Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Clio IV
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio IV
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Irina G
Bună tuturor, vreau să-mi iau un Clio IV 1,5 dCi Dynamique 90 CP și stau la dubii, îi rog mult pe cei care, deja, și-au luat unul, să-mi spuneți ce părere aveți despre mașină, dacă își merită prețul și cum se conduce pe drumurile din România și, eventual, Republica Moldova (eu stau la Chișinău, dar voi face destul de des naveta spre București). Mulțumesc anticipat pentru feed-back.
verde
Lectura placuta !
http://www.reno.ro/Noul-Clio-IV-t250254.html
robespierre
Am masina de un an si NU ti-o recomand. Caseta de directie schimbata de 2 ori pana acum in garantie, sistem start and stop cu rateuri, greierasi cat incape....sunt foarte nemultumit. Uita-te in alta parte.

Cristi
rinocer
QUOTE(robespierre @ 22 Sep 2013, 22:32)
Am masina de un an si NU ti-o recomand. Caseta de directie schimbata de 2 ori pana acum in garantie, sistem start and stop cu rateuri, greierasi cat incape....sunt foarte nemultumit. Uita-te in alta parte.

Cristi
*



Pare cam drastic verdicul. La orice masina noua exista defecte in serie, nu trebuie generalizat. Sau cel putin asa sper smile.gif Eu am comandat-o zilele trecute si mi-au spus ca vine aprox la inceputul lui decembrie.

Are careva varianta cu acoperis panaoramic? Tare as vrea sa vad ceva poze, nu prea gasesc nici pe net.
ecs17
click aici ->clio 4 cu plafon panoramic
barichello
Eu am 17.000 km cu masina pana acum si n-am nici o problema la ea. N-am schimbat absolut NIMIC in decursul unui an, NU AM greieri la masina. (eu am 0,9 tce)

Defecte de fabricatie exista la orice masina noua scoasa pe piata, dupa 1 an cred ca au disparut chestiile astea (gen caseta de directie schimbata de 2 ori etc etc, cred si eu daca mergi prin toate gropile sa ti se strice)

Eu sunt foarte multumit de ea si ti-o recomand smile.gif
Masina mai frumoasa ca asta, din gama ei, nu o sa gasesti biggrin.gif


user posted image

user posted image
alexniculescu
Arata foarte bine !
robespierre
Nu stiu despre ce vorbeste Barichello, insa eu nu izbesc masina prin gropi, etc. Renault stie de problemele cu caseta si nu cred ca va face ceva, in conditiile in care merge si asa. In curand am sa deschid un topic nou despre start and stop, la recomandarea lui hellcat, sistem care da rateuri mari la Clio 4 si aici, si in Franta, unde sunt pline forumurile. Azi am fost la service a n-a oara si in afara de sters erori, nu stiu ce sa-i faca....
partner
Daca tot te supara asa mult sistemul start&stop de ce nu-l ti oprit? Macar pana gasesc solutia cei de la Renault.
theodor2004
Nu as vrea sa imi sara colegii in cap, dar eu am plecat de la Renault tocmai din acest motiv: nu faceau nimic ca sa remedieze probleme mecanice pe care eu le consider majore. Toata smecheria era sa iesi cu masina din garantie, (si aici un rol important il au si mecanicii din service care vin cu eterna replica ,,asa face toate''), si apoi te ardeau de te indoiau la piesele de schimb si la manopera.
Masina mea e din 2003, ambreiajul a inceput sa scartaie inca din garantie, am iesit cu masina din garantie, si apoi a trebuit sa imi schimb pe banii mei cablu de ambreiaj si kitul de ambreiaj. Ca m-am tepuit eu in 2003 inteleg, ca abia aparuse Phase 2, dar ce ne facem ca aceiasi problema o au si cei cu Symbol din 2008-2009.
La fel cu caseta de directie, marca TRW. Cei de la Renault stiau bine ca nu sunt cine stie ce bunaciuni de casete, si s-au incapatanat sa le tot monteze, in ciuda frecventelor probleme si schimbari de casete inca de la putini kilometri. Ulterior au inceput sa puna si Jaly, dar si astea au fost la fel de proaste ca TRW. Acum vad ca sunt probleme si la Clio IV, si Robespiere a schimbat de 2 ori caseta in 17 000km.
Ce sa mai spun, pe cei de la Renault i-a durut in bascheti pana acum de problemele utilizatorilor (cel putin la Symbol si Clio)...asa ca, daca va fi sa mearga pe aceiasi tendinta, o sa mai dureze pana gasesc ei buba la sistemul start &stop.
djkallu2006
Salutate ! Am descopeit pe youtube un program care se instaleaza pe Media Nav si cu care se pot vedea VICEOCLIPURI sau chiar filme , are si inca 2 softuri de GPS si posibilitatea de a monta si vizualiza camera video marsarier(ceea ce era posibil doar daca aveai R-Link) Imi pare interesant ...



