Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Segmentare Megane II
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
blastocel
Buna seara tuturor.
Am o mica (mare) problema in ce priveste Megane-ul meu.
Cred ca pierd ulei pe la garnitura de chiuloasa sau...imbinarea din josul motorului unde bauniesc ca ar fi garnitura asta. Admisia am rezolvat-o anul trecut, deci exclud zona superioara.
Ideea este ca elasticitatea motorului s-a cam dus, trage greu la depasirile in forta si simt uneori ca nu ajung la liman cand ma apuc sa depasesc la viteze in care motorul e undeva pe la 2500 - 2700 de ture.
Intreabarea mea este urmatoarea: cam care ar fi diagnosticul si cam care ar fi costurile schimbului garniturii (plus planare mai mult ca sigur), preturi de service si in afara ariei de autorizati...
Avand in vedere ca e 1.6 16V si are 150.000, de-odata ce deschid totul cred ca as lua in calcul segmenti si garniturile (origuri si alte mici piese pe care nu le pot denumi din lipsa de cunostinte).
Am tot citit si am vazut lucruri asemanatoare insa de prin 2009 si ma gandesc ca intre timp s-au mai schimbat preturi la manopera si piese...
Cerinta mea este pentru un "to do list" cu piese de schimb si preturi aproximative pentru a face motorul asa cum trebuie, eventual sa ma tina inca 100.000, fara a mai executa chirurgii pentru stiu eu ce dracovenii care sunt uzate.
Multumesc anticipat!
espacern
La 1.6 16V nu se pune problema segmentarii...pana la 500MKm!
Problema caut-o la chiuloasa/supape/injectoare/etc...parerea mea.

@+
blastocel
Doamne ajuta!
Masina a avut ceva sincope prin in 2012, cand a folosit-o altcineva pentru un sezon si, bineinteles ca fiind calul altcuiva, a vazut forje si tot ce nu va puteti imagina. Span in baia de ulei am descoperit anul trecut, pelicula groasa rau de ulei intarit in baie si peste toate ceva suruburi lipsa (nu inteleg de cum...) in asa fel incat pierdea antigel in draci si se supraincalzea dupa 50 km.
Deci motor incins bine si baia plina de lucruri in neregula.
Cam asta ar mai fi de adaugat...
SorinCT
Test de compresie ai facut?
espacern
QUOTE(blastocel @ 6 Jan 2014, 23:42)

Cam asta ar mai fi de adaugat...



Cauta un motor bun SH si uita de alte reparatii la al tau....mai bine!
Nu faci decat sa "carpesti" un sac putred si fara fund.

@+
blastocel
Deci primul pas ar fi testul de compresie sa inteleg...
De schimbat motorul nici nu ma gandesc. E o afectiune deosebita...
Totusi banuiec ca mai pot trage de el inca 2-3 ani. Ideea e sa trag cum trebuie.
Chiar nimeni nu ma poate indruma in ce priveste cererea mea?
pepelutza
Ce nu intelegi frate din ce zice @espacern . Asculta de altii care mai stiu ce vorbesc.....
Diac
Un motor sh e muuult mai ieftin decat un rk la al tau. Cauta aici pe forum ca gasesti.
blastocel
Frate eu te inteleg.
Dar daca te uitai la descriere poate iti dadeai seama ca nu merge cam asa orice motor! Pentru cine mai stie una alta cc-ul meu "special" nu prea merge orice sh de la dezmembrari si in plus chiar nu am chef sa ma trezesc ca am cumparat alte bube.
Am intrebat care sunt pasii de urmat si costuri daca aveti idee. In caz ca nu stie nimeni nu e suparare, dar macar o directie de actiune. Asa maine o duc in service si bag in ea 2000 de euro si am rezolvat motorul cap coada.
Sau evaziv as putea sa schimb masina, nu?
Multumesc mult de asistenta, Pardon de timpul pe cat vi l-am rapit!
espacern
Poti sa bagi si mai multi € intr-un motor care a functionat cu pilitura in ulei.
Un motor refacut complet intr-un service nu o sa fie la fel ca un motor bun de origine....ca si calitate a pieselor/manopera.

