Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Injection Fault
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
Pages: 1, 2
BogdanBn
Salut, detin un Megane 2 1.5 dci si am o problema : ma indreptam spre bucuresti si cand am atins 135 km/h mi-a aparut Injection Fault insotit de martorul ''Stop ''. Cum o lasam mai jos de 135km/h imediat disparea problema . Mentionez ca cel de la care am cumparat masina mi-a zis ca e limitata la 140km . Astept niste pareri, multumesc !
Sonyericsson
A dracu limitare biggrin.gif . Are probleme injectia si fostul propietar stia.. Pune-o pe tester si vezi de ce plange.
sk0rpion
"Injection fault" apare la o problema generala a motorului nu neaparat a injectiei, poate sa fie mai multe printre care si turbina, dar ca iti da fault si nu check iti recomand sa te duci de urgenta sa o pui pe un tester.
Mihailean90
Ai grija ca e nasoala treaba mergi mai rpd la service si nu mai merge asa cu ea eu am patito!!!
LUC1AN
E maxima treaba asta cu limitarea la 140 smile.gif)
Sonyericsson
biggrin.gif Ar trebui sa fie limitata dar pe la 180 incolo.... Cand am zis injectie ma refeream la tot ce piloteaza calculatorul de injectie inclusiv partea de turbo desi cred ca masina in cauza nu are electrovana de pilotare turbina. Cel mai probabil sunt probleme pe partea de inalta presiune rampa si ar fi super asa decat sa te trezesti ca trebuie sa-i dai jos chiuloasa sau alte nefacute. Raman la parerea mea ca fostul propietar a dat-o taman din cauza ,,limitarii'', o fi ajuns la concluzia ca nu merita reparata. Nu strica un Clip pe ea cit mai urgent posibil.
ady24
QUOTE(BogdanBn @ 2 Mar 2013, 17:51)
Salut, detin un Megane 2 1.5 dci  si am o problema : ma indreptam spre bucuresti  si cand am atins 135 km/h  mi-a aparut Injection Fault insotit de martorul ''Stop ''. Cum o lasam mai jos de 135km/h imediat disparea problema . Mentionez ca cel de la care am cumparat masina mi-a zis ca e limitata la 140km . Astept niste pareri, multumesc !
*



Din ce spui s'ar putea totusi sa nu fie turbina defecta. Ai sesizat ca da si ceva fum albastrui ? S'ar putea sa fie vorba de debitmetrul de aer, insa pana nu o pui pe tester nu ai de unde sa stii cu precizie.
sk0rpion
QUOTE(ady24 @ 3 Mar 2013, 01:12)
Din ce spui s'ar putea totusi sa nu fie turbina defecta. Ai sesizat ca da si ceva fum albastrui ? S'ar putea sa fie vorba de debitmetrul de aer, insa pana nu o pui pe tester nu ai de unde sa stii cu precizie.
*


Poate sa fie un mic dereglaj la ea, sa bage chiar mai mult daca a bagat cineva "mana" pe acolo dar daca era asa ii aparea la orice demaraj mai puternic pana in 4000 de ture.
claudiu79
Nu e o problema grava ,cade un injector sau doua,pune bani deoparte pentru duze(supapa refulare) Bafta
BogdanBn
Faza e ca prin octombrie, anul trecut, baietii de la Meridian mi-au spus ceva de un injector ca nu mai e bun, dar repet faza cu injection foult o da numai cand ating 135-138 km/h . Pana sa achizitionez masina aceasta am mai incercat 3 megane-uri si aceeasi problema : mai mult de 140 nu prindeau, propritarii venind cu aceeasi poveste cum ca ar fi limitate la 140 ( m-am gandit ca asa au ele limita asta ).
eugenTL
numai scuterele sunt limitate
Cum naiba "sa pui botu" ca masina ta merge doar cu 140 cand si in cartea ei scrie care e viteza maxima. :|

Mergi si pune testerul reno pe ea sa vezi ce erori ai, fa test de injectoare si rezolvi.
claudiu79
Daca mergi la renault si pui testerul nu se vede nimic,pentru ca intre 130-140 daca un injector nu merge bine se vede cu testerul DOAR in mers dupa aceea nu ramane memorat nimic sa se poata vedea dupa...de unde a fost EROAREA.Dai banii DEGEABA pe tester,poti sa probezi pe banii tai, ca sa te convingi ca am dreptate mergi usor cu ea de la 110 pana la 150 sa vezi ca dispare mesajul ,nu calca accelaratia la podea.

