Buna ziua,
Sunt nou inregistrat pe forum si apelez la ajutorul dvs in legatura cu problema pe care o am in acest moment. Am un Renault Clio Symbol 2001 motor 1.4 si anul trecut prin noiembrie am schimbat chiuloasa + garnitura; imi intra ulei in instalatia de racire, care bine inteles impreuna cu antigelul produce o "mazga maronie" si restul e istorie.
Chiuloasa e din dezmembrari montata de service in Iasi. Am sa ma duc luni la service sa vad ce zic "doctorii",
daca ma mai recunosc...
PS Mentionez ca apa nu fierbe nici in timpul mersului nici dupa ce opresc motorul.
Multumesc mult.
sorinrs
7 Apr 2013, 10:30
Pai la ce te asteptai daca chiuloasa era veche? probail ca nu a fost planata corect sau deloc. Acum trebuie reluat procesul, alti bani alta distractie...
Pai seful de service ma asigurat ca nu mai are nici o problema...
acuma astept maine sa vad ce zice dar am niste emotii, sincer. Ce mai poate fi in afara de chiuloasa si garnitur?
BannedHost
7 Apr 2013, 17:57
Nu prea are ce sa fie altceva ... Sa nu fie fisurata doar
Daca ai adus tu chiuloasa , poti sta linistit -nu primesti nici o garantie la lucrare(din partea sefului de service-cum se numeste service-ul?).
Chiuloasa au cumparat-o cei de la service nu eu. Service-ul e cel de pe Soseaua Nicolina chiar langa OMV (nici nu stiu numele)
sobolan
7 Apr 2013, 23:34
QUOTE(sorinrs @ 7 Apr 2013, 11:30)
....probail ca nu a fost planata corect sau deloc.
QUOTE(BannedHost @ 7 Apr 2013, 18:57)
... Sa nu fie fisurata doar
ori una ori alta ...
Poate fi afectat blocul motor? Ca inainte sa o deschida imi zicea ori ca e blocul motor ori chiuloasa.
"DELCAR" ?
"Ca inainte sa o deschida imi zicea ori ca e blocul motor ori chiuloasa."
La prima demontare trebuia verificata chiuloasa si blocul .Dupa asta trebuia luata o decizie corecta-inlocuit bloc sau chiuloasa sau ambele.
mai bine asa
-http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro/dezmembrari/dezmembrari-dacia/motor-dacia-sandero-1-4i-an-11849663.html
-http://www.pieseauto.ro/motoare-complete/renault/symbol/vand-motor-1-4-mpi-k7j-75cp-1936035667.html
ei spun 300 eur.
"Delcar?"
Cred ca da, azi am fost si am belit ochii pe acolo sa vad de un nume ceva dar nu scrie niciunde. Oricum e cel din spate la raul Nicolina si langa e firma de taxi Parma.
Anyway, am fost azi si am vorbit cu seful de acolo, i-am explicat ce am patit si a zis sa vin maine ca "rezolvam". Acuma nu stiu ce rezolvam...
Si eu m-am gandit la un alt motor daca nu rezolv nici acuma nimic
BannedHost
8 Apr 2013, 21:17
Chiulasa ta originala nu se putea rectifica si schimbata garnitura ?
Da`etanseitatea chiulasei (chiuloasei
pentru unii) a verificat-o cineva?
oricum...chiuloasa trebuie verificata daca este plana in primul rand si garnitura daca este ciupita. cred ca asta or sa verifice.
oricum daca este prea "stamba" nu se mai rectifica. parca max este 0.8
QUOTE(BannedHost @ 8 Apr 2013, 21:17)
Chiulasa ta originala nu se putea rectifica si schimbata garnitura ?
Cica a fost rectificata odata si nu mai aveai ce lua din ea.
