Pentru colectie, iti recomand Renault 25 V6 Turbo Baccara (nu V6 Injection).
Mult mai rara si mai bine dotata.
In Romania nu cred sa gasesti unul asa cum iti doresti (100% original si intr-o stare buna).
Cu putin (mai mult) noroc...cine stie.
Bine de stiut (referitor la orice R 25):
- ruginesc la marginile aripilor spate, praguri, suportii de cric fata, imbinarea pasajelor fata cu turnurile amortizoarelor (sus, pe interior) - cu precadere!
- nu se mai gasesc elemente de caroserie (noi/din stoc) si elemente de reparatie la Renault!
- electronica a reprezentat unul din punctele "nevralgice" ale R 25 (sinteza vocala emite mesaje fara sens uneori, ceasurile de bord - acul turometrului cu cablu electric mai "cade" uneori samd);
- in cazul R 25 V6 Turbo, sistemul de franare e usor subdimensionat pt puterea motorului;
- suspensia usor "moale" pt aceeasi motorizare, percepi mai ales in viraje stranse luate cu viteza, sau la franari bruste ("nose diving");
- pt. cele care au avut suspensie pilotata, verifica sa mai fie 100% functionala;
- se mai practica "Baccarizari": se ia un Renault 25 V6 Turbo si se monteaza un interior de Baccara, striping-ul lateral pentru a creea un Baccara;
Recomandare: cauta in Franta, Olanda, Germania unul cu cat mai multe optiuni: A.C., Clima (Automatic Climat Control), trapa, suspensie pilotata.
V6 Turbo Baccara au avut jantele BBS RS din 2 piese.
Vezi sa fie complete (cu tot cu capacele hexagonale si cele rotunde).
Capacele rotunde cu emblema Renault nu se mai gasesc, noi.
Verifica functionalitatea combinei Philips 2DIN specifica Phase 2 (rar mai sunt 100% functionale)!
In rest, ca la orice masina trecuta de prima tinerete, sunt unele piese care nu se mai gasesc noi (racorduri de cauciuc, senzori).
Pt V6 Turbo verifica si starea turbinei.
Unele (V6 Turbo) au fost decatalizate... mai ales in Franta.