Colega Melcu, poate au umblat inginerii de la Renault la programele de control ale ESP/ASR intre versiunile 2 si 3. Dupa trei ierni serioase am constatat urmatoarele:
1. poti derapa si cu ESP/ASR cuplat, pe loc, in urmatoarele conditii - zapada afanata proaspata in strat mai gros de 10 cm, masina in panta de 3% cu botul la vale, cuplata in marsarier - a fugit lateral puntea fata;
2. daca dezactivez din buton, chiar daca derapez ( la parcare sau la pornire de pe loc ) nu se mai aprinde ecranul portocaliu cu masina care derapeaza;
3. daca atunci cand opresc motorul uit sa reactivez ESP-ul din buton, cand pun din nou cartela apare mesajul "antipatinage activee", si de-abia dupa vreo 10 secunde afiseaza "test sous controle" ;
4. daca dupa ce am pornit motorul dezactivez din nou ESP-ul, cand ajung la 40 km/h apare din nou mesajul "antipatinage activee"
Si una de coltul suparatilor: de cand am masina asta in nici o zi nu mi s-a aprins ecranul portocaliu cum s-a aprins azi - si nici macar nu au fost cele mai grele conditii meteo de iarna asta. Multe multumiri drumarilor si in principal sefilor lor