Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: diminuarea puterii motorului
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
akysor
salut,
usor,usor incep sa am si eu probleme cu laguna.
de vreo saptamana am observat dupa ce merg prin oras bara la bara vreo 20-30km,nu mai are forta care o avea inainte.O accelerez de vre o 3-4 ori pana la 4500 turatii,la fiecare accelerare scoate cate un sut de fum(cand ating 4000-4500tr) dupa care incepe sa revina la normal si scade si consumul.
Mentionez ca de cand am luato,cande e vremea rece se aude in partea dreapta sub masina un zgomot ca si cum ar bate o tabla in toba.de vrre o 2 zile sa mutat bataia in spate.

a mai trecut cineva prin situatia asta?are cineva idee ce poate fi?

iuli23
QUOTE(akysor @ 10 Feb 2013, 00:12)
salut,
usor,usor incep sa am si eu probleme cu laguna.
de vreo saptamana am observat dupa ce merg prin oras bara la bara vreo 20-30km,nu mai are forta care o avea inainte.O accelerez de vre o 3-4 ori pana la 4500 turatii,la fiecare accelerare scoate cate un sut de fum(cand ating 4000-4500tr) dupa care incepe sa revina la normal si scade si consumul.
Mentionez ca de cand am luato,cande e vremea rece se aude in partea dreapta sub masina un zgomot ca si cum ar bate o tabla in toba.de vrre o 2 zile sa mutat bataia in spate.

a mai trecut cineva prin situatia asta?are cineva idee ce poate fi?
*




Posibil sa mergi cu ea in oras subturat (incearca sa nu o lasi sa scada sub 1600~1700rpm)sau egr infundat , intercoolerul spart (furtunul sau radiatorul ) doar astea imi trec prin minte (daca ai o rezistenta in bord e senzorul de supraalimentare)
akysor
egr ul la schibat vechiul proprietar(mi a dat facturile)acum un an si a facut cam 15.000km.crezi ca se infunda asa repede?
Astazi de exmplu am fost plecat cu ea dimineata prin oras,imi arata consumul mediu 7.5.Dupa amiaza am plecat iar cu ea si imi arata consumul mediu de 17 si urca,am accelerato de vreo 3 -4 ori si a revenit consumul la 9 in scadere
iuli23
QUOTE(akysor @ 10 Feb 2013, 00:40)
egr ul la schibat vechiul proprietar(mi a dat facturile)acum un an si a facut cam 15.000km.crezi ca se infunda asa repede?
Astazi de exmplu am  fost plecat cu ea dimineata prin oras,imi arata consumul mediu 7.5.Dupa amiaza am plecat iar cu ea si imi arata consumul mediu de 17 si urca,am accelerato de vreo 3 -4 ori si a revenit consumul la 9 in scadere
*



eu nu am patit dar stiu ca daca mergi cu ea mult in oras mai ales in aglomeratie si bagi imediat a 2-a si mergi cu ea sub 1600 rpm se infunda ala..stiu la a mea cand mai ieseam cu ea din bucuresti si schimbam foarte sus scotea putin fum negreu...am mers pe autostrada cu 160km/h cam 80 km (prea multe gropi iarna pentru mai mult:)) ) si sa vezi ce fugea dupa ( reactiona mai bine la accelerari)
boeru_laurentiu
QUOTE(akysor @ 10 Feb 2013, 00:40)
egr ul la schibat vechiul proprietar(mi a dat facturile)acum un an si a facut cam 15.000km.crezi ca se infunda asa repede?
Astazi de exmplu am  fost plecat cu ea dimineata prin oras,imi arata consumul mediu 7.5.Dupa amiaza am plecat iar cu ea si imi arata consumul mediu de 17 si urca,am accelerato de vreo 3 -4 ori si a revenit consumul la 9 in scadere
*


Daca mergi subturat EGR-ul se infunda repede ( cum zice si iuli23 ) si daca ai turbo cu geometrie variabila ( 120 cp ) o sa ai deasemenea probleme cu turbina de la mersul subturat ! Incearca sa nu o tii sub 2000 rot/min mai ales in vitezele superioare (4,5,6) ! Ce zici tu nu este consumul mediu , este consumul instant , care nu are nici o relevanta ( la accelerare e normal sa ai un consum mare , pentru a invinge forta inertiala a masinii ) .
akysor
merg cu ea itre 1800_2500,cam asa in vitezele superioare.ce i drept ma cam grabesc sa i dau a 2a pana intr o 1600 cam asa si probabil sa fie din cauza asta .
Eu ma mai gandam sa nu fie si de la toba.sa fi cazut o sita ceva in ea(de scoate si acel zgmot de trancaneala sa i zic asa)si sa fie infundata.Ar fi posibil asa ceva?

