Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Tampon motor Laguna I
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna I
Pages: 1, 2
sergiu9my
Salutare.
Tin minte ca parca am mai zis despre asta dar nu mai gasesc topicul, in fine...
Am o vibratie foarte puternica si foarte enervanta cand turez masina de cceva timp.
Am schimbat anul trecut un tampon care se afla sub masina pe undeva pe mijloc la indicatiile unui mecanic,care nu a rezolvat nimic.
Am lasat-o balta atunci,am suportat cat am putut, acu m-a luat iar de cap...
In sezonul asta mai rece face si mai urat, mai ales dimineata.
Am mai fost la alt mecanic care nu s-a uitat cine stie ce la ea, decat a turat-o cu capota ridicata si mi-a zis ca ar fi un tampon hidraulic care se afla in partea dreapta sus . Acuma nu stiu ce sa fac, sa ma risc sa merg iar pe mana mecanicului? Cum pot sa fiu sigur ca ala e cu beleaua ?
cri8sti
Simplu. Te uiti in partea de jos a lui chiar deasupra ramei de metal si vezi daca mai are ceva loc liber, daca nu mai e inseamna ca a curs uleiul din el si de acolo ti se trage zgomotul (ti-as fi spus sa te uiti dupa urme de uzura in acceasi zona, dar nu prea ai posibilitatea sa vezi decat dupa ce-l dai jos)
sergiu9my
Dar daca dau rama aia jos sa ma uit mai bine??
Pot sa completez uleiul scurs cumva?
cri8sti
Pai nu ai cum sa scoti rama si nici nu poti sa completezi uleiul.
sergiu9my
Ok. Atunci ramane sa ma uit maine sa vad daca observ ceva.
Am uitat sa zic; la gropi se mai aude ca un scartait de cauciuc sau cand schimb viteza cateodata de se mai bruscheaza masina, se aude de parca ar veni de la motor zgomotul, tot de la el sa fie ?
katalyn03
salut
eu am mai spus asta si sunt de acord cu mecanicul tau
vibreaza foarte tare la rece, la denivelari in afara localitatii la mers normal si chiar in viraj mai strans la stanga la viteza mare
uruie mai rau ca un rulment
ai cel putin 200 000km
inlocuieste-l este 150 ron nou si 50 ron la dezmembrari
bafta!
sergiu9my
Da, deci vibreaza TOATA MASINA, geamuri, fete de usi, tot.
Mecanicul mi-a zis k e vreo 3 mil; eu am gas si la aproape 3 mil si unul la 1.7 mil, dar ma gandesc ca ala mai ieftin sa nu fie hidraulic sa fie mai simplu, nu stiu.
Spun asta pt ca a patit si tata o chestie asemanatoare cu un audi a4; l-a lasat un tampon tot hidraulic care costa tot cam 3-4 mil si nu a vrut sa ia dala si a luat unul mai ieftin la vreo 1.5 mil care nu e hidraulic, care i-a rezolvat partial problema, adica nu ii mai vibreaza ca innainte dar tot a ramas ceva.
De asta zic ca ala mai ieftin s nu fie hidraulic,oricum o sa intreb vanzatorul,el zicea ca e polonez

23 Oct 2012, 21:30:
Da, deci vibreaza TOATA MASINA, geamuri, fete de usi, tot.
Mecanicul mi-a zis k e vreo 3 mil; eu am gas si la aproape 3 mil si unul la 1.7 mil, dar ma gandesc ca ala mai ieftin sa nu fie hidraulic sa fie mai simplu, nu stiu.
Spun asta pt ca a patit si tata o chestie asemanatoare cu un audi a4; l-a lasat un tampon tot hidraulic care costa tot cam 3-4 mil si nu a vrut sa ia dala si a luat unul mai ieftin la vreo 1.5 mil care nu e hidraulic, care i-a rezolvat partial problema, adica nu ii mai vibreaza ca innainte dar tot a ramas ceva.
De asta zic ca ala mai ieftin s nu fie hidraulic,oricum o sa intreb vanzatorul,el zicea ca e polonez
ronnix
am si eu o problema cu suportii la motor. cand schimb viteza imi tupane la motor, mi-a zis cineva ca e suportul de la cutie (sub motor, pe centru) ce ziceti?
katalyn03
QUOTE(ronnix @ 24 Oct 2012, 00:14)
am si eu o problema cu suportii la motor. cand schimb viteza imi tupane la motor, mi-a zis cineva ca e suportul de la cutie (sub motor, pe centru) ce ziceti?
*



