Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: trepidatii la relanti
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Scenic, Scenic RX4, Scenic II, Grand Scenic, Koleos
mario adrian
am fost ieri la mecanic sa schimb uleiul si mi-au spus masina trepideaza foarte tare la relantiu si ca ra putea fi de la ambreiaj ca este din ala BIMASA,treaba este ca inainte am fost si la RENAULT si au zis ca este de la suportul motor (ala care este sus ).Acum nu stiu ce sa fac? nu stiu daca mai este vreo tema pe subiectul asta ,daca mai este cineva cu aceasi problema sau daca stie cineva ceva CONCRET sau parere.

MULTUMIRI ANTICIPATE.
jedimisu
Salut.
Eu am avut candva niste trepidatii in partea dreapta si cu zgomot aferent. Tot la relanti se simtea mai tare si mai mult daca stateai pe scaunul pasagerului din dreapta.
Mie, la Reanult, mi-au spus ca e de la volanta ohmy.gif , dar nu i-am crezut si m-am dus la alt service unde mi-au spus ca e uzat tamponul motor pe care l-am si schimbat. Nu s-a mai auzit nimic si au incetat si trepidatiile. Se poate verifica acel tampon daca e dat jos. Se observa uzura si cu ochiul liber, si la mana, nu trebuie microscop.

Succes!
veberpaul
aceleasi simptome le are si motorul meu ... am cerut pareri de la 2 service-uri si ambele au zis ca suportul de la motor e de vina!!! parerea mea e ca decat sa schimbi alte piese mai bine iti incerci norocul si schimbi suportul in cauza ... pt masina mea nu costa o avere , si banuiesc ca nici pt a ta !!! sa ne spui si noua cum evolueaza lucrurile... numai bine:)
jedimisu
QUOTE(veberpaul @ 26 Oct 2012, 11:46)
pt masina mea nu costa o avere , si banuiesc ca nici pt a ta !!!
*


Asa e, mario adrian, are dreptate veberpaul. Pe mine m-a costat 400 si ceva de RON acel tampon, iar niste colegi de forum spuneau intr-un topic ca s-ar potrivi si de la Logan.
hordy
Tamponul sigur
radunicola
Salut.

De curand a aparut o trepidatie la mersul cu spatele.
Daca o tin turata cand dau cu spatele, nu se manifesta . Daca o las mai moale trepideaza toata masina de parca s-ar desprinde bucati. Are cineva idee ce ar putea fi?

Scenic 2 , 1.5 dci , 78 kw , 6 trepte, 2006.
veberpaul
parerea mea e ca ai problema la esapament ... incearca sa misti toba finala in stanga dreapta, sus si jos ... daca auzi sunete care nu ar trebui sa se auda inseamna ca iti sunt slabite tampoanele sau chiar rupte. Ar mai fi o chestie, pe langa conducta de esapament este un fel de aluminu banuiesc sau ceva metal care se indoaie foarte usor poate loveste in el. Arunca o privire la ce am spus sa verifici si supune-ne si noua daca s-a rezolvat sau nu!
danyos
http://www.reno.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=251...dpost&p=3596363 . schimba acel tampon .... numit si" hidroelastic " si ai scapat wink.gif
radunicola
Salut.

Danyos, am miscat teava de esapament si are un balans cam mare.
O sa ra revin cu amanunte . Pt vreo 2 saptamani , poate 3 , nu voi avea timp de ea si nici nu o folosesc. Revin cand repar ,cu detalii.
Multumesc!
Raull
Salut!stie cineva de ce oscileaza turometrul la scenic 1?!Cand sta pe loc oscileaza la 500-600.uneori chiar si la 400!si cand apas frana urca turometrul..e normal???!O alta problema ar mai fi ca atunci cand apas frana se aprinde martorul de ceata apoi dispare!Aveti idee ce ar putea fi?multumesc pentru raspunsuri
mario adrian
Problema 50% rezolvata .conversie de la bimasa la ambreiaj normal cost 780e si treaba este ca e pe viata , acum mai am suportul .
Imi cer scuze pentru intirziere cu raspuns dar am uitat parola de la forum cind schimb si suportu revin PROMIT
ibr_suhaib
Mda,probleme si iar probleme...
Scap de una,vine alta sad.gif
Am scapat de huruit,imi incepe acuma cu vibratii la motor,si parca se ineaca motorul la turatii mici,iar la urcare unde urcam in mod normal cu viteza 3,acuma abia urca cu prima...Si toate astea din dimineata asta,vineri seara am plecat din Romania,spre Germania,tot drumul nu a avut probleme,si azi dimineata cum am pornit-o de pe loc,parca se ineaca motorul,si are un sunet ciudat...Cand e la relanti,nu prea are probleme,in afara de faptul ca se misca motorul(trepidatii),o data la 5 sec...Cand sunt in mers si accelerez,cum am atins pedala de acceleratie,ma baga cu fata in volan,si apoi cand ajunge la 2200 turatii,pleaca frumos inainte...Acum i-am dat borna jos,sa resetez calculatorul..
Am schimbat uleiul saptamana trecuta,impreuna cu toate filtrele(benzina,ulei,aer,si polen),poate conteaza si asta...
jas2
Corp clapeta impreuna cu mpp-ul murdare-curata-le.
Bujii duse-schimba-le impreuna cu fisele.
Catalizator spart,reziduuri de ceramica pe avacuare-schimba sau curata evacuarea.
Benzina f proasta-la urmatorul plin baga un aditiv.
Senzor defect(temperatura apei,aerului)-inlocuieste-l.
ibr_suhaib
deci,sa mor si nu inteleg nimic:D
Ieri dimineata voiam sa ma duc la service,sa vad care e baiul,dar surpriza,Scenicul meu merge ca nou...Luni a facut toata ziua probleme,si ieri a mers frumos masina....
Ma rog,am fost totusi la service,mecanicul neavand nici o simptoma,a pus testerul pe masina,si iar Surpriza! Scenicul de 14 ani,nu are nici o eroare pe tester,incat si mecanicul a zis ca e primul Renault vechi care ii face teste,si iese tot curat smile.gif .Sincer,ma asteptam totusi sa imi iasa sonda lambda la erori,cred ca e cea originala pe masina .Acuma nu mai inteleg ce putea fi acea problema...Care sper sa nu se intoarca inapoi smile.gif
maryus_maryusss
Poate fi o bobina de la vreo bujie capiata si din cauza ca e veche mai da oscilatii uneori .cu timpul acea bobina va ceda prima iar simptomele astea sunt incepe cu oscilatii in relantiu intreruperi in sarcina pina moare de tot
baban sergiu
am inceput si eu sa simt o trepidatie la relanti - si trepidatia se simte mai tare cand motorul este cald - acuma am vazut ca majoritatea spun ca este de la suportul motor (ceea ce si imi doresc), dar avand ca ma uit la motor si nu pare sa trepideze / vibreze in partea de sus unde este suportul si parca trepideaza / vibreaza mai tare in partea de catre cutia de vitez, as inclina sa cred ca este de la volanta... cu toate ca imi doresc sa fie suportul de sub motor aka bieleta anti cluplu / anti rasturnare.
daca cineva a scimbat volanta si a fost de a colo sau este de la support / si mai precis de la care din ele