Costa in jur de 30-35 de euro. Curiozitatea este cat de real si sigur ar fi. Momentan se vorbeste prin turcia portugalia rusia italia de respectivul soft.

http://www.menavrus.com/ asta e pagina lor de net.

Alta chestie. Pentru cei care au clio 4 0.9 Tce fara buton Eco, sa stiti ca se poate activa direct din mufa de sub butonul fals. se gaseste langa butonul de oprire-pornire cruise control. Eu am incercat si merge se aprinde pe bord modul Eco ( sub turometru) se simte ca a scazut putin puterea dar si consumul de benzina. Mufa aceea are 3 fire (negru albastru si alb ) si doar trebuie dat impuls la doua din ele. nu mai stiu acum ordinea deoarece am activat functia acum aproximativ 2 luni. o sa revin cu detalii. in reprezentanta am inteles ca butonul eco costa in jur de 250 de lei. cam piperat zic eu.

14 Jan 2014, 21:13:
Sper sa nu fiu scos de pe forum ca am postat de pe youtube. Sunt incepator pe forum . Multumesc smile.gif
clau79
Pune si tu o poza cu mufa respectiva.

clau79
Eu vreau sa achizitionez un buton ECO pentru Clio.
Probabil o sa il folosesc in traficul din oras
djkallu2006
Dupa 4 vizite pe banii mei la Renault si de la prima povestindu-le ca trebuie sa-mi schimbe caseata de directie abia acum au dat comanda de caseta noua. Pe la a doua vizita mi-au schimbat bucsile de la bara de torsiune crezand ei ca de acolo troncane cand dau in gropi sau merg pe drum neasfaltat. Au filmat un posibil joc in caseta, l-au trimis la francezi. Raspunsul a venit dupa 2 ore - INLOCUIT CASETA DE DIRECTIE.
Astept telefon de la reprezentanta sa-mi puna alta caseta de directie. Cica vine din Franta... si nu au momentan pe stoc in magazin.

https://www.youtube.com/watch?v=7gQbs1CCIXs

Sunetul este exact ca in filmarea de mai sus.

Sfatul meu pentru toti cei cu Clio 4 e sa mergeti pe o portiune de drum fara asfalt cel mult 500 de metrii si sa dati stanga dreata de volan in timp ce va deplasati cu maxim 20 de km/ora. Daca auziti sunet specific de joc la bielete de directie sa va indreptati fara cel mai mic dubiu la reprezentanta de unde ati luat masina. Sigur este caseta de directie de inlocuit.
theodor2004
1)jocul in caseta de directie se aude cel mai bine cand se fac parcari laterale. Atunci se forteaza caseta cel mai mult pentru ca se bracheaza rotile, cu masina stand pe loc (forta de frecare a rotilor cu asfaltul este cea mai mare in aceasta situatie, deci si ,,efortul" depus de caseta este pe masura).
Tu ai observat zgomote (gen poc, crrrr) la parcarile laterale?

2)pana la urma, a aparut si in Romania Clio IV, motorizare 1.2 TCE?
Intreb pt ca m-am interesat prin dec. 2013 la Renault, la Vocea Clientului, si mi-au spus ca in luna martie 2014 va aparea si in Romania.
A aparut? L-a condus cineva? biggrin.gif
djkallu2006
Nu se aude cand parchez. Are directia foarte usoara la viraje stand pe loc, se aude daca dau repede stanga-dreata de volan stand pe loc. Vineri sunt programat pentru schimarea casetei cu una noua.
theodor2004
Asa a inceput si la mine: cand dadeam de volan stanga-dreapta, stand pe loc. Se auzea un harsait...ceva de genul: carrrr!!!!
Dar se auzea si mai clar cand bracam rotile, din pozitia stand pe loc.
Ma rog daca iti schimba caseta pe garantie, stiu ei ce stiu. Probabil ca de acolo este, si nu din alta parte.
djkallu2006
Pe pagina oficiala renault.ro arata si versiunea de 1.2 tce 120 cp avand cutie automata EDC si cu un pret promotional incepand de la 11950 de euro
theodor2004
da, stiu, am fost eu in nov la test drive, si, surpriza: in Romania inca nu aparuse. Apoi am sunat la Vocea Clientului, s-au interesat si ei si mi-au confirmat: in nov 2013 Clio IV cu motor 1.2 TCE inca nu aparuse in Romania, dar il vor aduce in martie 2014.
Din acest motiv am intrebat: chiar l-au adus? l-a testat cineva?
Fabu
Salut.

