injur Renault si sa spun ce masina de rahat si cum troncane si face ca ultima caruta in loc sa ridic capota sa curat gheata in 30 de secunde, nu?
Eu nu inteleg de ce nu o vinzi
ali3n_cop
1 Feb 2014, 09:52
Nu troncanit, se aude o oracaiala ceva gen frecare prelungita (2 secunde cu 5 secunde pauza) pana se incalzeste, daca apas ambreiajul zgomotul dispare. Este destul de deranjant la ureche mai ales de la interior, am incercat sa inregistrez dar pe audio nu se aude ca in realitate. Nu stiu, poate fi si de la faptul ca uleiul in cutie este congelat mai ales la -18 grade cat au fost in ultimele doua zile pe aici pe unde ma aflu acum.
Am spus ca o vand dupa ce o pun la punct, nu sunt genul care sa-si bata joc de altii.
ssilviu
1 Feb 2014, 10:25
Nu e inghetat. La -40 ingheata uleiul tau de cutie.
Ai fost cu ea la garantie? Deja iti dau astia patru injectoare si o pompa de benzina? Cred ca in ifosele tale Renault a bagat cei mai multi bani.
Motoarele Renault nu merg lin precum un AMG, au mici trepidatii la ralanti si un oarecare zgomot de tacheti.
80% din ce ai reclamat tu am si eu, atat pe Fluence cat si pe Megane. Masinile nu au nici pe dracu'.
Si stii la fel de bine ca mine ca daca-i lasi pe toti neghiobii sa umble prin masina ti-o vor pune pe butuci.
Daca nu ai bagat benzina din fosa septica e imposibil sa fie ceva la injectoare.
QUOTE(ali3n_cop @ 1 Feb 2014, 09:34)
ssilviu, eu te respect pe tine dar cand nu esti in tema cu unele lucruri, e mai bine sa stai linistit. Astept 4 injectoare si pompa benzina sa vina din Franta.
mariusd4
1 Feb 2014, 20:17
..."Cred ca in ifosele tale Renault a bagat cei mai multi bani."...
Renault a bagat bani in propriile greseli nu in ifosele omului. Tu cum crezi ca sta treaba ? Te duci la Reno spui ca bate una alta, ca-ti caraie ca nu se alimenteaza, ca scoate nush ce zgomote si ei spun "hai domne sa schimbam tot ca ai garantie"....
Numai de garantie sa nu ai nevoie....si doar cel in cauza stie. Reno schimba piesele doar daca sunt defecte nu pe baza de "ifose".
Fii mai atent la ce postezi si ce citesti! Am vorbit si eu cu omu', i-am aratat n video-uri in care si masina mea face si la fel, la fel ca orice alt model sau motor similar.
Bieletele le-o fi avut la pamant. Distributia si tamponul i le-au topit aia prin service pentru niste ifose. Si vorbesc in cunostinta de cauza, schimband trei distributii tot pentru ifose.
ali3n_cop
1 Feb 2014, 21:10
mezym, vor schimba piese la ea pana va functiona asa cum trebuie sa functioneze o masina care a costat 18k euro. Daca au schimbat piese la ea, au schimbat cu acordul Renault Romania, nu cred ca se apuca sa-ti ofere gratis orice piesa doar ca tu inventezi defectiuni. Masina a fost pusa pe tester, ti-am si aratat erorile pe injectie si azi dimineata am fost informat telefonic de faptul ca vor schimba injectoarele si pompa de benzina. Daca tu esti impacat cu mersul neregulat al motorului si cu alte chichite, nu inseamna ca trebuie sa ma resemnez si eu. Una este sa trepideze putin si alta este sa mearga ca si cum ar avea doar 3 cilindri. Ii toc sistematic pana imi vor face jucaria sa functioneze corect sau apelez la masuri legale in caz contrar.
PS: intr-adevar, nu trebuia sa-i lasam sa umble la distributie...dar vina este tot a lor pentru ca sunt nepregatiti si nu au habar de ceea ce fac.
ssilviu
1 Feb 2014, 22:18
18k un privilege 1.6? Megane 2 era 14.000 de euro ... Si nu era low cost ca Fluence.
Eu nu am erori pe Clip. Si nu m-am referit la probleme evidente si pe diagnoza si la constatari, ci la unele minore pe care tu le cam lasi sa te acapareze (vezi cea legata de cutie).
Eu la service mai merg cu ea doar cu platforma daca ma lasa in drum. Si doar la revizii. Per total atata poate Renault.
Si a mea, Fluence Privilege 1,6 cu cateva dotari optionale, a avut pret catalog 17.000 euro. La care s-au aplicat 2700 reducerea lunara si inca 2700 Rabla. Pretul final a fost 11.600.
Nu vreau sa ma mai contrez asupra celor 0 lei reducere dati tie, nu vreau sa ma mai cert nici pe tema cu low-cost, am obosit, asa ca fie ca voi.
ali3n_cop
1 Feb 2014, 22:40
La mine au mai fost xenoanele in plus.....la pret.
connectorxp
1 Feb 2014, 22:44
QUOTE(ali3n_cop @ 1 Feb 2014, 10:30)
SAE 5W-30, ACEA C3, VW 504 00/ 507 00, BMW Longlife-04, MB-Approval 229.31/ 229.51, Porsche C30.