4 Mar 2013, 00:04:
Daca pleci cu ea mai spotiv o sa vezi ca face si la 90 sau 110 parca ...,schimba tu pe la 3800 de ture sa vezi ca face si mai jos de 130...
BogdanBn
Am incercat si faza asta si te contrazic ; apare numai in intervalul 135-138 km/h !
solidconvert
QUOTE(BogdanBn @ 2 Mar 2013, 17:51)
Mentionez ca cel de la care am cumparat masina mi-a zis ca e limitata la 140km . Astept niste pareri, multumesc !
*


Uite asa cu clienti de vgenul tau fac bani samsarii!... si mai trist este ca zici ca ai mai incercat 3 masini inainte si toate aveau aceleasi simptome... eu nu cred asa ceva!... ca aveau poate aceleasi simptome da, dar ca nu treceau de 140 niciuna nu cred... prea mare coincidenta!... vestea prosta este ca ai luat teapa!... vestea buna este ca se repara, dar trebuie sa mergi cat mai repede in service... poti oricand sa te trezesti cu un piston ars din cauza asta... nu glumesc!... next time nu mai crede toate aburelile samsarilor... wink.gif
BogdanBn
A fost prima mea masina si neavand experienta ... . Am fost astazi sa explic problema unui mecanic si mi s-a zis sa nu ma sperii ca 95 % e de la filtrul de motorina si in cel mai rau caz am un injector pe duca . Cat despre treaba cu incercatul celor 3 masini inainte sa o iau pe aceasta ce sa zic , daca nu era adevarata nu mai imi luam aceasta teapa.
19vik
QUOTE(claudiu79 @ 3 Mar 2013, 23:01)
Daca mergi la renault si pui testerul nu se vede nimic,... se vede cu testerul DOAR in mers dupa aceea nu ramane memorat nimic sa se poata vedea dupa...de unde a fost EROAREA.Dai banii DEGEABA pe tester,poti sa probezi


Daca ai avut mesajul "Injection fault" + "Stop", garantat ramane cel putin o eroare memorata in calculator.
pepelutza
S-au luat si astia de la Reno dupa BMW au inceput sa limiteze viteza....foarte tare. 168.gif
sk0rpion
QUOTE(BogdanBn @ 4 Mar 2013, 20:19)
A fost prima mea masina si neavand experienta  ... . Am fost astazi sa explic problema unui mecanic si mi s-a zis sa nu ma sperii  ca 95 % e de la filtrul de motorina si in  cel mai rau caz am un injector pe duca . Cat despre treaba cu incercatul celor 3 masini inainte sa o iau pe aceasta ce sa zic  , daca nu era adevarata nu mai imi luam aceasta teapa.
*


