Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane II Sedan
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
panavision
Dupa ceva insistente din partea unor colegi de forum am hotarat sa fac si eu un jurnal de bord.

Povestea a inceput acum aproape 5 ani, cand am vazut urmatorul anunt pe forum:
http://www.reno.ro/-t93437.html
Pe vremea aceea detineam un Clio Symbol, de care am fost foarte multumit in cei 110.000km facuti in 2 ani, dar am zis ca e cazut sa fac un upgrade. Asa ca am gasit o firma de leasing care accepta si masini second hand, au urmat 2-3 saptamani de alergaturi cu acte si intr-un final mi-am facut un cadou de Craciun. De fapt mi-am facut atat mie cat si surorii mele, ca la ea a ajuns Clio.

Dupa cum se vede si in descrierea anuntului, Megane-ul a avut cam tot ce se putea pune pe masina, o motorizare destul de rara pentru sedan si pentru acel moment a fost la un pret foarte bun. In loc sa pun aici o lista cu dotari, ar fi mai simplu sa pun ce nu avea masina:
- cruise control (dar i-am pus ulterior)
- scaune cu incalzire (de asemeanea am pus)
- piele full (daca se poate numi piele)
- oglinzi cu rabatare
- navigatie dedicata (oricum nu a fost disponibila in Romania)
- optiunea card maini libere (chiar daca nu a fost disponibila pe Romania, am reusit sa montez)

In 4 ani si jumatata am facut 160.000km, toate reviziile la timp si in service autorizat Renault, drept urmare nu am avut niciodata probleme. Ca si imbunatatiri facute in acesti ani ar fi:
- cruise control cu butoane pe satelitul de la cd-player
- incalzire in scaune
- car kit Nokia CK-15W
- rulmenti in sistemul de culisare al trapei (exista tutorial cu descrierea)
- stropitori de parbriz tip perdea (de asemenea exista tutorial)
- cd-player Cabasse
- modul DRL
- discuri de frana EBC Turbo Groove cu placute EBC Green Stuff
- sistem maini libere pentru card (deschidere usi si pornire motor)

Aceasta ultima modificare m-a chinuit ceva, 2 luni mai exact, timp in care am studiat si aflat foarte multe despre instalatia electrica a masinii, dar in acelasi timp a aprins beculetul si pentru cea mai radicala modificare adusa masinii. Mai exact, am fost sa vad un Megane RS de Anglia care avea sistem maini libere si cu aceasta ocazie am aflat ca masina este de vanzare. Si iata cum a aparut intrebarea: Cum ar fi daca as face primul Megane Sedan RS? Aveam deja pe masina un motor F4R-770 2.0 16v aspirat, RS-ul avea F4R-774 2.0 16v turbo, cutiile de viteza erau ND0 amandoua, dar cu indici de viteza diferiti, deci la prima vedere cel putin in teorie se putea face transplant de motor si cutie. Au urmat 2 saptamani in care am scos din Dialogys codurile pentru tot ce inseamna componenta mecanica de pe ambele masini. Am inceput cu lonjeroane si suporti de prindere motor si cutie. Cum aici am dat de coduri identice, am continuat cu restul de componente si am vazut ce este la fel si ce nu. Exista destul de multe diferente, dar si multe coduri identice. Dupa ce mi-am facut o idee cu ce pot sa pastrez de pe masina mea si ce trebuie schimbat, am cautat un service care sa treaca peste conceptul „nu se poate”, apoi am fost cu RS-ul la o verificare mecanica pentru a imi face o idee despre cat trebuie sa mai investesc in el. Am pus totul pe hartie, am facut calcule, am tras linie si cu toate ca a iesit o suma destul de consistenta, mi-am zis ca totusi este o ocazie unica, de care ar trebui sa profit.

Asa ca am facut rost de bani, am cumparat RS-ul, am dus cele 2 masini in service... si 3 zile mai tarziu primul Megane Sedan RS era gata. Cel putin din punct de vedere mecanic. A mai durat cateva zile pana am reusit sa-l pornesc, pentru ca prima incercare de virginizare a ECU-ului a esuat. In rest totul s-a potrivit perfect. Atat din punct de vedere prinderi pe sasiu cat si pe partea electrica. Pe langa motor si cutie s-a schimbat atat puntea fata cat si puntea spate. Mai exact cam tot ce inseamna mecanica. Componentele care au fost identice ca si coduri s-au pastrat de pe masina mea pentru ca erau in stare foarte buna (schimbate in urma cu cateva mii de km). Mai exact:
- suporti motor
- rulment presiune
- bara stabilizatoare cu tot cu bucsi
- caseta de directie
- capete de bara
- amotizoare spate
- fulie accesorii
- curea accesorii
- flanse amortizoare

