Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: PIERDERE ULEI MOTOR
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane I
INFANTERIST
Salutari
Am si eu pierderi de ulei sad.gif
Informatii generale:
-motor 1600
-16 valve
-cutie automata

Inainte de toate vreau sa va zic ca:
- am dat jos capacul de la curbutori si l-am pus bine la loc dar pierderea nu a disparut
- pierderea nu pot sa zic foarte precis cat este dar pot sa zic ca intre 2 schimburi (10.000 km) este o scadere pe joja de ulei de aproximativ 0,7 - 0,9 cm
- fotografiile sunt facute dupa ce masina fost spalata la spalatorie in urma cu 7 zile (cam 200 km)

Cred ca sunt cel putin 2 pierderi:
-una in zona distributiei se pare ca ar fi pe la chiuloasa motorului
-una in zona volantei (imbinarea dintre motor si cutie) se pare ca ar fi tot pe la chiuloasa motorului

Acum ce vreau sa va intreb:
-din experienta ce parere aveti, pe unde curge mai precis ?
-cum se poate identifica cat mai precis pe unde curge, ca spalatorie cu elevator nu am gasit ?
-ce se intampa daca acel ulei ajunge pe curele sau pe volanta ?
-daca trebuie schimbata garnitura de chiulosa si vre-un semeringa cam la cat ajunge maopera ?

Alte sfaturi, propuneri ......


[attachmentid=1627851849]

[attachmentid=1627851850]
espacern
Scurgerea de ulei de pe partea cu cureaua de distributie este cea mai problematica.
Din cauza uleiului prezent la distributie se pot intampla multe neplaceri.
Trebuie sa desfaci complet capacele de acolo si sa vezi pe unde curge.
Daca se vede ca scurgerea este pe la simeringurile de la arbori trebuie schimbate urgent....cu tot ce implica asta adica distributie noua/etc.
danny66gti
si eu am asemanator,motor 1.6...cam tot pe acolo am ulei,dar mai mult...am vorbit cu un mecanic...sa uitat la ea si a zis ca ar fi de la smeringuri...vineri am programarea la service sa ii schimb kit de distributie si uleiul plus semeringurile care or fi...o sa vad acolo care e treaba cand o desface pt distributie,am sa revin dupa ce o rezolv sa iti zic ce este,poatte te ajuta
acum pun si eu o intrebare...sa o spal maine casa se vada de unde curge uleiul...si daca da cum sa fac...am mai fost la spalatorie sa ii spal motorul si a mers prost toata ziua masina..pana sa uscat pe unde a ajuns apa...as lasa asa dar imi e ca la service imi trozneste una dinaia "nu imi dau seama de unde curge" la cat de plina e de ulei sub...de deasupra cand deschizi capota nu se vede nimic
espacern
Nu trebuie spalat pentru ca la demontarea capacelor de la distributie se constata 100%...garantat.

@+
INFANTERIST
Daca se vede ca scurgerea este pe la simeringurile de la arbori trebuie schimbate urgent....cu tot ce implica asta adica distributie noua/etc.


Cat de urgent trebuie sa se faca operatiunea ?


Oare cureaua de la distributie chiar trebuie scimbata ? Aceasta curea sa fia ia chiar asa de sensibila la ulei ca nu am cu ia decat 30.000km. Producatorul sa nu stie el ca aceasta curea o sa aibe si contact cu uleiul si sa o fi facut el asa sensibila ?
Intreb si eu pe cei cu ani de experienta in servis care au vazut multe ........
Nu stiu ce marca este cureaua dar tin minte ca am luato pe cea mai scumpa.
Cand zici "DISTRIBUTIE" la ce te referi ? Doar la curea sau la toate elementele distributiei?


-cum se poate identifica cat mai precis pe unde curge, ca spalatorie cu elevator nu am gasit ?
Intreb deoarece operatiunea nu e simpla ....... da cureaua de accesorii jos da capacul de la distributie..... s-o vedea ???? nu s-o vedea ???? ....... fa curatenie acolo, ca poate sunt mai multe scurgeri si nu matin toata ziua cu masina pe drumurile servisurilor ........ pune cureaua de accesorii la loc sa poti mege ........ etc. etc. Cred ca o sa tin toata ziua elevatorul ocupat.
pepelutza
Nu trebuie sa disperi acuma , nu esti primul si nici ultimul. O sa fie ceva treaba dar ....tu pregateste banii ca sunt mecanici destui care or sa-ti rezolve problema. Cureaua de distributie se schimba si daca are 100 km obligatoriu , eu asa stiu/am auzit.
INFANTERIST
Sunt convins ........... biggrin.gif







