Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 2006 Renault Megane CC 1.6 16v
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2
Andrei AXN
Sunt nou pe acest forum si m-am hotarat sa imi prezint masina.

Am avut numai masini din grupul VAG si un "intrus" Smart Fortwo, insa imi doream o masina cabrio si dupa ce am analizat cam toate variantele care se incadrau in buget, am ales Renault Megane CC.

De aproximativ 2 saptamani am achizitionat din Germania un Renault Megane CC 1.6 16v, din 2006, motor 1.6 16v, 111CP, cu 104.500 km, culoare argintiu.

Masina am cumparat-o personal din Germania, de la un dealer din Saarbrucken, a avut proprietar o doamna inainte sa ajunga la dealer, istoricul este complet, a fost bine intretinuta si se prezinta in stare foarte buna atate tehnic cat si estetic.

Pe partea de dotari se prezinta destul de bine, enumar o parte din ele:

- climatizare automata
- oglinzi electrice, incalzite si pliabile electric
- scaune incalzite
- keyless go
- senzor de lumina si ploaie
- oglinda interioara cu efect automat antiorbire
- volan + maneta viteze + maner frana de mana imbracate in piele
- computer de bord
- geamuri electrice fata/spate
- radio CD standard cu satelit de comanda
- airbag-uri frontale si laterale
- plafon de sticla (cred ca este standard la CC)
- jante aliaj 16 cu anvelope 205/55 R16 de vara
- jante tabla 15 cu anvelope 195/65 R15 de iarna
- etc

Nu imi dau seama daca masina are ESP sau doar ABS + ASR + restul sistemelor standard.

La fel ca toate masinile pe care le-am avut, si CC-ul va beneficia de niste modificari:

- Head unit Pioneer DEH-X3600Ui (l-am cumparat si montat zilele trecute)
- un subwoofer activ mic, probabil Focal Bomba 20A1 (il comand dupa Craciun)
- difuzoare fata Pioneer TS-Q131C (am vrut sa le comand ieri dar nu exista pe stoc nici la importator - sosesc la sfarsitul lunii ianuarie). M-am gandit la ceva mai serios + insonorizare usi fata cu Dynamat Extreme insa am inteles ca la Megane este prea complicat si renunt la idee...raman cu difuzoarele Pioneer si cu un subwoofer mic pt a compensa lipsa de bass a difuzoarelor
- arcuri sport, probabil Eibach Pro Kit sau KW (am mai avut si au fost ok). Le comand la primavara si le montez tot atunci.
- xenon H7 de 4300 sau 5000k pe farurile cu lupa - le cumpar si montez dupa ce ii fac RAR-ul

Pe partea de intretinere, va urma dupa sarbatori o revizie completa, ulei + filtre + bujii, se va verifica distributia si daca este nevoie o schimb. Din istoric reiese ca a fost schimbata la 75.000 km, dar o mai verific si eu.

Ca si impresii, masina imi place...este foarte inchegata, nu scartaie hardtop-ul si nici plasticele din interior, nu bate, nu troncane, se conduce placut, este destul de silentioasa la viteze de peste 140 km/h.
Motorul se comporta ok, am mai avut 1.6 si stiam la ce sa ma astept dpdv al puterii si al consumului, insa mi le-am asumat la cumparare.
Razvione
Salut!
In primul rand sa stapanesti sanatos masina si multi km fara probleme!
Ca sa te lamuresti in legatura cu ESP-ul , daca ai butonul din poza marcat inseamna ca ai. wink.gif
#Dino
Frumoasa! Cat a fost? Multi km fara probleme
turbodxman
Frumos agregatul. up.gif
Traditionalul multi kmp. tongue.gif
hellcat
QUOTE(Andrei AXN @ 24 Dec 2013, 18:51)
a fost bine intretinuta
*


In poza a doua aripa dreapta spate nu pare asa bine intretinuta.
brd
frumoasa.
Andrei AXN
Multumesc pentru urari si aprecieri.