Acum vreo 3 saptamani am facut un drive test cu un 1.2 TCE EDC, la Timisoara.
Este interesant dar nu pot spune ca m-a impresionat...poate din cauza ca deja stiam ca vreau un 1.5 dci smile.gif
Mi-a placut mult EDC, am si dat comanda pt 1.5 dci EDC smile.gif
theodor2004
si fata de 1,5 dci simplu, 90 CP, cum se misca?
Fabu
Din pacate nu am mers decat putin si doar in afara orasului...nu as putea spune ca am observat diferente clare smile.gif
Nu mai condusesem o masina cu cutie automata pana atunci si cred ca eram mult mai atent la cum schimba EDC-ul. Mi s-a parut ca are un pic de 'lag' cand apesi tare acceleratia (poate asa sunt toate automatele?), cam atat imi aduc aminte.
theodor2004
Lag-ul la acceleratie nu este neaparat o caracteristica a masinilor cu cutie automata, el apare in egala masura la toate masinile cu turbina. Dureaza, din momentul in care apesi acceleratia, si pana cand turbina se invarte, ,,impingand" aerul in camera de ardere a motorului,..hai sa zicem o jumatate de secunda. Jumatatea asta de secunda se numeste ,,turbo lag". Abia dupa o jumatate de secunda simti masina cum fuge de sub tine.
La symbolul meu nu am nici un fel de lag la acceleratie, pt ca transmisia acceleratiei este pe cablu (mecanica), si cum apas pedala de acceleratie, automat ii da mai mult combustibil.
Toate masinile cu turbina (inclusiv 1,2 TCE) au turbo lag la acceleratie. Unele au lag mai mare, altele mai mic, in functie de cat de buni au fost inginerii care au proiectat masina. Spre ex, singura masina turbo si cu cutie automata pe care eu am condus-o, si nu avea lag, este Mercedes GLK CDI, motor 2.2litri , dar asta costa peste 50 000 eur (nu zic ca nu sunt si altele).
O sa vezi si la masinile Vag, cu motoare cu turbina si cutie automata DSG, ca au si ele lag la acceleratie, in modul economic. In modul sport, intr-adevar, lagul este mai mic.
Deci nu este ceva neuzual ca 1.2 TCE are lag la acceleratie, mai ales daca o apesi brusc. Problema este sa nu fie prea mare.

PS: ai vazut si la ce turatii schimba cutia automata, in modul economic? Schimba la 2500 turatii?
jas2
Cred ca initiatoarea acestui topic s-a speriat atat de tare incat nu a mai scos nici un cuvant (din tastatura) de la prima postare.
djkallu2006
Am schimbat ieri caseta de directie. Sunt bucuros ca nu se mai aude nici un sunet. Sper sa ramana asa si sa nu mai am probleme. Caseta de directie noua vine completa cu tot cu bielete de directie. Surpriza mare!! masina nu mai vine echipata cu caseta TRW. E o alta marca MANDO, este fabricata in Coreea si pe cutia ei scria Renault Samsung Motors.
alexgeogabriel
Pai de aia se strica asa repede, auzi tu facute in Coreea:)), macar chinezii au invatat si au fabrici bune dar Coreea?
djkallu2006
Asta este ... costul de fabricatie e mai redus tongue.gif si calitatea tot asa ..
Modus
E vorba de Coreea de Sud care e la ani lumina distanta fata de china
Fabu
Salut.

@theodor2004 Nu am folosit modul Eco. Nu mai tin minte nici la cate turatii schimba in modul 'normal' smile.gif

Nu stiu daca l-ai vazut, dar este un review amanuntit facut la un Captur 1.2 TCE EDC. Are 3 parti, iar in ultima parte arata si turatiile la care schimba cutia:

https://www.youtube.com/watch?v=P4vpnbx7h3c

Acelasi site a facut un review la fel de amanuntit si la un clio 4 1.5 dci simplu si parca si la un 0.9 tce.
theodor2004
Multumesc pentru link.

