Dupa 13 ani in care masinuta Tico ne-a servit fara repros si dupa indelungi cautari ne-am decis si am cumparat Ford B-Max .
Am dat comanda pe 12 iulie iar termenul de livrare a fost fixat pentru 12 septembrie. Termenul de livrare a fost depasit insa asta nu a fost neaparat o problema.
Am incercat Toyota Auris, Hyundai I 30, Sandero, Renault Clio, Renault Captur, Opel Astra
Nissan Note, Peugeot 208, am fi vrut sa incercam un fiat bravo, foarte frumos insa i n ziua respectiva nu a fost nici un angajat care sa ne poata da informatiile necesare
Am exclus grupul VAG :Polo foarte scump, Skoda banala, . Kia si Mazda nu au retea comerciala si de service in tara asa ca nu renta sa faci drum de 400 km dus intors pentru revizii
La Auris nu ne-a placut bordul si interiorul : negru, cazon, foarte sensibil desi mterialele erau de calitate.
Hyundai - este o masina interesanta, dar cu preturi foarte mari, mai ales pentru optiuni. Nu ne-a placut sistemul de iluminare a bordului, cu un albastru iritant, electric si ceva ce nu ne-a placut : senzatia ca masina e insailata, nelegata, nestransa.
Sandero saracacios, scump pentru ce ofera
Clio , eei, o masina care mie mi-a placut , cu motorul de 0,9 era extrem de fasneata, stabile, bine lucrata. Nu i-a placut soatei desi am incercat sa o lamuresc
Renault Captur o masina interesanta, frumos desenata, insa extrem de instabila.
Am facut cativa kilometri in test si in cateva curbe si cateva gropi salta mai abitir decat Tico. Tinuta de drum slaba, masina se apleaca rau in curbe iar motorasul de 0.9 era la limita .
Opelul astra nu ne-a placut deloc , in varianta de baza era ras tuns si frezat iar cateva optionale minimale a ridicat pretul cu 5000 euro
peugeot e aceeasi marie cu alta palarie, masina reprezinta faimosul 206 de la care nu a evoluat practic deloc
Cum de am ales Ford?
Va spun intr-o postare ulterioara
tomageorgian
29 Sep 2013, 22:08
nu am condus Captur,dar prin toate testele se zice ca se conduce ca o berlina
sa ai parte de benzina ieftina la bmax
yuly_megan
29 Sep 2013, 22:25
Sa o stapaniti sanatosi dar totusi asteptam povestea cu ford B max
partner
30 Sep 2013, 11:21
Si eu am fost aproape sa-mi comand un B-Max, de care am fost foare incantat, dar cutia automata de pe Captur m-a atras mai mult.
Astept zilele astea sa-mi vina si mie Captur-ul si in timp am sa te urmaresc sa vad cat de incantat vei fi de B-max.
Masina va fi condusa de sotie asa ca ea a ales majoritatea optiunilor
Astfel, este vorba de Ford B-Max Ecoboost, 100 Cp, varianta de echipare Titanium,
ESP, ABS, nenumarate airbaguri, keyless, pachet iarna (parbris si scaune incalzite) senzori parcare fata-spate, AC automat, sistem multimedia Sony cu comenzi vocale si sistem SYNC (apeleaza singur 112 in caz de accident), sistem franare automata in cazul apropierii de vehiculul din fata, geamuri spate si luneta colorate.
Sotia a cerut interior crem iar culoarea exterioara este maro metalizat - culoarea de lansare a masinii.
Am primit-o in aproximativ 70 zile de la emiterea comenzii.
1 Oct 2013, 16:32:
Poze:
1 Oct 2013, 16:37:
Si altele:
misto jucarica, sa o conduca fara incidente doamna si ca sa fiu carcotas nu imi place partea aia de bord lucioasa cu multimedia !
Frumoasa culoare
QUOTE(l@u @ 1 Oct 2013, 16:51)
misto jucarica, sa o conduca fara incidente doamna si ca sa fiu carcotas nu imi place partea aia de bord lucioasa cu multimedia !
