Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault Fluence Ph2 facelift (2013)
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Fluence
Pages: 1, 2, 3
DFA
QUOTE
Noul Renault Fluence, dezvăluit astăzi în premieră mondială, continuă strategia de reînnoire a design-ului Renault, fiind al doilea model al gamei, după noul Clio, care adoptă noua identitate vizuală a mărcii.

România se va număra printre primele țări de comercializare ale noului model, începând cu ianuarie 2013. Noul Fluence va fi comercializat, la nivel internațional, în 55 de țări pe parcursul anului 2013.

Gama de motorizări pentru noul Fluence

Noutatea absolută este reprezentată de motorul 1,6 dCi 130 CP, cel mai puternic din clasa sa pentru acest nivel de cilindree, surprinzând și prin consum redus de 4.6 l/100 km și un nivel scăzut al emisiilor de CO2 : 119 g CO2/km.

Noul motor 1.6 16V 115 CP, asociat unei cutii de viteze automate CVT X-Tronic,
de ultimă generație, îmbină plăcerea unui stil de condus facil, fluid, cu performanțe dinamice ridicate. Toate acestea cu o scădere semnificativă a consumului la 6.4 l/100 km (-1.3 l) și a emisiilor, care s-au redus cu 15 %, atingând valoarea de 149 g de CO2/km.

Împreună cu motorul diesel dCi 110 EDC (Efficient Dual Clutch . cutie automată
cu dublu ambreiaj) disponibil deja, noul Renault Fluence propune o ofertă dublă de transmisie automată atât benzină cat și diesel.

http://www.capital.ro/detalii-articole/sti...ala-173577.html


QUOTE
Facelift – Schimbare de imagine pentru Renault Fluence

Francezii de la Renault reimprospateaza limuzina lor de clasa compacta si o aduc in linie cu noua identitate vizuala propusa odata cu lansarea lui Clio VI.

Fluence facelift va fi comercializat incepand cu luna ianuaria a anului 2013 si va primii doua noi motorizari: 1.6 dCi de 130 CP (consum mediu de 4,6 l/100 km) si 1.6 benzina de 115 CP (consum mediu de 6,4 l/100 km), corelat cu o cutie automata CVT. In oferta va mai exista si dieselul de 1,5 litri si 110 CP, disponibil impreuna cu o cutie DCT cu dublu ambreiaj.
Din punct de vedere tehnologic, Fluence va beneficia de o serie de sisteme ce vor face viata la volan mult mai placuta. Astfel, ca dotare opționala, va fi propusa o tableta multimedia integrata, Renault R-Link, conectata la internet ce permite accesul rapid la informatii si functii datorită ecranului tactil si a recunoașterii comenzilor vocale. Renault R-Link grupeaza funcții multiple: sistem de navigatie, radio, telefonie, audiostreaming Bluetooth, muzica si posibilitatea de a conecta device-uri externe.
De asemenea, va deschide accesul catre R-Link Store, un catalog extins de aplicații auto ce pot fi descarcate in acelasi mod ca si aplicatiile pentru smartphoneuri. In plus, vor fi disponibile lumini de zi cu tehnologie LED si cardul pentru acces specific modelelor Renault.

http://www.auto-bild.ro/noutati/facelift-s...ence-16523.html


[attachmentid=1627848609] [attachmentid=1627848611]

[attachmentid=1627848610] [attachmentid=1627848612]

[attachmentid=1627848613] [attachmentid=1627848614]

[attachmentid=1627848615] [attachmentid=1627848616]

ali3n_cop

Nu vad nimic imbunatatit care sa ma faca sa arunc bani a doua oara pe asa ceva. Nu este nici o schimbare decat la "bot"... si pe care o poti face si la primul model din cate vad in poze. Daca te uiti la ea din spate sau din lateral, este aceeasi linie.
bhadorya
foarte putin schimbat botul... din cate vad eu farurile sunt identice deci ne punem si noi bara aia noua.
R19/16v
E un facelift, ce va asteptati?!
stanyc2003
Mie imi place. pare mai sportiva noua varianta.
b76bgaarh
ceva motoare noi?
Marsulici
QUOTE(ali3n_cop @ 6 Nov 2012, 19:45)
Nu vad nimic imbunatatit care sa ma faca sa arunc bani a doua oara pe asa ceva. Nu este nici o schimbare decat la "bot"... si pe care o poti face si la primul model din cate vad in poze. Daca te uiti la ea din spate sau din lateral, este aceeasi linie.
*



Nu cred ca intentia celor de la Renault este sa-i faca pe posesorii de Fluence sa cumpere face-lift-ul.
Acest mic upgrade este menit sa improspateze un pic modelul si eventual sa atraga noi clienti.