Alte componente care au fost inlocuite pe RS din cauza uzurii (cu piese noi):
- kit distributie
- kit ambreiaj
- port fuzete
- bielete de directie
- bielete antiruliu (toate 4, la RS este total diferita puntea fata)
- rulmenti fata
- simering cutie de viteze x2
- rulment planetara lunga
- burduf planetara x2
- bujii
- filtru aer
- filtru ulei
- ulei motor
- ulei cutie
- antigel
- lichid de frana

Pe langa dotarile standard, RS-ul a avut evacuarea schimbata cu una Miltek, arcuri H&R si resoftare facuta direct in Anglia. Dintre toate acestea a trebuit sa renunt la evacuare, deoarece pe sedan intra in rezonanta pe la 3000rpm si zgomotul in masina la drum lung era infernal. Asa ca am trecut la evacuare standard de RS.

Per total sunt foarte multumit, masina se comporta foarte bine, atat ca performante cat si referitor la consum. Comparativ cu ce era inainte, la un mers normal consumul este mai mic (cutia este etajata altfel). Ca si planuri de viitor, urmeaza bara spate custom, discuri de frana si placute fata spate.

[attachmentid=1627824070] [attachmentid=1627824071] [attachmentid=1627824072] [attachmentid=1627824073] [attachmentid=1627824074] [attachmentid=1627824075]
MuciX
Felicitari. Auzisem de la colegul Coro de ceva de genul. Presupun ca vorbim de acel RS negru cu volan pe partea gresita ca masina donatoare.

So folosesti sanatos si responsabil tongue.gif
A l e x
Ce sa zic, te felicit pentru ca ai avut pasiunea si timpul necesar pentru a face asa ceva, ca sa nu mai vorbim de bani si de curaj.

Sunt curios totusi cat te-a ajuns toata distractia, pentru ca sigur n-a fost ieftin, si ca in bancul ala, am stabilit deja ca esti nebun, acum sa vedem cat de tare biggrin.gif

Nebun in sensul bun al cuvantului, evident.
AlexNIT
Foarte tare! Felicitari pentru investitia facuta!
dodox
worship.gif aplauze.gif
nonic
Te mai felicit inca o data pentru primul Megene 2 Sedan RS. Asa cum ti-am spus si cand ne-am intalnit, modificarea a fost o nebunie dar a meritat.
Multi km fara incidente!
danyhhh
Vrem mai multe poze daca ai, felicitari oricum pentru curaj !
madkat
Felicitari!
Cum se comporta suspensia de RS pe un sedan?
espacern
Mai trebuie doar un break si un coupe-cabriolet si e gama completa...de RS.

@+
Avani
Felicitari pentru curaj si pentru timpul investit in documentare. Si acum, ca ai reusit 'transplantul'... cum se comporta pe drum ?!
95bogdi
felicitari , imi place tot ce ai facut la masina , arata super , mai bara pe spate sa o faci , un filmulet ceva nu ai ?

apreciez curajul tau ca te-ai bagat in asa ceva ! biggrin.gif
b76bgaarh
oauuuu
cdadan
QUOTE(madkat @ 17 Jul 2012, 09:37)
Cum se comporta suspensia de RS pe un sedan?
*


Tinand cont de rigiditatea torsionala a caroseriei autoportante (ca daca zic sasiu moale ma certa deontologii) sedanul nu va sta pe drum ca RS-ul. unsure.gif
4x4
Felicitari pentru ca ti-ai construit o masina unica.

Abs-ul, esp-ul merg?
Cat din directie e de RS? (masina donator fiind cu volanul pe partea dreapta)
Care sunt perspectivele pentru legalizarea transplantului?
corbex
QUOTE(cdadan @ 17 Jul 2012, 11:27)
..... a caroseriei autoportante (ca daca zic sasiu moale ma certa deontologii)
*


Las' sa te certe! Altfel ma cearta pe mine ca urc pante.
hitman1234
Felicitari, nu credeam ca mai sunt nebuni ca tine pe criza asta blush.gif

daca intra unu', Argon, si-ti zice ca a lui trage la fel, ca a antrenat-o mosu' pe autobahn, sa nu-l crezi.. wacko.gif
argon
Si daca vine unu Hitmanpinuldelacardsanuluite sa-si semnalizeze conditia intelectuala , sterge-i postul.

