Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fault in fuel injection - Laguna II
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
Pages: 1, 2
anghelyno
Va salut,

De o saptamana chiar nu stiu incontro sa o ai iau cu masina asta, un renault laguna 2 din 2004 motor 1.9 dci/120 cp . Mi s-a aparins pe bord acel mesaj cu FAULT IN FUEL INJECTION. Am schimbat acel senzor de presiune dupa furtunul de turbo dar degeaba ( am mers pe recomandariile mecanicilor ), apoi am dat comanda pentru un regulator de presiune si iarasi degeaba. Mentionez ca inainte se mai aprindea iar in cca 2 secunde se stingea, acum nu e mai stinge deloc. Daca ma puteti ajuta va rog mult cu o sugestie/opinie ceva v-as ramane dator. A mai avut cineva problema asta ? Am mai citit pe forum tot pe tema fault in fuel injection dar chiar nu mi.a fost de ajutor. va multumesc si astept parerile si sfaturile voastre. P:S: fara mecanicii de la renault din reprezentanta pentru ca am fost de 6 ori acolo si mi-au spus ca nu stiu ce are masina. Va multumesc.
M i h a i
''Am schimbat acel senzor de presiune dupa furtunul de turbo dar degeaba''

1.ce eroare a dat pe tester?
2.la ce reprezentanta ai fost?
anghelyno
am fost si la Serus pe Bl Timisoara si la Transporturi auto Filaret si Meridian si toti mi.au spus ca s-ar putea sa fie din debimetru de aer si ca trebuie suflat sau daca nu merge nici asa s-ar putea sa fie problema din cablajul senzorului de la debimetru de aer, dar din ce am citit si pe alte forumuri si din romania si din strainatate nu are nici o legatura debimetru cu eroare respective...si sincer sa fiu "jos cu service-urile renault"....
dinu_victor_88
Pai dupa englezoiu din mine "Fuel injection" s-ar referi la combustibil nicidecum la aerul care intra in turbo.Sper sa nu gresesc dar asa mi s-ar parea logic
claudiu41
salut,
verifica sau schimba senzorul de presiune de pe rampa comuna.
75mgs
Aceeasi problema am si eu cate-odata, mai mult... la mine cand apare aceasta alarma - fuel injection faulty motorul isi pierde din putere, ca si cum nu ar mai functiona turbo. Nu i-am dat de cap pana acum...
Am fost la service si pe calculator mi-a zis ca este - Sensor Turbo Boost( asa i-a afisat pe calculator), mai pe romaneste - senzor presiune turbo. Am sa mai merg si in alta parte sa fiu sigur ca acest senzor este de vina sa nu il cumpar degeaba, asa dupa urechea multora.....
R_1_9
A reusit cineva sa rezolve problema cu mesajul FAULT IN FUEL INJECTION?
rqjgtf
Mi-a aparut si mie "Fault Fuel Injection" ieri, dar nu mi-a scazut din putere si nu am simtit nici o alta modificare in comportamentul masinii. Am oprit motorul dupa ce am mers 30Km cu acesta alarma, am pornit din nou si nu am mai aparut, cel putin pana acuma(300km de cand a dat alarma prima data).
Asta sa fie primul semn ca imi pica un senzor?
angel-boy
salut ,

Aceiasi problema o am si eu , ii dau a 2 a mai lung , bag a 3 a si daca apas mai tare , eroare de injectie, si nici ca mai trage.

Daca opresc masina si pornesc eroare dispare , cu ajutorul lui Radu ( Radocanu ) am verificat senzor pompa injectie , si senzor rampa injectie , dar aceiasi eroare , am schimbat si debitmetru degeaba.

Problema este ca nu da nici eroare pe diagnoza , in vara mi-a facut Dragos ( VF1BG0 ) , si nici o eroare , totul mergea perfect.

Totusi am avut odata o eroare presiune prea mica , presiune prea mare , si mi-a zis sa schimb filtru motorina sau eventul pompa din spate

Sper sa gasim o rezolvare la aceasta problema

Stima,
Ovidiu
boeru_laurentiu
Vezi sa nu ai EGR-ul infundat !
espacern
QUOTE(angel-boy @ 10 Nov 2012, 23:20)
eroare de injectie,........Problema este ca nu da nici eroare pe diagnoza

Schimba testerul ca nu pe toate modelele ai rezultate scontate.
Injectoarele le-ai verificat?

