Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Atelier reparat injectoare Bosh piezo
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Service autorizat Renault
netcity
Buna seara,
Am nevoie de o informatie verificata de voi personal, si anume va rog sa imi recomandati un atelier unde sa repar injectoarele Bosh piezo.

Doresc inclusiv generarea codului hexa pe bancul de test, dupa schimbarea componentelor defecte.
Prin codul unic scris in hexa, un injector poarta amprenta sa, si anume caracteristicile sale de functionare. Si cu ajutorul acestui "ADN" dar si datorita sistemului piezoelectric, un injector piezo lucreaza de cel putin 5 ori mai repede decat unul obisnuit; injectand carburant de peste 7 ori pe ciclul de ardere.
Dupa reparatie, masina pe care se testeaza injectorul (bancul de test), determina caracteristicile acestuia si genereaza codul. Odata introdus acest cod in ECU, motorul va functiona in perfect.
Inteleg ca fara "a se calibra" intreg sistemul ECU-injector, motorul va prezenta un sunet urat (tacaneala), va consuma mai mult, va pierde din putere, etc.

Voi unde ati reconditionat injectoarele (daca le-ati reconditionat) ?
espacern
Se repara prin schimbare cu altul nou.

@+
netcity
QUOTE(espacern @ 15 Nov 2013, 08:12)
Se repara prin schimbare ....
*



In afara de raspunsul filozofic mai exista totusi si un raspuns la obiect ? Nu de alta dar se pare ca mai exista unii carora unicul neuron nu are ce face si se razbuna pe taste. Ce iese insa ...
espacern
Injectoarele acestea nu se pot repara prin reconditionare.
Singura varianta daca este defect ramane inlocuirea.
Acum a inteles neuronul....unic?

@+
netcity
QUOTE(espacern @ 16 Nov 2013, 09:44)
Injectoarele acestea nu se pot repara prin reconditionare.
.....


Exista o firma care spune altceva, si este cea mai mare de acest tip din Romania.
NU am nevoie de filozofi cu neuron unic. Thread-ul era pentru posesori de X-Trail care au reconditionat injectoarele si sunt sau nu sunt multumiti.

QUOTE(espacern @ 16 Nov 2013, 09:44)
...
Acum a inteles neuronul....unic?


Mai tinere @espacern, nu te-a invitat nimeni aici daca nu stii ce vorbesti. As prefera sa nu te bagi in seama.

Eu am intrebat clar:
"Voi unde ati reconditionat injectoarele (daca le-ati reconditionat) ? "

Ce legatura avea raspunsul tau in batjocora ?
espacern
QUOTE(netcity @ 16 Nov 2013, 12:51)
Thread-ul era pentru posesori de X-Trail care au reconditionat injectoarele si sunt sau nu sunt multumiti.

Dupa cum l-ai deschis pe sectiunea "Service autorizat Renault" o sa ai de asteptat pana primesti raspunsul asteptat!
http://www.reno.ro/Cuvant-de-introducere-t54934.html

@+
pepelutza
QUOTE(netcity @ 16 Nov 2013, 11:51)
Exista o firma care spune altceva, si este cea mai mare de acest tip din Romania.
NU am nevoie de filozofi cu neuron unic. Thread-ul era pentru posesori de X-Trail care au reconditionat injectoarele si sunt sau nu sunt multumiti.
Mai tinere @espacern, nu te-a invitat nimeni aici daca nu stii ce vorbesti. As prefera sa nu te bagi in seama.

Eu am intrebat clar:
"Voi unde ati reconditionat injectoarele (daca le-ati reconditionat) ? "

Ce legatura avea raspunsul tau in batjocora ?
*



Colega ma simt dator cu o mica remarca.... no ofense. Vezi postarile lui espacern si pe cata lume a ajutat cu bunele sale intentii si apoi sa sari de curulet in sus. espacern este unul din cei care stiu despre ce vorbesc aici pe forum
Cypry Brasov
Daca stii atat de multe de ce apelezi la forum?Colegul ESPACERN ti-a raspuns scurt si la obiect!
P.s: Iar cu afirmatia "mai tinere" cred ca ar trebui sa iti revizuiesti vocabularul!
netcity
QUOTE(pepelutza @ 18 Nov 2013, 20:27)
....... si apoi sa sari de curulet in sus. ....
*



Daca i-a ajutat si pe cei multi ca pe mine ... mai bine lipsa.
Iar despre "curulet" ... nu te gandi ca toata lumea sare cu el ca tine.