Arata binisor pentru segmentul ei si pentru targetul destinat.

Cat despre motoare ... noutatea vine la 1.6 benzina 115cp si 1.6 dCi 130cp.
Din cate am inteles toate motoarele noi sunt dotate cu start-stop.

Dupa parerea mea este o masina decenta daca esti obiectiv referitor la asteptari biggrin.gif
AF80
Nu as mai face greseala uriasa sa dau banii pe un Renault din nou.
Razvione
Frumos wub.gif
s_j_teo
Este un facelift reusit si noua motorizare 1.6 dci 130 Cp face toti bani . O masina frumoasa care se va vinde bine.
s_j_teo
Stie cineva ce preturi vor fi la modelul asta ?
Razvione
A aparut wub.gif
http://www.renault.ro/gama-renault/autotur...e/noul-fluence/


Mie imi place foarte mult interiorul , mai ales Privilege wub.gif wub.gif 052.gif
Ce imi place mie costa 16070€ unsure.gif
s_j_teo
Arata bine si preturile sunt bune cu promotia existenta,dotari din plin ! Dar fara promotia de 2500 de euro vor fi cam mari preturile intra peste alte masini din alte clase.
b76bgaarh
un kkt de marketing.

pt benzina are un singur motor disponibil. pardon 2 de 1,6 si 110-115 cp.

la diesel ai echiparea si motorul.... nu prea poti sa le combini.

astia ori sunt prosti ori nu vor sa vanda.
Gill_ro
Aeratoarele centrale tot fara rotita sunt. Cred ca se pot inchide cu puterea gandului laugh.gif
99AIM
Eu vad discount de 10% iar cu motorul de 1.6 dci intra direct in competitie cu Skoda Octavia cu 1.6 tdi si noul Astra sedan de 1.7 diesel,oare cine o sa castige?cred ca Octavia pe baza numelui si a designului mult mai rafinat dar nici Astra nu e de lepadat la ce interior superb are si linii frumoase pe exterior.
connectorxp
Interesant faclift-ul, ma refer la dotari si interior, la exterior raman la aceeasi parere.

Pe Authentique au pus CD Player de Logan smile.gif, de la Pro in sus exista un CD Player cu ecran afisaj intr-un loc unde il vezi.

Dynamique este ideala ca si dotari, cu 1.6 16V CVT si am scos-o la 18.800 Euro...

Ce este de laudat fata de concurenta... tableta R-Link cu sunet Arkamys, ofera o experienta multimedia la pret redus unde doar pe Octavia cu Columbus mai vezi, cand va sosi noua Octavia cu Touchscreen in standard atunci se va schimba problema dar si pretul va fi pe masura (vezi Golf7).
ali3n_cop
Eu vad aceeasi Marie cu alta palarie. Sa mai cad din nou prada terminatilor de la Renault, inseamna ca nu mai am ce cauta pe aceasta planeta si ma mut pe Marte. Cu siguranta vor exista si clienti atrasi si pacaliti cu reduceri si alte discount-uri, masinile lor le vom vedea pe site-uri de specialitate in maxim 1 an de acum inainte, la juma' de pret.
99AIM
Oricum au sarit calul la preturi la ce ofera si la cate pb. vad pe aici la Fluence zic pas,dilema mare este intre Octavia Business si Astra sedan Enjoy ambele au atuurile lor.
s_j_teo
post-336-1110552475.gif Preturile nu sunt mici dar nici la Octavia sau Astra daca vrei dotari de Fluence nu o scoti sub 20000 de euro. Fluence are un atu noul motor de 1.6. dci 130 Cp este grozav. La Skoda la cilindrea asta ai maxim 105 Cp si cutie cu 5 trepte, la Opel 1.7 diesel este un motor super imbatranit si nerafinat . Daca vrei pe benzina habar nu am ca nu ma intereseaza motoarele pe benzina.
clr
Ma uit
aici
si ajung iar sa nu inteleg politica astora de la Renault.
Daca vreau cutie automata atunci nu pot opta decat ori pentru CVT cu 1.6 benzina, ori EDC cu 1.5 diesel. N-am sa inteleg niciodata de ce pun limitari de genul asta.
Marsulici
Eu sunt de parere ca au luat in calcul anumite lucruri cand au facut acele restrictii.
Gandeste-te ca ei au o statistica a tuturor modelelor vandute si in ce configuratii, asa ca le este la usor sa observe un anumit trend si sa ofere variantele care cel putin teoretic s-ar vinde mai bine.