@+
bad_ovi
Aceeasi problema o am si eu cu laguna 1,8 privilege benzina si nu mai stiu ce sa-i fac. Am schimbat clapeta de acceleratie cu una noua si a mers bine o perioada dar acum iar a inceput sa-mi dea mesaj de fault si citeodata tine mesajul chiar mult trebuie sa tot opresc pina dispare. Pe clip nu da nici o eroare doar ceva defectiune dar nu zice la ce. Am curatat innjectoarele am pud benzina buna dardegeaba cind o apuca tot asa face si in timpul asta nu am acceleratie si se tureaza singura. Ce as mai putea sa-i fac pentru ca la service cind imi sterg mesajul merge bine citeva zile dupa care defectiunea iar apare. Sa fie oare calculatorul de injectie ?
angel-boy
am verificat injectoarele si cu bidonase , si pe tester , unu singur mi-a zis dragos ca nu prea e ok , dar mai are pana pica . totusi , doar nu toti care avem aceiasi problema , avem un injector dus
AVRELIANVS
Buna seara ,
De cateva luni bune am in bord eroarea "Zundung Aus" care inseamna
conform Google Translate - "aprindere afara"-iar conform testerului - "supapa suprapresiune zgomot nepermis"
Eroarea apare in momentul in care masina este in sarcina, adica :urcat serpentina cu a 3 pe o distanta mai mare sau incercare depasire mai din scurt-acestea fiind situatiile in care am primit eorarea.Comportamentul masinii in urma actiunilor de mai sus este acela de a opri motorul foarte lin ca si cand nu ar avea motorina.Am fost si verificat injectoarele si sunt ok.Cineva mi-a zis ca a patit la fel cu un Logan si ca ar fi devina acel senzor de motorina ce se afla in partea stanga sus cum te uiti la motor.Este lipit pe un furtun gros .Acel dozator mie dupa ce mi s-a oprit motorul tacanea si cica nu e ok sa faca asa.
De cand am eroarea si mi s-a oprit motorul fix la jumatea depasirii unui autobuz ,respectiv pe serpentina in fata unui tir(cred ca mi-a umplut omu frigideru la refuz ca nu avea de une sa stie ca e masina cu tomfuri, mai ales ca am lamaie in geam) evit sa depasesc daca nu e soseaua goala sau sa urc pe alta banda decat pe cea destinata tirurilor si atunci cu a 2a. Mentionez ca eu merg normal(60km oras -130 pe autostrada) deci nu am facut nimic ,gen scart sau depasiri in tromba.

Am cautat in manual si am aflat ce este.Imaginea atasata este din manual.

Multumesc anticipat pentru opinii si sfaturi
bad_ovi
Si pe mine m-a chinuit mult timp faul injection la laguna privilege 1,8 si nu gaseau problema pina cind intr-o zi cind a inceput sa se accelereze eram chiar la service. Imediat au bagat testerul si ghici ! Mi-a dat eroare senzorul de pe volanta care dacanu citeste nu stiu ce punct bine da eroarea. Au dat jossenzorul au pus unul nou si de atunci merge ceas.Senzorul m-a costat 70 de lei dar atit de bucuros am fost ca masina mergea bine si ca in ultima vreme aveam probleme si cu relantiul plus ca masina se oprea! Acum va spun e ceas ! Poate incercati si voi varianta, v-am scris toate astea pentru orientare castiu ce inseamna sa ai astfel de probleme. Poate va mai ajuta pe cineva, sau cine stie. Multumesc.
bad_ovi
Revin din nou cu unele probleme mici. Dupa problemele pe care le-am avut si de care am scris mai sus eram foarte mindru ca masina mergea ceas. Pina azi dimineata cind din nou a aparut problema de fault fuel.M-am dus imediat la test si mi-a dat ca eroare ,,potentiometru demaror clapeta acceleratie si senzor presiune de supraalimentare". Este vorba de un senzor care se afla pe admisie (cred ca asa ii spune la cutia acea neagra de deasupra) si este ca un dop care intra in gaura. L-am comandat si costa 300 de lei dar acum masina merge din nou ceas. Sa vad pina cind ca nu mai am incredere in nimeni si nimic...
angel-boy
salut , pune niste poze sa vedem si noi despre ce piesa e vorba.
adizaha
salut
la mine apare check injection. in mers in mod ciudat dupa ce fac plinul. si doar uneori. de cateva ori pe an.
am fost in service si pe calculator au spus ca are o eroare de citiri contradictorii pe senzorul de aer.
la mine inca e in faza in care apare ...sta un timp si apoi cand pornesc iar dispare.
sfinx99
[quote=angel-boy,10 Nov 2012, 22:20]
salut ,

Aceiasi problema o am si eu , ii dau a 2 a mai lung , bag a 3 a si daca apas mai tare , eroare de injectie, si nici ca mai trage.