Azi am fost si cica sa mai spal odata de doua ori borcanul ca poate fi un dop ceva prin radiator sau calorifer si sa fi iesit acuma
si daca tot mai apare... e aiurea rau.
dupa 5 luni apare dopul ...ce glumeti.
sa desfaca chiuloasa si sa o verifiice + garnitura schimbata
ai idee de ce a fost chiuloasa initiala rectificata? a fost fiert motorul??? a fost montata calda?? etc
QUOTE(wolfin @ 9 Apr 2013, 15:44)
ai idee de ce a fost chiuloasa initiala rectificata? a fost fiert motorul??? a fost montata calda?? etc
L-am intrebat pe fostul proprietar si zicea ca el nu a avut asemena probleme... ceea ce nu cred si ca nu a fost rectificata
zice el...
Am fost acum ceva timp prin oras cu masina, temperatura apei nu urca, totul merge bine nu fierbe nu nimic doar ca se ridica mazga din aia in borcan...
BannedHost
9 Apr 2013, 22:08
E clar ...
Nivelul la ulei scade ? Sau intra si antigel in ulei ?
silwiu
10 Apr 2013, 17:37
Am mai circulat si azi cu masina, sa mai ridicat un strat foarte subtire si destul de inchis (oare sa fie adevarat?) si fara ulei deasupra, apa nu fierbe, dupa ce opresc motorul nu se aude deloc cum circula apa prin instalatie (cum facea inainte sa schimb chiulasa). Dupa ce sa mai linistit masina am verificat si nivelul la ulei si indica chiar la punctul maxim, uleiul arata bine nu are nici o urma de antigel sau apa. Am sa mai vad si maine daca imi permite programul sa mai circul cu masina si va mai tin la curent.
O zi buna.
silwiu
13 Apr 2013, 15:19
Da.. am mai circulat si zilele astea cu masina si tot la fel face, ce e ciudat e ca uleiul e la acelasi nivel, dar de unde tot iese?
BannedHost
13 Apr 2013, 22:41
antigelul cand intra in ulei merge la fund si uleiul sta la suprafata .. asa se facea mai demult la dacii cand ramaneai fara ulei ... turnai apa si uleiul ce mai era in motor se ridica la suprafata si pompa de ulei lua uleiul si ungea motorul ... bine asta fiind ca o paranteza .. poate si la tine e la fel face schimbul de antigel-ulei prin chiulasa / garnitura / fisura
silwiu
14 Apr 2013, 21:01
Nici nu stiu unde sa ma mai duc...
BannedHost
14 Apr 2013, 21:16
Mergi inapoi la cei care au montat chiulasa ... Asta nu e o treaba asa de mantuiala....
Ei sunt responsabili de ceea ce se intampla ...
Daca zici ca uleiul nu este contaminat cu antigel (nu arata ca inghetata, frisca, s.a.), atunci nu cred ca sunt probleme de planeitate chiulasa. nici de fisura. Ne gandim ca apa intra in carter, de la presiune inalta catre joasa, nu invers. Daca scapa compresie in circuitul de racire bolboroseste in vas, e usor de remarcat. Daca nu, poti incerca sa speli repetat circuitul de racire.
Zici ca ai spalat vasul de expansiune (borcanul) si tot iese jeg. O sa mai iasa daca nu se spala motorul. Parerea mea este sa golesti sistemul de racire si sa-l umpli cu apa distilata, sau de ploaie, ca e moaca si oricum o arunci. Mai bine iei o bere sau suc de banii aia
.Incalzesti motorul si-l tii turat pe la 2000rpm ca sa se spele bine circuitul. Cat timp, te orientezi tu, dupa ce deschide termostatul o sa vezi iar jeg in vas. Golesti si repeti operatia pana cand ramane apa curata. Poti apoi sa pui antigel in proportiile recomandate de producator si nu ar trebui sa mai ai probleme.