Nu zic ca au intotdeauna dreptate si ca fac cele mai bune alegeri ... dar cu informatiile pe care le au crede-ma ca ei incerca sa ofere cele mai profitabile optiuni.
clr
Adica? Daca vreau sa-mi iau cutie automata si vreau sa optez pentru cutia dublu ambreiaj sunt obligat sa-mi iau diesel? Poate nu suport diesel-ul. Mie mi se pare o tampenie sa pui limitari de genul asta. Renault a avut in ultimii ani preturi cu discount. Inteleg sa-mi spuna ca nu-mi da discount daca vreau o combinatie atipica, sa-mi spuna ca trebuie sa astept jumatate de an sau alte chestii de genul asta. Dar nu sa-mi excluda o anumita configuratie. Parerea mea e ca pierd foarte mult cu tipul asta de oferte.
connectorxp
La Renault e mai mult de parte tehnica problema decat de politica de marketing. Nici in Vest nu se ofera EDC pe benzinar (cel putin nu pe Megane) iar CVT-ul este data la pachet cu 1.6 in loc de 2.0.

La VW pana sa bage DSG-ul in oferta aveai de ales doar cutii automate clasice si acestea disponibile pe anumite motoare, iar la Skoda erau ca si inexistente. Diferenta este ca nemtii vor sa vanda si s-au miscat excelent si au acoperit peste 90% din motorizari cu o cutie automata, excepetand 1.6 MPI ce nu se ofera cu DSG, toate au cutie (chiar si 1.4 aspirat avea DSG pe Polo).

La o cautare rapida, se pare ca de la unguri inspre stanga smile.gif nu se mai gaseste Fluence, doar noi, ei, vecinii de la sud, Rep. Moldova si altii de aici au. Noi suntem cei mai "valorosi", avem cutii automate in optiune si facelift, fata de ceilalti.

Iar pe restul modelelor de Megane doar CVT pe benzina si EDC pe diesel se poate si alea doar cu un singur tip de motor dry.gif
ali3n_cop
Se gaseste Fluence peste tot doar ca nu are priza la public, mai ales la cel din Vest. Ce sa faci cu o masina inaltata si cu PDG pe Autobahn?


Marsulici
QUOTE(ali3n_cop @ 15 Jan 2013, 16:25)
Se gaseste Fluence peste tot doar ca nu are priza la public, mai ales la cel din Vest. Ce sa faci cu o masina inaltata si cu PDG pe Autobahn?
*




QUOTE(connectorxp @ 16 Jan 2013, 00:28)
Topai de colo-colo la orice masina ce te depaseste sau pala de vant smile.gif
*




Nu inteleg ce legatura are PDG-ul si Autobah-ul cu topaitul .....
Ok, nu este masina de formula 1 sau supercar sa aibe garda la sol de 5mm .... dar nu vad de ce ziceti ca "topaie" , mai ales pe Autobahn care este cat de cat drept si nivelat.

Eu unul am mers si cu 170-180 pe autostrazile noastre si sincer nu am simtit ca masina nu ar sta bine pe sosea sau ar avea probleme cand ma depaseau altii.

Acuma depinde si de asteptarile fiecaruia ... Era si o zicala : "Daca o sa judeci un peste dupa abilitatile lui de a se urca intr-un copac, va trai crezand ca nu este bun de nimic".