Am vazut tot testul, desi are peste 30 min, si scriu concluziile, pt cei care nu au timp sa il urmareasca pana la capat:
-testul a fost facut cu un Renault Captur cu motor 1,.2 TCE cu cutie automata EDC;
-aceasta este o cutie cu dublu ambreiaj, cu 6 viteze, dupa acelasi principiu cu cutia DSG7 de la Vag, cu diferenta ca DSG are acum 7 viteze, iar EDC are 6; dupa spusele autorului testului, cutia EDC este peste cutiile automate de la Ford, si aproape la fel de performanta ca DSG-ul de la Vag;
-masina a prins 100km/h in 10.9sec, aproape la fel de bine ca Skoda Octavia 1.2 TSI 105 CP, care prinde in 10.7 sec (sa nu uitam totusi ca Octavia este sedan, iar Captur este un cross-over, deci are coeficient aerodiamic mai prost);
-EDC-ul, cu pedala de acceleratie apasata la maximum, atat in modul economic cat si in modul drive, a schimbat la turatii cuprinse intre 4500-6000 turatii. Adica, in vit I a schimbat cam la 4500turatii, apoi la 5500, apoi aproape de 6000 turatii (zona rosie). Doar asa a prins 100km/h in 10.9secunde.
-consumul, cu AC pornit, a fost urmatorul:
-120km/h.......7.9%
-110km/h.......7.6%
-100km/h.......6.9%
-90km/h.........5.4%
(ca fapt divers, la Octavia 1,2 TSI consumurile sunt, in ordine: 6.2%, 5.6%, 5.3%, 4.9%,;dar nu se compara cu captur pt ca e alt coeficient de aerodinamicitate)
-interesant a fost si sistemul air sound, in care selectezi tu, de pe computer, ce zgomot de motor sa se auda prin boxe: de motor V6, Clio Cup, motocicleta, Laguna Coupe...
Autorul testului declara ca a fost impresionat de acest ansamblu, motoe 1,2 TCE-cutie EDC si ca il vede o alternativa f buna la 1,5 dci 110 CP.
Ca parti negative, autorul testului a mentinat ca ii troncanea stopul stanga spate si placuta cu numarul de inmatriculare.
Cam atat ar fi pentru moment, asteptam parerile celor care testeasa Clio IV cu motor 1,2 TCE
vallixx
QUOTE(theodor2004 @ 11 Apr 2014, 11:16)
La symbolul meu nu am nici un fel de lag la acceleratie, pt ca transmisia acceleratiei este pe cablu (mecanica), si cum apas pedala de acceleratie, automat ii da mai mult combustibil.
*


La Symbolul tau, daca este cel din semnatura, nu ai lag pentru ca nu ai turbina.
Nu are nicio legatura in ce mod se face transmiterea comenzii de acceleratie.
Poate fi si cablu, motoras, telepatie, The Force.....asta nu cauzeaza lag.

Exsita si turbine unde nu simti lag de exemplu. Daca turbina este mica, prinde turatie repede si nu produce lag, dar si eficienta ei e mica.
Invers, o turbina mare da eficienta ridicata dar inertia mare o face sa prinda turatie mai greu, asta insemnand lag.

Multe motore biturbo depasesc aceasta problema prin instalarea unei turbine mici si una mari. Astfel cea mica reduce lagul si asigura o eficienta buna pana la momentul in care cea mare este in ture suficiente si poate prelua treaba.

QUOTE(alexgeogabriel @ 12 Apr 2014, 22:08)
Pai de aia se strica asa repede, auzi tu facute in Coreea:)), macar chinezii au invatat si au fabrici bune dar Coreea?
*


Coreea e tara de unde vin Cielo, Espero, unele dintre cele mai fiabile masini de pe piata, precum si Hyundai, Kia...etc, masini care la momentul de fata dau garantii de 7 ani. N-as trata Coreea de sus, iar daca vad pe o piesa MADE IN COREEA (sau KOREA) parca as avea ceva incredere in ea, decat intr-o piesa MADE IN UE.
Pt. ca daca piesa e facuta in Franta sau Germania va scrie pe ea Made in France, Germany....cand scrie UE este doar un tertip ca sa nu scrii Romania, Bulgaria, Slovenia.....etc

Iar piesele vin acum dn Coreea cel mai probabil pentru ca Samsung Motors este parte a Renault. Renault detine 80% din pachetul de actiuni.
Renault Latitude este Samsung SM5, Fluence este SM3, Captur este QM3 iar Koleos este QM5. Suspectez ca toate astea sunt masini coreene marketate ca si Renault acolo unde numele Samsung Motors nu insemana mare lucru.

