Ca sa nu mai poluez topicul Tractorasului, deschid topicul pentru urs.
Inca nu i-am facut poze.
Deci se da un ursulet Touring, 325i din 1991. Motorul este M20B25 adica 2494 cmc, 6 cilindri in linie, 12 valve si 170cp cand era nou.
Dotari:
Nu prea multe, comparativ cu masinile din ziua de azi.
- A/C
- servodirectie
- ABS
- computer bord cu diagnosticare (un panou pe care se aprind LED-uri corespunzatoare fiecarui sistem pe care il verifica)
- indicator schimb ulei/revizie. Inca nu am aflat la ce intervale cere schimb ulei si revizie.
- Inchidere centralizata clasica, pe cheie
- Trapa (actionare manuala). Manerul trapei este intreg, ceea ce e destul de rar la ursi.
- 4 geamuri electrice
- scaune sport
- volan M Technik
- spoiler fata cu buza de model IS.
Cam atat imi vine in minte acum.
Tapiteria scaunelor e textil plus imitatie piele. Fetele de usi au aceleasi materiale precum scaunele.
Modificari:
- Suspensie sport Eibach. Masina e foarte joasa momentan, lucru care imi displace. Pe langa asta suspensia e si foarte dura si se simte orice denivelare. Va urma o suspensie stock.
- Evacuare sport - adica galagie inutila. Pe langa asta, finala se vede foarte urat. Ce-i drept se aude dragut in ture, dar sunt momente in care vrei liniste. Pe langa asta, personal, nu-mi place ideea ca tot traficul stie cand schimb treptele, sau ca sunt in frana de motor, etc. E schimbat tot traseul, cu diametru marit si s-au pastrat sonda lambda si catalizatorul.
- Pleoape
Stare:
Ca o masina de 22 de ani. Interiorul e cam murdar si isi arata varsta. Mai ales in portbagaj. Nu stiu cati stiu despre ce vorbesc, dar se simte mirosul de masina veche in ea, lucru care imi place. Oricum, va urma o curatenie generala cat de curand. Poate apelez la colegul kumkum.
La exterior, are unele zgarieturi si am gasit cateva locuri unde e umflata vopseaua. Din fericire sunt destul de ascunse, deci niste mici reparatii nu vor deranja prea mult momentan.
Consumul dupa cum era de asteptat e mare, mai ales daca il compar cu al focusului.
Planuri de viitor:
Adus intr-o stare cat mai aproape de stock. Ceva in genul ce face dxman cu Volvo-ul. Sa vedem in ce masura voi reusi.
Vor urma si poze.