Poate daca vorbim de drumuri virajate si stabilitatea in curbe, da, atunci sa amintiti de PDG si "topaieli".... dar exemplul cu Autobahn-ul mi s-a parut total pe langa biggrin.gif
ali3n_cop
Mergi pe Autobahn cu Fluence-ul 1.6 si ne auzim dupa.....daca nu esti in cauza, nu ai cum sa intelegi. Oricum, te asigur ca o sa fie o experienta pe cinste, probabil si unul dintre motivele pentru care cei din Vest nu fac coada sa achizitioneze o masina gandita pentru craterele din Romania, Maroc, Rusia, Moldova..etc

PS: Mersul cu 170 km/h la bordul unui Fluence, se numeste sport extrem wink.gif
Hack
QUOTE(ali3n_cop @ 15 Jan 2013, 15:25)
Ce sa faci cu o masina inaltata si cu PDG pe Autobahn?
*


Ce sa faci cu o masina de teren pe autobahn?
Marsulici
Din experienta mea, tot timpul o sa fie persoane care o sa fie nemultumite de ceva pe orice forum te-ai uita.

Imi pare rau ca unele persoane se lasa amagite de marketing-ul constructorilor auto ... dar vina este a lor.
Cand ai asteptari nerealiste de la ceva o sa fii vesnic nemultumit ... " the grass is always greener on the other side ".

Acuma sa nu intelegeti ca sunt fan inrait Renault si nu am nici o nemultumire legata de masina. Doar ca am facut o alegere in cunostinta de cauza si stiu la ce sa ma astept.

Nu o sa ascund vreodata probleme ale masinii doar ca sa para ca sunt ok si sa ma laud ... nu are rost.
Dar nici sa ma plang ca o "pasarica" la orice prostie.
Pana la proba contrarie, cel putin pentru mine, masina se incadreaza in asteptarile mele.

Ce-o fi mai incolo ... om vedea.

Probabil la momentul achizitiei fiecare dintre noi a facut cea mai buna alegere posibila atunci.
La urmatoarea o sa aveti mai multa experienta wink.gif



PS : mai cititi si alte forumuri ... mai mult pentru voi sa nu va mai faceti sange rau degeaba

PS 2: cat despre mersul cu 1.6 ... no thx, stiu de ce am ales diesel
iar faza cu 170 ... a fost de test, nu sunt adeptul vitezelor inutile
sport extrem poti sa consideri mersul cu masina la orice viteza wink.gif
connectorxp
Exceptand styling-ul exterior, dotarile de pe varianta noua a Fluence, se regasesc si pe Megane3 Collection 2013 (exclusiv pentru variantele facute la Bursa).

Totusi vreau o confirmare de la cineva ce a apucat sa vada modelul nou de Fluence, daca varianta de baza vine cu display integrat in CD Player.
reddog76
Am vazut discutia legata de FLUENCE cu mersul la 170 km/h cum ca ar fi sport extrem.
Eu am mers cu a mea cu 180-190 km/h, mai mult nu poate ca e limitata.
Am avut tupeul sa ma tin dupa un RAV 4. Normal ca la 1.5 DCi cu 110 CP (130 CP acuma ca are Power Box pe ea) la demaraj nu ma comparam cu RAV-ul lui. Imi lua cateva secunde pana il ajungeam din urma. Dar din acel moment el a stat vreo 2 minute la 180 Km/h si apoi s-a dat la o parte. Oare de ce? Poate pentru ca eu la 180 aveam consum de 9 l. Iar el sarea usor de 13l?
Eu nu am luat masina asta sa fac curse, liniute si alte alea.
Am luat-o pentru fiabilitate si consum redus. Spune-mi si mie o masina nemteasca care in oras are consum mediu de 7 l, in conditii de condus stil sportiv. Daca as merge stil de condus economic, crede-ma ca mai mult de 6.5l nu as avea in oras consum, cu toate semafoarele si abuteiajele din Bucuresti.
Si nota bene, eu nu opresc niciodata AC-ul. Ca doar nu mi-am luat masina sa deschis geamurile vara ca sa ma aerisesc. La mine clima sta in mod constat pe 22 grade (fie iarna sau vara) si pe modul Auto. Iarna normal mai trebuie folosita dezaburirea.
In rest, bag motorina si lichid de parbriz.
Si la 30000 KM sau 1 an ma duc la revizii.
R19/16v
E limitata de ce poate gmp, nu de altceva.
Hack
QUOTE(reddog76 @ 7 Feb 2013, 12:56)
Eu nu am luat masina asta sa fac curse, liniute si alte alea.
Am luat-o pentru fiabilitate si consum redus.
*


Atunci de ce ai pus rahatul ala de "pawăr bocs" pe ea? unsure.gif
ali3n_cop
@Reddog76,

nu este un lucru atat de interesant sa tragi de o masina care la 180km/h isi da ultima suflare. Mai presus decat asta, tu vorbesti de tupeu la volan si manevre la o viteza la care Fluence-ul tau este depasit din toate punctele de vedere aerodinamice, tehnice si de siguranta. Daca faptele relatate mai sus, veneau dintr-un A8, S-Klasse sau seria 7, erau lucruri normal dar si astea doar pe un carosabil serios ci nu pe drumurile patriei noastre.
Vezi ca sunt destule masini nemtesti care dau de pamant cu al tau consum de pe Fluence wink.gif..iar Fluence nu este chiar etalonul fiabilitatii si al consumului redus.