Razvione: Am indicatorul din poza insa cand apas butonul, imi apare pe bord ASR off...nu ar fi trebuit sa se dezactiveze ESP-ul? Sau la Renault nu se poate dezactiva? Asta m-a indus in eroare...ASR off, de aici am dedus ca nu am ESP...ci doar ASR.

kissfm: Ma duce in jur de 6500 EUR inmatriculata...ala a fost si bugetul pentru placerea de a merge decapotat.

hellcat: Pe aripa spare am o zgarietura/indoitura (abia se observa) cam de 7-8 cm...posibil sa fi fost revopsita/reparata...insa nimic grav. Nu este o problema pentru mine o aripa vopsita/reparata, mai ales facuta in afara.
nWo
QUOTE(hellcat @ 25 Dec 2013, 00:02)
In poza a doua aripa dreapta spate nu pare asa bine intretinuta.
*



Mie si bara fata mi se pare schimbata/revopsita.

Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme.
argon
E o masina frumoasa meganul asta cc, dar personal pentru fitze sau 'placeri' cum spui as fi luat-o cu piele la interior si motorul de 2 litri benzina. Un cabriolet cu textila si 110 cai e degeaba. La mizeria de la noi, se face interiorul ala varza urgent.
Andrei AXN
Multumesc pentru urari.

Nu am vrut piele. Chiar daca dpdv al prafului se curata si se mentine mai usor un cabrio cu piele, se incinge mult prea tare. Este ok cu stofa, asa am cautat.

Dpdv al motorizarii, ma satisfac cei 110 CP pentru a ma plimba decapotat cu viteze sub 100km/h. La drum lung merg cu un Audi A4 2.0 TDI 170 CP cu DPF anulat si soft, deci aprox 2xx CP, care imi satisface nevoia de putere.

Masina de "fite" nu este, insa se poate merge decapotat si cu 110 CP si fara piele 04.gif

In alta ordine de idei, azi am comandat subwoofer-ul activ Focal Bomba 20A1, maine merg sa il ridic si sa vad cand am timp sa merg la un prieten care se ocupa de car audio pentru montaj. [attachmentid=1627924561]

Am facut aproximativ 3000 km de cand o am, se comporta ok si abia astept sa vina vremea frumoasa. biggrin.gif
Bwwlan
Scaune de piele + cabrio vara =

[attachmentid=1627924595]

@Andrei AXN: sa folosesti sanatos cabrioleata smile.gif
vladbobtm
Frumoasa masina!! Sa o stapnesti sanatos si multi kmp!! In legatura cu ESP-il sa il dezactivezi incearca sa ti apasat putin butonul ala pana se dezactiveaza, la multe masini s-a facut un singur buton sa dezactivezi si ASr si ESP, apasand odata se dezactiveaza primul tinand apasat mai mult se dezactiveaza amandoua, incearca asa si vezi daca ti se dezactiveaza.

Andrei AXN
Stiu cum se dezactiveaza ESP-ul la unele masini tinand apasat lung pe buton, insa la mine nu merge. Cand apas butonul se dezactiveaza ASR, daca tin apasat mai lung nu se intampla nimic.

Bwwlan...multumesc. Noi ne stim de pe celalalt forum.

Azi am ridicat subwooferul comandat ieri. Nu l-am montat, decat l-am scos din cutie si l-am lasat in portbagaj.
argon
Un moderator de aici de pe forum isi vinde cc-ul, dar vrea cam mult, tinand cont de vechime, cu 1000 de euro m ai putin am vazut treiar cabrio, din acelasi an.


http://www.tocmai.ro/renault-megane-2-cc-a...5-14239167.html

Andrei AXN
Argon...nu vad rostul exemplelor date. Nu ma intereseaza alt Megane, nu ma intereseaza BMW seria 3, nu ma intereseaza piele sau 2.0.

Repet...am stiut ce cumpar, am stiut de ce cumpar masina din Germania si nu de aici, am platit constient o suma mai mare cu aprox 1500 EUR decat daca cumparam masina de aici...etc.

Sunt multumit cu cei 110 CP de pe Megane si cu tapiteria de stofa...daca vroiam altceva imi luam altceva...

Bafta!
argon
E putin cam ciudat, venind de la VAG, te potictnesti in 1000 de euro ce-i dadeai in plus pentru un Eos, si-ti iei fix megane cc wacko.gif

http://www.tocmai.ro/vw-eos-2006-12972444.html
Andrei AXN
Nu sunt indoctrinat dupa o marca anume. Lucrez in auto si am ocazia sa conduc diverse modele de masini, atat VAG, cat si marci concurente.

