Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Sfaturi Achizitie Clio
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Pages: 1, 2
EVGUDIIL
Buna ziua tuturor,sunt un user nou pe acest forum auto iar motivul pt care m-am inscris,este acela de a ruga pe cei binevoitori si nu numai sa ma sfatuiasca cu privire la achizitia unui Ren Clio.
Asadar masinuta despre care va scriu,este fabricata in 2003,recent adusa din Austria nerulata in Ro,motorizare 1.2 16V 80cp,dotari mai mult sau mai putin importante pentru mine in decizia de a o achizitiona sau nu.
Ceea ce este mai neobisnuit la ea,este faptul ca are cutia semiautomata-tiptronic.
Prin urmare ii rog pe cei ce au cunostiinta cu privire la acest detaliu,sa ma sfatuiasca si pe mine,daca sa fac acest pas spre achizitionare,daca este fiabila,ce riscuri presupune,orice alte detalii lamuritoare si pertinente,etc
Mentionez ca masina va fii de familie,am copii mici si o voi folosi in copul deplasarilor mai mult ocazionale,nu cele de zi cu zi.
Cu multumiri,si respect,astept lamuriri si raspunsuri,sa pot lua o decizie,si sa fie una buna!
arinin
pentru ca nu ai primit niciun raspuns cu cei care au asa ceva, eu unul nu am dar nici nu mi-as lua o cutie automata sau semi la o masina din 2003.. parerea mea e mai bine o cutie manuala pe clio
EVGUDIIL
Am inteles si iti multumesc de sfat,omul spune ca masina nu are nici o probl dar paza buna trece primejdia rea..si eu m am gandit mult dc merita sau nu,oricum e tentant si pretul..
tudorelghiorghiasa
Personal nu am folosit un clio cu cutie automata. Dar din cate stiu eu daca nu a avut grija de ea si daca apar ceva probleme cam incepe sa te doara capul.
Poate e mai bine sa faci totusi o verificare la un service sa vezi ce spun si ei.
Cat despre masina in sine este o masina fiabila, costul de intretinere nu este foarte mare, iar motorul te poate duce mult fara probleme.
Acum depinde cine a condus-o si cum a intretinut-o.
Decizia iti apartine in totalitate.
BannedHost
Daca sunt probleme un doi poti pune o manuala pe ea ....

Sincer mie mi-ar prinde bine o automata / semi, circuland in oras 80% saracul abreiaj se cam duce incet incet, dar cu automata nu ai treaba.. Parerea mea....

Acum iti dai seama ca dupa ce o iei trebuie sa ii faci o revizie "capitala". Distributie, cureua de accesorii, role, pompa apa, bujii, filtre de aer/polen/ulei, ulei, poate si placute de frana/discuri.. In orice caz, poti merge la un service gen reprezentanta sa iti verifice tot mai ales cutia de viteze si apoi vezi ce faci... Ii zici la om ca daca zice el ca nu sunt probleme platesti tu verificarea / diagnosticul dar daca sunt sa plateasca el.
espacern
Din cate am inteles eu este vorba de cutie manuala cu comanda robotizata.
Sunt mici motorase comandate de un calculator care efectueaza comenzile de ambreiere/debreiere si schimbare viteze pe o cutie manuala.
Prezenta pe mai multe modele Renault sub denumirea de EASY.