PS : Nu este decat punctul meu de vedere si nu o lua ca pe ceva personal sau cu rea intentie.
Pentru mine, siguranta in trafic inseamna totul.
b76bgaarh
redog, jaful meu de 85 de cp merge pe hautostrada cu 180 pe bord. la 110 cp(130 cu power box radmasa.gif ) si 6 viteze am alte pretentii.

bafta.

ps ravul era diesel sau benzina?
AF80
Lasati omul sa se bucure cat e in primul an, vede dupa cum incep si scartaie toate prin interior, cum apar indoituri pe tabla ( tabla proasta daia are garantie doar 6 ani nu 12)
Cat despre consum mie in oras (Ploiesti) iarna fara clima pornita imi ia in jur de 9% deci ori prinzi verde la orice semafor ori e o diferenta majora intre motorul 1,5dci de 105cp cum am eu si 1,5dci de 110 cum ai tu. Ca sa nu luam la socoteala faptul ca ai resoftat-o. Iarna cand sunt sub 0 grade dureaza intre 5 si 10 minute doar sa se miste acul la temperatura. Vara consumul e de 7% cu clima si mers linistit in oras. Eu pot sa spun ca masina implineste in mai 3 ani dar numar zilele pana cand o sa o schimb. Orice dar nu Renault. Singurul Renault care isi merita banii e Renault Megane RS.
pishky
QUOTE(reddog76 @ 7 Feb 2013, 12:56)
Dar din acel moment el a stat vreo 2 minute la 180 Km/h si apoi s-a dat la o parte. Oare de ce? Poate pentru ca eu la 180 aveam consum de 9 l. Iar el sarea usor de 13l?




Spune-mi si mie o masina nemteasca care in oras are consum mediu de 7 l, in conditii de condus stil sportiv. Daca as merge stil de condus economic, crede-ma ca mai mult de 6.5l nu as avea in oras consum, cu toate semafoarele si abuteiajele din Bucuresti.

*



1. La 180, ma indoiesc ca mergea la consum radmasa.gif , omul s-a dat la o parte sa treaca nebunu, poate aveai treaba, nu toti fac liniute pe strazi (zise lupul moralist), faptul ca merge intins nu inseamna ca face "racing"

2. iti arat eu ua fix de la reno din ograda, culmea diesel, "deh, economica", care sub 8% urban nu se uita.
1,5 dci e un motor economic, dar nu-l ridica in slavi, nu e de pus pe piedestal.
poate doar "pauar bocs" asa sa faca minuni.
merg cu megan 1,5 - stiu ce vorbesc - e un motor corect, economic - si cam atat.
ali3n_cop
Sa revenim la Fluence facelift, varful ingineriei franceze. S-au anuntat cozi la dealer ca pe vremea comunismului la carne. Mai ales cine a tras cu ochiul aici pe forum, si-a luat adio de la Fluence.
cuki46
QUOTE(ali3n_cop @ 7 Feb 2013, 20:29)
Sa revenim la Fluence facelift, varful ingineriei franceze. S-au anuntat cozi la dealer ca pe vremea comunismului la carne. Mai ales cine a tras cu ochiul aici pe forum, si-a luat adio de la Fluence.
*



eu is nou pe forum si vad ca mai toti posesorii de fluence se plang. Habar nu am de ce. Amu cu face liftu asta iara se plage lumea si se gandeste la tabla din batatura. Ideea este ca odata cu noul clio toate renaulturile vor arata din fata la fel. Se implementeaza incet incet noua linie de design, la fel cum s-a facut la mai toti producatorii auto. Vezi VW, BMW, Audi etc.etc.
Personal nu imi place noua linie iar daca sa zicem ar fi fost sa imi cumpar azi masina poate ca m-as fi uitat si la altii in ograda sa vad ce si cum. Ca si piata romania nu cred ca este prea luata in seama cand vine vorba de linii de design etc. Este luata in seama de producatori doar cand vine vorba de ieftin, portbagaj mare, motoare mici, consum mic. Daca cineva produce ceva cu gandul la noi romanii atunci sigur nu va fi BMW sau chiar Renault.