O alta opinie.
RADU__
Ar trebui verificata aerisirea carterului. De obicei un motor nu curge instantaneu peste tot. Acest lucru se intampla cand creste presiunea in carterul motor, Daca reniflardul este infundat atunci nu se aeriseste carterul si se creeaza presiune in motor, capac culbutori etc.
andu911
QUOTE(TAPELEALILI @ 22 Nov 2012, 00:09)
Sunt convins ........... biggrin.gif
O alta opinie.
*



Are dreptate. Vrei sa faci un sondaj ? biggrin.gif
stanionjan
ce este acela ,,reniflard'' , cu ce se infunda , si unde este situat , si eu pierd ulei pe undeva , intre chiuloasa si blocul motor , nu imi dau seama de ce?
Vali63
pierd ulei printre chiuloasa si blocul motor,ca sa schimb garnitura de chiuloasa am intrebat la piese auto iar ei ma intreaba in cate gauri este garnitura dupa motor.La un magazin mi-a spus ca tipul dupa masina mea pe benzina este unic
poate sa ma ajute cineva !
INFANTERIST
Dca amotorul tau este ca al meu nu are garnitura eu acu o luna l-am desfacut. Cum vrei sa iti spunem daca nu spui ce motor ai.
Vali63
1,6 e 66 kw 90 cp din 1999 benzina
krapcarasu
asta e pt k7m
Vali63
cei de la piese ma intreaba daca este cu o gaura ,doua sau trei,cica se vede intre chiuloasa si bloc!
krapcarasu
http://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLista_Fo...52&cMegnNr=2168
este poza si aici in link
INFANTERIST
Aoleuuuuuuuuu scuze eu ma refeream la faptul ca nu are garnitura intre blocul motor si capacul de la curbutori, GRESEALA MEA datorita vitezei worship.gif SCUZE,
Horatiu Mihai
Buna tuturor. Am schimbat uleiul in vara, Mobil 1 5W40 pentru modelul 1.9 dCi. Vreau sa spun ca la ~ 3000 km de atunci pe bord imi indica 4 buline in loc de 6 cat e maxim. Masina merge excelent. La ce problema sa ma astept la consumu asta de ulei?... Turbina, segmenti, supape?... Mentionez ca am fost cu masina in Austria si am mers destul de tare, treapta a 5-a 3500-4000 turatii cam o buna parte din drum. Adica vreo 4 ore la 160-180 km/h (din Timisoara)- la intors aceeasi poveste. Conteaza asta?
INFANTERIST
Dupa cum spune si titlui topicului : "PIERDERE ULEI MOTOR, OARE PE UNDE PIERDE ULEI ?" de ce crezi ca l-a consumat si nu la pierdut ? Verifica sa nu ai scapari.
Incearca sa te iei dupa joja. Cand ii faci schimbul lasa uleiu sa se scurga in baie vre-o 2-3 ore (masina parcata pe drum drept) si fa un semn (cu cutitul) pe joja si mai verifica dupa o perioada.
costin89
Eu la megan 1 1.616v am pierdere de ulei pe la baie.posibil garnitura este dusa.verifica si acolo.merita sa incerci
RazvanF
La un Megane 2 motorizare 1.6 16 valve...am gasit ulei pe partea stanga a motorului, partea cu distributia, era foarte putin scurs de pe capacul culbutorilor. Am pus masina pe rampe si am demontat scutul sa vad de jos in sus..am gasit ulei proaspat pe electromotor si pe baia de ulei.
Tot atunci am schimbat si bujiile, cand am pus cheia pe ele le-am putut desfileta la mana.
Poate sa piarda/sara ulei pe la bujii? Ca am gasit putin ulei si pe capacul culbutorilor. Stiu ca bujiile se strang la 10-15Nm dar astea erau stranse cu mana si atat.
Alexandruchirila
Buna seara! Am un symbol 1.2 16v din 2011 euro 5.
Vin cu următoarea probema: imi pierde ulei, am schimbat garnitura de la capaul culbutori, dar degeaba.
Aproape tot motorul e plin de ulei, pe ventilatoare, capacul de la filtru de aer,compresor și conductele de la compresor, arunca și pe capota.
Are cineva ceva sugestii? Mecanicul mi a zis ca ar trebui schimbat epuratorul poate pierde pe acolo.
Mulțumesc mult!
Sâmbăta am schimbat garnitura, ia pus și mastic, dar pierderea tot exista.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.