Asa "e toate" , adica asta-i moda.
Clio si Capptur au chestii negre si lucioase si pe afara si pe dinauntru la greu iar Alfa Romeo Mito e plina plina de plastice negre si lucioase.
B-Maxul are luciu doar pe varianta Titanium. Mai are ceva plastic lucios si pe manerele de pe usile din fata, din interior si grila radiatorului.
Variantele mai ieftine nu au nimic lucios.
Nu pot spune ca imi place dar nici nu ma deranjeaza, mai ales ca eu nu prea voi urca in aceasta masina.
Husele din poze sunt din fabrica?
LE: am vazut ulterior ca era "virgina"
vijelie
1 Oct 2013, 17:30
Sa o folositi sanatosi !
Cumva si senzor de ploaie ?
Da prazu unde e?
Sa o stapaniti sanatosi!
QUOTE(vijelie @ 1 Oct 2013, 17:30)
Sa o folositi sanatosi !
Cumva si senzor de ploaie ?
Da are si senzori de ploaie si de lumina.
Multumesc pentru urari.
yuly_megan
1 Oct 2013, 18:45
Sa o stapaniti sanatosi si la mai multe drumuri
RadulescuRomulus
1 Oct 2013, 18:51
Doamne ajuta sa fie o masina buna! sa te tina departe de service-uri si aria tehnica!
admir curaju' de a face topic aici. eu inca n-am avut timp si nici cohones.
P.S> sper sa ai o sotie priceputa in ale condusului. ca mie mi-ar fi cu emotie si jena sa las o asemenea masina pe mana unei femei. Zii ca nu-si puna toate inelele din dotare pe degete cand o conduce.
+
jos palaria pt radioul care l-ai ales!
Multi kmp! Ca idee, cat a costat masina? Daca e secret, imi poti da printr-un PM. Te intreb pentru ca si eu sunt in cautare de o masina...
.
La nivelul asta de echipare > 17k.
QUOTE(RadulescuRomulus @ 1 Oct 2013, 18:51)
Doamne ajuta sa fie o masina buna! sa te tina departe de service-uri si aria tehnica!
admir curaju' de a face topic aici. eu inca n-am avut timp si nici cohones.
P.S> sper sa ai o sotie priceputa in ale condusului. ca mie mi-ar fi cu emotie si jena sa las o asemenea masina pe mana unei femei. Zii ca nu-si puna toate inelele din dotare pe degete cand o conduce.
+
jos palaria pt radioul care l-ai ales!
He he, a mers 13 ani cu Tico.
Fara servodirectie si aer conditionat si fara evenimente.
Se pricepe si ea a ales-o din multele masini pe care le-am testat.
A fost dragoste la prima vedere.
A incercat un Bmax in curtea dealerului si i-a placut atat de mult incat s-a decis aproape imediat.
desi ulterior am mai incercat fiesta si nissan note a ramas la Bmax
Desi am luat masina pe 28 septembrie se incumeta la parcari laterale si alte manevre de finete.
Eu am avut un Megane si de aia am cont deschis aici.
1 Oct 2013, 19:14:QUOTE(MuciX @ 1 Oct 2013, 19:04)
La nivelul asta de echipare > 17k.
Trebuie sa negociezi, dealerii sunt disperati sa vanda, mai disperati decat noi sa cumparam.
Asa ca pe langa tichetul rabla am primit mai multe reduceri care in final s-au adunat.
Oricum a usturat,
QUOTE(RadulescuRomulus @ 1 Oct 2013, 19:51)
admir curaju' de a face topic aici. eu inca n-am avut timp si nici cohones.
maiult cohones !
QUOTE(04WZR @ 1 Oct 2013, 20:09)
am primit mai multe reduceri care in final s-au adunat.
Sunt perfect de acord, eu vorbeam de pret de lista.
Oricum, sub 15k nu prea imi vine sa cred, disperati sau nu dealerii aia.