Daca opresc masina si pornesc eroare dispare , cu ajutorul lui Radu ( Radocanu ) am verificat senzor pompa injectie , si senzor rampa injectie , dar aceiasi eroare , am schimbat si debitmetru degeaba.

Problema este ca nu da nici eroare pe diagnoza , in vara mi-a facut Dragos ( VF1BG0 ) , si nici o eroare , totul mergea perfect.

Totusi am avut odata o eroare presiune prea mica , presiune prea mare , si mi-a zis sa schimb filtru motorina sau eventul pompa din spate

Sper sa gasim o rezolvare la aceasta problema

Stima,
Ovidiu



Salut!
Cum ai rezolvat problema, pana la urma?
Si eu sunt din CT si sunt tare interesat pt ca mi-a aparut de cateva zile mesajul acela fatidic "FAUL IN FUEL INJECTION"...
Shit!!!!

angel-boy
eu am rezolvat problema, am schimbat un senzor si curatat alti 2,

tot o simt ca mai da un nas in a 2a pe la vreo 3000rpm , dar doar daca apas treptat pedala, daca ii dai direct fund , nu mai da in nas

- eroare poate sa fie si de la injectoare
cipriansabnet
Am avut si eu aceeasi problema cu Fault Injection si problema era la un furtun de la VAM (sau ceva de genu) care duce in admisie ...era desprins si tragea aer fals...in cele din urma l-am prins cu un colier si nu mai da nici o eroare si merge perfect!
Am atasat o poza cu furtunul despre care vorbeam!
gl-25mai
Salutare la toata lumea!Am patit si eu asa ceva,acum 4 luni la un mers de cateva ore.Am oprit in prima statie peco,am dat borna jos de la baterie si am aierisit filtrul de motorina,am pus borna inapoi si nu sa mai aprins nimic in bord.
mrg
problema apare de multe ori din cauza senzorului de presiune a aerului de pe furtunul de turbo. si nu senzorul, cat cablurile care pornesc de la el. datorita pozitiei lor si vibratiilor, se rup cablurile chiar deasupra mufei care intra in senzor si fac contact cand vor ele. mi-a scos peri albi problema asta acum vreo 4 ani.
mudman1
Si eu am avut aceeasi problema "Default injection", motorul n-avea putere scotea fum ca dracu' si nu depasea 80-90 km/hr neam.
Am inlocuit senzorul debitmetru de aer si curatat EGR. De atunci au trecut 4 ani si 75000 km.
mrg
debitmetrul il verifici scotandu-i mufa. masina ia in considerare niste valori default si ar trebui sa functioneze regulat
rmg
E sigur ca se intampla treaba asta? Si eu am ceva asemanator, am povestit aici: http://www.reno.ro/turbina-laguna-2-defect...ml#entry3940210

Astept si eu o idee sau pe cineva din Bucuresti cu care pot face schimb de piese intre masini pana le dam de cap! biggrin.gif
postasu
Daca scoti mufa de la debitmetru de aer, masina o sa mearga mai bine smile.gif.
Ciudat asa-i, dar am testat eu pe masina mea ... cu mufa bagata imi scotea fum negru in subturatie, cateodata la turatie excesiva si atunci cand aveam clima pornita. De mentionat iara este ca atunci cand pornea clima turometrul urca la 1000 RPM. Dupa ce am scos mufa, masina nu mai scotea deloc fum negru in nici una din situatiile de mai sus.
Cu mufa de la debitmetru scoasa, calculatorul lucreaza pe o harta predefinita din fabrica. O sa ai un consum neasteptat de mic.
Eu am inlocuit debitmetru cu unu de pe dezmembrari de pe o masina din 2007.
Masina nu mai scoate fum negru si partea faina e ca acuma cand pornesc clima nu mai creste turatia la 1000 RPM... ramane tot la 850 - 900RPM.

