QUOTE(fanmegane @ 2 Dec 2012, 17:42)
Cati km are masina si de cati km ai remapat-o ?
Salut!
Masina are 109.000 km, a fost intretinuta mai mult decat atent, chiar exagerat, consider eu... remap-ul nu l-am facut eu, este facut de catre fostul proprietar (prieten de familie) la o firma cunoscuta din RO (SKN, sper sa nu se considere reclama dar consider ca e important de specificat...) iar kilometrii pe care ii avea masina in momentul remap-ului, din cate imi amintesc, aproximativ 40.000.
Masina pana la 65.000 de kilometri a mers doar la drum intins pe autostrazi straine, adica autostrazi
2 Dec 2012, 19:39:QUOTE(TheSting @ 2 Dec 2012, 17:49)
Chiar asa si este. Asa fac toate. Sunt doar vapori, nu ai de ce sa iti faci griji, eventual curata putin zona
Am curatat si voi urmari in ce masura se murdareste zona in timp. Pana una alta am ramas fara al meu capac de la motor
s-a rupt la una dintre prinderi plasticul. Cu aceasta ocazie multumesc Renault pentru plasticul de foarte buna calitate pe care il comercializeaza. Daca era din zahar topit facut nu reuseam sa il rup la cat de incet am tras de el....
2 Dec 2012, 19:42:QUOTE(DRD @ 30 Nov 2012, 00:06)
Si eu am aceeasi problema ca si tine, a cedat colierul de pe furtunasul ala mic si cel de la conducta mare care intra in EGR. Ce scapa sunt doar vapori dar oricum iti cad stropi pe motor si arata ca naiba. Solutia ar si sa desfaci colierele, sa le rearanjezi si sa vezi daca mai scapa. O alta solutie ar fi sa inlocuiesti toata tubulatura si furtunul ala mic dar te costa ceva pentru ca vine tocmai de jos de la intercooler.
Salut,
Nu iau in calcul momentan schimbarea tubulaturii datorita pretului exagerat in primul rand si in al doilea rand pentru ca nu este o defectiune, aparent, ci o proiectare proasta care in timp duce la acesta situatie. Cand va fi ceva mai evident poate se va merita sa imi bag nasul si/sau sa imi golesc portofelul. Plus ca vin sarbatorile, se schimba prioritatile
))
Multumesc pentru sfat !