QUOTE(Cypry Brasov @ 21 Nov 2013, 16:28)
Daca stii atat de multe de ce apelezi la forum?




Nu am spus ca stiu "atat de multe". Te rog mai citeste odata ce am scris. Daca nu intelegi, este problema ta, dar nu polua topicul meu cu frustarile tale.

Am intrebat doar:

QUOTE(netcity @ 15 Nov 2013, 00:26)
...
Voi unde ati reconditionat injectoarele (daca le-ati reconditionat) ?
*



Toate raspunsurile au fost tendentioase si nici unul nu a fost la obiect.

QUOTE(Cypry Brasov @ 21 Nov 2013, 16:28)
P.s: Iar cu afirmatia "mai tinere" cred ca ar trebui sa iti revizuiesti vocabularul!
*



De ce crezi ca nu am cel putin dublul varstei lui ? Ori poate tu ai alt vocabular si revolutionezi limba romana ?


Si acum pentru cei care nu sunt atat de meseriasi si nu au 2670 RON/injector.
Astazi am fost la reprezentanta si am montat cele 2 injectoare reconditionate. Aveam de ales la 2 ateliere: unul care le reconditiona cu 350 RON/buc., iar celalalt cu 700 RON bucata. Am ales reconditionarea de 700 de RON care implica atat reconditionarea cu kit dedicat cat si testul si generarea de coduri hexa pe stand original Bosh. Pretul a implicat garantia de 3 luni si factura.

Inginerul de la reprezentanta a fost si el satisfacut de cum lucreaza acum injectoarele.

Topicul se poate inchide ca sa nu mai existe tot felul de atotstiutori si samariteni in mecanica auto. Vorba romanului cu "te bagi ca musca in c _ _ l calului" este vie si in ziua de azi. Prea multi cred ca mediul virtual te face sa crezi ca o ai mai mare decat in realitate. As recomanda sa ne vedem de lungul nasului, deoarece intotdeauna avem nevoie de ajutor (inclusiv pe acest forum) si intotdeauna avem de invatat de la cineva.
dantes
Ce imi plac mie treburile astea cu reconditionare injectoare, curatare, regenerare...si asta mai ales la bosch PIEZO !....e un alt fel de a baga mana in buzunarul fraierilor care vor ajunge la a schimba injectoarele cu unele noi...si nu 1,2,3..ci TOATE! Uzura cand apare la unul din ele, fi sigur ca e prezenta la toate..si mai mult...motorul nu va functiona cum va trebui chiar daca testerul zica e bine.
Valorile de corectie pe un amarat de tester pus pe masina pot fi influentate de o groaza de factori. E adevarat ca e un semn de injectoare dar nu neaparat.

"Tinere"...ai schimbat 2 injectoare. Banuiesc ca ai 4 in total. Asculta ce iti zic de o sa ma pomenesti cand o sa o faci... Vei cumpara alte 4 injectoare NOI. Daca ai idee cum functioneaza injectoarele piezo vei ajunge la concluzia ca NU se reconditioneaza. Asculta ce zice si colegul mai sus ca nu zice prostii.

Am schimbat recent si eu toate cele 6 injectoare...tot bosch piezo... La inceput am fost in faza de negare, apoi in faza de self-study ca sa nu ma intep, apoi in faza lasa ca schimb 1 apoi inca 1 samd...insa in final am ajuns la toate cele 6 NOI, cu garantie 24 luni FARA limita de km.
Da. Exista programe de injectoare noi cu piesa ta la schimb. Numai ca alea se "reconditioneaza" la fabrica, nicidecum de service-ul X din RO...si da, nu costa 2000 ci mai putin si depinde si de vanzator cata marja are.