@+
EVGUDIIL
multumesc pt sfaturi,in continuare sunt nehotarat,masina ar avea 57.000 km reali verificati si verificabili,este adusa direct de la propietar din Austria..in fine date mai mult sau mai putin adevarate,totusi ma tem de potentiale defecte si costuri in cazul acestei cutii tiptronic
BannedHost
Daca sunt reali, nu vor fi probleme... cel putin din punctul acela de vedere .... ar trebui schimbate dupa cum am zis la kilometrii aceia kit-ul de distributie, placute, filtre si ulei... undeva te duc toate astea la vreo 1500 lei.
arinin
masina din 2003 cu 57000 km reali cam greu dar orice e posibil, adica 5700 km pe an in afara.. dar daca e asa nu cred ca o sa ai probleme cu acea cutie, km putini adica nu a fost solicitata mai deloc. daca e un pret bun eu pana la urma zic sa o iei, pana la urma cat sa te coste sa pui una manuala(daca se poate) atunci cand se strica, asa ca ia-o daca pretul este unul bun
fly_lex
Salutare tuturor! Este primul meu post acest forum deoarece as vrea sa devin si eu poseseror de Renault Clio.
Sunt intr-o oarecare dilema si am citit destule topicuri inainte sa ma inregistrez, insa nu prea am aflat ce ma intereseaza.
Imi doresc o masina fiabila, usor de intretinut si spatioasa, iar atentia mi-a fost atrasa de 2 modele din gama Clio. Am uitat sa precizez ca nu vreau noua, ci second hand.
Sunt in dilema intre Clio Symbol 2 si Clio 3 break. Nu sunt convins daca am specificat corect modelele insa am atasat si 2 poze pentru am ma face perfect inteles.

Symbol 2 ma atrage prin faptul ca este o masina suficient de spatioasa, cu garda inalta, construita pe o platforma care si-a dovedit fiabilitatea, din cate stiu eu, pe generatia anterioara. Am observat ca majoritatea modelelor vin si cu scut metalic ceea ce in Romania este evident un avantaj. As adauga si faptul ca piata de second este foarte vasta si voi avea de unde sa aleg.

Clio 3 break, imi place pt ca e simpatica, ofera spatiu generos pentru bagaje, finisajele interiorului par mai apropiate de gama Megane spre deosebire de Symbol care "bate" spre gama veche de Clio. In schimb, piata de second pentru acest model, este redusa si pretul de achizitie e mai mare.

Intebarile mele sunt:
1. Cat de diferite sunt aceste 2 modele?
2. Au aceeasi platforma tehnica? (suspensii, articulatii, directie, etc)
3. Este Clio 3 break la fel de fiabil ca si Symbol 2 ?
4. Costurile de intretinere sunt asemanatoare?
5. Care este recomndarea voastra pentru mine?

Masina o voi folosi 30 % Bucuresti, 60 % drumuri in afara orasului, 10 % alte deplasari.
Am lasat la final motorizarea, pentru ca o sa aleg 1,4 16v benzina sau 1,5 dCi 85 Cp. Cunosc foarte bine avantajele si dezavantajele motorizarilor si nu am inclinat definitiv balanta inspre una dintre ele.
Am mai avut pana acum Supernova si Solenza 1,4 Mpi, Octavia 1 1,9 TDI, Focus II 1,6 Tdci, iar in prezent am un Peugeot 206 Sedan 1,4 Mpi.

Astept orice sugestie si opinie din partea voastra si multumesc anticipat.
theodor2004
Mie Symbolul nu mi se pare deloc o masina fiabila...nu au decat sa imi sara toti in cap, dar dupa ce masina a facut 5 ani, numai prin service am stat cu ea, (pompa servo, caseta directie, 2 sensori arsi, bielte de directie si capete de bara, pivoti, flanse de la amortizor cu tot cu rulment, contactor lumini frana ars, rezistenta incalzire oglinda arsa, ambreiaj schimbat, cablu acceleratie schimbat, o portiera nu se mai inchide din inchiderea centralizata...etc, etc).
Clio 3 e in schimb mult mai buna, e facuta pt piata vestica si e si mai confortabil, si mai usor de condus, si mai nou ca design.
Eu as merge pe Clio3 fara sa ezit..
Deci daca la Symbol 2 te atrage fiabilitate, eu zic ca esti gresit informat.
AndreiMR
Nici Clio 3 nu e chiar monument de fiabilitate...dar nicio masina nu e. La Clio 3 nu sunt probleme majore de fiabilitate, ci probleme de proiectare (scurgerile de ploaie de sub parbriz se infunda si se ard motorasele de la stergatoare, daca nu sunt curatate periodic). In rest, sunt masini destul de solide, nu prea au probleme care sa apara la un numar mare de utilizatori. Clio 3 a fost primul Renault din noua generatie de masini, care au crescut enorm la capitolul fiabilitate. Clio 3 e o masina mai bine finisata, mai sigura (are 5 stele la testele de accident, Symbolul nu a fost testat dar probabil ca sta mult mai slab), mai bine dotata, mai siletioasa, cu o tinuta de drum superioara...per total, o masina incomparabil mai buna decat un Symbol.

