Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema frane spate
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Renault 4, 5, 8, 10, 11, 12, 18, 19, 21, 25 > Renault 21
yonn77
Am verificat si eu masina la frane intr-un service si mi-a spus ca frana pe spate la pedala nu tine bine . In schimb frana de mana o ingheata si frana pe fata tine bine.I-am schimbat lichidul acum un an si saboti i-am pus ferodo, am aerisit-o si degeaba mad.gif . Or avea probleme pistonasele alea ? Frana de mana blocheaza rotile repede nici nu apuca sa ridic bine de maneta deci sabotii functioneaza bine . Pedala se apasa putin si e tare si lichidul de frana este la semn in borcan dry.gif. Tin sa precizez ca la roata stanga spate unde intra conducta cu lichid in tambur pare a fii umezit ohmy.gif putin din ce-am vazut pe sub masina wacko.gif
Tyby13
uitate sigur daca scapa lichid pe undeva ...daca nu regleaza repartitorul sa-ti prinda tot timpul si spatele...
yonn77
De unde se regleaza si repartitorul este ala sub "borcanul cu lichid"din care pleaca conductele?Eu inclin sa cred ca sunt cilindrii receptori la 20 de ani cati au e de inteles sa nu-si mai faca treaba . La roata spate stanga unde intra conducta cu lichid in tambur acolo e un pic umezit. Am ridicat-o pe cric pe rotile din spate si am invartit din roata (nu am avut un ajutor) si cand apasam pedala roata se oprea happy.gif brusc din invartit dar cand am apasat si am blocat pedala cu un fier intre pedale am putut sa invirt de roata putin mai greu cu mainile unsure.gif in schimb cand trag frana de mana nu pot sa clintesc nici un milimetru roata cu mainile happy.gif . Ms! Mai m-am documentat putin pe net si unii spun ca frana pe spate trebuie sa intre bine in fuctiune la greutatea si viteza corespunzatoare pt ca daca ar lucra ca cea de pe fata s-ar putea sa se roteasca masina la viteza mare si reglajul la repartitor nu se face la ochi blink.gif Este posibil ca pustiul care mi-a facut verificarea in service sa nu stie prea bine si sa fie obisnuit ca la astea mai noi cu abs unde reglajul se face electronic si la babele astea ale noastre frana pe spate sa intre la ceva viteza nu pe stand. laugh.gif
turbodxman
Prima data remediaza problema cilindrului receptor de frana unde iti curge.
Unul nou nu e scump ...gasesti la 20 lei.
Dupa aceea aerisesti sistemul de franare ca la carte daca doresti rezultate pe masura si verifici din nou pe stand eficacitatea lui.

Nu poti pretinde eficacitate cand ai scurgeri (pierzi presiune) deci din eficienta. wink.gif
yonn77
Este putin umed acolo dar poate fii si de la pipi cainilor rolleyes.gif.cu stapan sau fara cam au prostul obicei. Totusi lichidul din vas nu a scazut sub liniuta de cand l-am schimbat acum un an jumate. Problema e ca sunt unii dry.gif la service-uri itp etc care habar nu au excl.gif . I-am facut azi un test pe strada cu frana brusca si cauciucurile urlau si miroseau ca toti ... si directia in timpul franarii nu si-a pierdut-o deloc. Pentru unii baieti din service-uri sa mai puna oleaca mana pe carte!
turbodxman
Daca zici ca tin franele, nu ai motiv de ingrijorare.
Oricum raportul (rezultatul) testului sistemului de franare facut pe banc in poti citi si tu.

Ai valorile minime si maxime la care te raportezi si cele ale masinii, in procente. wink.gif

Totul e realizat de aparate.

Mai putin conteaza cel de acolo. smile.gif
Tyby13
repartitorul este sub masina pe langa punte si ori anulezi sistemul repartitorului si astfel va lucra tot timpul ori il lasi asa si lucreaza la capaciatate maxima doar cand e greutate...la mine e anulat inainte sa cumpar eu masina si n-am avut probleme sa se roteasca masina cand pun frana sau alte chestii de genu...cred ca singurul dezavantaj daca repartitorul e anulat e ca franele pe spate vor lucra tot timpul si astfel se vor uza si sabotii mai repede..parerea mea
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.