Si Loganul se vinde sub sigla Renault sau chiar Nissan in unele tari si este de fapt doar o Dacie.
theodor2004
QUOTE(vallixx @ 15 Apr 2014, 11:16)
Exsita si turbine unde nu simti lag de exemplu. Daca turbina este mica, prinde turatie repede si nu produce lag, dar si eficienta ei e mica.
Invers, o turbina mare da eficienta ridicata dar inertia mare o face sa prinda turatie mai greu, asta insemnand lag.

Multe motore biturbo depasesc aceasta problema prin instalarea unei turbine mici si una mari. Astfel cea mica reduce lagul si asigura o eficienta buna pana la momentul in care cea mare este in ture suficiente si poate prelua treaba.
.
*



E discutabila partea cu turbina mica, care nu produce lag la acceleratie. Sunt o gramada de masini cu turbina mica, care au lag la acceleratie. Exemplu 1,2 TSI de la Vag, care are turbolag. Si Fordul 0.9 ecoboost are un usor lag, si alte motoare cu turbina mica.
Deasemenea, sunt si masini cu turbina mare, care nu au lag deloc: ex Mercedes cu motor diesel de 2.2 litri si 170 CP. Te-ai astepta ca aceasta turbina sa fie eficienta la viteze mari, dar ea este eficienta de cand pleaca de pe loc
Montarea a 2 turbine, una mare si una mica, nu a fost facuta pentru evitarea lagului, ci pentru a spori eficienta in accelerare: turbina mica accelereaza la turatii mici, cea mare la turatii mari.
Deasemenea, exista si motoare cu turbina mare si compresor, care iarasi nu au lag.
Nu stiu de unde a aparut teoria asta, ca o turbina mica nu produce turbolag, si una mare produce..
vallixx
Nu e vorba ca turbina mica nu produce lag, ci ca este mult mai putin sesizabil pentru ca lag-ul desi exista este redus.

Iar biturbo cu turbina mare + mica zici ca este pentru eficienta in accelerare.
Pai lipsa sau reducerea lagului nu este o componenta principala in eficienta in accelerare?

"turbina mica accelereaza la turatii mici, cea mare la turatii mari"
Corect, ai spus fix ce am zis eu mai sus, doar cu alte cuvinte.

In ceea ce priveste turbo + compresor......LIIIIKE ! biggrin.gif
theodor2004
QUOTE(vallixx @ 15 Apr 2014, 11:53)
Nu e vorba ca turbina mica nu produce lag, ci ca este mult mai putin sesizabil pentru ca lag-ul desi exista este redus.

*



La Vag eu zic ca este invers: masina mea, Octavia 1,2 TSI are lag sesibabil mai mare decat 1,4 TSI, care la randul ei are lag mai mare decat 1,8 TSI.
Deci cel mai mic lag il are 1.8 TSI , adica motorul cu cea mai mare turbina.
Nu pun la socoteala si turbolagul de la modelul 1.4 TSI 140 CP, pt ca are compresor si, implicit e si mai eficient.
vallixx
Cu cat puterea motorului este mai mica, turbina ar trebui sa fie mai mare ca sa compenseze lipsa de putere a motorului.

E oarecum logic, motorul mai mic are nevoie de turbina mai mare, ceea ce inseamna lag mai mare.

Deci motorul de 1.2 ar trebui sa aiba turbina mai mare decat cel de 1.4, si idem cel de 1.4 ar trebui sa aiba turbina mai mare decat cel de 1.8.

Desi in cazul tau nu cred ca sunt turbine diferite ci poate softul diferit, intercoolerul mai mare...d'astea.
espacern
QUOTE(vallixx @ 15 Apr 2014, 12:53)
In ceea ce priveste turbo + compresor.

Exista turbo fara compresor?
Adica doar scoate gazele?

@+
vallixx
Nu nu, compresor in sensul de supercharger, adica sistemul actionat mecanic direct de motor, nu de evacuare.