Acelasi ulei folosesc la Prius, motorul troncane si boncane de zici ca se rupe in primele 10 secunde, pana isi face ungereq si dupa 5 minute (acum 10-15), suna perfect, adica nu-l mai auzi.
Zgomotul metalic provine de la sistemul VVTi, care pana nu are ungere buna, este destul de galagios.
Uleiul e foarte bun, il folosesc de ani de zile la Passat, Citroen C2 si acum si la Prius si nu o sa-l schimbi cu altceva.
11.600 pe un Fluence Privilege! super oferta, low-cost dar ieftin, fata de un Logan con-todos, e chiar o oferta de nerefuzat.
ali3n_cop
2 Feb 2014, 13:42
Nu contest calitatea acestui ulei..daor ca nu are norma A3/B3 sau A3/B4 si e cam suspecta treaba. Cred ca este un ulei exceptional pentru diesel-uri cu DPF dar nu stiu cat este de ok (in special vara) pentru motoarele pe benzina.
Cat despre pretul platit de mezym pentru privilege-ul sau, se poate considera norocos si fericit. De aceea este si asa de extaziat si mandru (uite avatar) de masina sa. Iti dai seama ca la banii astia e deja concurenta directa cu Logan full. Dezamagirea este insa mult mai mare cand platesti inca vreo 7000 euro in plus, asa cum am platit eu.
AndreiMR
2 Feb 2014, 14:04
Fara vreo intentie de jignire, sau ceva de genul asta...dar de ce ai luat Fluence? Pana la urma, la banii aia gaseai destule variante in clasa compacta, mult mai interesante decat un Fluence. Cu putina rabdare si putina munca de documentare, la 18.000 euro gasesti o masina de clasa medie suficient de bine dotata chiar.
Nu mi-o lua in nume de rau, dar parerea mea e ca iei un Renault la pretul intreg fie daca iei un RS, unde nu ai cine stie ce reduceri, fie daca te pasioneaza modelul respectiv intr-atat de mult incat esti dispus sa dai mult mai mult decat face. De-asta mi se pare extrem de ciudat ca ai fost dispus sa dai o caciula de bani pe o masina care, culmea, nici nu te incanta deloc.
Un Renault luat la reducere masiva, cum am luat si eu, si alti colegi de aici de pe forum, merita toti banii. Dar un Renault care costa cat o masina japoneza comparabila, ca sa nu dau nume...e teapa. Parerea mea
Cam are dreptate colegu' aici.. aproape de 18.000 eur cat a fost pretul pe factura nu as fi dat pe el... Dar avand in vedere ca avea sub jumatate de an vechime si avea pana in 20.000km la 6000 eur si un Symbol la schimb, alta poveste, chiar mi-a convenit. Ce-i drept si Symbolu' fusese peste 7000 in 2010, nou. In 2013 a fost evaluat pe la 5000...
ali3n_cop
2 Feb 2014, 14:59
Stiu si eu ca am luat teapa. Mi-a placut modelul acesta atunci pe moment si in teste parea ok. Problemele apar dupa, de obicei..
ssilviu
2 Feb 2014, 17:53
Ce teste ai citit tu? Că aici incă de la lansare nu e lumea incantata
http://www.promotor.ro/teste-auto/test-in-...-turcia-5078909
ali3n_cop
2 Feb 2014, 18:30
Se numeste drive test. Am avut un model timp de 3 zile pe mana.
QUOTE(ssilviu @ 2 Feb 2014, 17:53)
Ce teste ai citit tu? Că aici incă de la lansare nu e lumea incantata
http://www.promotor.ro/teste-auto/test-in-...-turcia-5078909pai la ce te astepti domnu Logan??....tu daca nu ajungi la struguri nu zici ca is acrii...zici ca defapt tie si asa nu iti plac strugurii
Eu iti propun sa iti vezi de masinutza ta, si sa nu mai poluezi topicuri aiurea...acest topic este despre revizia la fluence facelift, asta inseamna minim 2013 nu 2006 si neaparat reprezentanta daca mai vrei garantie. Nu are rost sa vi tu cu ai tai 250 lei si pretioase sfaturi si indicatii.
Mai bine ne lasi pe noi astia de pe sectiune Flunece in pace, stiu ca nu consideri cei mai prosti dintre cei mai prosti de pe forumul acesta
ali3n_cop
3 Feb 2014, 12:19
Pana la urma nu consider ca am gresit la momentul respectiv, nu aveam cum sa citesc in globul de cristal ce va urma dupa.
ssilviu
3 Feb 2014, 12:45
QUOTE(cuki46 @ 3 Feb 2014, 11:23)
stiu ca nu consideri cei mai prosti dintre cei mai prosti de pe forumul acesta
Atitudinea de destept eu am vazut-o aici:
QUOTE(cuki46 @ 28 Jan 2014, 10:22)
tu chiar crezi ca iti creste combustibilul daca lichidul de racire are intre 40-60° ??