Pana la urma indiferent cum arata noul fluence se va vinde la fel de bine la clientii coorporate, la taxi, firme de inchirieri auto etc. etc. unde conteaza raportul calitate/pret strict pe perioada leasingului, pana ce masina si-a produs banii si a iesti din garantie moment in care o vand iar de banii primiti dau avansul pentru alta noua.

Cat despre fluence, in mare personal am ales-o pentru ca am mai avut un renault inainte, pe langa am mai schimbat cateva marci dar am ramas profunde dezamagit de cele nemtesti, am trecut pe italiene sa vad daca se confirma vorba romanului iar confirmarea m-a costat niste mii de euro.
Prin urmare am stabilit un buget maxim de 15000 euro pentru cea mai buna masina noua pe piata la valoarea aceea. Am avut noroc ca am prins niste discounturi mari la renault asa ca am platit aprox 14000 pe o masina de 18000euro. Avand in vedere ca la 12000 ii un logan full care are mai putine decat fluenceul eu zic ca merita.

Dar sunt constient ca la banii astia nu primesc cel mai cel si nu are rost sa am cele mai cele asteptari. Daca se intampla ceva am garantie 4 ani. Peste 5 ani o vand, probabil cu vreo 6000-7000 euro, mai pun pe langa cat am primit si iau alta tot la 15000, tot noua. Peste cativa ani voi intra din nou pe piata second doar daca imi voi permite minim o masina de 50000-60000 euro de noua cu vechime de 2-3 ani la sfert de pret. Dar momentan sunt prea "sarac" ca sa-mi permit chiar si o masina de 30000-40000 de euro de noua cumparata second cu banii pe care i-am dat pe fluence. Acolo dai 15000 si pregatesti cam 2000-3000 euro pe an in revizii,impozit,asigurare,rca,casco si alte cheltuieli neprevazute.
ali3n_cop
Nu trebuie sa te confesezi pe aici. Daca eu nu sunt multumit de vrajeala numita "Renault", asta nu inseamna ca tu sau altcineva a gresit cand a ales Fluence. Pe cat de nemultumit sunt eu, pe atat de multumit poate sa fie altul. Modelul tau este pe motorina, eu vorbesc strict de 1.6 110 cp benzina.
connectorxp
La benzina este de injurat consumul, mare in oras, dar pe afara din ce vad pe topicul de la Megane3, pare a fi in limite, desi cam mare pentru un motor de 110CP.

Tot sper sa ajung pe la un dealer sa arunc un ochi prin noul Fluence sa vad cum arata, ca orice masina vezi in poze, va arata usor diferit in realitate, in multe cazuri arata mai urat sau disproportionat, dar au fost cazuri de masini care aratau mai bine in "table si suruburi" decat in poze.

Oricum o dam de gard, Fluence este o masina tipica segmentului C, cu porbagaj mare, pachet bun de dotari, motoare decente, fiabilitate medie si pret mic, implicit nu poti sa ceri sa ai confortul dintr-un A3 (tot segment C) sau dotarile lui CT200h de la Lexus, dar sta cot la cot cu Octavia, Focus Sedan si alte compacte sedan. Dintre toate astea Fluence arata cel mai latin si fluid, avand un design decent ce integreaza bine portbagajul si nu lasa senzatia de la Ford Focus, de hatchback cu portbagaj adaugat ulterior.
pishky
206 sedan, cred eu ca are cea mai misto tumoare de portbagaj crescuta pe vre-un hatch.
connectorxp
Ala e mic copil, Citroen C4 Sedan, masina din aceeasi categorie cu Fluence,aducea aminte de un C4 cu 5usi bricolat de nea' Gelu cu aparatu' de sudura, un alt exemplar urat din clasa compacta, Polo cu Portbagaj (Polo Classic sau ceva de genul).

