Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Din cand in cand nu porneste deloc
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos
vavi
Salutare, am un Megane Scenic din 1999, 1.6 16 V varianta intre cel cu face lift si asta phase 1. Nu am avut probleme cu masina in afara de cand nu mi-au facut mecanici bine distributia din prima si am umblat 1 luna jumate pe la ei sa o faca. A trecut un an de atunci si in ultima vreme imi face tot mai des o problema.

Nu porneste! si nu mi-am dat seama sa faca anume candva, poate fi rece motorul, poate cald, pot trece 2 luni fara sa faca figuri, poate sa faca de 3 ori intr-o zi. Dau la cheie si nu porneste deloc decat poate la a 10 incercare, a 30 -a si tot asa. Inchid si deschid masina (ca cica nu ar face legatura intre computer si cheie .. )

Pompa face presiune, se aude.
Becul martor imobilizator se stinge, nu palpaie.
Bateria invarte motorul incontinuu, nu da semne de slabiciune.

Poate fi din bujii ? scanteie? imobilizator totusi ?

Bujiile nu le-am schimbat de cand am masina, (1 an si 6 luni) trage bine nu am probleme cu el, probabil o sa sariti sa spuneti ca alea sunt problema.

Cand merge merge de rupe, cand nu, nu porneste ca un magar incapatanat.

Stiu ca e cam vag probabil ce-am spus pe aici, poate poate a patit cineva exact ca mine.

Multumesc.
espacern
Senzorul de pe volanta l-ai verificat/curatat/schimbat?
Ca el este "vinovatul" cand sunt simptome de acest gen.

@+
vavi
Salutare, multumesc de raspuns, am mai auzit de senzorul acesta. Ma informez pe unde e pozitionat exact, desfac, curat si revin cu informatii.

(later edit) - am prins o pauza de ploaie si am desfacut si curatat senzorul in cauza, avea pilitura de fier pe varf si negreala, e un magnet care probabil sesizeaza dinti de pe volanta pentru vreo sincronizare pe la scanteie ... Am gasit pe forum mai multi care au avut problema cu el sau probabil cu el.
razvan278
senzor volanta l-am schimbat si eu de curand 140 ron nou !la cineva cu tester iti iese imediat
tudorelghiorghiasa
La mine astazi am observat o problema asemanatoare: cand este rece motorul, daca nu tin destul contactul sa porneasca din prima adio pornire. pot sa dau la automat de ma doare capul ca tot nu vrea sa porneasca. O las 10 minute in pace apoi dau la automat si porneste. Aceasta pornire cu motorul rece este ceva mai greoaie decat de obicei. Apoi daca motorul este incalzit putin (acul la prima gradatie pe indicatorul de temperatura motor) nu am nici cea mai mica problema. porneste foarte usor si fara probleme.

Sa iau in calcul senzorul de pe volanta? unde este plasat acesta poate reusesc sa-l curat fara sa-l schimb neaparat.


ASTAXZI DIMINEATA - pornire usoara, la sfert , fara probleme deosebite. Cred ca are un spirit malefic incorporat in CB smile.gif
vavi
Salutare din nou, a trecut mai mult de o luna si a pornit la sfert de cheie intotdeauna (in urma curatarii senzorului). Am facut Romania - Germania - Romania - motor cald sau rece nu a mai facut absolut nici cea mai mica figura.

pentru Tudorel vezi ultimul post de aici

http://www.reno.ro/Senzor-volanta-t230320.html
tudorelghiorghiasa
salutare.