Nu a fost vorba de 1000 EUR plus sau minus. Daca vroiam EOS, puteam sa iau EOS sau alta masina. Ca sa iti satisfac curiozitatea, nu am luat EOS din cauza hardtop-ului (este valabil pentru mai multe modele de masina cabrio).

Sunt zeci de variante de masini pe care le puteam lua. Eu am ales Megane CC, este alegerea mea, buna sau proasta. Daca tie nu iti place masina mea sau Megane CC sau motorizarea 1.6, sau stofa, nu inseamna ca trebuie interzise de pe piata.

Repet pentru ultima oara...NU MA INTERESEAZA exemple de alte masini pe care le puteam cumpara din Romania sau din alta parte.

Daca ai ceva de comentat despre masina Megane CC 1.6, daca ai ceva de criticat la aceasta masina...sunt deschis la discutii. Pentru VAG exista forum dedicat, pt BMW la fel, pt alte marci de masini de asemenea exista forumuri dedicate unde se poate discuta.

Eu nu mai contiunui polemica.

Bafta!
Iulikk
Eee, nu-l lua si tu in seama pe argon.
Raduchu
Va dati seama ca daca era 1.4 16v, totul era ok icon_mrgreen.gif .

Anyway, sa stapanesti sanatos cabrioleta tongue.gif !
argon
QUOTE(Andrei AXN @ 28 Dec 2013, 19:35)
Daca ai ceva de comentat despre masina Megane CC 1.6, daca ai ceva de criticat la aceasta masina...sunt deschis la discutii.
*



E o masina pretentioasa, cu fiabilitate scazuta.
Diac
QUOTE(Raduchu @ 28 Dec 2013, 23:03)
Va dati seama ca daca era 1.4 16v, totul era ok  icon_mrgreen.gif .

Anyway, sa stapanesti sanatos cabrioleta  tongue.gif !
*




Am vazut in Franta 1,4 cu finisare Authentique. Fara cotiera, AC manual, jante tabla pe 15, manere negre. Ideea e ca te poti bucura de o decapotabila si cu bani putini. Nu e obligatoriu sa aiba super mega dotari/motor.
pishky
QUOTE(argon @ 29 Dec 2013, 10:17)
E o masina pretentioasa, cu fiabilitate scazuta.
*



si ai naibii struguri asa acrii....
Andrei AXN
argon...Cu tot respectul, deja incep sa ma amuz.

In afara de hardtop si de intretinerea lui periodica...nu este mai pretentioasa decat alte masini.
Fiabilitate scazuta? Ce anume nu este fiabil la masina asta? Motorul 1.6 16v nu are moarte, pe partea de tren de rulare este la fel ca orice alta masina. Hardtop-ul la Megane este din 2 bucati si este renumit ca fiind fiabil.

Alte lucruri...gen parte electrica este la fel ca la orice alta masina/marca. Deci?

Multumesc pentru urari baieti.

Dpmdv...masina are dotari peste minimul pe care il doream eu.
La genul asta de masina...ma interesa sa aiba: AC, geamuri electrice, oglinzi el. si incalzite, inchidere centralizata si evident decapotarea electrica. Partea audio ma interesa de asemenea insa aici imi fac eu ce trebuie. Am uitat de siguranta, dar Megane-ul sta bine aici. Masina are multe dotari peste minimul pe care il doream eu.
Iulikk
QUOTE(Andrei AXN @ 29 Dec 2013, 16:26)
Motorul 1.6 16v nu are moarte.
*



Clar nu ai nicio treaba cu renaulturile megan. Pentru megan cel mai bun motor este 1.4 16vulve.
Andrei AXN
QUOTE(Iulikk @ 29 Dec 2013, 16:43)
Clar nu ai nicio treaba cu renaulturile megan. Pentru megan cel mai bun motor este 1.4 16vulve.
*



Adevarat graiesti. biggrin.gif
centurion
Nu cel de 1.2 16V 75CP? biggrin.gif


Lasand gluma la o parte, multi km fara probleme si sa te bucuri de decapotabila. Asta e, strugurii nu au deloc un gust bun pentru unii, asa cum scria un coleg mai sus.

