Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Am cumparat un espace
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Safrane,Velsatis,Avantime si Espace
ionutt daniel
Va salut. Am revenit printre posesorii de Renault...
Am cumparat de cateva zile un espace 2.1 td din 94, masina care sta de cateva luni cu ceva probleme. Masina am luat-o pe platforma, cu motorul oprit, deci a fost cam la risc... Dupa cateva incercari, alta baterie etc am reusit sa pornesc motorul (tras dupa alta masina). Problemele care au iesit la iveala ar cam fi:
-motorul fumega bine, un injector este semiblocat(3 stare foarte buna, deschid la 150 bar, pulverizeaza ok). Pompa de injectie era slaba din suruburi si cu cateva incercari am stabilizat avansul intr-un punct ok. Injectorul stricat este dat la reparat(model bosch).
-electromotorul merge in gol, se pare ca este stricat reductorul, daca cineva are de vanzare mi-ar fi de folos extrem de urgent
-servodirectia pierde uleiul in 2-3 km se pare pe la caseta, am sa verific amanuntit, la fel mi-ar prinde bine o caseta stare buna fara pierderi
- usa de la sofer nu se incuie, am dat cu degripant sper sa isi revina butucul, operatiune necesara la tot sistemul de inchidere.(portbagajul blocat)

Ca dotari masina este ok pentru anul de fabricatie-ac, servodirectie, jante laiaj, geamuri electrice, inchidere centralizata.
espacern
Pompa de injectie trebuie reglata PERFECT,cu ajutotul unui specialist si a unui ceas-comparator care se introduce in ea,altfel o sa ai tot timpul probleme cu pornirea/puterea/fum/etc.
Sunt motoare solide si fiabile dar daca a stat mult se impune o revizie completa incepand cu distributia/filtre/ulei/etc.

@+
ionutt daniel
Am reparat injectorul,schimbat electromotorul(mai mare, provenienta jeep), distributia este noua. Porneste ok, se tureaza ok, insa fumul nu a disparut integral si inca am impresia ca merge in 3. Maine cumpar baterie, inca nu stiu dimensiunile maxime. Mecanicul spune sa merg cu ea cateva zile asa, apoi s-ar putea sa dispara fumul(greu de crezut) insa am sa merg si la un pompgiu(cu toate ca a fost verificata pompa dupa spusele fostului proprietar).
ionutt daniel
A aparut o noua problema.. S-a aprins becul la ulei, am demontat baia, pompa de ulei si cea de vacum stiind ca motoarele asta au probleme la tija hexagonala ce actioneaza pompa de ulei. Problema este insa de la axul cu pinion, care nu il gasesc decat cu tot cu motor sh, iar la piesa noua nici nu vor sa auda cei de la magazin. Am o promisiune de la cineva, dar trebuie sa mai astept.
ionutt daniel
O noua problema... ax cu came pe duca, garnitura inel la un cilindru dusa-apa in ulei. Am comandat set garnituri, cilindri, segmenti, simeringuri supape. Costul reparatiei capitale cred ca il va depasi pe al masinii... dar va fi nou...(macar aparent...).
espacern
Va urma...cu siguranta!
coffee_spitsk.gif

@+
dethave
Nu era mai bine daca luai un motor complet,cu garantie?Ca pe asta cel il ai acum am impresia ca si au dat doctoratul cam multi mecanici
Dacus_Malus
si eu zic la fel: mai bine cumparai un motor intreg de la dezmembrari...
motorul diesel se poate incerca si se poate masura si compresia....
luai un motor intreg (evantual cu cutie de viteze cu tot) si schimbai tot ansamblu.
oricum,iti doresc bafta!
ionutt daniel
Gata. Segmenti,cuzineti, cilindri, simeringuri, garnituri, filtre-tot nou ax came, pinion actionare pompa ulei si pompa vacum sh. Cost reparatie a depasit 500E. In acest moment am ramas cu vechii cilindri in stare foarte buna, daca e cineva interesat le vand...
dethave
Da-mi voie sa ghicesc-cu 500 de euro!(glumeam!)
rada ion
cat ai dat pe masina? e inscrisa in ro? ce dotari are?
ionutt daniel
Masina cu tot cu reparatie pana in acest moment a costat 1200E. Dotarile nu sunt spectaculoase- aer conditionat (acum trebuie freon..), inchidere centralizata, jante de aliaj, servo directie, geamuri electrice fata, carlig remorcare. Inmatriculata in BG, acte valabile inca 1 luna(alta cheltuiala). Am nevoie de scaunele din spate (nr 6 si 7) sau toate daca le gasesc stare buna si varianta cu scaune rotative.
rada ion
E bine, nu a costat mult cu tot cu reparatii. Motorul te va tine toata viata daca il ti cu ulei bun. Eu am avut r 25 cu motorul de 2068 si dupa 400000km la-20g pornea la prima cheie, imi lua max 6% mediu.S-o stapanesti sanatos si fara evenimente!
ionutt daniel
Multumesc frumos. Elf 10w40 happy.gif
ionutt daniel
A reaparut problema cu becul de la ulei... Pinionul a cedat iarasi... Daca are cineva altul de vanzare de pe un motor vechi voi fi foarte recunoscator. Se pare ca va trebui putin modificat sa intre mai adanc pentru ca merge pe varful pinionului.
espacern
QUOTE(ionutt daniel @ 10 Mar 2013, 19:49)
Se pare ca va trebui putin modificat sa intre mai adanc pentru ca merge pe varful pinionului.

Modificarile la motor =Tuning?
Poate ca nu este cel mai potrivit sfat dar citeste inca odata la #6.

@+
ionutt daniel
Am demontat pompa vacuum, pinionul, distributia, axul cu pinion di la distributie. Am cumparat o noua pompa de vacuum(de Jeep) cu pinion incorporat, maine cumpar si axul cu pinion de la distributie.
bundy220
QUOTE(ionutt daniel @ 10 Mar 2013, 18:49)
A reaparut problema cu becul de la ulei... Pinionul a cedat iarasi... Daca are cineva altul de vanzare de pe un motor vechi voi fi foarte recunoscator. Se pare ca va trebui putin modificat sa intre mai adanc pentru ca merge pe varful pinionului.
*


Nu stiu exact cum e la tine,dar la motorul meu e si un lant la pompa.Daca e la fel schimba si lantul,ca se lungesc zalele,adica se mareste pasul.
ionutt daniel
Am rezolvat. Ambele pinioane schimbate. Aseara am pornit motorul... acum merg sa pun restul de accesorii.
bundy220
In nemernicia mea,eu insiste pe ideia cu lantul(daca exista) ca trebuie si el schimbat.
Daca ai mers mult cu bicicleta,sigur ai observat fenomenul de "intindere a lantului(zalelor)"
ionutt daniel
Modelul asta nu are lant. Are doua pinioane.
bundy220
teles.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.