poate vrea sa spuna 5% filtru de motorina, oricum la cum iti face tie nu are nicio treaba filtru de motorina, nu stiu daca ai incercat dar in treapta a 4 la 130-140 tot la fel iti face?, treaba cu injection fault nu e de joaca si dute pune rapid testerul pe ea, daca aveai injection check mai ziceai ca mai faci un drum sau altceva dar asa......pana la urma e masina ta, noi decat putem acum sa-ti dam un sfat, dar daca tu crezi in continuare ca masina e limitata....
claudiu79
daca tu zici ca ai incercat si face tot asa ...e ca tine... eu spun sigur ca nu ramane nimic memorat chiar daca a aparut "stop"si ca iti va cade cel putin un injector in urmatoarea perioada ,asta depinde cat de mult mergi cu masina.
Dute la servis pune testerul pe ea si da-mi dreptate.
De limitare nici vorba, iar de filtru nici atat,iar injectoare am schimbat cam 7 deci s-ar putea sa stiu ce simptome dau innainte de a cade.Cum mai spuneam si prin alte parti ,daca aveti bani de aruncat aiurea eu m-as duce direct la "RENAULT" ca au ei preturi pentru astia ca voi. apropo nu iti dau mai mult de 10000km fara sa schimbi un injector.Banuiesc ca stii sa le probezi singur daca nu, fa ce spune "sk0rpion"si fugi repede la RENAULT la tester si te convingi singur. cati km are masina ? cam dupa 100.000km incep sa cada injectoaele dar se poate si mai devreme ...
sk0rpion
claudiu79 ce injectoare si de unde ai luat de ai schimbat 7? eu am 212k cu ea si am injectoarele stock + ca mai bag si ulei in motorina si mai bag si motorina de la canistra (sursa ok), te pacalesc astia la peco cel putin 100 ml la litru.
andreiorga
Pai daca mecanicii lui or fi ca samsarii, mai schimba 7 pana vinde masina. Asta nu te face profesor in injectoare, stai linistit...cand crezi ca le-ai invatat pe toate, atunci nu ai invatat nimic
2.1 2005 131000 km are rare fluctuatii la relanti` - Chiar mentionez ca la 130000 am schimbat filtrul de motorina care era cel ORIGINAL cu stantza "05"
2.2 2007 144000 km este ca un bebel.
*Informatie de la un om priceput (in sensul real si bun). La reno orice eroare care are legatura cu martorii "service" si "stop" ramane memorata chiar daca martorul s-a stins ulterior. Erorile nedepistate de tester sunt erori mecanice care nu au ajuns la un stadiu alarmant pentru funcionalitatea masinii
Sonyericsson
QUOTE(andreiorga @ 5 Mar 2013, 00:21)
Pai daca mecanicii lui or fi ca samsarii, mai schimba 7 pana vinde masina. Asta nu te face profesor in injectoare, stai linistit...cand crezi ca le-ai invatat pe toate, atunci nu ai invatat nimic
Erorile nedepistate de tester sunt erori mecanice care nu au ajuns la un stadiu alarmant pentru funcionalitatea masinii
*


Sunt perfect de acord cu tine, in special cu faptul ca atunci cand crezi ca le stii pe toate devi periculos, in special pentru tine. La un moment dat ma credeam expert intr-un domeniu (nu auto, ci IT) si cand am facut un curs (trimis de la munca) am vazut cat de praf sunt.... Asa ca vorbesc din experienta.
ccoto
QUOTE(BogdanBn @ 4 Mar 2013, 16:38)
Am incercat si faza asta si te contrazic ; apare  numai in intervalul 135-138 km/h !
*



Asta deocamdata. In cateva zile vei sesiza ca se aprinde din ce in ce mai des, si la viteze mai mici. Pariez pe minim 2 injectoare cu scapare mare pe retur. Fa un test de retur la injectoare urgent, nu e complicat si nu costa mare lucru. Dupa asta, reconditionare injectoare defecte, cu recalibrare cod hexa(ideal e sa le faci pe toate).
eugenTL
QUOTE(claudiu79 @ 4 Mar 2013, 22:51)
eu spun sigur ca nu ramane nimic memorat chiar daca a aparut "stop"
*



