Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Salut , consum ulei
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
zsk81
Va salut priateni sunt nou pe aici si vreau sa va intreb ceva legat de o Laguna din 2005 benzina2.0 ce am cumparat-o recent , am observat ca are un cosum mare de ulei fata de cea ce am avut inainte adica un C3 motor 1.1 - si ca sa va faceti o idee la 1500 km am pus deja jumatate de litru completare , va rog mult sa-mi spuneti daca este normal sau este vreo problema sa stiu ce sa fac
.
Mii de multumiri

model masina : Renault Laguna 2 - an 2005 - motor 2.0 benzina 16 v
espacern
Nu este normal sa consume ulei.
Vezi daca ai o scurgere vizibila pe undeva pe jos.
Ca daca nu este nici o scurgere e mult mai grav.....si implica demontare chiuloasa/motor.

@+
postasu
Verifica foarte bine daca nu ai scurgere ca si eu am crezut ca si tine ca papa masina ulei. In cazul meu la 300 km completam cum 250 ml de ulei dar defapt mi-l arunca prin diferite locuri.
Bafta
zsk81
pai cand am schimbat uleiul mi-au spus baietii ca surubul care trebuie desfacut sa curga uleiul la schimb a avut ceva probleme si ca inainte cine a avut masina la tinut acolo cu silicon , insa cei care mi-au schimbat uleiul spun ca acum nu mai este o problema ca u pus ei ceva la garnitura de acolo , nici nu mai stiu ce sa zic , ei spuneau ca intradevar sunt curgeri pe la acest surub pt ca nu este prins cum trebuie dar ca sa rezolvat , intradevar cred ca am scurgeri pt ca am vazut pe scutul motor niste pete , nu stiu ce sa ma fac , mai mult in masina miroase de la un timp a ulei ars care vine cand deschis clima
postasu
Ai putea incepe prin a da scutul jos si sa inspectezi ce este pe sub masina. Dai capacul de deasupra motorului si te uiti pe la motor si prin spatele motorului... dupa urme de ulei.
Asta ar fi un inceput !
zsk81
pe sus la capac totul este k , nu apare nici un pic de ulei , si vad ca si la joja este in partea superioara spre nivel maxim , daca tot esti amabil poate imi spui si mi ete rog daca furtunul ala gros de vine de la filtrul de ulei trebuie sa mai intre undeva ca vad ca partea ce merge pe langa baterie este suspendat , mi se pare ciudat pt ca nu stiu de ce ar fi facut asa gros daca nu facea legatura cu ceva ms

ms mult pt sfaturi

8 Sep 2012, 23:47:
filtru de aer nu de ulei este vorba smile.gif
melcu
Am avut si eu problema asta cu uleiul. Cand am luat masina tot blocul motor era plin de ulei. Cand spun plin vreau sa va imaginati ca 'adanciturile' in care stau bujiile erau pline de ulei. Completam cam 500ml la 100km biggrin.gif
Evident toti mecanicii vietii mi-au zis ca-i praf motorul, dar am cumparat 2 tuburi de silicon, am desfacut capacele de la supape si am izolat. Iata ca am ~3500km de la operatiune si nicu strop de ulei. Asta cu capacele este o problema specifica motorului L7X, dar ar fi o cauza..
Iti recomand sa stergi urmele vizibile de ulei pentru a identifica exact pe unde curge, pentru ca sigur il pierzi. Daca il manca....erai ca trabantul smile.gif 2m el si restul fum pana la 14
fazer
Ce au scris cei de mai sus pot fi unele din cauzele care pot genera asa zisul consum de ulei dar ar mai fi o cauza ...uzura motorului,adica segmenti uzati...uita te la toba de esapament daca are urme de depunere de ulei adica cand bagi degetul pe teava si ti ramane degetul negru de o funingine amestecata cu unsoare e clar...motorul trebuie segmentat plus cuzineti asta in cazul cel mai bun...poate o rectificare chiulasa sau camasile pistoanelor...un mecanic bun iti poate confirma cele spuse...oricum daca motorul e uzat mai bine cauti unul la fel de la dezmembrari si il pusi sus pt ca nu vreau sa intru in amanunte despre costurile unui motor uzat si rectificat...cauzele pot fi multiple....cel care o avut masina inainte si daca o fiert motorul e clara treaba...daca o mers cu uleiul sub nivel...daca nu o schimbat uleiul la timp...daca si daca....istoricul masinii il sti cat de cat???Niste pareri sunt ce scriu aci...in rest...numa bine!
zsk81
pai am verificat la esapament ca mi-a mai spus cineva si este negru dar uscat , si masina nu scoate fum decat cand o pornesc la rece dimineata dar ff putin apoi numai scoate fum deloc

9 Sep 2012, 21:17:
motorul are 115 000 km , ostoricul nu il prea stiu, eu cand am luat masina am facut eu toate schimburile la ea
mars
Curge ulei sub masina? Adica gasesti picaturi sub scut, pe mijloc? Ca mai poate fi simeringul de la palier, e comuna problema.

http://www.reno.ro/Intrebare-t228449.html
zsk81
nu , nu am gasit pete pe sub ea si nici pe scut , acum nu am verificat tot scutul , ca nu se vede decat de sus , trb sa-l demontez

11 Sep 2012, 10:38:
recomandati-mi un mecanic bun si ieftin in Bucuresti sa merg cu ea la un service si sa o fac acolo , va multumesc la toti pt comentarii
teddy_dmy
Salut, știu ca este un topic vechi dar nu am vrut sa mai deschid altul. Pot spune ca am același consum mare de ulei. Am făcut un drum în afară de 4500km la care am completat 3 litri de ulei. Consumul de ulei l.am observat și înainte de plecare dar nu prea l.am luat în seama.
@szk81 ai rezolvat cumva problema?
AgathaRo
Teddy, uite-te sub masina dupa pata de ulei sau mergi la un mecanic sa vada. Uleiul din baie daca se ajunge sub sorbul pompei ...
sb-55-dan
3 litrii e enorm de mult daca nu ai scurgeri/pierderi. Verifica in prima faza sa nu curga pe undeva.
teddy_dmy
azi am fost la ITP, am rugat inginerul sa verifice daca exista scurgeri de ulei si nu sunt, la noxe a iesit bine

la pornire cand apare mesajul "oil ok" apas pe maneta sa vad nivelul si corespunde cu cel de pe joja

P.S. motorul este 2.0 16v, 98kw, an 2002, 92500km(ar fi reali)
todhiere
Daca masina trage mai bine cu motorul rece decat la cald, e clar ca ai bube mari.

Inainte sa desfaci motorul, fa un test de compresie si verifica cu valorile producatorului.
teddy_dmy
Motorul trage la fel de bine atât la cald cât și la rece

26 Sep 2014, 20:15:
Am verificat amănunțit nu sunt scurgeri, urmează un test compresie.
Va țin la curent
todhiere
Succes, sa ne anunti.

Eu cam stiu despre ce e vorba, am avut 4 ani mondeo 1 1.6 16v, si aveam probleme la un cilindru, cauza arderi de ulei in exces, si pierdere de putere.
teddy_dmy

Va salut, revin cu informatii despre problema consumului mare de ulei, cauza: simeringuri supape
atasa poza cu cea veche si cea noua, a se vede diferenta dintre cele doua
si poza cu capul pistoanelor, locul unde se ardea uleiul

24 May 2015, 12:40:
Si dupa
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.