@+
ssilviu
Daca e CC difera motorul?
espacern
La CC lui este un simplu K4M de 115 CP....atat!

@+
blastocel
Exact!
Nu ma intereseaza altceva decat reparatia in sine!
Ma duc la service sa ii fac constatarea, insa voiam sa ma incarc cu ceva cunostinte ca sa evit multi de 0...
espacern
Constatarea pentru aflarea cu exactitate a pieselor defecte(in cazul tau)se face dupa demontarea motorului si doar asta costa vreo 500€....la Renault.
Adica tot cat costa un motor SH bun....intelegi?

@+
Diac
QUOTE(blastocel @ 7 Jan 2014, 18:09)
Frate eu te inteleg.
Dar daca te uitai la descriere poate iti dadeai seama ca nu merge cam asa orice motor! Pentru cine mai stie una alta cc-ul meu "special" nu prea merge orice sh de la dezmembrari si in plus chiar nu am chef sa ma trezesc ca am cumparat alte bube.
*




Pai si nu gasesti CC la dezmembrari? Cu 2 - 3 000 de euro cred ca gasesti un CC de Anglia. Si ai o masina intreaga pentru piese.
argon
Motorul asta de 1.6 de cc e raritate? Merge pus pe Sedan, si ce modificari trebuie ?
blastocel
Deviem problema aiurea in ce priveste schimatul cu totul.
Nu sunt interesat sa transplantez alta masina in asta pe care o am. Plus ca din experienta iti spun ca unele lucruri nu se prea potrivesc. De ex. la cutie la mine nu merge tamponul standard. Nu ma intrebati de ce! Cu ochii mei am vazut ca distantele sunt altele. Altul: n-am filtru de benzina si mao sunt cateva daca stau sa ma gandesc.
Azi am fost la un autorizat, n-am dat 500 de euro pe constatare, asa cum mai sus mi s-a sugerat si astept sa imi monteze garnitura de chiuloasa si nu stiu ce supapa. Asa ca "afacerea" sh se pate ca e mult mai paguboasa.
Diac
QUOTE(espacern @ 6 Jan 2014, 22:37)
La 1.6 16V nu se pune problema segmentarii...pana la 500MKm!
Problema caut-o la chiuloasa/supape/injectoare/etc...parerea mea.

@+
*



Când esti in dubiu, asculta-l pe espacern sleep.gif
espacern
QUOTE(blastocel @ 8 Jan 2014, 12:37)
Azi am fost la un autorizat, n-am dat 500 de euro pe constatare, asa cum mai sus mi s-a sugerat si astept sa imi monteze garnitura de chiuloasa si nu stiu ce supapa.

Autorizat=?
Nu a spus nimeni ca constatarea este 500 € citeste cu atentie nu printre randuri!
Inca nu e gata lucrarea ca sa poti sa faci calculul final si mai ales sa vezi daca problemele spanului din motor s-au rezolvat....cu o supapa.

@+
solidconvert
Si eu sunt de parere ca un motor sh renteaza mult mai bine!
L.E.: Mai putina bataie de cap!
cipim3
Span in baia de ulei?? Sigur?
Prima intrebare care trebuie sa o pui este DE UNDE PROVINE acel span?
Era de aluminiu (alb, f putin stralucitor), otel sau fonta (negru/albastrui si magnetic) sau erau fulgi cenusii (material rulmenti). Din pacate oricare material de mai sus inseamna dezastru.
O supapa nu putea sa genereze singura span, nu vad cum, o supapa rupta distrugea camera, acel span daca a ajuns in baie a ramas si prin alte zone (adica prin lagare, prin canale de ungere, prin pompa, posibil prin tacheti hidraulici, fulia defazoare, etc). La urmatoare revizie ia filtrul de ulei si pune-l pe mecanic sa il desfaca si te uiti in hartie ce tipuri de pepite gasesti biggrin.gif
Asteptam deznodamantul, sa iti ofere garantie pentru lucrare si verifica cum se comporta dupa reparatie, ulei pe evacuare la cald sau rece, putere)
cread
Cat ar costa si de unde as putea cumpara un motor sh? Am cautat pe diferite anunturi si m-a luat inima ,800-1000e ,,,
espacern
Depinde ce motor cauti....ca aici se vorbeste de 1.6 16V care il gasesti cu mult mai ieftin.