Ontopic, de ce motorul turbo cu aceasi capacitate de pe Laguna 2 e o lesinatura in comparatie cu asta? Ce difera, inafara de soft?
cdadan
Ala e pinul de la Vodafone, perspicacule.
Argon vorbeste de lesinaturi. Fascinant. rolleyes.gif
corbex
Argoane, condu o solnita, sa vedem daca iti mai pare vioaie laguna cu motor de 3,14.
cj98czh
QUOTE(argon @ 17 Jul 2012, 13:19)
Si daca vine unu Hitmanpinuldelacardsanuluite sa-si semnalizeze conditia intelectuala , sterge-i postul.

Ontopic, de ce motorul turbo cu aceasi capacitate de pe Laguna 2 e o lesinatura in comparatie cu asta?  Ce difera, inafara de soft?
*




Lasa Argoane ca pe tine de depaseste asta ... ala de 2.0T consuma, nu este de tine ..
hitman1234
Auzi imi semnalizez..semnalez eventual ba lache radmasa.gif

Pana acum aveam doar dubii ca faci pe prostul, acum mi le-ai risipit..de cate ori ai editat postul ala pana ti-a iesit?
panavision
Intr-adevar masina donatoare a fost cea a lui Coro. Ca si investitie, cu tot ce am mai schimbat acum, am ajuns pe la valoarea de second hand a masinii mele. Sau altfel spus i-am dublat valoarea. Dar ideea este ca acum mi-a ramas o masina intreaga pe care am inceput sa o dezmembrez, deci o sa recuperez o mare parte din bani. Apropo, daca este cineva interesat sa faca upgrade de motor la 2.0 16v aspirat, putem sta de vorba biggrin.gif .

Asa cum spuneam, masina se comporta excelent, dar pentru a profita la maxim de performantele ei, o sa incerc sa ajung pe Hungaroring cand se mai organizeaza o plecare in gasca, ori impreuna cu Megane-uri RS, ori cu niste prieteni de pe forumul Mazda, cu MPS-uri.

Pentru cei mai carcotasi trebuie sa precizez ca masina donatoare avea sasiu standard, de aici si compatibilitatea transplantului. S-au pastrat toate elementele de suspensie de pe RS, inclusiv ranforsarile suplimentare, cadrul motor, etc. Asa cum am spus si in primul post, lonjeroanele erau identice pe ambele masini. Practic din masina mea a ramas doar ce se vede in poza.

[attachmentid=1627824276]

ESP-ul functioneaza foarte bine in continuare, am schimbat doar blocul de ABS/ESP, restul componentelor, senzori, pompa de frana, conducte, fiind identice. Referitor la directie, s-a pastrat caseta mea de directie, coloana si capetele de bara. Bieletele de directie au fost inlocuite cu cele de RS pentru ca erau diferite ca lungimi. Am schimbat setarile la coloana de directie cu cele de RS, pentru ca la plecarile in forta de pe loc trebuia sa ma tin bine de volan, masina avand tendinta sa traga ori stanga ori dreapta.

De ce difera puterea intre motorul de pe Laguna si cel de pe RS? Pentru ca este alt motor. Chiar daca tipul este tot F4R si are tot 2L, difera componentele si in primul rand turbina. Pe RS este F4R – 774, pe Laguna F4R – 764. La fel cum si la 1.5 dCi motorul poate avea 65CP sau 110CP. Tot asa difera si cutiile de viteza. Chiar daca ambele masini au avut ND0, exista cel putin 16 variante de ND0.

Voi incerca sa mai fac niste poze, de data asta cu un aparat mai bun, nu cu telefonul mobil.

PS. Am rugamintea sa incercam sa pastram topicul cat mai curat si sa evitam certurile intre useri si offtopic-urile.
Catalinmodena
Ai apucat sa o testezi,demaraj,reprize,viteza maxima?

Transplantul s-a efectuat intr-o reprezentanta?Imi e cunoscut peisajul.