Eu iti spun sigur ca la injection fault+stop iti ramane eroare.
La mine de ex, apar 2 erori si au fost citite cu un tester la un service normal.
Mie imi apare mesajul cand o calc in podea in a4a si a5a, si dispare in 2 secunde, iar masina se comporta normal...urc pana la 170.
Daca o calc treptat pana la 170 nu-mi mai apare nici o eroare.
Deci, eroarea la mine cel putin apare la talpa in podea in a4a si a5a, la urcat treptat in turatii nu mai apare nimic!
Din cate am inteles am un injector care da mai mult pe retur si daca nu ma deranjeaza eroarea pot merge asa...insa voi merge sapt viitoare sa-l schimb.
ccoto
Cand dai brusc talpa consumul de carburant creste foarte mult (daca ai CB, poti sa si vezi de la ce consum in sus apare eroarea) iar din cauza scaparilor de la injector (unul nu prea are cum sa dea eroare decat daca scapa enorm de mult) presiunea in rampa scade sub limita. Riscul la care te expui, circuland cu ea asa este topirea unui piston datorita patrunderii de motorina lichida neatomizata in cilindru. Oare de ce crezi ca Renault a pus in bord martorul STOP? Tocmai pentru ca sa nu distrugi masina atunci cand apare o eroare grava.
eugenTL
Eu cred ca atata timp cat masina merge normal, nu face ca nebuna, nu da in nas etc nu tre sa imi fac probleme.
Ce faceam daca nu aveam calculator si nu vedeam aceasta eroare? mergeam in continuare iar cand situatia se agrava, masina se comporta diferit si mergeam in servis.
GRAV e atunci cand eroarea ramane si stop-ul nu dispare, situatii vazute si la alte marci, dar la mine in 2 secunde dispare fara sa fac eu ceva.

Insa eu am obs la mine altceva, aceasta eroare mi-o da f rar cand merg in exterior, si des cand masina merge mai mult in oras si apoi merg pana la snagov. De aici tin sa cred ca are legatura si cu EGR-ul care e posibil sa fie plin de mizerie..il voi curata sapt viitoare sper. Altfel nu-mi explic de ce dupa 100km de autostrada, pana la tulcea nu-mi mai apare eroarea...
sk0rpion
QUOTE(eugenTL @ 5 Mar 2013, 20:50)
Eu cred ca atata timp cat masina merge normal, nu face ca nebuna, nu da in nas etc nu tre sa imi fac probleme.
Ce faceam daca nu aveam calculator si nu vedeam aceasta eroare? mergeam in continuare iar cand situatia se agrava, masina se comporta diferit si mergeam in servis.
GRAV e atunci cand eroarea ramane si stop-ul nu dispare, situatii vazute si la alte marci, dar la mine in 2 secunde dispare fara sa fac eu ceva.

Insa eu am obs la mine altceva, aceasta eroare mi-o da f rar cand merg in exterior, si des cand masina merge mai mult in oras si apoi merg pana la snagov. De aici tin sa cred ca are legatura si cu EGR-ul care e posibil sa fie plin de mizerie..il voi curata sapt viitoare sper. Altfel nu-mi explic de ce dupa 100km de autostrada, pana la tulcea nu-mi mai apare eroarea...
*