Bafta
AR 01 PIU
salut tuturor mi-am achizitionat de curand o laguna 2 si deja imi da multe batai de cap,in timp ce mergeam mi-a aparut pe bord FUEL INJECTION FAULT SE DEZACTIVEAZA ESP si pedala de acceleratie nu mai primeste nici o comanda. Am puso pe test imediat si mi-a dat DF002 -CIRCUIT POTENTIOMETRU ACCELERATIE INTRE PISTA 1 SI PISTA 2 SI DF168 -CIRCUIT ASPIRATIE AER,OBD DETECTARE DEFECT IN TIMPUL MERSULUI. Masina sta turata intre 2200-2600.
ajutati-ma cu ceva sfaturi ca mecanici isi dau doar cu parerea si nu stiu nimic concret.Multumesc
melcu
clapeta acceleratie. in primul rand desfa-o si curata bine. verifica sa nu tragi aer fals pe undeva. am avut probleme similare din cauza contactului de la clapeta (acea mufa cu 6-7 (sau cati) pini). Curatat cu spray de contacte.

octi
buna,
am imbatranit de cand tot nu rezolv problema cu "defaillance injection". am schimbat clapeta, pedala si calc de injectie, acum schimb cablajul motor. o groaza de bani in 5 ani. am retinut o postare care face legatura intre ulei gasit in clapeta (sau doar pe conectori). nu imi repar masina singur, doar la renault (de asta am si cheltuit atat pe principiul inlocuirii). primii 170.000 km i-am facut legati, apoi a tot stat pe dreapta pt ca am avut masina de servici. cand am inceput sa o foiesc am observat ca are consum de ulei. am mai auzit de garnituri sau semeringuri (nu segmenti) care imbatranesc de stat. poate fi o legatura intre consum de ulei si eroarea sus-mentionata?
ce sfat imi dati pt a rezolva consumul de ulei?

multumesc

p.s. am scris acelasi mesaj si pe al doilea topic similar
ilie guraliuc
Ma poate ajutata si pe mine cineva ? Am o laguna 2.2 mi sa stricat turbo si atunci mia aparut eroare...Fluel fault injection ..am facut turbo si am ramas cu eroare nu pot scapa de ea ..acu masina nu mai trage bine si schoate fum mult negru...de la servise miau spus ca de la debitmetru ..lam schimbat si tot asa face ...ma pute ti ajuta cum ati scapat voi de asta ...va multumesc
angel-boy
Nu are cum sa fie eroare pe turbina , si eu am aceiasi problema apas mai tare in a 2a a3a si imediat eroarea . uneori dispare imediat , alteori daca opresc motorul si pornesc dispare, nu ramane memorata . Sigur eroarea este de la altceva.

Spre exemplu la mine o revizie cam la 3 luni curat eng si debitmetru, senzor de pe admisie, senzor vaccum este conectat cumva cu servo parca , si apoi masina merge brici . Si schimbat filtru motorina
seba2010
Dupa ce am citit mai mult pe forum, am verificat TRS-ul.
Cu masina oprita, am scos mufa de la TRS.
Cand am pornit masina, mi-a parut imediat "Fuel injection fault". Deci se pare ca de acolo apare problema.

Si la mine scoate fum negru pe accelerare mai puternica, si cand imi apare eroarea, pierd putere.

Am citit ca se poate regla TRS-ul. Are un surub. Dar am impresia ca treaba asta trebuie facuta dupa ce s-a incalzit motorul.

Sa ma corecteze cineva unde gresesc ... biggrin.gif
AdR!@N
Erorile de genul "check injection" + martorul galben SERV dispar de pe tabloul de bord o data ce eroarea ea fost remediata. Erorile de genul "Fluel fault injection" + martorul rosu STOP nu dispar decat daca se sterg cu testerul (DDT2000 / CLIP / etc), dar daca problema a fost remediata motorul functioneaza normal, chiar daca pe bord apare eroare. In cazul tau e clar ca nu este totul ok.
Probabil TRS-ul nu piloteaza turbina cum trebuie, poate furtunele de vacum nu sunt conectate corespunzator...
angel-boy
am de 3 ani laguna dar nu sti are e trs-ul ?