Daca zici ca o sa folosesti masina mai mult in afara orasului, recomand dieselul de 1.5l, dar in varianta de putere mai mare, adica 85 sau 90 cp. E un motor foarte echilibrat pentru o astfel de masina, se misca destul de bine, consuma foarte putin, si daca nu ii pui motorina de la galeata e si fiabil. Trebuie doar atentia specifica conducerii unui turbodiesel, adica sa nu mergi cu el subturat, pentru a evita probleme cu EGR si DPF (daca are asa ceva) si sa ai grija de turbina (nu calci acceleratia la podea la 1000 rpm, o lasi sa se raceasca dupa un drum solicitant inainte de a opri motorul). 1.4 16v e un motor ok, dar consumul e pe masura....ca idee, in Bucuresti consuma undeva aproape de 10%, pe cand 1.5 dci nu prea trece de 6.5% (cel putin asta e consumul urban la masina mea, am avut 7% iarna, in perioadele aglomerate)

Nu in ultimul rand, depinde si ce vrei de la masina. Ca masina de familie, un break e clar mai practic decat un sedan. La Symbol portbagajul e mare ca volum, dar total nepractic ca forma. Nu poti sa bagi decat bagaje mici in el, in schimb un break inghite fara probleme obiecte mai voluminoase.

Chiar daca e mai greu de gasit si probabil mai scump, eu as opta pentru un Clio 3. E o clar masina mai buna. Daca nu e nevoie neaparat de un portbagaj foarte mare, si un Clio 3 Hatch e o optiune foarte buna, si mai usor de gasit.
theodor2004
Si confortul la volan, si confortul scaunelor, si tinuta de drum sunt clar mai bune la Clio 3. Si materialul din care e facut bordul e mai bun..
Motorul de 1,4 16 v e f fiabil, nu vei avea niciodata probleme cu el.
1.5 dci de 85 CP e mai fasnet, demareaza mai bine, dar depinde mult de cum l-a intretinut fostul proprietar..daca l-a subturat si a bagat motorina proasta, vei avea probleme...
BannedHost
as alege cu ochii inchisi symbol dar neaparat cu motorizarea de 1.6....
fly_lex
Revin cu alte intrebari, insa de data asta decis sa fac o achizitie. Sunt in dubiu, pentru ca mi s-au schimbat oportunitatile si desi inclinasem balanta catre benzina, pentru ca o sa merg 60% prin oras (Bucuresti) si doar 40% prin afara, am gasit masina aceasta (din link) care este foarte atractiva.