Vorbesti numai prostii, fara sa te documentezi.
Inca astept documentatia aia care arata cum motorul consuma la 40 de grade ca la 90 de grade.
b76bgaarh
3 Feb 2014, 13:08
QUOTE(cuki46 @ 3 Feb 2014, 10:23)
acest topic este despre revizia la fluence facelift, asta inseamna minim 2013 nu 2006 si neaparat reprezentanta daca mai vrei garantie. Nu are rost sa vi tu cu ai tai 250 lei si pretioase sfaturi si indicatii.
diferenta fata de revizia la fluence fara facelift fiind?
ali3n_cop
3 Feb 2014, 13:15
Fiind chiar facelift-ul?
ssilviu
3 Feb 2014, 13:16
Manager reloaded. Părerea mea
QUOTE(b76bgaarh @ 3 Feb 2014, 13:08)
diferenta fata de revizia la fluence fara facelift fiind?
niciuna...poate la motorul de 1.6.
era vorba ca masina este noua si esti oarecum obligat sa mergi la reprezentanta sa iti faci revizia...
<span class='edit'>3 Feb 2014, 13:44:</span>
QUOTE(ssilviu @ 3 Feb 2014, 12:45)
Atitudinea de destept eu am vazut-o aici:
Inca astept documentatia aia care arata cum motorul consuma la 40 de grade ca la 90 de grade.
eu personal nu am gasit nici o diagrama pe net, inafara de niste porcarii de masini americane cu motoare v8 de 8l+, care la 40 grade (temperatura apei) avea un consum mai mare cu 1.8%.
Consumul mai mare il faci cand motorul este rece si uleiul vascos...pentru ca piese care se misca intampina rezistenta. Pana la urma, din cauza restentei calcu baga mai mult combustibil. Pe langa asta comsum iarna se datoreaza si gumele de iarna+consumatorii electrici care pot sa scoata pana la 1l in plus...asta in cazul in care ai si incalzire in scaune.
Asa ca te rog frumos sa imi demostrezi tu mine, ca motorul consume semnificativ mai mult intre 40-60 grade decat la 90. Dar nu bullshit de valori de 0.x litri...sa fie macar ceva mai mare decat mitul (oarecum busted) rezervorului plin care pune inca aprox 0.5l/100km.
P.S. Nu te contrazic ca masina nu consuma mai mult iarna, poate ar fi interesant de studiat o diagrama ce prezinta consum in relatie cu temperatura uleiului nu a apei.
ssilviu
3 Feb 2014, 13:57
Deci ai facut afirmatii fara sa te documentezi, dar ii acuzi pe altii ca fac acelasi lucru. Ipocrizia asta ...
ali3n_cop
3 Feb 2014, 14:06
Ce va mai place sa va tocati sistematic
...haideti compatriotilor, e o comunitate online aici, sa lasam naiba raca asta si daca unul greseste, sa-l ajutam si sa nu-i dam in cap.
QUOTE(ali3n_cop @ 3 Feb 2014, 14:06)
Ce va mai place sa va tocati sistematic
...haideti compatriotilor, e o comunitate online aici, sa lasam naiba raca asta si daca unul greseste, sa-l ajutam si sa nu-i dam in cap.
Hai mah ca is satul de forumusti gen ssilviu, a lui ii mai lunga si mai groasa, numa cum stie el...unde mere el ii cel mai bine, ce face el ii cel mai bine...toti cu Fluence suntem prosti, ne-am luat teapa...meganu lui de 8 ani ii pita lui mnezo...
Cum crezi ca se ajunge la numarul ala de posturi...ca doar nu a dat omu atatea sfaturi...dar cand stai toata ziua la comparat organu pe net...
R19/16v
3 Feb 2014, 15:51
Haida bre, lasa suferintele si vino cu documentatia aia sa vaza si ochiu' meu cum e cu eficienta aia la 40 si la 90 de grade.
b76bgaarh
3 Feb 2014, 16:21
QUOTE(udau_1966 @ 30 Jan 2014, 13:52)
detin un Renault fluence facelift,fab.2013 martie diesel, 1.6 dci, 110cp.
QUOTE(cuki46 @ 3 Feb 2014, 13:38)
niciuna...poate la motorul de 1.6.
esti sigur ca are motor de 1,6?
ali3n_cop
3 Feb 2014, 17:04
Poate i-a facut omu' un downgrade tuning
Era prea puternica la 130 cp si se dezintegra caroseria (nu e de glumit). In cel mai sigur caz, a gresit cifra 5 cu 6.
QUOTE(b76bgaarh @ 3 Feb 2014, 16:21)
esti sigur ca are motor de 1,6?
bravo...meriti un premiu. Bine macar ca ti-a explicat ali3n_cop
b76bgaarh
3 Feb 2014, 17:48
daca mai exista un topic revizie (special motorina) mai trebuie unul facut special pt facelift?
cuki si eu astept sa demonstrezi ineptia cu consumul. in afara de a raspunde la mijto, esti in stare sa iti sustii afirmatiile? pana acum ai numai raspunsuri idioate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.