Am fost le un service in Iasi unde repar eu de obicei masina si raspunsul oor a fost urmatorul: nu cred ca este senzorul de la volanta pentru ca o data ce el da erori pornirea ar trebui sa fie greoaie de fiecare data si nu doar la prima pornire (dupa perioade de nefolosire a masinii - 1 zi). Au zis initial ca problema ar fi undeva de la alimentare cica pompa s-ar dezamorsa.
Mi-au recomandat sa incercam sa schimbam initial filtrul de benzina. Astazi am fost la ei si l-am schimbat. Cand au ridicat masina pe elevator au observat ca acest filtru a fost schimbat o data si nu a fost pus tocmai unul original. La uul din capetele conductei care intra in filtru erau prezente urme de umiditate, conducta nu era fixata cum trebuie la filtru pana se auza acel clic de prindere.
Au zis la prima vedere ca pe aici exista posibilitatea de dezamorsare, de prindere de aer pe intalatia de alimentaree cu benzina. Cert este ca dupa schimbarea filtrului masina porneste foarte bine si nu mai aveam acele usoare oscilatii la relanti cateva secunde dupa pornirea masinii.

Sper sa fie asta cauza si sa nu fie altceva.

PS filtrul benzina MAN a costat 41 lei. nu stiu codul. Manopera 5 lei de o bere la baieti. Timp de lucru 2 mnute + 10 minute alte verificari ale masinii.
tudorelghiorghiasa
PROBLEMA REVINE:

Vreau sa pornesc masina si ....cucu. Nimc. Dau la  automat se degeaba. Imi iau inimain dinti, o iau la sufa, si o duc la renault. era spre sfarsitul programului si o las acolo pentru a doua zi. Ma duc la ei cica au pus testerul pe ea , nu are nici o eroare si ca pompa de benzina e gata. Cica masina nu au reusit sa o porneasca. Resemnat ca nu am bani de o pompa noua zic sa o dam afara si o las acolo o luna pana fac rost de bani pentru pompa (in ideea ca o iau ca poate fac rost de pompa mai ieftin - la ei 1000 ron aproximativ). Cer sa ma lase sa iau ceva din masina si zic eu ia sa dau o cheie si ...........masina o ia la sfert. Au ramas toti tablou. Se invart, o opresc o pornesc, totul perfect. Fac o tura cu ea masina trage, nu da "in nas" si ......ei zic ca e de la pompa.


Ideea e ca acum masina porneste fara probleme si eu tot nu sunt convins ca pompa e defecta. Am vazut masini cu pompa defecta si am avut si eu un simbol din 2000 cu pompa defecta, iar manifestarile erau altele:
- pornire greoaie, iar in mers masina dadea zvacuri ca si cum dadea sa se opreasca.
Pornire usoara, dar cand sa plec de pe loc se oprea motorul.

Intrebarea mea e ce d...u credeti ca e? Totusi pompa? Eu o schimb dar vreau sa fiu confins ca nu dau banii degeaba. Oricum vreau sa o dau afara sa vad si eu poate e ceva in neregula acolo.

Rembrand
Salut,

In mod sigur poate cineva foarte autorizat sa confirme sau nu.
Eu am patit-o cu Renault-ul in modul urmator:
Fenomentul era exact acelasi la momentul de nefunctionare am scos unul din furtune sa vad daca ajungea carburantul. Nimic. Prea infundat. Dupa 5 minute insa era ok.
Solutia: Un releu. La mine sunt intr-o cutie multe identice.
Incearca sa faci permutari doar daca sunt identice.
Am luat acel releu si cu 12V pe terminale nu comuta. Era suficient sa fie mai umed afara si nimic.
Evident l-am facut bucati.Era o problema de contacte in interiorul releului la bobina.
S-a schimbat si totul a devenit normal.
Eram foarte aproape si daca mai "sapam" un pic pe google il gaseam singur.
Asa m-a taxat un baiat foarte priceput cu 100 de lei.
Oricum pentru un Renault a fost ieftin smile.gif.
Asadar iti recomand sa verifici toate releele la care poti ajunge!
Bafta !
tudorelghiorghiasa
Mersi mult. Ideea este ca de 1 saptamana nu maiface probleme la pornire. Totul este OK acum.

sa vad cand ma supara mai tare iau problema mai in serios.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.