Clio 3 Estate 1.5 dCi

Stiu ca este de import si ca probabil are mai multi km decat in anunt, insa am cunostinte care si-au luat masini din astfel de parcuri si au fost multumiti, neavand probleme semnificative.
Banuiesc ca fiind Euro 5, are filtru de particule, ceea ce probabil atrage niste responsabilitati in plus.
Cat de diferit este acest motor fata de cel de 1,5 85 Cp de pe Logan (pe care l-am condus foarte mult si m-a impresionat) ??
Merita sa iau aceasta masina?
theodor2004
Sotul unei colege de la serviciu are Clio Estate, 1,5 dci 90CP (adica modelul din anuntul postat de tine). Venea de pe Symbol, cu aceiasi motorizare (1.5 dci, 90 CP). Sa stii ca dupa parerea mea nu merg la fel, chiar daca ambele sunt de 90CP; am mers cu amandoua, si Symbolul era clar mai fasnet. Are caroseria mai usoara (aprox 1000 kg) se infigea mai bine. Estate-ul este mai greoi (1195kg), feel-ingul meu la pedala este ca se infige mai greu...dar confortul interior e clar mai ridicat la Estate.
Trebuie sa mergi la testdrive sa iti faci o parere.
fly_lex
@theodor2004 - Ma intereseaza mai mult fiabilitatea si costurile de intretinere, mai ales dupa un regim de utilizare preponderent urban. Nu prea imi mai arde de sportivitate. Multumesc de sugestie si o apreciez.

@Modus - din septembrie cand am scris prima oara in topicul asta si pana in prezent, mi-am cam luat gandul de la symbol. Chiar o sa am nevoie de ceva mai mult spatiu, si symbolul nu-l ofera. Oare de ce n-or fi facut si un symbol break smile.gif ?? Era prima pe lista !
theodor2004
QUOTE(fly_lex @ 17 Dec 2013, 12:09)
Clio 3 Estate 1.5 dCi

Stiu ca este de import si ca probabil are mai multi km decat in anunt, insa am Merita sa iau aceasta masina?
*



Asta tu decizi: te duci, o vezi, o conduci, te uiti pe acte, daca ti se pare OK mergi la reprezentanta la o verificare completa.
Nu trebuie sa crezi pe cuvant ce iti spune samsarul. De multe ori, ceea ce scrie vanzatorul in anunt nu coincide cu datele reale ale masinii. Te poti trezi ca in poza masina are culoarea gri, si in realitate este alba. radmasa.gif Cele mai dese minciuni sunt la anul fabricatiei, numarul de kilometri si dotari. Pur si simplu samsarul ,,indulceste" datele ca sa atraga clienti. Trebuie verificate atent actele, si apoi mers la o verificare la reprezentanta.
Pe de alta parte, fii atent si la TVA. La masinile second hand din import se plateste si TVA. Din anunt nu imi dau seama daca dealerul l-a platit sau nu. Trebuie intrebat daca pretul de 6200 EUR cuprinde sau nu TVA>
svclio
Am mers cu un clio 3 estate, exact varianta de 90 cai. Se simte ca are cuplu si merge f bine, e un pic mai "saltareata" decat un clio 3 normal, dar cred ca e din cauza suspensiilor diferite (?). Are cineva in familie si o foloseste in interes de serviciu, intr-un an a facut aproape 60 000 de km si nu a avut decat probleme mici, electrice, stergatorul lunetei, lumina din torpedou, inchiderea si alte maruntisuri.

Nu se compara un clio symbol cu un estate, unul e clio 2, celalat e clio 3. Motor, insonorizare, confort, pozitie la volan, PORTBAGAJ, cu totul altceva.

Daca o verifici la reprezentanta si totul e in regula, nu o sa-ti para rau.

