Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: renault master 2.5 dci
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault Kangoo & Renault Vehicule Utilitare
aseldmi
Master 2003 mere 1 2 3 4. Trage ft bine. Pana in3000 ture mere perfect. Dau a5a de abia mai urca acu.95 la ora maxim 98 si cu a 4 mergr aproape de 100. Turbo e schimbat recent cu unu nou. A tras bine si cu turbo asta nou da acu de 2 3 zile buba.
aseldmi
am trimis turbo la constatat la brasov intr-un final, concluzia e ca am tubulatura sparta sau ceva pe partea de aer ca e praf in turbo, mecanicu a verificat fiecare furtun,
au mai sus ca sa curat epuratorul, dar la mine furtunu de la epurator e curat, uscat in parte de impbinare cu epuratorul,deci nu are cum sa isi traga ulei pe acolo,
1litru de ulei am completat in 1000km, in intercooler e plin de ulei, cine imi sa mai lovit de asa ceva si ce a facut sad.gif
Caliente
ai grija ca am patit eu la vivaro/traffic , am fost pana in germania si am crezut ca mor,la noi pe la valcea urcam serpentine cu a 1,2,tragea motorul de rupea si cu a 3-4 nu reuseam nici pe drum drept sa prind turatie calumea, trageam tare in fiecare treapta pana la 3.000 si ceva de rpm ca sa pot accelera cat de cat normal, a 6-a o dadeam cand abia urca a 5-a la 3000 rpm, adica la 100/110 la ora dadeam a 6-a , si mergea bine acolo urca rapid in 130/140

constatam ca daca mergeam cu a 6-a sub 100 km pe ora, se aprindea rezistenta aia in bord, si mai tarziu acasa dupa o saptamana am pus testeru pe ea, si aveam ceva de genu (low pressure surralimentation ) , am schimbat , convertorul de presiune de la turbo, si tot nu tragea cum trebuie, bag iar pe tester si vad ceva de genu , issue sensor pression suralimentation , senzorul de presiune care se afla pe langa convertorul ala cu 2 furtunase, in senzor intra un furtunas care iese din spatele de la EGR , iese dintr-un stutz de pe galeria de admisie, si citeste presiunea din admisie....

cand dau furtunul jos....care niciodata nu am umblat la el, incerc sa suflu pe el si surpriza, mi-a dat recul inapoi in gura, mi se umflau falcile la cat suflam si nu iesea aerul pe furtunu ala.
Cand bag o sarma groasa si vad ca nu trece nici sarma, si cand scot sarma, era plina de funingine......
Dai si baga degripant pe furtun, baga iar sarma si defunda, intr-un final l-am desfundat, am montat inapoi ,si surpriza nimic aprins prin bord, eroarea nu a mai aparut pe tester, si masina tragea de chiuiau rotile , ceea ce eu nu facusem pana atunci.

precizez ca mi-am schimbat turbo ca fluiera rau, palele de la turbo de pe partea de evacuare erau distruse....si nu stiu de ce...nu am gasit nici o bujie rupta sau ceva de genu ...
dupa ce am schimbat turbo nu mia tragea, si dadeam vina pe turbina, cand defapt un cretin de furtun infundat, ma facut sa ma chinui 4 mii de km prin austria, germania si inapoi
daca gasesti problema pierderii de putere sa scrii aici te rog

edit:acum vad ca ai probleme cu uleiul, eu am turbina noua, filtru epurator nou, si tot am vapori de ulei pe traseul de gaze, precizez ca sunt doar vaporii, adica strat finutz de ulei pe tubulaturi, si inainte cand turbina era stricata si fluiera tot nu consuma ulei, ca nu era distrusa in totalitate, doar palele imi atingeau de peretii turbinei.
scoate furtunul din epurator, si vezi daca ies gaze cu putere din motor, daca la relanti arunca gaze cu putere, poate scapa compresie pe la cilindrii, am vazut la un golf 3 aceeasi problema.
a mea are 377.000 km si nu mananca deloc ulei, nu completez intre schimburi, dupa 13,mii de km, am nivelul jumate pe joja, si atunci fac schimbul, aproape de 15 mii.
aseldmi
multumesc de raspuns.daca mai aveti ideei io incerc orice numa sa mearga.motorul are 90.000km acum numa ce l-am pus pe masina, am scos furtunu de la epurator nici macar nu e un pe partea cu uleiul da sa mai bage gaze sau ulei, din pacate masina nu are egr sa am acele furtunase care s-a infundat la tine, acu am dus turbina la o constatare in alt loc unde se fac turbine, dimineata imi da verdictul, imi pare rau ca am trimis turbina in acelasi loc unde a trimis un prieten cu master si tot aceasi problema cu uleiul, doar ca tipului i-a fost confiscata masina si nu am cine sa ma sustina ca aceasi problema a avuto si el cu turbina de master facuta la brasov,
as vrea sa rezolv problema ca masina sta si nu am masina la munca decat un amarat de transit si e micut si nu fac fata cu el
Caliente
imi pare rau ca nu am eu documente necesare sa caut despre motorul tau, daca ai turbo sigur ai si senzor de presiune turbo, care monitorizeaza admisia, si trebuie sa fie pus undeva pe admisie, sau in cazul meu din admisie pleaca un furtun spre el , nu are legatura cu egr, la mine intra in acea zona dar nu are legatura cu el.
deci eu daca nu aveam furtunul pe care sa se depuna jegul, imi infunda senzorul, daca tu ai senzorul pe undeva pe admisie direct pus, si e infundat nu iti mai deschide turbina.
pt ca eu aveam turbina noua, si nu intelegeam fenomenul ...,in cele din urma am descoperit dupa ce nu mai tragea deloc si incepea rare ori sa se aprinda rezistenta in bord care insemna presiune scazuta la supraalimentare.
aseldmi
eu nu am nimic in bord, o sa caut ( am senzor pe furtunu mare de la turbo) senzor presiune turbo, o sa ma uit sa vad dk e ceva pe admisia de aer, turbo e acum la verificat in alta parte sa vedem ce zic si aia, pecanicu azi a spalat din nou toate furtunele cu sprai de discuri, ii spun sa caute si furtune mici de la senzori , poate am noroc sa fie ceva simplu, ca deja nu mai am buget pt masina asta, motor aproape nou, turbo refacut complet, toate consumabilele ei sichimbate ,distributie,....etc, acum ar trebuii sa fie tot bine , asa silentios e motoru fata de cel vechi si tot am beleaua asta...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.