A,si felicitari,iti trebuie ceva curaj sa faci asa ceva!
hellcat
QUOTE(panavision @ 17 Jul 2012, 15:50)
De ce difera puterea intre motorul de pe Laguna si cel de pe RS?
*


Adaug la cele spuse mai sus...pai in primul rand sunt 2 modele total diferite, un hot hatch si o familiala, Laguna avand o cu totul alta dinamica. Cu siguranta 2.0T pe laguna a urmarit niste performante dinamice pana intr-un anumit punct, la rs s-a dorit impingerea acestora mai sus...o putere mai mare, o alta turbina, o cutie diferit etajata.
gotty
in sfarsit o masina care merita un jurnal de bord macar din punctul de vedere al ideii si al rezultatului.
cdadan
QUOTE(panavision @ 17 Jul 2012, 15:50)
Pentru cei mai carcotasi
*


Nu-s carcotas. Iti admir munca si rezultatul, asta fara discutie. Insa fata de un RS de la mama lui sunt cateva diferente tehnice, pe care sunt convins ca le stii foarte bine.
Motorul 2.0T de 163/170 de cai e derivat din motorul RS-ului, insa mai multe interne si accesorii sunt diferite. Un pic mai apropiata de original e varianta de 204 cai (care pastreza compresia de 9:1).
panavision
Multumesc tuturor pentru felicitari si urari! (ca uitasem sa fac asta smile.gif )

Transplantul s-a facut intr-o reprezentanta Dacia, dar care era autorizata si Renault, pentru ca asta era una din conditiile RAR pentru omologare. Masina a facut aproape 5000km pana acum, dar inca nu "m-am dat" prea tare la ea, pentru ca a fost in perioada de teste. Au fost mai multe vizite in service dupa transplant pentru verificari gen strangeri suruburi, etanseitate, jocuri sau alte probleme ce puteau sa apara. Sa nu va imaginati ca am iesit din service si gata hai sa-i dam 250 pe autostrada sa vedem cum merge. La inceputul lunii august voi pleca 2 saptamani in concediu si atunci voi avea ocazia sa o "simt" mai bine. Dar pana atunci intentionez sa ajung sa-i fac un test pe Dyno.

@cdadan In momentul de fata singura diferenta tehnica intre masina mea si un RS cu sasiu standard ar fi lungimea sasiului. Cu ~5,5cm. Alte diferente nu sunt. Toate componentele mecanice sunt de RS. Eu acum cand merg in service pe fisa masinii sunt 2 serii de caroserie. Una pentru piesele ce tin de mecanica si una pentru caroserie.
marian-j
Impresionant!
Colega panavision,nu esti zdravan!
Cand zic "nu esti zdravan",o zic in sensul cel mai admirativ cu putinta! biggrin.gif
Sunt de-a dreptul uimit de lucrare,precum si de preocuparea(pana in cele mai mici amanunte) pentru rezolvarea tuturor problemelor tehnice survenite in urma "transplantului".
Ce idee,sa transformi un sedan intr-un RS "sub acoperire"! wub.gif
Nu-mi ramane dact sa te felicit pentru initiativa si curaj,si sa-ti urez traditionalul:multi kmp fara probleme! smile.gif
P.S.
Sunt in asentimentul colegului de mai sus,ce zicea ca topicul de fata este unul care chiar merita atentia noastra,a tuturor!
Inca o data,bravo! up.gif
Markos
QUOTE(marian-j @ 17 Jul 2012, 22:31)
Ce idee,sa transformi un sedan intr-un RS "sub acoperire"! wub.gif
*


Urmează argon, țineți aproape up.gif
Raduchu
Felicitari pentru realizare, si in primul rand respect pentru efortul depus. Sa o folosesti sanatos ! Inca odata, felicitari pentru proiect smile.gif .


marian-j
Grecule,ne-o rugat omu' sa-i tinem topicul curat.Ce-ar fi sa-i facem pe voie? rolleyes.gif
eugenTL
Felicitari si pe forum pt curaj si masina.
Si pe langa asta, un om de nota 10 smile.gif
panavision
QUOTE(espacern @ 17 Jul 2012, 08:52)
Mai trebuie doar un break si un coupe-cabriolet si e gama completa...de RS.


http://www.motormaniabuzz.eu/2006/04/2007-...briolet-rs.html

Se pare ca mai trebuie doar un break biggrin.gif

@eugenTL Multumesc! Poate ne mai intalnim la spalatorie si mai stam la povesti.
kum
QUOTE(argon @ 17 Jul 2012, 13:19)
...
Ontopic, de ce motorul turbo cu aceasi capacitate de pe Laguna 2 e o lesinatura in comparatie cu asta?  Ce difera, inafara de soft?
*



Ti-a raspuns colegul

QUOTE(panavision @ 17 Jul 2012, 15:50)
...
De ce difera puterea intre motorul de pe Laguna si cel de pe RS? Pentru ca este alt motor. Chiar daca tipul este tot F4R si are tot 2L, difera componentele si in primul rand turbina. Pe RS este F4R – 774, pe Laguna F4R – 764. La fel cum si la 1.5 dCi motorul poate avea 65CP sau 110CP. Tot asa difera si cutiile de viteza. Chiar daca ambele masini au avut ND0, exista cel putin 16 variante de ND0.
...
*



si, daca erai putin mai atent, citeai si asta:
QUOTE(panavision @ 16 Jul 2012, 18:35)
...

