Va salut,
Chiar daca nu am fost activ sunt de ceva timp membru daciaclub si am urmarit de aproape discutiile de aici.
Ce ma leaga de dacia ? pai am condus timp de 3 ani o dacie 1300 din 1981 si in prezent conduc zilnic o dacia duster (ex renault megane).
Legat de Opel Rekord pentru ca ea va fi "actorul principal" al acestui jurnal - m-am decis sa imparatesc cu voi bunele si relele acestei masini pentru ca pe forum dedicat marcii nu prea se inghesuie nimeni sa-mi ofere raspunsuri.
Am achizitionat masina acum 1 luna, trecuse printr-un proces de reconditionare ( caroserie si mecanica) in urma careia a fost atestata masina istorica. In prezent continui aceasta munca de reconditionare pentru ca mai am foarte multe lucruri de rezolvat pentru a aduce acesta masina la starea din tineretile ei.
Modelul este Rekord C -L cu doua usi avand motorizarea 1.7S -55KW. In acest moment lucrez la interior care este demontat. Vreau sa-i refac mocheta si sa incerc o reparatie a tapiteriei unui scaun care este desprinsa. Daca aveti recomandari pentru un tapiter bun in constanta va rog sa-mi dati de stire.
La partea mecanica urmeaza sa-i inlocuiesc radiatorul de racire cu unul nou care deja mi-a sosit. Aici am o problema pentru ca urmeaza sa-i montez si restul de furtune pentru traseul de racire care au fost demontate de vechiul proprietar, cand am luat masina singurul furtun montat era un bypass pe circuitul secundar al pompei de apa.
Daca ma poate ajuta cineva cu o descriere a traseului de racire, care este ordinea si eventual ce T-uri trebuiesc folosite. Din ce am putut identifica exista la pompa de apa un tur si retur, la talpa carburatorului o intrare + iesire, la socul automat carburator intrare iesire, la robinet incalzire habitaclu intrare iesire si radiator incalzire habitaclu intrare iesire.
Promit ca o sa revin cu poze si informatii noi pe masura ce voi progresa cu lucrarile.