Egr in mod normal trebuie sa inchida la 2000 deci nu ar avea el treaba la turatii mari numai daca ramane blocat pe deschis, o alta posibilitate e presiunea pe turbo, asta o patesc eu cateodata chiar daca am reglat turbina, am reglato pe masina cu tester nu pe banc si cateodata imi taie pedaua in acceleratie brusca dupa 3000+ sa zic asa 1 data la 400-600 de km si pe tester ramane memorat presiune 2 def permanent ridicata. dar cum au spus si mecanici de la renault nu are ce sa faca alea 20 de unitati in plus
eugenTL
Ai si tu dreptate..
insa eu vazand ca dupa ce merge mai mult prin oras apare mai des acea eroare am zis ca datorita regimului mai lent face aceste figuri...in exterior dupa mers mai turat nu mai apare...
O sa vad dupa testul de injectoare,pilitura,tester si curatat egr ce se mai intampla smile.gif
claudiu79
sk0rpion Posted Today, 00:02
claudiu79 ce injectoare si de unde ai luat de ai schimbat 7? eu am 212k cu ea si am injectoarele stock + ca mai bag si ulei in motorina si mai bag si motorina de la canistra (sursa ok), te pacalesc astia la peco cel putin 100 ml la litru.
1. nu am schimbat injectoarele(doar duzele sau supapele de retur cum li se zice)
2. ulei nu am bagat niciodata in motorina
3.au cazut in special cand am bagat de la canistra
4. nu am spus ca le stiu pe toate doar vb din experienta mea
5. la inceput am facut si eu ca tine (m-am speriat si am fugit la tester la reprezentanta ca am pe cineva acolo si nu s-a vazut nimic)
6.iar despre mecanicii mei...sa stati voi linistiti ca pilitura vine din pompa nu e de la mecanici.
7.acum nu mai bag decat de la MOL din pompa EVO DIESEL ca m-am saturat sa schimb la duze... sunt cele mai costisitoare la masinile astea..
8. scoate returul de la fiecare inj in parte,vezi care pisa motorina cel mai tare si sa stii ca atunci cand nu va mai pornii la prima cheie sau va incepe sa porneasca greu ala va fi primul inj care pica(trebuie sa dea motorina pe retur f putin... nu trebuie sa curga continuu pe retur)
9. duze delphi de la magazin 365lei bucata
sk0rpion
QUOTE(claudiu79 @ 5 Mar 2013, 22:34)
sk0rpion Posted Today, 00:02
  claudiu79 ce injectoare si de unde ai luat de ai schimbat 7? eu am 212k cu ea si am injectoarele stock + ca mai bag si ulei in motorina si mai bag si motorina de la canistra (sursa ok), te pacalesc astia la peco cel putin 100 ml la litru.
1. nu am schimbat injectoarele(doar duzele sau supapele de retur cum li se zice)
2. ulei nu am bagat niciodata in motorina
3.au cazut in special cand am bagat de la canistra
4. nu am spus ca le stiu pe toate doar vb din experienta mea
5. la inceput am facut si eu ca tine (m-am speriat si am fugit la tester la reprezentanta ca am pe cineva acolo si nu s-a vazut nimic)
6.iar despre mecanicii mei...sa stati voi linistiti ca pilitura vine din pompa nu e de la mecanici.
7.acum nu mai bag decat de la MOL din pompa EVO DIESEL ca m-am saturat sa schimb la duze... sunt cele mai costisitoare la masinile astea..
8. scoate returul de la fiecare inj in parte,vezi care pisa motorina cel mai tare si sa stii ca atunci cand nu va mai pornii la prima cheie sau va incepe sa porneasca greu ala va fi primul inj care pica(trebuie sa dea motorina pe retur f putin... nu trebuie sa curga continuu pe retur)
9. duze delphi de la magazin 365lei bucata
*



claudiu79 o intrebare, ai spus ca ai schimbat 7 supape de retur da? mai ai vreun injector cu supapa din fabrica?




bogdan ai ajuns la tester? ce ti-a dat?
claudiu79
Nu
zivago
Am o problema relativ asemanatoare. De ceva timp (o jumatate de an), mi se aprindea ''stop'', plus mesajul ''injection fault'', destul de rar la inceput, apoi din ce in ce mai des iar in ultimul timp intra intr-o faza de parca ar merge ''in trei'' , cu un zgomot urat de la injectoare. Problema e ca nu aveam de ceva timp schimbat filtrul de motorina. L-am schimbat, apoi a inceput sa faca din ce in ce mai rar aceasta figura. In plus, dupa ce aparea acel zgomot ciudat arunca motorina pe motor. Nu am depistat pe unde dar arunca destul de multa. Cand am verificat retururile totul pare ok. Mi-e teama ca schimb injectoarele si sa ma trezesc ca problema este din alta parte. Poate fi la rampa cumva? Si inca ceva: am 230000 km.
sk0rpion
Unde anume iti arunca motorina? zona , vezi sa nu iti sufle un injector , iar pentru ce ai zis tu cu check pune un tester pe ea si vezi de la ce ti-a aparut
meggeo81
QUOTE
Cand am verificat retururile totul pare ok. Mi-e teama ca schimb injectoarele si sa ma trezesc ca problema este din alta parte. Poate fi la rampa cumva? Si inca ceva: am 230000 km.


citi ml/min ti-au dat injectoarele, fiecare in parte?
rampa nu are nimic.
la 230 000km, vrei sa mai ai valvele de retur din injectoare, bune?