Iar cand am zis turbo + compresor m-am referit la masinile care au supraalimentare provenita din ambele sisteme, un compresor si un turbo, adica ceea ce se cheama twincharger.
theodor2004
QUOTE(espacern @ 15 Apr 2014, 14:08)
Exista turbo fara compresor?
Adica doar scoate gazele?

@+
*



Da, exista. Cred ca ai vrut sa spui turbocompresor. smile.gif

Principala diferenta intre turbocompresor si compresorul angrenat mecanic (supercharger) este urmatoarea: turbocompresorul este angrenat de gazele iesite din camera de ardere, iar compresorul/supercharger-ul este angrenat mecanic, direct de motor, printr-o curea de transmisie.
Spre ex Mercedes a avut, pana acum 2-3 ani, masini pe benzina cu compresor angrenat mecanic. Adica turbina era angrenata direct de motor. Un coleg de birou are o astfel de masina, un C klasse. Scrie Kompressor pe ea, si ii consuma ca la balamuc., dar nu avea lag la acceleratie.
Turbochargerul este un ansamblu format din doua turbine, unite: una este angrenata de gazele iesite din camera de ardere, si invarte sistemul, si alta care arunca aer in camera de ardere. Este mai eficient la acceleratie, nu consuma asa mult, dar are turbolag. sad.gif

Twinchargerul este un ansamblu care are si turbocompresor, si compresor angrenat mecanic (supercharger).
La astea ma refeream eu, cand am zis ca au si turbina si compresor.
espacern
Prin ani 90 aveam un G60 asa ca stiu foarte bine ce este compresor pe masina.....da poate ai "luminat" pe alti.

@+
theodor2004
cheers.gif acum nu o lua chiar asa.
vallixx
QUOTE(theodor2004 @ 15 Apr 2014, 16:02)
Turbochargerul este un ansamblu format din doua turbine, unite: una este angrenata de gazele iesite din camera de ardere, si invarte sistemul, si alta care arunca aer in camera de ardere.
*


Nu chiar.

Turbochargerul sau turbocompresorul este compus dintr-o turbina si un compresor, nu doua turbine.
Gazele de la evacuare invart turbina care actioneaza un compresor care supraalimenteaza motorul.

A nu se face confuzie.

Doua turbine inseamna twinturbo si este echivalentul unui sistem de supraalimentare format din doua sisteme turbo.
theodor2004
QUOTE(vallixx @ 16 Apr 2014, 09:27)
Nu chiar.

Turbochargerul sau turbocompresorul este compus dintr-o turbina si un compresor, nu doua turbine.
Gazele de la evacuare invart turbina care actioneaza un compresor care supraalimenteaza motorul.
*



Da, turbina recupereaza energia cinetica a gazelor de evacuare (deci este invartita de acestea) si actioneaza compresorul. Dar si acesta tot ca o turbina arata.
vallixx
Arata ca o turbina dar este compresor tongue.gif
theodor2004
daca se demonteaza sistemul, se vede clar ca acest compresor este o pompa centrifuga, deci tot o turbina. Practic este tot o turbina, asa arata. Ii zice compresor pt ca arunca aer comprimat in pistoane,
vallixx
Da, am inteles.
Incerci sa ne explici ca de fapt ansamblul turbocompresor nu are compresor, doar pentru ca acel compresor arata oarecum ca o turbina este clar turbina.
Io unu' am inteles.

theodor2004
Nu-ti mai raspund pt ca este saptamana sfanta.
vallixx
radmasa.gif
Da, corect !

Si am fi si poluat si topicul aiurea, toata lumea a inteles pana la urma care-i faza cu turbinele. De la tine, de la mine, cine nu a inteles, o sa caute pe net.

Numa' bine!
catalin_macovei88
Salut,

Poate cineva sa spuna cate ceva despre motorul 1.2 16v 75CP ? M-ar interesa mai intai consumul, cum se comporta, cat de bine trage cu masina ceva mai incarcata (in sensul de 3 persoane + ceva bagaj) si daca se merita sa mai bag 800 euro pt. 0.9 tce. Stiu ca motorul asta de 1.2 exista si pe clio 3, poate cineva care a avut/are astfel de masina, sa spuna. Urmeaza sa achizitionez una si oscilez intre Estate cu 1.2L sau hatchback cu 0.9L. Mersi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.