S-o foloseasca cu placere, ca n-am apucat sa zic, drumuri bune.
QUOTE(MuciX @ 1 Oct 2013, 19:18)
Sunt perfect de acord, eu vorbeam de pret de lista.
Oricum, sub 15k nu prea imi vine sa cred, disperati sau nu dealerii aia.
S-o foloseasca cu placere, ca n-am apucat sa zic, drumuri bune.
Multumesc pentru urari
Doar vopseaua a costat 700 eur, pentru care am renuntat la plafonul de sticla
QUOTE(RadulescuRomulus @ 1 Oct 2013, 19:51)
admir curaju' de a face topic aici. eu inca n-am avut timp si nici cohones.
Cu Passat tedeiii? Cred si eu.
Ontopic: frumusica masinuta, pare destul de potrivita pentru doamne/domnisoare. Motorizarea e foarte potrivita, pacat ca n-are cutia destule trepte.
RadulescuRomulus
1 Oct 2013, 20:26
FANTASTIC! Nu se vede oare ca e passatel tedeiu CeReu?!
Întrebare: plasticul ăla din interior e ALB?
Că din poze așa pare.
De ce nu ai luat cu motorul din reclama..de 1 litru si 120 de cai? Nu e lesinat asta de 100 pe masina destuld e mare si grea?! E diferenta fizica intre motoare, sau poti pune alt soft, si ai 120 de cai fara alte incoveniente?
Fix persoana potrivita sa intrebe asta. Petul cat are, 98, sau 100? Macar asta are turbo ala sa ii mai dea niste cuplu la turatii joase.
meganu cu 100 de cai e mai musculos?
Am impresia ca poate raspunde singur la o intrebare adresata direct, fara atatia bagatori de seama pe post de purtatori de cuvant.
argon e argon, chiar ma uitam ca inca nu s-a kkt pe el !
de fapt, vrea sa il ia mai eftin peste 15 ani cu 2.000 km reali, si pragul julit pe autostrada.
QUOTE(l@u @ 1 Oct 2013, 21:40)
argon e argon, chiar ma uitam ca inca nu s-a kkt pe el !
Vezi-ti de topicul tau, aici se vorbeste de masini noi, nu fumigene sehas ca noi la 400.000 km.
R E M U S
1 Oct 2013, 20:54
Numai vag-urile sunt lesinate cu astfel de motoare, restul marcilor sunt rachete. Cah, au unii o boala pe vag-uri...
QUOTE(RadulescuRomulus @ 1 Oct 2013, 21:26)
Tot un drac. Ba chiar mai rau.
QUOTE(Markos @ 1 Oct 2013, 20:29)
Întrebare: plasticul ăla din interior e ALB?
Că din poze așa pare.
Plasticul este bej - crem, aceeasi culoare cu scaunele
QUOTE(argon @ 1 Oct 2013, 21:45)
Vezi-ti de topicul tau, aici se vorbeste de masini noi, nu fumigene sehas ca noi la 400.000 km.
sterge-te la gura, cand o sa ajunga junghiul ala de reono al tau sa mearga ca chisatu sa deschizi gura, pana atunci mesteca-l incet sa nu faci valuri.
QUOTE(argon @ 1 Oct 2013, 20:33)
De ce nu ai luat cu motorul din reclama..de 1 litru si 120 de cai? Nu e lesinat asta de 100 pe masina destuld e mare si grea?! E diferenta fizica intre motoare, sau poti pune alt soft, si ai 120 de cai fara alte incoveniente?
Initial optasem pentru un motor aspirat de 1.4 cu putere mai mica , motorul standard de la ford, mi se pare cu vreo 90 CP,
Pe echiparea Titanium nu exista motorul aspirat , sau asa m-a mintit vanzatorul.
Am ezitat mult sa iau motorasul asta mai ales ca e relativ nou si nu a trecut testul timpului iar turbina, deh, turbina e sensibila
La insistentele dealerului si gandindu-ma ca motorasul nu va fi suprasolicitat pentru ca masina nu va fi forjata am fost de acord sa luam motorul ecoboost.