(Ma bazez pe faptul ca am mers cu 3 clio symbol: 2 varianta veche - 2002,2003 si unul din 2008, toate cu 1.5 dci, cele vechi cu 65 de cai, celalat cu 85. Iar cu clio 3 estate am mers ultima data duminica.)
fly_lex
Am fost, am vazut masina...si m-am cam desumflat.
Cu toate ca este 2011 si ca arata foarte bine in poze...de fapt nu e chiar asa in realitate. Are cateva zgarieturi vizibile la exterior, iar la interior, am stiut pe la ce sa ma uit cat sa-mi dau seama ca are intre 100-150 mii km.
Este adusa din Franta, unde a fost achizitionata, din cate am inteles, prin leasing operational.
Impresia lasata per total, a fost destul de buna, numai ca plinbandu-ma cu ea, am auzit un zgomot destul de ciudat in momentul accelerarii.
Mai exact, se aude un fasait infundat, insa nu mi-am dat seama daca este vorba de admisie sau evacuare. Dupa 2000 de ture nu se mai distingea, cel mai probabil din cauza zgomotului produs de motor.
De pornit, a pornit foarte bine, cu toate ca se vedea ca nu era pornita...cel putin in ziua aceea.
Ciudata mi s-a parut reactia vanzatorului la auzul fasaitului, fiind foarte relaxat in privinta aceasta, aratandu-si disponibilitatea de a duce masina la orice test in reteaua Renault.
M-am prins repede ca nu are rost sa intreb prea multe pentru ca nici respectivul nu stia. Cred ca masinile sunt luate "la gramada" de la firme de leasing sau licitatii la preturi de "en gros, mai ales ca la parcul la care am fost eu, Clio-ul Estate era cam printre cele mai slabe masini.
theodor2004
Asta am spus si eu in postul de mai sus: de cele mai multe ori este mare diferenta intre ce spune samsarul in anunt si cum este masina in realitate. Cumnatul meu aducea pana mai anul trecut masini secondhand din Germania, pe care le cosmetiza (le facea un detailing auto), si le vindea in Romania, si am o idee cat de cat despre ce fac samsarii sa isi vanda masinile. (cumnatul s-a restras pt ca, fiind destul de corect, nu cumpara nici bombe pe care sa le vanda la pret de supermasini, si nici la kilometraj nu umbla).
Acum, eu zic sa ai rabdare. Nu te arunca la masini ieftine, pt ca in acest business, ce e ieftin de cele mai multe ori e si prost (viceversa nu e adevarata: adica daca e scumpa, sa nu crezi ca e buna in mod neaparat). Poate gasesti o masina de vreo 3 ani, care a fost cumparata de noua din Romania de vechiul proprietar. Eu mai degraba as cumpara o masina din Romania, decat de la un samsar care o aduce din Germania (samsarii se uita doar sa fie cat mai ieftina, in rest nu conteaza). In Romania media de kilometri anuali e mult mai mica decat in Germania, si, daca masina are istoric la reprezentanta, cu atat mai bine. Ma rog, poate altii au alta parere, dar eu zic sa te uiti si la masini care au fost cumparate de noi din Romania acum 2-3ani, si pe care proprietarul le vinde acum.
Bafta in continuare.
theodor2004
nu stiu motorul daca o sa placa, are 70 CP.
In rest pare OK>
razvantrc
ii faci o mapare, daca se poate si probabil urca la 80 85?
svclio
E o masina grea pentru 70 de cai, sigur vei regreta achizitia.
BannedHost
ce motor era ? 1.5 dci ? cu maparea se ajunge la 90 - 100 biggrin.gif
theodor2004
o masina mapata si adusa de la 70CP la 90CP nu este la fel cu una care are stock 90 CP. tongue.gif
Eu mi-as lua direct un 1.5 dci cu 90CP din fabrica, si nu obtinuti prin chiptunning.
BannedHost
pai normal ca nu ... geometrie fixa vs variabila, dimensinea turbinei e cat un telefon mobil la varianta cu caluti putini s.a ...

90caluti din fabrica ajung lejer la 110 "dupa piata"
rtBK
am vazut cateva anunturi cu symbol care aveau "ESP" in descriere... chiar a montat renault asa ceva ??
hellcat
Symbol cu esp? sleep.gif Fii serios.
rtBK
trebuia sa revin pe reno cu o intrebare bomba, nu? smile.gif)
diesel_power
Never ever. Cele mai tari sisteme de siguranta pe symbol au fost ABS+AFU.
rtBK
Mai sunt problemele cu injectoarele care erau acum cativa ani la diesel? ma refer la modelele dupa 2008-2009.
theodor2004
QUOTE(hellcat @ 29 Jan 2014, 16:15)
Symbol cu esp?  sleep.gif  Fii serios.
*