mie deja imi da din ce in ce mai des eroare.
moldovanu
Si eu am avut probleme cu fault fuel injection la un laguna 2 1.6 16v din 2001. Pe scanner imi arata pedala de acceleratie, dupa lungi drumuri pe la diferite service-uri, m-am hotarat sa merg la Motor Grup Vaslui- reprezentanta Renault. Aici mi-au luat toate firele la purificat si mi-au gasit un pin oxidat. L-au curatat si acum de 2 zile nu mai am probleme!
Sper nici pe viitor
espacern
Si pe unde s-a gasit pinul ala oxidat....mai exact?
moldovanu
<span class='edit'>4 Feb 2015, 14:29:</span>
Pe langa calculatorul de injctie, au mai desfacut 3 mufe mari, nu stiu exact de unde, cu multi pini. si acolo era un pin oxidat
Raoul Crisan
Am citit cam toate topicurile cu aceasta eroare check injection si se pare ca eu sunt singurul la care cand apare aceasta eroare masina Castiga vreo 30 de cai nu mai tremura si se compoarta super. Ce ar putea fi in cazul meu?
moldovanu
espacern parerea mea este sa te duci la cineva care are rabdare si cunoaste sa poti rezolva problema. Eram cat pe ce sa inlocuiesc calculatorul de injectie. Ma costa 3000 de lei. Am avut noroc ca s-a uitat baiatul ala si a luat tot la puricat. El mi-a spus ca in cazul altor erori de pe calculator cum ar fi: clapeta de acceleratie, dupa ce schimbi clapeta si nu remedieaza problema atunci e calculatorul de injectie. Parerea mea e sa te duci la Renault reprezentanta si poate ii dau de capat.
ksperaly
Salut!
Am si eu aceeasi problema la o Laguna 2 1.9 dci 120 cai..Imi apare eroare Injection Faulty si masina nu se mai tureaza mai mult de 2000 cu pedala la podea.Cateodata apare eroarea si masina merge bine.La mine pierde ulei pe la debitmetru si seprelinge peste EGR si m-am gandit ca poate inneaca pompa EGR si de aia nu mai trage masina.Am desfacut mufa din spate am curatat locul si am pus-o la loc.A pornit bine dar dupa 10 minute iar a aparut eroarea si nu mai avea putere.Intr-un final am scos de tot mufa si am pornit masina a mers fara probleme tragea bine si nu scotea pic de fum.O am asa de o zi si nu mai da nici eroarea cu Injection Fault.O sa merg cu ea la un service autorizat si sper sa gaseasca problema.Eu pierd destul de repede ulei si este vizibil la debitmetru si ma gandesc ca poate asta este problema EGR fiind amplasat chiar in spatele debitmetrului.O sa va anunt cand o sa o duc la service si sper sa o rezolv.
Cheluu
ksperaly, in legatura cu uleiul , demonteaza si curata egr + epurator ulei ( atentie ca este piesa consumabila ) la fel spalat bine sau eventual inlocuit + tot ce poti de pe traseul intercooler ( tevi, furtune etc. ) . Verifica toate mufele si firele pe care a curs ulei pentru ca este posibil sa fie terminate. Cred ca la tine ca si la mine de altfel curge ulei pe la dumper nu pe la debimetru. Apoi mergi la o diagnoza si dupa aia prin service-uri pe la tot felul de mesteri . Am explicat cum a fost la mine in alt topic in legatura cu uleiul pierdut. O sa ramai surprins dar daca citesti cu atentie si rabdare gasesti pe forum rezolvarea multor probleme la masina ta fara a fi nevoit sa apelezi la mecanici . Am remediat cu ajutorul forumului clima, geamuri, cartele, incuietori, butoane, etc. Deci ieftin si bun + colegi competenti.
ksperaly
Mersi mult Cheluu m-am gandit sa curat toate tevile dar cel mai mult as vrea sa gasesc de unde pleaca tot uleiul pe acolo sa rezolv problema sa nu se intample iara.Mentionez ca la 10-15 zile trebuie sa completez ulei.O sa merg cu ea la un mester care stie mecanica dupa metoedele vechi fara testere si sa gaseasca problema principala.Da e adevarat ca si pe mine m-a ajutat mult forumul si in general internetul sa rezolv diverse probleme la masina mea dar de data asta vreau sa se uite la ea cineva care se pricepe.Si inca ceva..cunosc mai multi care au Laguna 2 dci sau megane dci si au aceleasi probleme ca si mine ceea ce ma face sa cred ca asta se intampla cam la toate motoarele dci de la renault.O sa va tin la curent cu problema mea poate o sa ajut si pe altii
ksperaly
Am fost cu masina la diferite service-uri la care toti mi-au zis turbo dus, turbina dusa, cumpaa piese aia aia si aia..Din lipsa de bani am apelat la amici care stiu ca se procep sau lucreaza in domeniu si am aflat mai multe despre problemele pe care le am.Fuel injection urmata de lipsa de putere estea cea mai frecventa la mine si dupa ce s-a uitat cineva la ea m-ia zis ca e o problema electrica respeciv senzorul presiune turbo am schimat deja 3 fire de la o mufa de langa pompa de injectie pentru ca murea morotul cand miscam de mufe.Urmeaza sa se uite si la restul firelor si mufelor.Ma uimeste cate fire bulite am avut pe ea si pini oxidati.Problema inca apare dar zilele astea ma voi uita la toate firele.A doua probleme la mine este consumul mare de ulei si ulei care iese pe la clapeta de acceleratie care si ea nu functioeaza tot timpul.Aici multi mi-au spus ca ar fi epuratorul de gaze de vina si o sa verific si acolo.Plus ca azi s-a rupt joja in 2 si a cazut in baia de ulei.Alta bataie de cap acum sa o scot.Voi posta aici eventualele solutii daca ii voi da de cap vreodata.
Summit
Am avut si eu aceeasi problema ,dar solutia afost una cat se poate de simpla in cazul meu.
unul din cele trei firele care vin in mufa de la senzor presiune turbo s-a rupt de la vibratii. Am tras usor de el si se simtea ca se mai tine doar in izolatie,l-am cositorit si de un an merge ca nou.