Fluence, precum si Megane2 sunt "opere de arta" fata de adaptarile clasice ale fabricantilor auto. Cel putin Fluence a fost gandit din start ca si sedan.
aphophis
am vazut si eu fluence-ul facelift, pe galbuiul ala a la taxi. Sunt de parere ca arata mult mai bine decat varianta non facelift.
smardale
QUOTE(cuki46 @ 8 Feb 2013, 00:47)
eu is nou pe forum si vad ca mai toti posesorii de fluence se plang. Habar nu am de ce. Amu cu face liftu asta iara se plage lumea si se gandeste la tabla din batatura. Ideea este ca odata cu noul clio toate renaulturile vor arata din fata la fel....


Gresit.. nu-s toti posesorii de Fluence. Cei care sunt multumiti nu intra pe forum sa se planga. Si mai uita-te si la useri, cati sunt. Eu azi dimineata am vazut mai multe Fluence-uri in parcare decat userii individuali de pe forum care se plang.

Daca stai sa cauti nod in papura la orice, nici Rolls-ul nu-i masina, pe cand daca un excrement de caine e facut in Germania poti sa-l vinzi in Romania la super-pret pentru ca vei gasi mancatori... Bineninteles totul e argumentat, toti au parcuri de masini, au condus X marci, au intrecut Jaguaruri, s-au intors cu mai multa benzina decat atunci cand au plecat.
Ati fi mirati ce marci germane foarte importante au recall-uri (in nr. f mare pe saptamana) si din ce motive.

Componentele de pe masinile din ziua de astazi sunt facute de furnizori (Bosch, Continental, ZF, Hella, Delphi..) care vand acelasi componente si la VW si la Renault si la GM. Incercati sa intelegeti asta si lasati-o mai moale cu comparatiile.
s_j_teo
Astazi am facut un drive test cu Renault Fluence facelift motor 1.6 dci 130 Cp
Am sa va impartasesc cateva pareri personale in urma testului comparand cu masina mea din punct de vedere al unui potential client de Fluence pentru un upgrade vorba reclamei
Sa incepem cu plusurile
- motorul este grozav are vana in el
- cutia de viteze este bine etajata (tine motorul la 130 km/h treapta 6 sub 2500 rot/min consum sub 5 % pe instant
- izolarea fonica a motorului este buna nu se aude in masina deranjant
- un bord frumos
- ca aspect exterior este ok pentru o masina produsa in 2013
- climatizarea pe doua zone este eficeienta
- guri de ventilatie si pentru locurile din spate
- costuri de intretinere mai mici (distributie pe lant) revizii la 30.000 de km sau un an )
- lumini de zi
- frana de parcare asistata
- tableta R-link cu ecran tactil
- consum bun pentru o astfel de motorizare

Minusuri ( din pacate nu sunt putine)
- vizibilitaea mult mai proasta, parbriz mai mic. luneta plonjata. montantii fata pozitionati prost
- zgomot la vant din cauza oglinzilor (un suierat permanent ca la Solenza)
- spatii de depozitare net inferioare (usi,podele,luneta etc)
- cotiera fata mai mica cu spatiu de depozitare mai mic
- scaune nu grozav de confortabile
- sistemul de inchidere a portbagajului prost trebuie sa ai grija in permanenta cum depozitezi lucrurile pentu a nu lovii cu balamalele
- doua fierotanii inestetice in partea superioara a portbagajului pe interior sursa de zgomot in timp si agatare la incarcarea portbagajului la maxim
- lipsa posibilitatii de a inchide gurile de ventialatie centrale
- calitatea fabricatiei nu excelaza comparativ cu un Megane 2 echipare Privilege
- si nu in ultimul rand pretul 21750 de euro cu tot cu discont 10 % adevarat echiparea de varf cu maxim de optionale si piele integral pe scaune.
Din pacate si Reanault a ales sa mareasca preturile exact ca si ceilanti producatori ( dar se mira toti ca nu vand ) ! Eu cred ca un pret corect pentru dotarea full ar trebuii sa fie maxim 20000 de euro pe praful din ziua de astazi sunt bani multi

Ca si o concluzie masina asta si pretul nu ma va face sa rup usile dealerului Renault pentru o achizitiona !