Motorasul este acelasi, diferenta de putere este data de soft, nu cred ca au montat alta turbina.
M-am gandit ca motorul de 1 litru la 120 CP este prea dopat si cu risc marit de imbolnavire.
QUOTE(argon @ 1 Oct 2013, 21:45)
Vezi-ti de topicul tau, aici se vorbeste de masini noi, nu fumigene sehas ca noi la 400.000 km.
decand plm poti tu sa vorbesti de masini noi, nu ai vazut in viata ta o revizie de 15.000 km da latri ca surdu la ulpa!
QUOTE(04WZR @ 1 Oct 2013, 22:13)
La insistentele dealerului si gandindu-ma ca motorasul nu va fi suprasolicitat pentru ca masina nu va fi forjata am fost de acord sa luam motorul ecoboost.
Adică motorul internațional al anilor 2012 și 2013, dacă nu mă înșel.
QUOTE(Markos @ 1 Oct 2013, 21:21)
Adică motorul internațional al anilor 2012 și 2013, dacă nu mă înșel.
Da, de el e vorba.
E un instrument de marketing foarte bun
Motorul suna cumva ciudat, se aude un fel de marait si apoi livreaza puterea aproape instantaneu.
E o senzatie bizara dar placuta pentru ca masina fuge , o rupe la fuga intr-un fel neasteptat.
am vazut acelasi motor de 1 litru si pe un Focus
am inteles ca ford a lansat si un Ecoboost de 1.6 pe care il pun pe Kuga si Mondeo.
QUOTE(04WZR @ 1 Oct 2013, 22:39)
am vazut acelasi motor de 1 litru si pe un Focus
Umbla vorba prin targ ca vor sa-l puna si pe mondeo care va sa vie
De curiozitate, cum face fata pe focus? Presupun ca nu se preteaza la prea multe drumuri in afara orasului. Dar sigur nu era ala de 125?
Felicitari colegu' pentru masinuta. De fapt felicitarile sa le transmiti doamnei
Toate ca toate, da' mirosu' de masina noua e inconfundabil.
QUOTE(MuciX @ 1 Oct 2013, 22:00)
Umbla vorba prin targ ca vor sa-l puna si pe mondeo care va sa vie
De curiozitate, cum face fata pe focus? Presupun ca nu se preteaza la prea multe drumuri in afara orasului. Dar sigur nu era ala de 125?
Au oferta si pentru 100 CP, parca erau chiar 2 variante
In 2003 am cumparat Reno Megane Clasic cu motor de 1.6 care avea parca 105 CP. Nu mi s-a parut deloc submotorizata si tin minte ca la nivelul anului 2003 nu erau multe masini din clasa ei cu motor peste 100 cp.
BMax e construit pe platforma Fiesta deci e o masina relativ mica.
E adevarat ca e mai inalta si putin mai lunga dar in esenta e o masina mica, de clasa b.
Sistemul de uși fără montant central cum ți se pare?
Frumoasa masina, s-o stapaniti sanatosi si fara incidente. Vreau sa te intreb si eu daca are sistemul acela prin care parcheaza singura, ca tot vad la TV reclama cu fordul ce parcheaza singur? Daca nu are, se putea monta optional si la ce pret?
Multumesc.
Colegul 04WZR: sa o stapaniti sanatosi si cati mai multi kmp fara probleme. E "fuarte" frumoasa masinuta.
QUOTE(RadulescuRomulus @ 1 Oct 2013, 19:51)
admir curaju' de a face topic aici. eu inca n-am avut timp si nici cohones.
Ce sa zic eu... ca am luat un Smart pt. "nefasta"
iti dai seama ce o sa fie pe topic...
Cojones sunt, insa vreme si timp sa fie...