Nu te-a atras deloc o Mazda MX5, Toyota MR2, ALFA Romeo Spider sau un FIAT Barchetta? Le consider mult mai exotice si mult mai aproape de ceea ce trebuie sa fie un roadster decat gama asta de compacte Megane CC, Focus CC, Astra CC etc. (Slabiciunea mea fiind Mazda MX5.)
ssilviu
Pai poate a contat si securitatea oferita de masina biggrin.gif
Andrei AXN
Imi place foarte mult MX5-ul (doar NC-ul adica ultimul model) si mi-a placut mereu...2.0 aspirat, 160CP, RWD, diferential blocant de fabrica...este o masina pur sange si este superba. Si cel de 1.8 este ok, dar cel 2.0 este excelent. Restul nu le-am luat in calcul, desi Alfele imi plac...am avut Alfa 156 in familie.

Nu am luat MX5 din considerente de spatiu si de practicabilitate pentru Romania. Este foarte rigida, joasa, iarna nu prea se poate merge cu ea, etc. A mai fost si bugetul...un MX5 din 2006 (atunci a aparut modelul NC) este minim 7000 EUR in Germania. Puteam face un efort sa il iau, dar am zis pas.

LE: Am uitat de taxa de poluare. Am cautat doar masini EURO 4. Nu am chef sa dau la stat 2-3000 mii de EUR pentru taxa de poluare...iar masina SH din Romania eu nu cumpar (cu unele exceptii).
mezym
Pe cat de frumos este acest model pe atat este de sortit unui grav proces de cocalareala!!! dry.gif

Si, daca ai fi circulat cu odioseniile de upgrade-uri doar pe drumuri private, ar fi fost oarecum in regula. Dar tu nu vrei asta, vrei doar sa-i orbesti pe ceilalti participanti la trafic, sa mictionezi pe ei si pe orice regula de bun simt sau civilizatie (ca pe alea legale, atat referitoare la codul rutier cat si la ITP, deja le-ai anulat ... mai ceva ca pe-un DPF).

Ar fi fost un topic foarte frumos ... asa doar ne este prezentata o alta masina ce va incalca toate regulile de circulatie posibile si imposibile din aceasta tara.




QUOTE(Andrei AXN @ 24 Dec 2013, 18:51)
Sunt nou pe acest forum si m-am hotarat sa imi prezint masina.



La fel ca toate masinile pe care le-am avut, si CC-ul va beneficia de niste modificari:

- Head unit Pioneer DEH-X3600Ui (l-am cumparat si montat zilele trecute)
- un subwoofer activ mic, probabil Focal Bomba 20A1 (il comand dupa Craciun)
- difuzoare fata Pioneer TS-Q131C (am vrut sa le comand ieri dar nu exista pe stoc nici la importator - sosesc la sfarsitul lunii ianuarie). M-am gandit la ceva mai serios + insonorizare usi fata cu Dynamat Extreme insa am inteles ca la Megane este prea complicat si renunt la idee...raman cu difuzoarele Pioneer si cu un subwoofer mic pt a compensa lipsa de bass a difuzoarelor
- arcuri sport, probabil Eibach Pro Kit sau KW (am mai avut si au fost ok). Le comand la primavara si le montez tot atunci.
- xenon H7 de 4300 sau 5000k pe farurile cu lupa - le cumpar si montez dupa ce ii fac RAR-ul


*


ssilviu
Deci sa inteleg de fapt ca problema ta e ca își va pune xenon pe lupele din faruri, nu? Si pentru asta e cel mai nerusinat infractor de pe sosele?
Andrei AXN
Doamneee ce pot sa citesc pe acest topic.

Daca imbunatatirea sistemului audio cu niste componente de calitate + montarea unor arcuri (omologate TUV) de la o firma consacrata, care imbunatatesc tinuta de drum dau in "cocalareala" si ilegalitate...te rog sa ma ignori atat in trafic cat si pe acest forum.

Vad ca deja sunt cativa invidiosi/frustrati si v-as ruga sa nu urmariti acest topic...sa nu scrieti aici.