Ma astept si la turbo,are aproape 180.000 km.
Am 120 cp si cred ca e o groaza de bani turbo cu geometrie variabia.


10 Feb 2013, 12:54:
am facut cateva ture acum dimineata cu ea,vad ca sia revenit la normal,am turato cam pela 4500.
Acum am depistat ca daca o turez la 5000_5000si ceva ,nu se mi accelereazaii ia de odata toata forta...e normal?
boeru_laurentiu
La diesel turatia maxima e limitata electronic la 4700 rot/min .
akysor
aha.
Merci,chiar nu stiam de chestia assta. wink.gif
garc3a2000
Akysor, scoti mufa de la EGR, si gasesti un drum care e in panta (rampa ) si pe acela il urci cu o turatie de 3500/4000 rot/min.( sa nu exagerezi cu turatia peste 4000 daca nu e cazul). Asa se curata EGR-ul.
a mea are 217000km., asa ca inca sa nu te gandesti neaparat ca pica turbo.
trebuie sa uiti de mersul sub 2000rot/min, chiar daca ai senzatia ca se aude turat motorul.
PuscasMarin
@garc3a2000

Daca scoti mufa de la EGR, nu trebuie reinitializat dupa din Clip ?

Se aprinde martorul , cel putin asa am patit eu, am scos mufa, am pus-o inapoi si am ramas cu martorul aprins in bord.
akysor
Merci garc3a2000.
cred ca in week and am sa ti urmez sfatul.
merralvinci
QUOTE(akysor @ 10 Feb 2013, 00:12)
salut,
usor,usor incep sa am si eu probleme cu laguna.
de vreo saptamana am observat dupa ce merg prin oras bara la bara vreo 20-30km,nu mai are forta care o avea inainte.O accelerez de vre o 3-4 ori pana la 4500 turatii,la fiecare accelerare scoate cate un sut de fum(cand ating 4000-4500tr) dupa care incepe sa revina la normal si scade si consumul.
Mentionez ca de cand am luato,cande e vremea rece se aude in partea dreapta sub masina un zgomot ca si cum ar bate o tabla in toba.de vrre o 2 zile sa mutat bataia in spate.

a mai trecut cineva prin situatia asta?are cineva idee ce poate fi?
*


e normal.asa am patit la toate masinile pe care le-am avut si diesel si benzina.calculatorul memoreaza stilul de conducere din primele minute si incearca sa te tina intr-un regim constant.daca mergi de la prima cheie cu el incet(sau o perioada de timp)cind vrei sa-l iei la alergat nu prea fuge[daca mergi tare cu el si vrei sa mergi mai incet vei vedea ca mereu iti fuge de sub tine].la opel daca dupa o perioada de mers incet vroiam sa fuga ori dadeam in el ca in hotii de cai (10 minute)ca sa inceapa sa scoata performantele normale ,ori il opream si dupa ce-l porneam il luam la alergat.cu skoda(superb 2.8)pateam la fel numai ca la aia avind si cutia semiautomata(care memora si ea stilul de condus)era si mai nasol.am fost cu ea in garantie de 3-4 ori,testerul spunea ca nu are nimic,mecanicii la fel,pina am observat intimplator ca dupa ce o alergam de-mi schimba la 5000 rot/min,in momentul in care mergeam mai incet,in loc sa schimbe la 1800 schimba tot la 5000(citeva minute,apoi copia noul stil)la laguna mea,cind merg in regim economic prin oras,daca ma dau un pic la ea imi lasa senzatia ca...nu se alimenteaza cum trebuie.daca insist in regim sport citeva minute,dupa aceea fuge de zici ca e alt motor.
sutul de fum este normal la orice diesel turat brusc sau care a mers in regim economic si subturat o perioada de timp.dupa ce l-ai guitat de citeva ori nu mai face.(mai e si motorina proasta,singura motorina la care nu facea fum dieselul a fost OMV max diesel)
ady_vasiloiu
Curata EGR si admisie, la fel facea si la mine masina dupa cateva sute ce km prin oras.Tragea bine pana la 2200 rpm dupa aia dadea in gat si tragea iarasi binisor de la 2900 rpm.Am curatat EGR si admisie(aici e mai greu daca nu te pricepi) si acum trage linear si chiar ma pot bucura de masina.
garc3a2000
PuscasMarin, pana o remediaza merge asa , cand reconecteaza mufa va disparea eroarea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.