back2back
11 Jul 2012, 20:53
salut!....am si eu o problema cu un renault symbol 1.5 de ceva vreme am inceput sa am cateva erori la bord....mi se aprind 2 becuri unu de la injector si unu de la sonda de apa ->[attachmentid=1627823130] ....de obicei cand se aprind becurile merg ce merg si se opreste motorul....dupa incerc sa o pornesc si porneste la sfert de cheie ...mentionez ca lucrul acesta mi se intampla des...ce e de facut? multumesc anticipat!
Cel mai indicat in astfel de situatii este sa mergi neaparat la o diagnoza.
back2back
12 Jul 2012, 10:44
am fost cu ea....dar problema este ca nu stau mereu aprinse becurile....si la diagnoza doar a resetat-o si nmk mai mult....insa in zadar tot se aprind becurile....am fost la un mecanic si mi-a schimbat electrovalva....a mers ce a mers dupa numai pornea deloc....pornea si se oprea imediat....
BannedHost
12 Jul 2012, 11:13
Bun, bun. Dar ce erori a sters. Trebuia sa iti zica codul erorii si interpretarrea. Nu sa le stearga.
back2back
12 Jul 2012, 12:42
multi mecanici sunt pusi degeaba acolo pt ca au tester-ul in mana si nu stiu ce sa faca cu el....cand mi-a pus tester-ul pe masina a sp ca are intrerupere pe un fir...au inceput sa traga de firele alea si degeaba....mi-a sp ca nu are ce sa ii faca!
meggeo81
13 Jul 2012, 01:14
QUOTE
am fost cu ea....dar problema este ca nu stau mereu aprinse becurile....si la diagnoza doar a resetat-o si nmk mai mult....insa in zadar tot se aprind becurile....am fost la un mecanic si mi-a schimbat electrovalva....a mers ce a mers dupa numai pornea deloc....pornea si se oprea imediat....
....si ai fost de acord.
iti recomand sa gasesti un mecanic care sa-ti spuna cauza, si apoi remedierea. asta trebuie sa ceri prima data cind discuti cu ei. CAUZA! iar cei care nu sunt siguri de ei, sa-i ocolesti. ca parere personala, pune returul pompei sa curga intr-un pet si vezi cu un magnet daca ai pilitura. poate daca postezi mai multe detalii, se restringe cercul presupunerilor.
succes!
back2back
13 Jul 2012, 11:19
in niciun caz nu am pilitura de fier in pompa....nu am probleme cu injectoarele ...porneste la sfert de cheie....insa mi-au sp alti prieteni ca ar fi intrerupere de curent pe anumite fire....si cu sonda de apa chiar nu am idee dc ar putea sa se aprinda....
BannedHost
14 Jul 2012, 12:25
Daca ai drum prin cluj te ajut cu o diagnoza, asa ca intre membrii forumului :-P
taptarizu
23 Aug 2012, 11:00
salut,am si eu aceeasi problema ca a ta, am schimbat si un injector care dadea multa motorina pe retur dar problema nu s-a rezolvat, la o diagnoza ni s-a spus ca este presiune mica in rampa motiv pentru care am schimbat injectorul .
Ai rezolvat defectiunea daca ai rezolvat-o care a fost problema, te rog spune-mi si mie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.