Accept critici despre masina, despre modificari, despre orice, dar pastrati limita de decenta si vorbiti argumentat.

Referitor la xenon aftermarket...este ilegal, insa la o temperatura de 4300k si farurile reglate, nu deranjeaza pe nimeni si ofera o vizibilitate mult mai buna. Daca ma vezi in trafic si te deranjeaza farurile mele, te rog insistent sa imi spui si sa ma reclami.

Vad ca s-a mentionat de DPF off...o masina cu DPF off nu polueaza mai mult decat un diesel normal...fara DPF. Eu am renuntat la el pentru ca la acest motor este problematic si este cam singura modalitate de a scapa de probleme. ITP-ul il trec "pe bune" si masina nu scoate fum.

Eu sunt foarte deschis la discutii si "transparent"...insa cand vad astfel de aberatii...prefer sa ma retrag si sa ma abtin de la comentarii.

Catre moderatori...daca se considera ca acest topic cauzeaza sau aduce prejudicii forumului, va rog sa ma anuntati si sa-mi inchideti/stergeti topicul/posturile.
espacern
Pe acest topic tu esti "moderator" si poti sa stergi/modifici dupa cum crezi de cuvinta....nu stii asta?

@+
Andrei AXN
Nu stiam. Multumesc pt info.

Las totul la vedere...fiecare are dreptul sa-si exprime parerea...buna sau rea...eu o respect.
espacern
E foarte bine!
Daca totusi doresti poti sa folosesti tasta X DELETE din partea dreapta jos.....incearca cu ce am scris eu....Merci!

@+
mezym
Xenon, arcuri sport, tub de bass ... din 10 soferi ce si-au pus astfel de chestii pe masini cati crezi ca circula legal? Ma refer la folosirea semnalizarii, pastrarea distantei in mers, pastrarea vitezei cand sunt depasiti s.a.m.d. ?

Iar faptul ca-si pune xenon pe faruri cu lupa nu-l scuteste de nimic. Zice destul de clar in codul rutier ca n-ai voie sa faci modificari instalatiei de lumini.

Si da (pentru initiator), toate instalatiile de xenon aftermarket, indiferent pe ce sunt puse si cum sunt reglate, ii deranjeaza pe ceilalti la trafic.

Si tot pentru initiator : eu nu-mi amintesc sa te fi jignit, deci abtine-te de la insulte. Ti-am spus ca vei cocalari masina nu ca esti vreun psihopat sau vreun inapoiat mintal. Iar replica asta cu "frustrat" e de copilasi.

Cat despre aberatii ... e aberant sa-ti iei un filtru nou de particule? E logic in schimb sa-l anulezi?




QUOTE(ssilviu @ 29 Dec 2013, 20:34)
Deci sa inteleg de fapt ca problema ta e ca își va pune xenon pe lupele din faruri, nu? Si pentru asta e cel mai nerusinat infractor de pe sosele?
*


Bwwlan
@mezym: bre, care-i problema ta? Inteleg, esti nou pe forum, o intrare in forta te face remarcat, insa nu stiu daca metoda pe care ai ales-o e ea mai buna. Ma rog, peste 18 ani cel mai probabil ai, deci teoretic esti adult capabil de discernamant, siin consecinta, deciziile si vorbele ti-s suficient chibzuite.

Da, nici eu nu-s de acord cu xenoane non OEM, cu atat mai putin pe proiectoarele de ceata, insa am convingerea ca treaba asta poate fi spusa si pe un alt ton decat cel pe care l-ai folosit tu. In restul problemelor (tubul de bass, DPF-ul, etc.) te afli intr-o grava eroare, cu atat mai mult cu cat nu-l cunosti pe Andrei smile.gif In fine, fiecare cu ale lui, insa parerea mea e ca putem discuta ca oamenii normali la cap, nu cu o indarjire demna de o cauza mai buna.

My two cents...