nu prea imi doresc sa dau 400 lire pe volanta si inca vre-o 300 pe manopera avand in vedera ca toata masna valoreaza ~900
vreau sa mai tin masina un an apoi o dau la rabla si iau una noua - dar nu vreau sa investesc mai mult decat valoreaza masina
danyos
baban sergiu salut schimba cele 2 tampoane , cel de la cutie adica acel tampon ce se afla stanga sofer undeva pzitionat sub baterie si celalalt din partea dreapta sus smile.gif ..... foarte vizibil si vei scapa cu o investitie minima Referitor la acea bieleta nu are nici o treaba cu trepitatiile la relanti sad.gif
vartolomei55
Buna ziua . Scenicul meu din 2001 /1.9dci/102 cp are ambreiajul mult mai greu de apasat decat orice masina am mai condus .Cum masina e achizitionata de 3 luni ( asa a fost de la inceput ) si am observat ceva lichid scurs am fost la mecanic care mi-a spus foarte repede ca uzura placii/rulmentului a stricat pompa si ca trebuie inlocuite toate .Am ceva suspiciuni ca trebuie doar pompa/ garnituri / lichid asa ca va rog sa ma ajutati cu o parere . Ma pricep putin la masini ( sunt operator foto-video , pe tema asta va pot sta la dispozitie cu orice problema smile.gif)) )) . Merci anticipat .

11 Mar 2016, 09:25:
Masina intra corect in toate vitezele , ruleaza bine, consum normal..desi nu am facut mai mult de 1500km cu ea .
baban sergiu
Salut - mercy de sfat - o sa ma uit sa vad cam cat ma costa cele 2 tampoane si cred ca o sa le schimb da nu cred ca scam sub 70 de lire cu ele si tocmai ce acuma am schimbat discurile de frana si placutele pe fata si acum urmeaza bucsa de la caseta de directie (ar trebui toata caseta ca este rugina inauntru)

Despre pedala gfrea de ambreaj:
- vezi ca nu exista nici o pompa si garniture la ambreaj
- ambreajul este hydraulic iar singura "pompa" o vei gasi direct sub pedala de ambreaj
- daca ai scurgeri de lichid de frana intre cutia de viteza si motor - atunci ai o problema la rulmentul de presiune care trebuie schimbat

- daca reusesti sa pui ceva poze cu lichidul - si mai ales pe unde se scurge

- vasul de lichid pt ambreaj este corp comul cu lichidul de frana - verifica nivelul la lichidul de frana si eventual complecteaza

- din cate stiu doar directive este pe pompa asta daca nu este cu motoras electric

ps: imi cer scuze pt greselile de scriere - dar am degete mari si taste minci smile.gif
BiGBearRO
vartolomei55 parghia care actioneaza rulemntul de presiune este actionata de un ansamblu cu cilindru receptor (pe aceiasi idee ca la frana), daca ai pierderi de lichid de frana si ai gasit acolo scurgerea atunci sigur ai o problema la acest ansamblu si trebuie schimbat
Ca sa vezi ce si cum sa intamplat acolo trebuie data cutia jos, iar daca umbli acolo si gasesti ambreiajul uzat mai bine de 70% e bine sa schimbi disc, placa, rulment si ce mai trebuie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.