QUOTE
iar in ultimul timp intra intr-o faza de parca ar merge ''in trei'' , cu un zgomot urat de la injectoare

chiar daca aveai toate valvele de retur compromise, ar fi trebuit sa iti mearga rotund la relanti. daca mersul rotund al relantiului s-a transformat in mers in trei, atunci cu parere de rau, dar sunt convins ca iti baga pompa pilitura.
iti recomand demontarea pompei si a injectoarelor, pina la ultima piesa, verificarea pompei prin aspectare si a injectoarelor pe banc. abia dupa poti trage o concluzie clara.
pina atunci, totul e cancan.
numai bine!
ady24
QUOTE(zivago @ 15 Mar 2013, 17:47)
Am o problema relativ asemanatoare. De ceva timp (o jumatate de an), mi se aprindea ''stop'', plus mesajul ''injection fault'', destul de rar la inceput, apoi din ce in ce mai des iar in ultimul timp intra intr-o faza de parca ar merge ''in trei'' , cu un zgomot urat de la injectoare. Problema e ca nu aveam de ceva timp schimbat filtrul de motorina. L-am schimbat, apoi a inceput sa faca din ce in ce mai rar aceasta figura. In plus, dupa ce aparea acel zgomot ciudat arunca motorina pe motor. Nu am depistat pe unde dar arunca destul de multa. Cand am verificat retururile totul pare ok. Mi-e teama ca schimb injectoarele si sa ma trezesc ca problema este din alta parte. Poate fi la rampa cumva? Si inca ceva: am 230000 km.
*




In cazul asta as incepe neaparat cu o diagnoza profesionala si un test de retur la injectoare facut intr-un service speacializat pe partea de reparatii a sistemelor de injectie. Daca esti din bucuresti te pot ajuta cu cea mai mare placere. Vezi oferta mea din Anunturi Permanente .
zivago
Intre timp s-au intamplat mai multe...Din cauza garniturii de etansare de la senzorul filtrului de motorina s-a dezamorsat sistemul si am ramas in drum. Intre timp totul se rezolvase, nu-mi mai dadea eroarea de care am vorbit. Apoi, dupa ce mi-au amorsat sistemul a inceput din nou, parca si mai des si mai violent ca inainte. Am fost la diagnoza, mi-au sters toate inregistrarile si au testat iar motorul. Mi-au aparut 3 defectiuni. Una la EGR, lipsa contact, alta la regulatorul de presiune de la pompa de injectie si o a treia care cica ar fi legata de regulator, presiune joasa in rampa. Stau si ma intreb, oare asa trebuie sa faca din cauza asta? Adica doar din cand in cand o ia razna si cand o face are un zgomot ca un ''tacanit'' si turatia de ralanti variaza mult. Sper sa nu schimb degeaba solenoidul de la regulator.
ady24
Presiunea scazuta in rampa , cea dea treia eroare care ti-a aparut pote fi interpertata in doua moduri: ori ai un injector care da mai mult pe retur si IMV-ul (regulatorul de presiune) nu poate sa egalizeze presiunea in pompa, ori chiar regulatorul iti face probleme. De asta va spun ca trebuie mers neaparat la cineva care stie sa interpreteze in mod corect erorile aparute in ECU si eventual sa iti remedieze problemele.
marrius30
"injection fault" mesajul asta imi apare si mie in treapta 4 de viteza cand turometrul ajunge undeva la 3600-3800.chiar nu-mi dau seama ce ar trebui sa fac...
meganus_bicorpus
Pierde presiune pe la un injector...altul!
zivago
Am inca o nelamurire...injectoarele astea se blocheaza intermitent?....mie imi porneste fara probleme si repede, merge perfect cat este rece, apoi incepe sa faca ''figuri''. Apoi isi revine iar...si tot asa...
ady24
QUOTE(marrius30 @ 22 Mar 2013, 00:44)
"injection fault" mesajul asta imi apare si mie in treapta 4 de viteza cand turometrul ajunge undeva la 3600-3800.chiar nu-mi dau seama ce ar trebui sa fac...
*