@AXN: vezi ca (asa cum ti s-a spus deja) pe topicul tau din aria Masina mea tu esti moderator. Inteleg si e laudabila intentia ta de a lasa toate posturile vizibile, insa e o idee proasta. Asa, pana in martie faci lejer pepu 50+ de pagini si n-o sa fie un topic, ci o ciorba. Daca vrei sa se inteleaga ceva din topicul asta si sa aiba un minim de logica si coerenta, foloseste functia "delete post", altfel iese o claca aici.
Ma rog, faci cum vrei, da' daca faci asa, nu-i bine smile.gif
mezym
Ton? Pai ce? L-am certat? L-am injurat? L-am bruscat? Mai degraba pot spune c-a avut o reactie agresiva chiar el. Eu am zis doar ca masina o sa fie cocalarita. E ea foarte reusita si fara astfel de "interventii". Dar, daca-ti place psihologia, cum iti suna "nu ma intereseaza de ailalti de pe drum si nici de legi, io pun csenon"?

Si fiindca sigur vor aparea cliseele, da, sigur, gusturile nu se discuta ... dar se educa.
kum
Frumoasa masina si ce vrei sa faci cu ea. Cu o exceptie insa: nu-i pune xenoane. Nu ai idee cat pot fi de deranjante.
Pune si citeste putin despre proiectare si constructia farurilor la masini si vei gasi n-shpe motive sa nu pui xenon intr-un far care nu a fost proiectat pentru asta.
Iti pun o intrebare: pe o vreme ca asta (umezeala, mazga) ce faci cu xenoanele? Eu iti spun din experienta proprie ca e bai mare. Poti sa reglezi tu lupele alea cum si cat vrei, cand sticla farului (care nu a fost proiectata pentru xenon) se mai si murdareste cu mazga din asta ce faci? Te dai jos din 2 in 2 km si le stergi? Eu consum pe vreme din asta cate un bidon din ala de 4-5 litri in cateva zile, pentru ca nu pot merge cu farurile murdare.
Daca tot vrei neaparat sa-ti pui, macar pune-ti si spalatoare de faruri si auto-leveling. Si o sa te injure mai putini.

Sa pui xenoane pe o masina care nu a fost inzestrata cu asa ceva si nici proiectata cu asa ceva, e ca si cum ti-ai pune ceva in buzunarul de la blugi ca sa pari mai "dotat".


Nu o lua ca pe o carcoteala, ci ca pe un sfat.
M i h a i
QUOTE(Andrei AXN @ 24 Dec 2013, 18:51)
nu scartaie hardtop-ul si nici plasticele din interior,
este destul de silentioasa la viteze de peste 140 km/h.
*



radmasa.gif radmasa.gif hai să o stăpânești sănătos
vladbobtm
In loc sa pui o instalatie xenon de ce nu incerci sa pui niste becuri Philips Blue Vision Ultra care sunt de 4000 K(practic ca si la masinile care vin cu xenon din fabrica) eu le am pe masina mea si sunt foarte multumit de cum se vede(tu ai lupa deci se va vedea muult mai bine ca la mine) si sa sti ca eu le am deja de peste un an si inca mai merg/lumineaza perfect sau incearca Philips Diamond Vision 5000 K(sunt ideale pt lupa din cate stiu), in plus de asta, amandoua sunt perfect omologate!

Bafta!!
ssilviu
Pune-ti linistit xenon wink.gif Mai ales la faruri cu lupa si 4300k, putini or sa se prindă că ai și xenon smile.gif
Andrei AXN
Va salut!

@mezym Este ultimul raspuns pe care ti-l dau pe acest topic. Ulterior, te-as ruga sa ma ignori. Eu nu-ti voi mai raspunde.

Nu ma identific cu genul de soferi cu "tub de bas"...doar imi imbunatatesc sistemul audio cu niste componente de calitate (zic eu). Difuzorul de bass este orientat catre SQ, nicidecum SPL. Imi place muzica si imi place sa o ascult la o calitate cat mai buna.

Arcurile sport = centru de greutate mai jos, stabilitate putin mai buna, masina usor mai rigida, nu se mai apleaca de bot la franare...din toate rezulta un comportament mai bun si mai sigur pe sosele.

Despre xenon va urma un post separat.