Da...am platit! Ptr ca vreau sa tin masina. Daca nu vroiam, o dadeam si pasam problema altuia.
Sfat. vinde-o acum cat merge bine sau pregateste malaiul !
netcity
QUOTE(dantes @ 21 Nov 2013, 20:25)
......... Uzura cand apare la unul din ele, fi sigur ca e prezenta la toate....

*



WRONG ! Am schimbat un injector la 91k. De atunci nu am mai schimbat niciunul. Masina are 172000 km.

QUOTE(dantes @ 21 Nov 2013, 20:25)
.........
"Tinere"...ai schimbat 2 injectoare. .....
Am schimbat recent si eu toate cele 6 injectoare...tot bosch piezo... La inceput am fost in faza de negare, apoi in faza de self-study ca sa nu ma intep, apoi in faza lasa ca schimb 1 apoi inca 1 samd...insa in final am ajuns la toate cele 6 NOI, ........
*



"Batrane", am stima pentru anii dvs. dar... uitati ce scrie inca de la primul mesaj:

QUOTE(netcity @ 15 Nov 2013, 00:26)
Buna seara,
Am nevoie de o informatie verificata de voi personal,
------------
Voi unde ati reconditionat injectoarele (daca le-ati reconditionat) ?
*



Gandind ca aveti cu adevarat varsta de va permiteti sa imi spuneti mie tinere, ma abtin de la comentarii.

For @all. Va tin la curent daca merita sau nu sa reconditionati injectoarele piezo. Si sa ne intelegem; nu sunt niciodata Gica contra, si nu sunt de regula de acord pentru astfel de reparatii. Cumpar intotdeauna numai lucruri de calitate.Sunt genul care de ex. cumpara anvelope de iarna de 3600 de RON. Cumpar ulei Liqui Moly din cel mai calitativ si numai personal din Germania.
Din aceasta cauza am folosit forumul si am intrebat. Sincer ma asteptam sa imi raspunda cineva tehnic si la obiect. Sau sa imi spuna in PM unde a efectuat operatia. In nici un caz nu as fi crezut ca o sa fiu batjocorit ca nu aloc 2000 de EURO pentru masina.
Sa bagi peste 2000 de EURO ca sa schimbi niste amarate de injectoare mi se pare inadmisibil. Inclusiv pe acest forum sunt useri care discuta de masini la aceasta valoare ! Si cum nu se trezesc unii sa-i oblige sa "scoata malaiu' " ?
dantes
E ultima data cand mai zic ceva...

1. Informatia e cat se poate de personala..eu am schimbat injectoarele si am cautat absolut TOATE variantele. Cei care "reconditioneaza" schimba de fapt doar duza si restul Dzeu cu mila.
Vrei cazuri concrete...iata:
-Total Diesel de pe centura Bucurestiului pe la iesirea catre pantelimon. Reconditioneaza cu fix suma aia.
-Pe la Buzau, mai sunt unii dar am banuiala ca ei nu reconditioneaza ci schimba cu totul...nu mai stiu daca ei sau cei de la Cluj.
-La Cluj ori schimba cu totul ori reconditioneaza la fel cu Totaldiesel. Din cei 2 unii reconditioneaza celalalt nu. Oricum ambele variante ptr mine nu meritau.
-Express diesel (Service bosch) nu reconditioneaza dar au injectoare noi cu piesa la schimb pe cod bosch cu piesa la schimb... in cazul meu cu AX in coada.
-Un service tot bosch, dar nu din Bucuresti, tot injectoare noi cu piesa la schimb,dar mai ieftin ca cei din Buc.

Service-urile serioase au raspuns fie ca nu reconditioneaza, fie ca monteaza doar injectoare noi sau cu piesa la schimb si toate au zis ca nu se curata.
Jegosii ...cica reconditioneaza....de fapt multi iau din dezmembrari, le pun pe stand, le curata sa arate ca noi si le dau drept reconditionate. Sau, mai se poate schimba duza si atat...restul nu ai cum....