din cate spui u are dreptate
sergiu9my
Ala este tamponul ???
Daca da unde trebuie sa ma uit? Ca nu imi dau seama de nimic biggrin.gif
hardinc
la baza mi se pare ca trebuia sa fie gol intre metal si cauciuc, nu sa fie asa umflat ca si cum ai fi pus o tona pe el. Al meu cel putin asa e , e mai tuguiat nitel in sus. Deci pare cam dus ...
sergiu9my
Il filmez maine din toate partile sa vedeti mai bine.
Dar cred ca asta e, altul nu cred ca are care sa fie nu ??
sergiu9my
Exista suport motor pentru dreapta fata care sa nu fie hidraulic?
Am dat mai devreme comanda de un suport motor polonez la 110 ron, si arata lafel ca unul febi de 300+ron.
Am vazut pe autokarma cei 2 suporti din poze; la primul in descriere scrie: "Parte montare fata Partea dreapta" iar la al doilea "hidraulic Partea dreapta Masa 1,120 kg..."
Cel care am dat comanda arata ca al doilea. Se poate sa nu fie hidraulic ????

sper sa nu se considere reclama
xionitax
deci asta e tomponul din partea stanga(daca stai privind de la volan),sau din partea dreapta (daca privesti din fata masini),acest tampon nu e hidraulic,l-am schimbat si eu odata. Celalalt din partea opusa e hidraulic,probabil trebuie sa-l schimb si eu,am ceva vibratii in caroserie la relantii...

26 Oct 2012, 18:25:
scuze,cred ca am gresit,nu am fost atent la foto,sunt 2 tampoane diferite...
sergiu9my
Da,dar in descriere scrie despre ambele ca sunt de pe partea dreapta.
cri8sti
Primul e de sub baterie si al doilea de la distributie, adik cel care-ti trebuie tie. Din cate stiu nu este decat hidraulic, altfel nu poate sa absoarba eficient vibratiile si le transmite mai departe catre caroserie. Totusi la 110 ron mi se pare suspect de ieftin....asa ca exista o posibilitate sa ma insel, sper totusi ca ce ai cumparat tu este hidraulic, ca altfel nu-ti rezolva problema complet. (nu va mai vibra asa tare, dar vei avea vibratii pe care inainte nu le aveai si care nu ar fi nomal sa le ai)
ronnix
QUOTE(katalyn03 @ 24 Oct 2012, 07:26)
din cate spui u are dreptate
*


catalin, ai suportul de care vorbesc? imi dai un pret?
sergiu9my
@cri8sti exact la asta ma gandeam si eu... acuma ramne de vazut maine sau poimaine cand ajunge. smile.gif
katalyn03
QUOTE(ronnix @ 29 Oct 2012, 17:02)
catalin, ai suportul de care vorbesc? imi dai un pret?
*



nu am asa ceva este in jur de 100 ron nou
sergiu9my
Am luat suportul.
Nu stiu cat de hidraulic o fii...
In partea din spate are ca o basica care pare umpluta cu ceva lichid... asa se simte la mana.(poza 2)
xionitax
sa ne tii la curent;daca mai ai vibratii,daca e viabil...
sergiu9my
Am schimbat tamponul(este hidraulic,mi-a confirmat mecanicul) si pot sa spun ca sunt FOARTE multumit. biggrin.gif
Schimbari pana acum din ce am observat:
-nu mai am vibratie in caroserie la relanti si in viteza la turatii
-la gropi, pornire/oprire motor nu se mai aude scartait sau ceva
-la plecarea de pe loc nu mai am trepidatii
-in viraj stanga nu mai huruie.

Parca am masina electrica si pot sa spun ca este o placere sa merg cu masina(din nou). biggrin.gif
scorpion i
cat tea costat toata afacerea?
sergiu9my
Pai 110 lei suportul + 30 lei montatul.
Acuma sa vad cat ma tine, ca la banii astia mi-e sa nu am vreo surpriza.
sergiu9my
Rectific. smile.gif
-tot mai am o vibratie, dar nu asa de mare, cand merg cu masina mai turata.
-tot se mai aude un scartait la denivelari,asta la viteza mica, in treapta 1.