Dar nu exista o directiva UE, parca din 2012 (sau inceputul lui 2013), care impunea ca toate masinile vandute de noi pe teritoriul UE, sa aiba ESP +ABS in mod obligatoriu? imi amintesc ca asa au ajuns si cei de la Skoda sa puna ESP pe toate modelele, chiar pe pe cele mai ieftine. (pana atunci era o optiune care costa vreo 450 eur, si nu era inclusa nici macar pe varianta Business).
rtBK
Asa are si logan 2 esp... si nu am vazut symbol mai nou de 2012 biggrin.gif.

in afara de cel din imaginea de mai jos care pare a fi un logan restilizat si pare sa nu aiba esp
diesel_power
Probleme cu injectoarele au fost si sunt intotdeauna la 1.5 dci. Tine de noroc, de unde alimentezi, de sansa ca pompa de injectie sa produca pilitura.
djkallu2006
Renault symbol 2007 1.5 dci cu 208.452 de km zero interventii la motor happy.gif
Haustrum
Salut,

Cu toate ca nu sunt foarte activ pe forum, sunt destul de prezent pe aici, fiind oarecum un fan Renault.

Am tot cautat informatii despre Clio 4, nu sunt foarte multe. Ideea e ca sunt interesat de parerile posesorilor de Clio 4 cu motor 1,2 16v - nu stiu daca a optat cineva pentru motorizarea asta.

Am o oferta buna de la dealer pentru o masinuta cu motorul asta, cu dotari decente la un pret bun si o finanatare avantajoasa si ma tenteaza. Avem nevoie de o a doua masina in familie - pt sotie, folosita exclusiv pentru oras.
M-as afla la a doua experienta Clio - mai avem un Dci, luat second cu un kilometraj foarte mic si de care sunt extrem de multumit.

rtBK
finantare avantajoasa? e cea cu 3 ani si 0% dobanda?
Haustrum
Da, despre ea e vorba. Practic platesc doar 500 de euro comisioane catre firma de leasing in 3 ani - de fapt asta e si perioada maxima pentru care se poate face tipul asta de leasing.
vallixx
Ar fi doua aspecte.

Motorul de 1.2 16V este destul de modest, ii vei simti limitele si va tinde sa consume ceva mai mult. Este insa foarte fiabil, lucru dovedit in timp.

Clio 4 este un model nou, insuficient testat pe piata. Poate avea mici probleme inerente unui model nou. La prima vedere nu pare o masina rea. Un pic cam scumpa dupa parerea mea, dar destul de ok.

Ce pret ai obtinut?
Haustrum
Ca sa fiu un pic mai explicit, masina este un Clio pro - de fapt un Expresion cu cateva dotari suplimentare.
Are asa:

- ABS, EBD - repartitieelectronica de franare, AFU - asistenta la franarea de urgenta, ESC - sistem stabilitate electronica, HSA - sistem asistenta pornire din panta
- airbag frontale si laterale - tip cortina pt sofer si pasager fata
- card acces si pornire din buton
- computer bord, servodirectie
- geamuri electrice fata, oblinzi incalzite si reglabile electric
- tempomat si limitator viteza
- volan reglabil
- aer conditionat manula
- radio mp3, blutooth si USB

Toate la un pret de 9800 de euro. La banii astia nu gaesti nimic echivalent ca si dotari, poate doar sandero 2, care e un pic mai ieftin dar cand tragi linie, cu oferta Dacia de finantare, platesti chiar mai mult.

A, si in plus primesc de la deler senzori parcare spate si o revizie gratuita - ceea ce duce la costuri zero de intretinere in primii doi ani.

Singura problema a masinii ar fi motorul de 1,2. De aceea as avea nevoie de cateva pareri, daca are cineva motorasul pe Clio 4.

2 Mar 2014, 11:51:
QUOTE(vallixx @ 2 Mar 2014, 11:30)

Motorul de 1.2 16V este destul de modest, ii vei simti limitele si va tinde sa consume ceva mai mult. Este insa foarte fiabil, lucru dovedit in timp.