Fara sa ma cunosti, ma acuzi ca am/voi avea un stil de mers neregulamentar si etc. Afla de la mine ca sunt civilizat in trafic, nu deranjez pe nimeni, nu primesc claxoane, ma adaptez la conditiile de drum. Am permisul de aproximativ 8 ani si am condus in jur de 200.000 km numai cu masinile mele, fara incidente in trafic (sa dea Dumnezeu sa nu apara nici de aici incolo)

Natura jobului imi permite sa conduc diverse masini, cu puteri intre 90 CP si 560 CP (asta este recordul la mine), atat aici cat si in tari civilizate, atat pe drumuri publice cat si pe circuite sau zone de teste. Crede-ma ca nu am "fite" in trafic. Te invit sa mergi cu mine in masina si te vei convinge ca gresesti.

Pe langa postarile strict despre masina, daca sunteti interesati va mai impartasesc una alta din experienta destul de bogata (zic eu) pe care o am in domeniul auto si in ale masinilor / condusului / modificarilor / etc.

Pe viitor v-as ruga sa ramanem ontopic sau sa discutam despre masini si etc, fara supozitii la stilul meu de condus si la educatia mea.
kum
Asta a inteles lumea (ca nu ai un stil de condus aiurea si ca nu-ti bati joc de masina). A mai ramas sa dezbatem problema xenonului...
corbex
QUOTE(mezym @ 30 Dec 2013, 01:52)
Ton? Pai ce? L-am certat? L-am injurat? L-am bruscat?
*


Pui mic, cind umbli la butonul de ton al casetofonului, se schimba putin timbrul sunetului, nu si cuvintele. Cind injuri nu inseamna ca folosesti un ton nepotrivit, ci cuvinte nepotrivite. Te-ai intromisionat intr-o discutie de oameni mari care vehiculeaza concepte ce par a te depasi. E inchis la gradinita?
Andrei AXN
radmasa.gif radmasa.gif

Gata...se exagereaza...incepem curatenia.

Toate posturile care sunt offtopic si cu tenta de atac vor fi sterse incepand de astazi.

Le mai las putin sa vada si oamenii cu bun simt care sunt pe forum (se stiu ei) ce specimene scriu pe aici si ce scriu.
corbex
Acu' nu te face si tu Eraser.
Markos
QUOTE(Andrei AXN @ 30 Dec 2013, 08:29)
Pe langa postarile strict despre masina, daca sunteti interesati va mai impartasesc una alta din experienta destul de bogata (zic eu) pe care o am in domeniul auto si in ale masinilor / condusului / modificarilor / etc.
*


Povesteste-ne despre cea de 560 de cai wub.gif
P-A-C-O
QUOTE(Andrei AXN @ 25 Dec 2013, 00:25)
Razvione: Am indicatorul din poza insa cand apas butonul, imi apare pe bord ASR off...nu ar fi trebuit sa se dezactiveze ESP-ul? Sau la Renault nu se poate dezactiva?

ESP-ul il dezactivezi doar cu DDT2000 / CLIP.... prin apasarea butonului, asa cum ai vazut deja, se dezactiveaza doar ASR-ul
Andrei AXN
QUOTE(Markos @ 30 Dec 2013, 14:09)
Povesteste-ne despre cea de 560 de cai  wub.gif
*



In mai 2013 am participat la un eveniment la Munchen, unde am condus pe circuit amenajat/spatiu de teste cateva masini, indrumati de piloti cu experienta:

- Audi RS6 Avant 2013, V8, 4.0 TFSI biturbo, 560 CP, quattro, frane ceramice
- Audi R8 Facelift V10 Plus, 5.2 FSI, 550 CP, guattro, frane ceramice
- alte masini normale

RS6-le este o bestie de 2 tone care accelereaza de la 0-100 in 3.9 secunde, trage incredibil din orice pozitie si se conduce excelent pentru gabaritul ei.

R8-ul V10 Plus este un supercar agil, stabil, puternic, etc. Trebuie mare atentie cu el pentru ca este o masina periculoasa, accelereaza extrem de repede si te poate surprinde in orice moment. Este quattro, dar in mod normal distribuie aprox 85% din cuplu catre rotile spate, deci practic se comporta ca un RWD.

Sunt multe de povestit de la evenimentele la care am participat/particip.






Cateva poze cu fostele masini, sunt in ordinea din semnatura.