Mai am o vibratie la viteza mai mare, la hopuri, se simte de parca atinge de ceva, cred ca tot de caroserie.
Cred ca mai am un suport care trebuie schimbat... Care sa mai fie ?.....
cri8sti
Esti sigur ca e o vibratie? sau se manifesta doar la denivelari si e mai mult o bataie... ph34r.gif Cauzele pot fi mai multe...bucsi jug, bucsi bara stabilizatoare, chiar si flansa amortizor daca se aude numai la denivelari....etc.
P.S. Deschide capota si accelereaza motorul si incearca sa asculti de unde vine zgomotul(daca se aude la accelerare), daca ti se pare ca nu se aude din fata de la motor atunci e posibil sa fie si vreun scut termic de la tobe sau de la galerie
sergiu9my
Sigur este o vibratie; se simte, se si aude ca si cum motorul(cred) atinge de ceva, cred ca de caroserie.
Dar cred ca deja s-a rupt suportul sau s-a deplasat.
Oricum la viraj stanga nu mai se simte nimic dar se simte o vibratie cand trec peste 2000 de turatii.
Ieri am facut un drum pana la Sinaia, si dupa 120km/h te lua durerea de cap in masina,nu mai zic la viteza si mai mare.
Sa va zic si cum a procedat mecanicul...
A ridicat masina dintro-o parte pe un cric, apoi a pus un cric si sub motor, dar cred ca l-a ridicat prea mult ca s-a mai si ridicat masina cu totul. Acum ma gandesc sa nu il fii ridicat prea mult si cand a strans suruburile sa nu se fii prins bine...
Tin bine minte ca atunci cand am plecat de la mecanic mergea masina FOARTE bine, si tin minte sigur ca nu se mai auzea nici o vibratie....
Am facut si cateva poze la suport, cel vechi nu arata asa....

Am fost mai devreme plecat cu masina si se aude scartaitul ala rau de tot, nu se auzea asa nici cu suportul vechi; cand schimb viteza de se mai bruscheaza masina si la viteza mica, in treapta 1 la denivelari...... cred ca de ieri de cand i-am dat mai tare,s-a intamplat ceva, cred ca s-a rupt de tot.... :|
bundy220
Bucata aia de metal de deasupra ,ar trebui sa aiba doua gauri mai ovale,doua fante cam de 3-4 mm.
Acolo se introduce dupa montarea noului suport cate o cala(doua imbusuri)in asa fel incat un limitator de cauciuc din partea de jos se fie centrat.Asta permite motorului sa aiba oun "joc"in fata-spate egal cu acele distante.Acest reglaj trebuie facut si apoi reverificat in pozitie de drum,nu ridicat motorul pe cric.
sergiu9my
Am fost de dimineata innapoi la mecanic cu instructiunile date de tine, dar a zis ca ar fi rupt deja asta...
Se fie deja rupt?Se mai poate face ceva ?
bundy220
QUOTE(sergiu9my @ 5 Nov 2012, 14:22)
Am fost de dimineata innapoi la mecanic cu instructiunile date de tine, dar a zis ca ar fi rupt deja asta...
Se fie deja rupt?Se mai poate face ceva ?
*


Daca e rupt cel nou,dute la magazin cu el si cu hartia de la mecanic,ca e autorizat si cere sa ti- schimbe
sergiu9my
Am fost la magazin, si a zis ca mi-l schimba dar trebuie sa ii dau tamponul sa il trimita sa ii faca constatare si ca dureaza intre 15-30 de zile, pana imi vine altul.
Cam nasol ca trebuie sa stau cu masina pe bara atat...
Ma gandeam sa iau de la dezmembrari, dar cam greu gasesc motorizare ca a mea....
Stiti daca se potriveste si de pe alt tip de motor ?

Cand mi-a dat mecanicul vechiul tampon jos, bucata din prima poza era desprinsa, arata ca un titirez smile.gif bagat in bucata aia de cauciuc si cred ca asta produce scartaitul ala enervant.
Ma gandeam sa bag niste wd 40 pe unde se vede in poza 2 sa nu se mai auda; fac bine sau risc sa fac alte belele ?
cri8sti
Nu ai ce sa strici cu wd40, dar nici nu rezolvi problema. Daca scartaie de la el se rezolva doar cu schimbare. Incearca sa-l dai inapoi si sa dai o diferenta pana la asa ceva: http://www.autovector.ro/versiune/5587/tre...rticol/44265877 Asta nu cred ca-ti mai face probleme. Sau incearca cu ceva sh dar si acolo cam e loterie...
lag_ph
@sergiu : vb cu user "ssv" , s-ar putea sa aibe un suport disponibil. Vezi pe bursa..
sergiu9my
Ok. Ms baieti.
Cred ca ramane sa caut la dezmembrari... nici nu stiu ce sa fac...
Ma cam bate gandul sa vand masina pentru simplul fapt sa sunt piesele FOARTE scumpe si in perioada asta ma descurc cam greu cu banutii...