Clio 4 este un model nou, insuficient testat pe piata. Poate avea mici probleme inerente unui model nou. La prima vedere nu pare o masina rea. Un pic cam scumpa dupa parerea mea, dar destul de ok.

*



La fiabilitatea motorului m-am gandit si eu, nu cred ca o sa fie probleme, e un motor clasic, aspirat, cu viata lunga in fata pe masina. De performanete nu are rost sa discutam, e clar ca ca nu am asteptari prea mari de la el.

Am vazut insa ca sunt ceva probleme cu caseta de directie, mai ales la primele loturi. Eu sper ca totusi s-au mai rezolvat. Oricum, ofera garantie 4 ani sau 120 000 km, 6 ani anticoroziune si 3 ani pentru vopsea.

Din pacate nu pot raspunde la mesaje private, nu am suficiente posturi. Sper sa nu se considere reclama, raspund doar unui mesaj al unui coleg de aici - e vorba de un reprezentant de la Splai.
vallixx
Cobalcescu? Wow.....aia mi se pareau cei mai nesimtiti la preturi.

La banii astia oferta chiar este buna. Eu am primit un jignitor (asa l-am considerat eu) pret de 14500 pt. Expression cu 1.2 Tce.

Deci.....motorul e modest dar la banii astia merita.
Pentru oras e ok, limitele le vei vedea la drum, 4 persoane, bagaje, AC.

Nu stiu cum e motorul pe Clio, insa l-am plimbat destul pe un Logan.
E un motor.....cinstit. Isi face treaba si atat.
Haustrum
Asa am zis si eu, la banii astia cred ca merita. Initial am vrut un SH din clasa mica - mai ales ca am deja o experienta fericita cu prima masina, am "periat" autovitul mai mult de o luna, n-am gasit nimic - numai samsari, masini cu km dati inapoi, foarte rar gasesti un proprietar, care insa cere foarte multi bani - ca deh, vor sa-si scoata si parleala cu dobanda platita pe masina, nu-i intereseaza varsat si devalorizarea fireasca a masinii.

Masina o sa stea in oras 95% din timp, cu un singur pasager - sotia, pentru extraurban avem dieselul care se descurca onorabil. Sper ca motorul sa-i ofere cat de cat un efort suficient, sa aibe demaraje decente de la stop, sa nu fie agresata in trafic ca se misca incet - mai ales vara, cu AC pornit.
vallixx
QUOTE(Haustrum @ 2 Mar 2014, 12:04)
Sper ca motorul sa-i ofere cat de cat un efort suficient, sa aibe demaraje decente de la stop, sa nu fie agresata in trafic ca se misca incet - mai ales vara, cu AC pornit.
*


Eeeee, sa nu exageram. O fi un1.2 modest dar nu- i Matiz........

Daca vrei un SH mai fara riscuri cat de cat te poti uita si la ofertele parcurilor auto care ofera masini aduse la buy back. Dar si preturile sunt ceva mai mari.
Autovitul duduie de samsareala.
Haustrum
Am fost peste tot, si la parcurile mari si la cele mai mici. Sunt multe masini de flota, in special diesel si nu m-as baga. Plus ca preturile nu sunbt foarte mici, daca stau sa compar cu actuala oferta, cred ca diferenta de pret nu merita - ai masina noua, nu te doare capul 4 ani.

Dupa toata cautarea asta, am ajuns la concluzia ca masina din clasa mica SH nu merita, nu faci o economie suficenta. De la compacte in sus cred ca se schimba treaba.
theodor2004
daca mai astepti putin o sa prinzi si programul rabla.
UXE
QUOTE(Haustrum @ 2 Mar 2014, 12:39)
ai masina noua, nu te doare capul 4 ani.


*




Nu fii asa sigur.
espacern
E corect ca nu te doare capul....te doare portmoneul!

@+
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.