Pe langa dotarile standard, RS-ul a avut evacuarea schimbata cu una Miltek, arcuri H&R si resoftare facuta direct in Anglia. Dintre toate acestea a trebuit sa renunt la evacuare, deoarece pe sedan intra in rezonanta pe la 3000rpm si zgomotul in masina la drum lung era infernal. Asa ca am trecut la evacuare standard de RS.

...
*



@Colegu' panavision: felicitari domnule! Se vede ca esti cu adevarat pasionat de aspect. smile.gif
Ia zi la nenea: motanu' ala din avatar e al tau? blush.gif Seamana cu Leo al meu. wub.gif
hitman1234
da' niste reprize de acceleratie cand vede si ochiu' nostru? mad.gif
MuciX
QUOTE(kum @ 22 Jul 2012, 00:59)
Seamana cu Leo al meu. wub.gif
*




Daca asta are oo nu mai seamana. tongue.gif
panavision
QUOTE(kum @ 21 Jul 2012, 23:59)
Ia zi la nenea: motanu' ala din avatar e al tau? blush.gif Seamana cu Leo al meu. wub.gif
*



Da motanul din avatar e al meu.

QUOTE(hitman1234 @ 22 Jul 2012, 09:26)
da' niste reprize de acceleratie cand vede si ochiu' nostru?  mad.gif
*



In cateva zile ar trebui sa ajung in Germania in incerc acolo sa fac un filmulet.

Dupa cum spuneam acum ceva timp, a venit si concediul. Dupa ce vineri am facut o ultima verificare in service, sa nu am vreo surpriza pe drum, sambata am pornit la drum. Prima etapa a fost Bucuresti-Plitvice (Croatia). Am facut din Baicului pana la vama la Portile de Fier ~4h, cu o viteza medie de 94km/h. Masina se comporta exceptional, atat la demaraje cat si in curbe. La iesirea din tara computerul de bord arata un consum mediu 10.5. Drumul prin Serbia pana am ajuns pe autostrada nu a fost tocmai placut pentru suspensia masinii. Nu sunt gropi, dar sunt multe denivelari si petice pe asfalt. Cu orice alta masina chiar si fara PDG e ok, dar suspensie sport si jante pe 18 e cam problem. Pe aici viteza maxima a fost 80km/h. Apoi a urmat doar autostrada pana in Croatia cu viteza de croaziera de 150km/h.

Ieri am facut o plimbare pana in Slovenia si am profitat la maxim de drumurile de munte ce mi-au iesit in cale. Asfalt perfect si drum destul de liber. Tinuta de drum este incredibila, pe curbe nu se inclina aproape deloc. Am intalnit si cativa "zmei" locali, care au incercat sa tina pasul cu mine, dar nu le-a prea iesit. Ieri la intoarcere, se facuse deja noapte si Ioana s-a gandit sa ma bage pe o scurtatura pustie si mai dubioasa, dar care a avut spre final o bucata de 7 km senzationala. Un drum de o singura banda, prin padure, plin de curbe, unde pe alocuri toata vegetatia din jur crea un fel tunel natural, lasand loc sa treaca doar o masina. Era prea tarziu si prea intuneric sa fac poze, dar arata senzational. Tot ce am putut sa retin este ca numarul drumului era 5150.

Si in final, o poza cu apusul de aseara.
[attachmentid=1627828072]
AlexNIT
pe curbele alea te'ai simtit ca si maical sumahar ? smile.gif
aleksanders
aproape de plitvice m-a bagat si pe mine ioana intro padure radmasa.gif
kum
QUOTE(panavision @ 6 Aug 2012, 11:32)
Da motanul din avatar e al meu.

*


Sa-ti traiasca wub.gif
Albastru de rusia, nu?
panavision
QUOTE(AlexNIT @ 6 Aug 2012, 14:55)
pe curbele alea te'ai simtit ca si maical sumahar ? smile.gif
*


Nu stiu cum s-ar fi simtit Schumacher, stiu doar ca eu m-am simtit excelent.