2. Si eu am schimbat 1 inj apoi inca 1 si acum si restul de 4... De la primul la cele 4 am mers cam 50.000 ...dar intotdeauna restul injectoarelor chiar daca dau bine la valori, pe corectii se vor corecta unul pe altul si se stabilizeaza mersul motorului INSA injectoarele neschimbate vor pulveriza aiurea pana se vor hotara sa ramane permanent deschise sau inchise...sau daca ai noroc sa nu se mai poata corecta unul pe altul. Deci ce faci tu acum e o aspirina...boala inca e acolo...si se va manifesta cu siguranta...drept dovada ca dupa primul au urmat alte 2 si va urma si ultimul.

3. Eu vorbesc despre masina mea, care de noua cu optiunile existente a costat o suma cu 6 cifre. Deci 2000 de euro sunt o reparatie "decenta". De aceea s-a si renuntat la astfel de injectoare si au revenit la injectoare cu bobina clasice.
Cele piezo tin mult, dar cand pica ai pus-o la bani. Cele cu bobina tin cat e garantia...apoi costa mai putin reparatia.

4. Cei de aici de pe forum te-au sfatuit ca un inj piezo se reconditioneaza prin schimbarea cu unul nou...iar eu care am fost stan patitu' am impartasit din experienta mea cu aceste injectoare si am intarit ce au zis colegii.
Ca tu vrei sa crezi sau nu, e problema ta. Iti doresc ca ultimul injector sa iti dea semne astfel incat sa il schimbi in timp util. Am vazut cu ochii mei ce poate face un inj care ramane pe deschis...adica alt motor...
ionita123
Buna ziua.
In serialul urmator: 8200842205THD1955372 prima parte este codul de piesa ( injector siemens) iar ultima parte, inclusiv literele sunt codul individual al injectorului?
Multumesc.
netcity
QUOTE(pepelutza @ 18 Nov 2013, 20:27)
........espacern[/b] si pe cata lume a ajutat cu bunele sale intentii si apoi sa sari de curulet in sus. espacern este unul din cei care stiu despre ce vorbesc aici pe forum
*



Am facut de atunci 20 000 de km cu TOATE injectoarele reconditionate. Vineri am fost la reprezentanta penru revizie si service programat. Functioneaza perfect, ca si noi, asta simt si acest fapt rezulta si din diagnoza computerizata.

Aviz amatorilor care nu au 2670 RON x 4 buc, dar si "specialistilor" de pe aici, "care stiu ce vorbesc" .

Daca nu uit, va tin la curent despre evolutia injectoarelor reconditionate, si imi mentin indemnul de a cantari de 2 ori posibilitatile de achizitie cand este vorba de brandul Renault-Nissan.
djcristi
ca nou nu are cum sa functioneze nici un injector reconditionat, doar ai tu impresia ca merge bine. Sper sa nu ai probleme cu vreunul blocat pe deschis, ca s-ar putea sa te coste masiv.

de acord cu tine ca s-a meritat solutia aleasa, nici eu nu as investi in cumpararea altora noi, doar nu faci inca 200mii km cu masina.

@dantes . pe megane-ul din semnatura am Siemens-piezo, nici o problema (sesizabila de mine) pana acum si au 225mii km, imi poti recomanda vreun service care are banc de test pentru ele? vreau sa le testez provizoriu.
dantes
De Siemens piezo nu stiu. Eu am ajuns in service autorizat bosch si nu lucrau cu altceva.
Banuiesc ca ptr un test pe banc or exista si prin bucuresti, dar sincer, daca nu iti fac probleme, nu ai fum alb duba 5-10min de stat pe loc (la temp exterioare mai mari de 10 grade sa zicem, ptr ca altfel se confunda cu aburul normal), iar pe clip nu ai belele sau corectiile sunt in mintile lor, nu le deranja, lasa-le asa ca nu au nimic.

Daca apar simptome...si sigur e din injectoare, vinde masina sau dezmembreaz-o, ptr ca reparatia lor costa cat valoreaza masina.
bogdancosarca
Salut cum mai merg injectoarele reconditionate?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.