Asta ca sa nu mai desfaci odata motorul degeaba.
silwiu
20 Apr 2013, 09:30
Am spalat zilele astea borcanul din nou si am mai circulat cu masina si am ramas surprins ca nu a iesit mare lucru doar foarte putin. Am sa mai fac si maine o tura ca acuma nu prea mai am timp.
silwiu
11 Jul 2013, 11:45
Salut,
Revin la vechea mea problema dupa ce am mers cu masina am ajuns la concluzia ca daca merg constant cu viteza si apa nu trece de jumatate in indicator nu am probleme (adica nu intra ulei in apa) dar in timp ce merg pe drumuri aglomerate, stat la semafor mers in coloana apare ulei in instalatie. Cred ca uleiul devine mai putin vascos la temperatura mare si se infiltreaza... acuma intrebarea e pe unde?
wolfin
11 Jul 2013, 16:11
aici vei gasi doar sfaturi, impresii etc (cu buna credinta) dar verificarea, verdictul nu o sa il dea decat mecanicul.
on topic raman la ideea chiuloasa care nu este plana + garnitura .
mergi la service-ul unde ai montat chiuloasa sh si spunele sa o verifice
pronto. nu mai sta sa te abureasca ca sunt doar reziduri.....au trecut 3 luni
apropo....varul meu a schimbat garnitura la un service de cartier ca a fiert motorul 1.5 dci logan. super meseriasul a desfocut motorul inca cald.(impropriu spus mecanic ca pana si eu stiu ca nu trebuie sa desfaci piese metalice inca calde). a avut aceleasi probleme ca si tine. dupa rectificare a mai tras si cu capacul de culbutori ca era si ala stamb si ii curgea ulei pe motor (cumparat sh ca na nou te rupe).
bine, acum este fericit, ii trage mai bine
silwiu
17 Jul 2013, 14:55
Esti constient ca daca ma duc trebuie sa platesc iar de la 0 totul? Si sincer daca e vorba de asa ma duc la altul da nu stiu la care... daca ma duc la reprezentanta la Renault cred ca imi ia 1000 de euro numai sa deschida motorul.
wolfin
17 Jul 2013, 15:21
nu ai garantie pe manopera?
apropo, poti sa te duci si la Dacia
razvantrc
18 Jul 2013, 09:46
Nu este de joaca cu blocul sau chiuloasa, prima masina cumparata de mine a fost o .... dacie '84(cand mi-am luat permisul" picase chiuloasa era macinata. am luat de pe masina lui tata chiuloasa,care nu mai circula de foarte multa vreme, fara planare la chiuloasa si mi-a crapat blocul motor cand am strans chiuloasa. Am desfacut blocul motor de pe masina lui tata si am pus si blocul. Un final fericit.
silwiu
19 Jul 2013, 13:40
Garantie 3 luni... au trecut 8 luni de atunci.
Am sa strang bani si o sa caut un service care chiar ma poate ajuta cu chestia asta si o sa o rezolv pana la urma.
La Dacia imi pot verifica ei planeitatea si la bloc si la chiuloasa?
wolfin
24 Jul 2013, 12:33
pot verifica.
tudorelghiorghiasa
24 Jul 2013, 12:41
DACA ESTI DIN IASI SI TE INTERESEAZA ITI POT RECOMANDA UN SERVICE UNDE NU AM AVUT PROBLEME NICIODATA CU LUCRARILE EFECTUATE DE EI. PLUS DE ASTA AU SI MAGAZIN DE PIESE AUTO SI ADUC SI PIESE DACA E CAZUL.
EU AM FACUT ACOLO UN ALFA ROMEO AL FRATELUI MEU LA CARE S-A RUPT DISTRIBUTIA. SI STIU CA MI-AU SCHIMBAT SI GARNITURA DE CHIULOASA PRINTRE ALTELE SI MI-AU DUS-O NU STIU UNDE SA-MI FACA SI PLANEITATEA.
CERT ESTE CA AU FACUT LUCRARE BUNA SI NICI ACUM NU SUNT PROBLEME.
EU RENAULTUL MEU IL REPAR DOAR LA EI SI SUNT CORECTI BAIETII.
viomecanic
12 Feb 2014, 15:09
Salut
Daca ai rezolvat problema,te rog sa-mi scri si mie rezolvarea ,pentru ca am aceeasi problema cu un acelasi tip de motor, adica tot un 1,4 MPI cu ULEI IN APA fara sa FIARBA.
mULTUMESC
viomecanic
15 Feb 2014, 08:04
am rezolvat
problema era de la garnitura de chiloasa .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.