QUOTE(kum @ 6 Aug 2012, 16:21)
Sa-ti traiasca wub.gif
Albastru de rusia, nu?
*


Corcitura dintre birmanez si o maidaneza neagra, dar orice veterinar s-a jurat ca e albastru de rusia. biggrin.gif


Dar sa revenim la masina. S-a incheiat si concediul, unde am facut aproape 6000km, iar masina s-a comportat excelent. Singura surpriza neplacuta a fost bateria Rombat care la implinirea varstei de 1 an s-a hotarat sa clacheze brusc si nu oriunde ci cand trebuia sa cobor de pe un ferryboat. Bineinteles ca eram printre primele masini si cred ca am primit ceva urari de bine de la cei din spatele meu in timp ce eram ajutat de personalul de acolo so o imping pe tarm. Rezolvat a doua zi cu o baterie noua, dauna in bugetul de concediu 90E.

L-a cererea colegilor de forum postez si un mic filmulet facut pe autostrada in Germania cu acceleratia 0-160 km/h. Masina destul de incarcata si benzina de 95.

https://www.youtube.com/watch?v=xf4k5P1DpP4
Sir Andrew
Felicitari pentru tot ce ai facut.
Deci pana la urma cati cai are masinuta si ce cuplu???
panavision
Multumesc. Inca nu am ajuns la Dyno. Vreau intai sa schimb un pic traseul de admisie, pentru ca acum trage aer mai mult din compartimentul motor unde este cam cald.
Sir Andrew
Asteptam testul...smile.gif
IRONICK
In sfarsit un spoiler rs pe masura motorului. Nu carute 1.5dCi si 1.4 16V cu doua esapamente.
pishky
e naspa filmul, se vede ca umblii cu plinul facut.
Frank SF
felicitari pentru curajul de a initia si finaliza un asemenea proiect!

poti sa spui la ce service Dacia ai gasit deschidere pentru asa un proiect? Si daca se poate sa dai niste detalii despre procesul de omologare RAR, multumesc!
danyhhh
Ceva poze noi cu agregatul ?biggrin.gif
M i h a i
QUOTE(IRONICK @ 24 Aug 2012, 13:51)
In sfarsit un spoiler rs pe masura motorului. Nu carute 1.5dCi
*


La cati colegi de forum avem cu 1.5 de ce i? si spoiler de rs , cred ca deja ti se umple cu carne o lada frigorifica icon_mrgreen.gif

Felicitari pt curaj..pt initiator smile.gif Sa pui monograme de 1.4 biggrin.gif
panavision
QUOTE(Frank SF @ 29 Aug 2012, 18:56)
felicitari pentru curajul de a initia si finaliza un asemenea proiect!

poti sa spui la ce service Dacia ai gasit deschidere pentru asa un proiect? Si daca se poate sa dai niste detalii despre procesul de omologare RAR, multumesc!
*



Transplantul a fost facut la IATSA Galati. Cat despre omologare, trebuie o gramada de hartii de la service, nervi de otel si bani. Apropo de acest subiect, exista la vanzare kit-ul complet de upgrade daca sunt doritori sa treaca la 2.0 16v aspirat si cutie in 6 trepte, iar costul pentru omologare in acel caz este de 650RON, fiind vorba de o varianta mai simpla de omologare.(Valabil doar pentru Megane 2 si doar daca aveti motor pe benzina, 1.4 16v sau 1.6 16v)

QUOTE(danyhhh @ 29 Aug 2012, 20:36)
Ceva poze noi cu agregatul ?biggrin.gif
*



Ceva poze de prin concediu.
[attachmentid=1627833591] [attachmentid=1627833596] [attachmentid=1627833589]

Un coleg din Elvetia cu Renault Spider.

[attachmentid=1627833597]
QUOTE(M i h a i @ 29 Aug 2012, 20:41)
La cati colegi de forum  avem cu 1.5 de ce i?  si spoiler de rs , cred ca deja ti se umple cu carne o lada frigorifica  icon_mrgreen.gif 

Felicitari pt curaj..pt initiator  smile.gif  Sa pui monograme de 1.4  biggrin.gif
*



Aveam pe masina monograme cu 2.0 16v, asa ca am ales sa le pun pe cele cu Renault Sport, macar nu mai scrie deloc ce motor este smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.