Pot sa fac ceva sa amortizez in vreun fel scartaitul ala pana o vand, ca ma gandesc la omu care o veni sa vada masina si aude in ce hal face tampenia aia de suport se sperie si zice ca cine stie ce naiba o avea masina... smile.gif
argon
Te-ai bucurat ca a fost ieftin...sper ca te-ai lecuit de lucruri ieftine, nu e vina mecanicului, e vina piesei, daca luai Febi acum stateai linistit.
bundy220
eu zic ca scartaitul vine de la limitatorul de care vorbeam mai sus.Poti incerca sa pui provizoriu niste vaselina acolo,si suportul vechi.
floryyn00
salut vibratia prea puternica la motor si la toata caroseria poate fi de la buji verifica bujiile e posibil ca motorul sa mearga in 3 bujii
deaceea viibreaza puternic motorul si caroseria
katalyn03
QUOTE(argon @ 7 Nov 2012, 13:10)
Te-ai bucurat ca a fost ieftin...sper ca te-ai lecuit de lucruri ieftine, nu e vina mecanicului, e vina piesei, daca luai Febi acum stateai linistit.
*



salut FEBI este una din cele mai proaste marci
ca sa vezi ca nu mananc ce nu trebuie verifica la sectiunea rulment spate, adica un rulment pe febi de laguna spate tine intre 4000 si maxim 10 000 km, iar unul pe SNR tine cel putin 100 000 km de Romania, asta ca sa vezi diferenta si la fel si cu bucse si articulatii, tampoane, de ce sa nu ia lemforder ca asta chiar este bun
eu am luat tampon motor ruvile la 350 ron si m-a tinut 30 000 km, iar unul original era 600 ron

QUOTE(floryyn00 @ 8 Nov 2012, 07:51)
salut vibratia prea puternica la motor si la toata caroseria poate fi de la buji verifica bujiile e posibil ca motorul sa mearga in 3 bujii
deaceea viibreaza puternic motorul si caroseria
*



domnu tin sa te corectez de la buji intrerupe(tremura), vibratia este cu totul altceva, o sa vezi cand se duce tamponul la distributie, sau daca vrei sa afli ia cricul bagal sub motor si pornestea sa vezi ca inseamna vibratie
sergiu9my
Mai mult ca sigur cred ca este de la suportul asta.
Tin foarte bine minte ca nu mai se auzea nimic cand a m plecat prima oara de la mecanic cu ea... nici o vibratie, nici un scartait nimic....
Si usor,usor au inceput sa revina toate cele....

Ai acel suport katalyn ?
katalyn03
QUOTE(sergiu9my @ 8 Nov 2012, 08:37)
Mai mult ca sigur cred ca este de la suportul asta.
Tin foarte bine minte ca nu mai se auzea nimic cand a m plecat prima oara de la mecanic cu ea... nici o vibratie, nici un scartait nimic....
Si usor,usor au inceput sa revina toate cele....

Ai acel suport katalyn ?
*



nu il am, dar fi atent ca acel suport merge si pe benzina, dar asta nu tine greutatea motorului la diesel,
aia de la piese au gasit o echivalenta de la un program aiurea si ti l-au adus pe asta, care de fapt a fost de benzina si din cauza asta a fost mai ieftin, daca u l-ai cerut pe cel mai ieftin lor le-a dat echivalenta pe asta si gata te-ai rezolvat
bafta!
sergiu9my
Vreau sa iau un suport sh luni sau marti. Cum sa ii zic mecanicului sa procedeze pana pa urma ???
katalyn03
QUOTE(sergiu9my @ 11 Nov 2012, 23:39)
Vreau sa iau un suport sh luni sau marti. Cum sa ii zic mecanicului sa procedeze pana pa urma ???
*



stie el nu exista o regula, decat sa nu faca gaura in baie(asta daca vrea sa ridice motorul in cer)
bafta!
sergiu9my
Eu zic ce chestia de care zicea bundy:
QUOTE(bundy220 @ 4 Nov 2012, 21:30)
Bucata aia de metal de deasupra ,ar trebui sa aiba doua gauri mai ovale,doua fante cam de 3-4 mm.
Acolo se introduce dupa montarea noului suport cate o cala(doua imbusuri)in asa fel incat un limitator de cauciuc din partea de jos se fie centrat.Asta permite motorului sa aiba oun "joc"in fata-spate egal cu acele distante.Acest reglaj trebuie facut  si apoi reverificat in pozitie de drum,nu ridicat motorul pe cric.
*



Cand i-am zis atunci mecanicului cum ar fii trebuit sa faca facea pe desteptul ca e defapt altceva chestia cu centratul.
In fine... vreau sa gasesc un mecanic care sa mi-l puna cum trebuie sa nu se rupa si asta cand opresc motorul.