In momentul in care apare acest mesaj se simte si o lipsa de putere ? De obicei astea sunt semne de injector defect, insa nu poti fi sigur 100% pana nu mergi cu masina la service.
meggeo81
cind va apare "injection fault", verificati la relanti cita motorina dau pe retur injectoarele. dar fiecare in parte si cronometrat. cu un furtunas de silicon o seringa si cronometrul de la telefon. postati valorile aici si o sa primiti sfaturi mai mult decit profesioniste.
daca nu, fuguta cu ele la srvice-uri, dar sa nu uitati de buzunar, sa fie plin.
marrius30
am omis sa mentionez ca asta a inceput sa mi se intample dupa ce am fost la service unde i-am facut revizia. dupa ce am schimbat filtrul de combustibil s-a dezamorsat si automat masina nu pornea, iar mecanicul de acolo incerca pornirea cu spray
ady24
Inseamna ca cel ce va schimbat filtrul de motorina nu a stiut sa amorseze sistemul de injectie. Dumneavoastra aveti sigur probleme la vre'un injector care a prins aer si deschide mai tarziu. Un injector care functioneaza in parametrii deschide la 180 de bari, asta ca o paranteza sa intelegeti exact la ce presiune deschide un injector delphi.
marrius30
si in acest caz e vreo paguba mare sau se poate remedia singura aceasta scapare de presiune ca are momente cand face asa, nu se intampla mereu
wicked.sinner
injection fault imi apare si mie dar foarte rar,doar cand accelerez puternic,undeva pe la 4000 de ture,fara martorul de stop sau service,in schimb iarna asta m-a necajit,mai ales cand a fost foarte frig afara(peste -10 grade),imi pornea f greu,invartea electromotorul destul de mult iar in cele din urma injection fault + STOP!!

o prieten mi.a zis ca sunt pe duca diuzele...
ovy_megane_1982
Posibil sa ai si vreo duza cu probleme dar fii convins ca trebuie sa schimbi supapele de retur.
TheSting
Mai exista un topic pe aceasta tema.
Problema este de fapt foarte simpla. Am avut aceleasi probleme si nu sunt singurul.
Unu sau mai multe injectoare da prea mult pe retur, de acolo apar si erorile pe tester cu presiunea in rampa si alte minuni. De fapt trebuie sa schimbati injectorul/injectoarele cu problema sau mai iefitn doar duza injectorului.
Mie la inceput imi aparea doar in viteza a 3a cand eram cu piciorul la pamant in accelaratie peste 3000 rpm apoi peste cateva luni a inceput sa imi faca indiferent de treapta de viteza cand treceam peste 3000 rpm cu accelaratia la pamant pana intr-o dimineata cand masina pornea la a 5 cheie iar peste inca o sapt nu a mai pornit de loc deoarece unu dintre injectoare se blocase definitiv.
Exista un user pe forum care se ocupa cu asa ceva si mi-a schimbat duza injectorului, mi-a facut test si la pompa si la restul injectoarelor si mi-a verificat si daca am pilitura. Toata povestea ma costat 450 ron si am si garantie pt piesa inlocuita.
ovy_megane_1982
Cel mai bine du-te la un service si fa un test la injectoare pe retur.
sk0rpion
In primul rand pune masina pe tester si vezi ce eroare ai memorata, in caz ca nu ai (desi ma indoiesc sa nu ai) faci un test in mers si vezi ce iti da pe tester in momentul ala, cauzele pot fi mai multe nu neaparat injector. In caz ca vrei sa schimbi injector/duza mergi pe original eventual reprezentanta, sunt multe contrafacute de le schimbi pe banda rulanta
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.