P.S- 1.9 dci 120 cai.
ksperaly
O sa verific si eu firele problema e ca nu trage mai deloc am incercat sa ii dau 150 la ora in viteaza a 5 a aveam acceleratia la podea si degeaba nu mai urca deloc si eu am umblat cu ea pe la diferiti mecanici acum dispun de niste bani si o duc sa vad ce se poate face la ea...
mih_ll
de azi sunt posesorul unio laguna 2 motor de 1,9 120 cp....imi place masina,mai am si un mondeo 3 motor 1,8 benzina.destul de diferite masinile...am dat pe laguna 72 milioane si sper k am facut o afacere buna.masina are unele probleme cum ar fi k daca o calc brusc cu a2a apare la un moment dat fault in fuel injection pe ecranul din bord si da fum negru rau dar dupa ce ramane aceasta eroare in bord masina merge si trage mult mai bine k fara aceasta eroare aprinsa....ce sfaturi imi dati...pe un tester desta comun zicea ceva de curatat egr sau nu stiu ce valva de prin el iar pe tester de renault nu aparea eroare la injectie..masina are 223500 km...
ksperaly
Cam atat am dat si eu pe Laguna mea.Masina e destepta si foarte comfortabila trage bine numai ca e cam stricacioasa.Atentie la fumul negru este o problema comuna la 1.9 dci din cate am inteles egr si formarea gazelor are probleme de asemenea fi atent si la ambreiaj respectiv sistemul hidraulic (rulment presiune si pompa ambreiaj) si pierderi de ulei la clapeta de acceleratie cam astea sunt defectele frecvente din cate lagune am vazut.Parerea mea e ca s-ar putea sa mai bagi inca atati bani pe cat ai dat pe ea sa fie buna.In general masinile sunt bune numai ca o sa incepi sa devi mecanic la cate probleme o sa intalnesti la ele.Nu sun expert dar am vazut multe lagune ca a mea cu probleme.
boeru_laurentiu
QUOTE
pierderi de ulei la clapeta de acceleratie


Motorul diesel nu are clapeta de acceleratie , piesa pe la care ai scurgeri de ulei se numeste dumper iar rolul sau este cu totul altul : in momentul opririi motorului , taie alimentarea cu aer pentru ca aceasta sa se faca fara smuncituri !
iceglro
Salut. Eu am un 1.8 16v pe benzina dar simptomele sunt asemanatoare ca ale altora: sta turata singura in jur de 2200-2500 ture, pedala acceleratie moarta. Trebuie sa las motorul sa se raceasca 15-20 de min si abia apoi pot merge iar cu ea. Sau sa scot cablul de pe baterie si se reseteaza.

Din cate am citit pana acum si mi-au mai spus altii ar fi clapeta de acceleratie. Am curatat-o la 2 service-uri pana acum, problema persista.

Am ajuns intr-un final la reprezentanta si mi-au dat verdictul: calculator injectie, corp clapeta si cablaj motor de inlocuit - 2000 Euro toata treaba. Cablajul cica ar trebui inlocuit ca e posibil sa nu se potriveasca cu calculatorul dar 1000 Euro pe cablaj mi se pare enorm.

Are rost sa mai bag bani in ea sau o dezmembrez? Merci.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.