Alexul
13 Jan 2014, 22:21
Salutare. Laguna 1 ph2 16. 16 valve. Masina nu o detin de foarte mult timp...asa ca am schimbat si eu pe ea doar filtrele si rest merge bine.
Ce am observat ca se aude la toba finala. Se aud mici detonatii, intreruperi, la relanti si decelerare...cand o turez pana la 3000 rmp si ii dau drumul la pedala.
Cum se auzea inainte la dacie cand nu era relgata bine...
Motorul functioneaza perfect, relatiul este stabil (in afara cand se blocheaza pe la 2000 sau 1200 rpm
) nu mi dau seama de la ce poate fii. Posibil sa fie de la fise sau bobina?
Nu stiu daca m am exprimat ok dar sper sa se inteleaga...Sunetul la toba finala nu este rotund..si la dacia lui tata este mai rotund.
espacern
13 Jan 2014, 22:27
Verifica bujiile/bobinele/injectoarele...prima data.
Daca toate astea sunt OK citeste mai jos despre supape....e la Megane dar tot asa e si Laguna.
http://www.reno.ro/merge-in-3-pistoane-cred-t182424.htmlhttp://www.reno.ro/plin-de-ulei-in-locasul...ii-t273122.html@+
Alexul
13 Jan 2014, 22:33
si cum pot verifica bobina si injectoarele? este nevoie sa ma duc la un service? ce bujii recomanzi?
katalyn03
14 Jan 2014, 09:40
QUOTE(Alexul @ 13 Jan 2014, 22:21)
Salutare. Laguna 1 ph2 16. 16 valve. Masina nu o detin de foarte mult timp...asa ca am schimbat si eu pe ea doar filtrele si rest merge bine.
Ce am observat ca se aude la toba finala. Se aud mici detonatii, intreruperi, la relanti si decelerare...cand o turez pana la 3000 rmp si ii dau drumul la pedala.
Cum se auzea inainte la dacie cand nu era relgata bine...
Motorul functioneaza perfect, relatiul este stabil (in afara cand se blocheaza pe la 2000 sau 1200 rpm
) nu mi dau seama de la ce poate fii. Posibil sa fie de la fise sau bobina?
Nu stiu daca m am exprimat ok dar sper sa se inteleaga...Sunetul la toba finala nu este rotund..si la dacia lui tata este mai rotund.
salut
daca in accelerare brusca de la turatii mici nu simti ca merge in suturi, rateuri mici , atunci eu suspectez distributia ca nu este pusa corect la punct si din aceasta cauza nu trage peste 3000 ture constant, raspunde mai greu la acceleratie
bafta!
Alexul
14 Jan 2014, 11:33
masina trage bine, daca o tin turata constant la 3000 si chiar 4000 rpm nu intrerupe si nu scoate detonatii pe toba..
toata treaba este la relanti...
Mihai109
14 Nov 2017, 22:05
Aceeasi problema, poate fii din cauza existentei apei din toba finala ?
BadBoYon
31 Aug 2018, 07:10
Salut. vad ca e cam parasit topicul. am avut aceeasi problema, cu aceleasi simptome ca si userul Alexul, la o dacia duster cu motor de 1,6 16v. motorul torcea bine, nu intrerupea cand acceleram, dar la drum lung, dupa cateva sute de kilometri, cand o lasam la relanti, tremura masina vreo 30 de secunde, apoi isi revenea. am schimbat bujiile, si nu mai face, insa relantiul sta putin mai jos, decat inainte. precizez ca masina are vreo 100k km. saptamana asta voi face vreo 600 - 800 km, si revin dupa sa va spun daca a mai facut. bafta.
31 Aug 2018, 19:18:
revin... se pare ca detonarile la teava de esapament sunt la fel, putin mai infundate si mai dese. la turatii mici, 1200 - 1800, cred ca pana in 2000, cu ea pe loc, turatia oscileaza usor, in sus si in jos. cred ca se simte si in mers, tot la turatii mici, dar nu sunt sigur, fiindca e foarte usor sesizabil. cine a mai patzit si a rezolvat o? eu maine plec la mare, si ma gandesc ce sa iau cu mine?