Stie cineva in Ploiesti un mecanic care se pricepe sa imi schimbe si mie asta ???
katalyn03
QUOTE(sergiu9my @ 12 Nov 2012, 21:23)
Eu zic ce chestia de care zicea bundy:
Cand i-am zis atunci mecanicului cum ar fii trebuit sa faca facea pe desteptul ca e defapt altceva chestia cu centratul.
In fine... vreau sa gasesc un mecanic care sa mi-l puna cum trebuie sa nu se rupa si asta cand opresc motorul.

Stie cineva in Ploiesti un mecanic care se pricepe sa imi schimbe si mie asta ???
*



daca mecanicul nu-l centreaza bine vibreaza masina atata tot
daniellu
Si eu simt o vibratie de cand am schimbat distributia undeva pe la 2300-2800 rotatii. E posibil sa se fi dereglat tamponul din suportul de deasupra distributiei ? Si motorul mi se pare mai zgomotos. Am inlocuit si catalizatorul cam tot pe atunci si nu stiam pe ce sa dau vina. Mentionez ca am motorul N7Q provenienta Volvo.
katalyn03
QUOTE(Lupan Daniel @ 13 Nov 2012, 21:33)
Si eu simt o vibratie de cand am schimbat distributia undeva pe la 2300-2800 rotatii. E posibil sa se fi dereglat tamponul din suportul de deasupra distributiei ? Si motorul mi se pare mai zgomotos. Am inlocuit si catalizatorul cam tot pe atunci si nu stiam pe ce sa dau vina. Mentionez ca am motorul N7Q provenienta Volvo.
*



ambele variante sunt o cauza
yoghi
Salutare! As avea nevoie de un suport motor dreapta (partea cu distributia) second hand si original daca se poate (am pus o poza). Al meu era rupt, l-am inlocuit cu unul nou ce a costat vreo 160 de lei si de atunci vibreaza toata caroseria, in special, fetele de usi, volanul, maneta de la schimbator, ... aproape tot. Am fost deja pe la 4 meseriasi, inclusiv repr. Renault. Nu au curaj sa schimbe suportul pentru ca unul "bun" de la Ruville, Lemforder sau Febi costa intre 350 si 600 de lei si nu pot garanta ca asta este problema. Cel mai tare trepideaza la rece sau cand masina sta 6-7 ore in soare, se incinge si atunci face ca un tractor, pana si capota si stergatoarele tind sa se desprinda. In mers nu prea se simte sau la viraje. Cand am schimbat suportul din dreapta l-am schimbat si pe cel din stanga si suportul de jos dintre motor si cutie, deci toate sunt noi, dar am inteles ca cel cu probleme poate fi cel hidraulic din dreapta. Va rog sa ma ajutati! Bafta!
siriteanu
salut ... revin si aici poate imi formez o idee ...
europeana, drum intins, a5-a cu 3000 de turatii .. las masina in frana de motor, scade turatia, pe la 2500 ...2300....2200...incepe sa tremure..ca si cum ar fi denivelari pe asfalt .. cum calc ambreiajul, se opreste din tremurat....daca o tin la viteza constanta.....2500 de turatii ... nu vibreaza..cum intra in frana de motor..incepe trepidatia.
dupa 100 km nu a mai facut ..
acum am vazut ca nu mai face, dar sesizez un tremurat al motorului la acceleratie..destul de discret, dar e acolo
are cineva vreo idee?
laguna2 2004 1.8 16v
hardinc
la o laguna pe benzina de 1.8 8v, am gasit 2 variante de suport motor pe partea cu distributia. Unul arata ca cel postat in prima poza de sergiu9my si celalalt nu are golul acela intre pereti si piesa din mijloc. Trebuie sa schimb suportul acela pentru ca al meu s-a rupt (este din acela cu gol ) , si ma gandesc ca o fi mai bun cel plin.
katalyn03
QUOTE(hardinc @ 3 Jun 2013, 07:44)
la o laguna pe benzina de 1.8  8v, am gasit 2 variante de suport motor pe partea cu distributia. Unul arata ca cel postat in prima poza de sergiu9my si celalalt nu are golul acela intre pereti si piesa din mijloc. Trebuie sa schimb suportul acela pentru ca al meu s-a rupt (este din acela cu gol ) , si ma gandesc ca o fi mai bun cel plin.
*



cel din poza de mai sus este de 16v, al tau este rotund si are surubul de prindere deasupra
bafta!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.