Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme martor luminos/clapeta acceleratie
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
sipostamas89
Sunt posesorul unui Clio 1.4 16v. Cand ii dau contact, din cand in cand nu se mai stinge martorul de la bujii. In acest caz daca pornesc motorul acesta urca pana la 2000 ture si coboara dupa care urca din nou si asa mai departe . In acest caz repornesc motorul si totul merge perfect. Cateodata trebuie sa dau contact si de 10 ori pana cand se stinge martorul, sa nu pornesc motorul cand acesta este aprins. Am fost la un service unde dadeau din umeri si tot ziceau ca este de la clapeta de acceleratie. A avut cineva o problema asemanatoare? Ma poate ajuta cineva? Va multumesc si o zi buna
mirmiku
QUOTE(sipostamas89 @ 12 Jun 2013, 15:51)
Sunt posesorul unui Clio 1.4 16v. Cand ii dau contact, din cand in cand nu se mai stinge martorul de la bujii. In acest caz daca pornesc motorul acesta urca pana la 2000 ture si coboara dupa care urca din nou si asa mai departe . In acest caz repornesc motorul si totul merge perfect. Cateodata trebuie sa dau contact si de 10 ori pana cand se stinge martorul, sa nu pornesc motorul cand acesta este aprins. Am fost la un service unde dadeau din umeri si tot ziceau ca este de la clapeta de acceleratie. A avut cineva o problema asemanatoare? Ma poate ajuta cineva? Va multumesc si o zi buna
*



ai acceleratia pe cablu sau este electronica?
eduardsebe
Acceleratia este pe cablu.
Du-te la un service sa o puna pe tester si asa vezi exact ce are.
sipostamas89
Acceleratia este electronica, nu este pe cablu. Am fost la service si l-au pus pe tester, care a indicat cateva erori la clapeta de acceleratie. Cei de acolo au zis sa il schimb, poate ca o sa rezolve treaba ( una noua este in jur de 1500 Ron). Dupa ce le-am zis ca nu o sa dau banii acestia daca nu sunt siguri au sters erorile, au modificat cate ceva acolo de care nu vroiau sa-mi povesteasca si timp de o luna mergea mult mai ok masina...
eduardsebe
Acceleratia este pe cablu la 1.4 16v...desi ma indoiesc ca la clio 3 au pus-o pe potentiometru(adica electrica).
Eu aici ma refer strict la Clio II deoarece aici este sectiunea pentru Clio II.
thisadi
la mine e electrica
sipostamas89
Am uitat un detaliu, este Clio 2 din 2001. Scuze
mirmiku
QUOTE(sipostamas89 @ 13 Jun 2013, 08:17)
Acceleratia este electronica, nu este pe cablu. Am fost la service si l-au pus pe tester, care a indicat cateva erori la clapeta de acceleratie. Cei de acolo au zis sa il schimb, poate ca o sa rezolve treaba ( una noua este in jur de 1500 Ron). Dupa ce le-am zis ca nu o sa dau banii acestia daca nu sunt siguri au sters erorile, au modificat cate ceva acolo de care nu vroiau sa-mi povesteasca si timp de o luna mergea mult mai ok masina...
*



Clapeta o schimbi doar dupa ce esti sigur ca este de la ea. Verifica mufele si cablajul pe tot traseul, de la pedala de acceleratie la clapeta. Iti apare aceeasi eroare si daca e stricat potentiometrul de la pedala de acceleratie sau daca vreo mufa nu e fixata cum trebuie.Dupa ce cureti mufele desfaci plusul de la baterie si il lasi vreo 5 min sa-ti dispara eroarea.

P.S. Gasesti mai multe raspunsuri in topicurile despre aceeasi eroare la clio 1.2 8v
sipostamas89
Mersi mult
UXE
deci pana la urma cum e? electrica sau pe cablu?

lurk0000.gif
DXL
Salut si eu am patit ceva de gunul dar a mea este diesel iti propun prima data sa te uiti la mufa de la clapeta de la acceleratie si eventual sa desfaci sa nu cumva sa fi intrat apa sau alte chesti si sa fi coclit sarmele pe acolo si sa nu faca contact. eu l-am desfacut l-am curatat si merge de foarte mult timp foarte bine biggrin.gif
speedman
Salut, la rs ul meu am avut aceeasi problema. Se aprindea acel indicator si cat timp nu se stingea cu contactul pus masina pornea si se tura singura de la 2000 rpm la 2800 rpm, totodata aveam aprins mesajul service si esp aprinse. In ultima perioada nu s a mai stins acel indicator, inainte facea din cand in cand, motiv pentru care a venit cineva de la reprezentanta si a pus o pe tester. Problema a fost de la clapeta electronica de acceleratie, care nu avea mai mult de 1 an jumatate, montata la service autorizat. A fost curatata si functioneaza fara probleme.
sipostamas89
De astazi s-a aprins si "check engine". Clapeta a fost curatata acum 3 luni. L-am pus pe un tester si imi da eroare de la clapeta de acceleratie:(
mirmiku
QUOTE(sipostamas89 @ 16 Jun 2013, 15:11)
De astazi s-a aprins si "check engine". Clapeta a fost curatata acum 3 luni. L-am pus pe un tester si imi da eroare de la clapeta de acceleratie:(
*



Salut,
Nu ti se aprinde martorul "check engine" daca ai probleme la clapeta de acceleratie. Cand a aparut martorul de motor? Erai in mers? Motorul merge rotund? Da si tu mai multe detalii...

Ai curatat senzorul de la pedala de acceleratie?(e o singura mufa).Vezi sa fie montata corect clapeta, sa nu traga aer fals. Mie nu mi-au prins bine odata capacul de la filtrul de aer si s-a aprins martorul de clapeta. Dupa ce l-am fixat cum trebuie si-a revenit. Cauta la dezmembrari clapeta de acc. si mergi cu masina sa faci o proba.
sipostamas89
Salut,
Motorul merge perfect. Eu numai am presupus ca martorul este aprins de clapeta de acceleratie dar inseamna ca am inca o problema:P
Clapeta este montat sigur bine, am verificat de mai multe ori.
Unde se afla mai exact senzorul de la pedala de acceleratie, deoarece la aia inca nu m-am uitat deloc.

Mersi mult pentru ponturi
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.