Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Filtru Uscator AC
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Modus
alwaysfresh
Salut! Intr-o zi am pus freon in instalatia de AC si a tinut numa vreo 3 zile. Pana la urma am constatat de unde erau pierderilie, si anume carcasa Filtrului Uscator era corodata pe o portiune si avea niste pori pe unde scapa. L-am scos am cautat sa-l schimb ,dar unul nou costa in jur de 5 milioane. Cel de la service mi-a zis ca ar mai fi o varianta sa-l sudez. Am gasit pe cineva profesionist care mi-a sudat in argon. am inlocuit o portiune din cilindru cu o teava tot de Al si apoi am sudat-o. Treaba e etansa insa cineva mi-a zis ca nu e bine ce am facut ca am ars nustiu ce filtru dinauntru (sudoru mi-a zis clar ca nu s-a ars, eram de fata, daca s-ar fi ars ceva iesea fum in timpul sudurii), pe urma o mai zis de nu stiu ce silicagel, ca ala absorbea umezeala daca nu mai e am incurcat-o.

Eu vreau totusi sa vad ce-am facut, si daca merge. Si nu stiu ce sa fac, altcineva a zis ca daca freonu intra in contact cu apa devine coroziv si stric tot. Nemaifiind silicagel (poate) in filtru, atunci va fi apa si va intra in contact cu freonu daca incarc si se va face coroziv.

Stie cineva? are cineva vreo experienta??cunoasteti despre ce va zic? as avea mare nevoie de ajutor si urgent sad.gif
espacern
Cartusul(filtrul)uscator NU se sudeaza/repara...doar se inlocuieste cu altul daca are scapari/pori.
La restul conductelor se mai poate face reparatie prin sudura dar la filtru NU este permis.
Cauta unul bun SH ca se potriveste si de la alt model de masina....sau nou

@+
alwaysfresh
Singura varianta ce-am gasit-o a fost original la 500lei, adica oscilau toate in jur la 500 lei, ceea ce e enorm pentru un astfel de filtru sad.gif. Pe la schroturi dezmembrari am tot cautat, in timisoara nu prea sunt modus-uri la dezmembrat, am incercat in arad, n-am gasit sa fie la fel. Am incercat sa-l sudez totusi si sudorul a zis ca daca se ardea ceva pe dinauntru ar fi iesit fum mult. A avut grija a avut si aparat meserias cu temporizator. Eu zic ca e cum era la inceput. Ce-a mai avut oare prin el acolo in golu ala unde-i teava lunga? Va las un desen poate intelegeti cum e inaintru.
espacern
Tu incerci sa te convingi singur ca ai facut o treaba buna cand ai sudat filtrul?
Monteaza-l pe masina..baga freon si vezi dupa aia cum sta treaba.
In loc de 500 Ron cat costa un filtru nou....pregateste de 4 ori pe atat pentru compresor....sau alte piese.

@+
alwaysfresh
ai dreptate... am gasit cu 370RON direct de la renault (restu erau intermediari). nu stiu daca dispun de atat timp 2 saptamani ca ar trebui sa plec in concediu si nu pot fara clima.

12 Jul 2012, 12:07:
un link de pe forumul vecin http://www.daciaclub.ro/Aer-conditionat-zg...ml#entry3035934

cum arata filtrul uscator desfacut si ce contine
alwaysfresh
Am facut treaba cu sudura... a tinut vreo luna timp in care treptat treptat a tot scazut presiunea in instalatia AC pana n-a mai pornit compresorul. Am lasat-o asa o perioada.

Cu ocazia schimbarii distributiei am vazut din nou urme de coroziune pe carcasa filtrului... defapt erau dinainte de sudare niste inceputuri mici de corodare care s-au dovedit defapt a fi esentiale si s-au marit.

Daca se va dovedi ca acolo a fost iar scaparea voi schimba filtrul uscator.
Se potriveste cel de Logan? la datele tehnice e vreo diferenta? mi se pare unu si-acelasi uscator. Voi ce stiti?

http://www.daciashop.ro/uscator
Uituckul
Unde se afla filtru uscător aer condiționat la Renault Megane 3 an fab 2013 , știe cineva?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.