[attachmentid=1627925046] [attachmentid=1627925047] [attachmentid=1627925048] [attachmentid=1627925050]

La Golful albastru am schimbat farurile halogen cu faruri OEM Bi-xenon, becuri D2S de 6000k. Nu imi placeau cum se vad, pe ud si pe ploaie nu vedeam nimic. Le-am inlocuit cu becuri 4300k, bateau si se comportat exact ce cele de fabrica. Am comparat masina langa masina cu un Golf cu xenon din fabrica si NU existau diferente nici de culoare nici de cum bateau farurile.

La Golful argintiu, evident ca nu am avut xenon pe farurile fara lupa. De asemenea nici la Smart.

La Ibiza am schimbat farurile halogen cu cele OEM cu xenon + becuri 4300k. De asemenea se comportau exact ca cele din fabrica. Un mare plus la Ibiza modelul 6L este ca nu exista autolevel. Farurile xenon din fabrica vin cu reglaj "manual" pe inaltime.

Va rog sa nu confundam xenoanele 6000k, care intr-adevar orbesc, cu becuri de 4300k si 35w, care pe faruri originale cu lupa nu orbesc.

Daca nu credeti, va aduc A4 care are bi-xenon din fabrica si comparam cu o masina cu xenon de 4300k pe faruri cu lupa reglate cum trebuie. In plus, la Megane se poate pastra si reglajul pe inaltime.

Singurul inconvenient ar ramane spalatorul de faruri, care oricum nu face mare treaba. La A4 si la majoritatea modelelor, in Romania nu se curata farul (la jegul pe care il avem pe strazi). De asemenea, tineti cont ca sunt masini cu bi-xenon din fabrica care NU au spalator de faruri: exemplu...VW Beetle 2012 (verificati ca sa va convingeti ca nu vorbesc prostii).

Mai nou, farurile full LED (nu doar DRL) de la Audi, BMW, Mercedes, mai nou SEAT Leon, etc...vin cu o temperatura de culoare de aproximativ 5500k, deci destul de albastru.

Credeti-ma ca merg cu xenon original si cu masini cu faruri cu xenon montate ulterior din 2006 si am cam invatat cu ce se mananca si cum se poate face o instalatie care sa nu deranjeze si sa fie cat mai apropiata cu ce vine din fabrica.

Daca mai aveti nelamuriri sau intrebari, le discutam si le lamurim.

Va salut!
Andrei AXN
Mai scriu si eu pe aici.

Ieri i-am facut revizia la fix 108.484 km. (ultima fusese facuta in Germania la 97.xxx km).

S-au facut urmatoarele operatiuni:
- schimb ulei -> am pus Motul 8100 X-clean 5W40
- filtru ulei + aer + polen
- cumparasem filtru carburant insa se pare ca nu am
- bujii
- verificare de rampa -> totul ok
- reglat faruri si schimbat un bec de pozitie

Baietii de la service mi-au pus testerul pe masina, mi-au schimbat limba la computerul de bord (era in germana) si au fost verificate erorile.

Am eroare pe fulia defazoare si urmeaza sa o schimb impreuna cu distributia, sper ca luna aceasta. Distributia a fost schimbata la aprox 75.000 km, insa o schimb eu pentru mai multa siguranta.

De asemenea, am constatat in zilele astea cu multa umezeala in aer ca nu imi functioneaza incalzirea in oglinda de pe dreapta, apoi la scurt timp a cedat si cea de pe stanga. S-au facut verificari si sticlele sunt de vina. Ieri le-am comandat, azi sau maine trebuie sa imi soseasca si sa le montez.

In rest, totul ok, am facut 4000 km de cand o am (peste cateva zile face o luna). Astept vremea frumoasa sa fac niste drumuri prin tara.



LE: Va rog sa imi recomandati daca mai trebuie schimbat ceva in legatura cu fulia defazoare. Am inteles ca trebuie distributia (schimb curea, role si pompa de apa) si acea fulie defazoare.

Am vazut ca este un topic mare pe tema asta insa este prea complex si nu prea se mai intelege nimic. lurk0000.gif

LE2: Referitor la fulie...la mine nu face zgomot, masina porneste perfect de fiecare data, merge bine...insa a dat eroare pe tester.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.