P.S. repet asta este o parere personala dupa 10 km de condus si un studiu mai atent al masinii nu sariti sa dati cu bata !
Razvione
Am fost si eu ieri si l-am vazut, sistemul de inchidere/deschidere a portbagajului este jalnic, nu are becuri in usile din spate si nici rotita pt aeratoarele centrale.
Cel mai tare ma deranjeaza sistemul portbagajului , pe Megane 2.2 am telescoape si pe Fluence s-au zgarcit la multe chestii.
SandelBS
ali3n corp, in momentul in care faci o analiza economica a unui proiect si ghicesti ca peste un an toti le vor vinde ca nu-s bune...deja cam dai in balarii. Adica astia de la Renault platesc niste oameni (incat si-ar lua un Fluence lunar) ca sa faca analizele alea si nu dau doi bani pe parerea ta din acest punct de vedere, insa conteaza cand iti spui parerea despre masina, design, motor, ambient etc. Faptul ca esti nemultumit de masina...nu stiu daca ar avea masina in sine vreo vina, sau tu ca ai avut asteptari mari de la ea.

Eu am un Symbol din 2009, la fel a fost- foarte multe pareri proaste, insa nu ma intereseaza ce zic altii, eu ma urc acum in masina ca si in primele zile, poate cu o bucurie mai mare decat atunci. Si am tot petrecut asa...125 000 km.

Acum ma gandesc serios sa imi iau un Fluence, din anumite considerente (spatiu mai mare, un motor mai mare etc), insa m-au pus pe ganduri niste probleme banale, cum ar fi ca stergatoarele fac o cursa pe uscat si apoi primesc lichid de parbriz (am inteles ca se poate improviza aici) si tot ziceti de aeratoarele centrale ca nu au rotita si mai erau niste probleme. Momentan voi mai astepta sa vad daca se mai rezolva ceva. Din lipsa timpului nu pot merge la un drive test, insa voi apuca intr-o zi.

Mi se pare foarte interesant ca vorbiti de alte masini, cotate mai bine, insa ma apuca rasul cand aud de "calitate nemteasca" desi 60% (si in unele cazuri chiar mai bine) din piese sunt facute in Romania iar in Germania (sau unde mai au ei fabrici) doar strang suruburile si aia e...masina nemteasca.
cuki46
QUOTE(SandelBS @ 17 Feb 2013, 12:04)

Acum ma gandesc serios sa imi iau un Fluence, din anumite considerente (spatiu mai mare, un motor mai mare etc), insa m-au pus pe ganduri niste probleme banale, cum ar fi ca stergatoarele fac o cursa pe uscat si apoi primesc lichid de parbriz (am inteles ca se poate improviza aici) si tot ziceti de aeratoarele centrale ca nu au rotita si mai erau niste probleme. Momentan voi mai astepta sa vad daca se mai rezolva ceva. Din lipsa timpului nu pot merge la un drive test, insa voi apuca intr-o zi.
*



Si eu mi-am luat Fluence pentru ca dintre toate masinile pe care le-am avut inainte cea mai buna mi-i s-a parut Renault Clio. A nu se intelege gresit, mi-i s-a parut buna pentru nevoile si necesitatiile mele.
Povestiile de mai sus cu stergatorul si aeratoarele is foarte subiective. Spalatorul merge perfect, daca esti pe loc spala dupa care pornesc stergatoarele. In mers intradevar sa intampla simultan spalatul cu stersul, dar asta cred ca este o masura de siguranta. De cate ori nu a-ti patit sa va stropeasca careva si sa astepti cate o secunda pana pleaga stergatorul, secunda in care te cacai pe tine. Deci faza cu stergatorul mi-i se pare personal cea mai buna alegere, cu toate ca unii de pe aici prefera poate sa stearga ca la logan.
Aeratoarele centrale nu se pot opri intradevar, nu stiu cum ii varianta cu AC manual, eu am climatronic si nu ma deranjeaza absolut deloc. Climatronicul sta tot timpul pe Auto fara selectarea expre a unei directii a aerului. Chestia asta poate sa te ghidile la psihic, dar daca alegi varianta cu climatronic iti garantez ca nu te deranjeaza acele aeratoare.

Eu recomand Renault Fluence, atata timp cat si pretul este ok. Nu stiu cat ii varianta noua de Fluence, eu am dat pe nivelul 2 de echipare motor diesel cu cateva optionale aprox. 15.000 euro, optionalele erau 1200 euro, deci masina era 13.800 pe varianta 2 de echipare. Era un pret foarte bun, comparativ asta vara de banii aia luai un logan full si mai ramaneai cu bani de concediu, sau un renault clio simbol aproape full, oricum nu cu mai multe dotarii decat fluence.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.