@+
dj sky
Nu stiu in ce masura te ajuta, dar eu am un 1,4 16 v de 100 hp, tot asa fara filtru de benzina, perfect functional si cu distributia, pompa de apa, role, schimbata de 6300 km. E inca pe masina completa, se poate proba si in mers. Masina a fost accidentata spate, dauna totala dar merge bine pe rotile ei. 0744830843 e nr meu pt mai multe detalii...
cread
QUOTE(espacern @ 16 Jan 2014, 18:29)
Depinde ce motor cauti....ca aici se vorbeste de 1.6 16V care il gasesti cu mult mai ieftin.

@+
*


Da , eu caut 1,5 dci k9k d722 si la ce preturi am gasit , mai ca ma gandesc sa aduc o masina din afara.
pepelutza
Zii ce preturi ! smile.gif)
cread
QUOTE(pepelutza @ 17 Jan 2014, 10:55)
Zii ce preturi ! smile.gif)
*


1000 lei fara chiuloasa ,EGR,pompa injectie, turbina si injectoare, 800e fara turbina, 1000e cu turbina.
VyRuZ
Măgăria nu e așa de groasă, dar pentru reparație ai nevoie de cineva care e pasionat și care știe ce face. Altfel poți ajunge să scoți jdemii de lei din buzunar și să mergi cu mașina tot „hârb”.
Spre exemplu am un prieten care are un SsangYong. La un anume moment i s-a aprins în bord Check Engine-ul și mașina ba trăgea, ba nu trăgea - era să se curețe într-o depășire. A dus mașina la câteva service-uri, care i-au dat tone de soluții - ba că e contorul de aer, ba că e de la visco-cuplaj, ba că e de la EGR, ba că sunt injectoarele etc. A ajuns să cheltuiască o grămadă de bani și defectul tot nu s-a rezolvat. Într-o zi, când deja era pe moarte speranța, am stat la o țigară afară și ne-am uitat noi subțirel pe la motor, ca să descopăr că e murdar de ulei radiatorul de la intercooler. L-a verificat la service, era sită. L-a schimbat și mașina merge impecabil acum. Dacă ar fi găsit defectul din start, ar fi economisit peste 3500 de lei, poate mai mult.

Problema ta se rezolvă cu o demontare completă a motorului și o verificare riguroasă. Trebuie văzut de unde e pilitura, trebuie văzută starea garniturii de chiulasă, probabil planată chiulasa etc. Dacă zici că ai găsit marmeladă în baia de ulei, e posibil ca pilitura să fie de la pompa de ulei. Probabil că trebuie chiar schimbată.
Mai important e să îți curețe cineva, manual, motorul pe dinăuntru. Dacă a mers cu ulei nasol, e posibil să se fi înfundat găurile de tranzit de ulei, caz în care motorul nu se mai unge cum trebuie.
Mă rog, cum zic și colegii, dacă găsești probleme majore, e mai ieftin și mai SIGUR să cumperi un motor SH.
cosmin_69
Daca erai din Pitesti te duceam cu recomandare la un Service unde garantez pentru profesionalismul lucrarilor lor si pentru modul cum iti trateaza masina si pe tine ca, client.
Si eu sant pretentios si nu as lasa masina pentru nimic pe mana unor neautorizati in ceea ce fac.
Cel puti ei iti puteau spune daca se mai merita reparat motorul.

17 Jan 2014, 12:57:
De ce vreau sa ajut ?
Nu pentru reclama lor(service) ci fiindca iti inteleg frustrarile mai ales cand este vorba de inima masinii, motorul.
Virus_4U
Deșii e mort topicul de aproape 8 ani am vrut doar sa ii aduc la cunoștințe lui espacern ca sta prea mult pe internet, și eu am motor picat la doar 230.000 km
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.