QUOTE(nWo @ 2 Oct 2013, 07:10)
Frumoasa masina, s-o stapaniti sanatosi si fara incidente. Vreau sa te intreb si eu daca are sistemul acela prin care parcheaza singura, ca tot vad la TV reclama cu fordul ce parcheaza singur? Daca nu are, se putea monta optional si la ce pret?
Multumesc.
Nu exista sistemul nici macar in optionale.
L-au introdus pe Focus ca sa faca diferenta in fata competitorilor, inclusiv a Golfului.
Nu cred sa se poata monta ulterior intrucat presupune un sistem de control al volanului si mult soft
Cred ca nici nu e nevoie pentru ca masina e mica iar luneta este amplasata practic la nivelul barei din spate.
Plus ca are senzori , deci nu ar trebui sa fie probleme
Eu am o Toyota Avensis care are camera marsarier.
M-am bazat numai pe ea si am patit-o cu un Cielo.
Asa ca m-am invatat minte .
Nu cred pana nu vad
.
RadulescuRomulus
2 Oct 2013, 09:02
QUOTE(dan22y @ 2 Oct 2013, 09:02)
Cojones sunt, insa vreme si timp sa fie...
citind acum frustrarile astora de aici vis-a-vis de tdi CR, am cojones si-s mai hotarat ca oricand sa-mi fac topic.
Dar n-am timp acum. Si cu cat aman, cu atat mi se pare inutil sa-i excit pe aici pe unii.
dar revenind on-topic, te rog 04WZR raspunde-i lui Markos si stalpu central. Asta a fost la mine un motiv de reject: nu ma pot obisnui cu masina sa o deschid altfel. Sa vad ceva lipsa. La mine e o chestie asa... ciudata.
QUOTE(RadulescuRomulus @ 2 Oct 2013, 09:02)
citind acum frustrarile astora de aici vis-a-vis de tdi CR, am cojones si-s mai hotarat ca oricand sa-mi fac topic.
Dar n-am timp acum. Si cu cat aman, cu atat mi se pare inutil sa-i excit pe aici pe unii.
dar revenind on-topic, te rog 04WZR raspunde-i lui Markos si stalpu central. Asta a fost la mine un motiv de reject: nu ma pot obisnui cu masina sa o deschid altfel. Sa vad ceva lipsa. La mine e o chestie asa... ciudata.
Pe mine nu ma deranjeaza intrucat nu eu o conduc.
In principiu nu e nici o problema
Usa din fata se deschide normal , singura diferenta este ca sistemul de inchidere este amplasat pe prag si plafonul masinii.
Nici macar sunetul de la inchiderea usii nu difera fata de o masina clasica.
Usile din spate se deschid foarte usor, desi aspectul lor (sunt foarte groase) si manerele solide dau impresia ca trebuie sa depui ceva efort pana le deschizi.
Pot fi deschise foarte usor chiar si de un copil mic prin apasarea unui buton din interior iar din exterior in momentul in care se actioneaza manerul usii aceasta se deschide practic singura, fara nici un fel de efort.
Un inconvenient ar fi ca usa trebuie deschisa in totalitate pentru ca altfel usa culiseaza foarte usor iar daca masina e stationata in panta te poti trezi cu usa peste tine.
Daca usa e deschisa complet se declanseaza un fel de piedica care o opreste .
Un alt efect al sistemului fara stalp intermediar este acela ca centurile de siguranta sunt prinse de scaune si sunt amplasate cumva putin mai jos decat cele clasice.
Nu sunt probleme, centurile sunt comode, dar e o chestie de obisnuinta pentru ca reflexul era sa cauti centura la stalpul usii.
QUOTE(RadulescuRomulus @ 2 Oct 2013, 10:02)
citind acum frustrarile astora de aici vis-a-vis de tdi CR, am cojones si-s mai hotarat ca oricand sa-mi fac topic.
Mai exact, lumea are boala pe tedeiii pede, pe vw in general si pe passat in special.
Asteptam topicul.
Si pe peemfee. Multi se uita pe sub copacii mai mari, sa vada daca nu s-a copt unul si a cazut la radacina.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.