Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: stimati colegi
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Gama Renault Laguna > Laguna II
bogdan razvan
stimati colegi,apelez tot la voi caci cu ajutorul vostru am supravietuit pina acum.inainte de toate vreau sa va spun ca azi dimineata am fost la renault la reprezentanta si am facut un test clip.masina e ok din toate punctele de vedere,dar cu toate acestea in timp ce merg,nu conteaza turatia,treapta de viteza daca merg cu fata sau marsarier,imi taie turbina si nu isi mai revine pina nu opresc si pornesc motorul din nou,ca o resetare.tin sa precizez ca toti senzorii turbinei sint noi,turbina e noua ,testata calibrata si montata,debitmetru nou.o alta problema,nu stiu daca au legatura sau nu,in anumite momente si specific anumite,cand frinez,indiferent daca sint in viteza sau nu,daca apas ambreiajul sau nu,cand frinez,scad turatiile la motor,si vibreaza motorul(tremura)pina cand ridic piciorul de pe frina de pe pedala,precizez ca kitul de ambreiaj are 400 de km,va multumesc

11 Jun 2012, 20:07:
o singura precizare mai am,ca sa merg cu masina normal,am scos furtunul de vacuum din butoiasul rotund si negru care se afla pe galerie si l-am bagat direct in turbina adica am anulat trs-ul(cred ca asa ii zice)ala in care intra furtunele de vacuum din stinga motorului) cu toate ca este nou nout
jordi
asa face si la mine cateodata....s-a mai discutat, cauta pe forum. Incearca sa verifici regulatorul de presiune.
pishky
cu vacumul sau aerul sau cum se alimenteaza aia cu putere de la servofrana ceva?

intreb - stiu ca la dacie daca tragea aer fals pe acolo facea fite, acum vorbesc si eu vorbe, ca judecand dupa o parte din simptome...
Yutcaru
In legatura cu scaderea de turatie cand pui frana,la mine sa rezolvat prin curatarea clapetei de acceleratie si schimbarea celor 2 garnituri pe care le are.
Una dintre garnituri era coapta intr-o anumita parte si pe acolo prindea aer fals,de atunci e totul ok.
PuscasMarin
Colegul are diesel asa ca nu prea are ce sa curete (no offense), incerca sa verifici toate furtunele de vacuum, scoate pe rand mufa de la EGR, debitmetru, verifica mufa de la senzorul de presiune si vezi cum se comporta

Laguna are mistere multe, cand zici ca ai ajuns sa le cunosti pe toate mai apare unu' si tot asa !
bogdan razvan
da are multe mistere si rabdarea mea are limite,cat de curind se umple paharul si cred ca voi renunta la brandul renault si la masinile diesel indiferent de firma lor
iuli23
intampin si eu problema cu scaderea turatiei cand pun frana si uneori moare motorul la relanti .Am inteles ca ar fi vorba despre elecrovana de reglaj hidraulic al avansulu......dar nimic sigur inca nu am avut timp sa merg cu ea sa vad ce si cum..A mai patit cineva problema cu scaderea turatiei si oprirea motorului ?
mircea-daniel
Mie imi scade usor la franari prelungite. Scot din viteza, masina merge pe liber, pun frana, si turatia scade de cam cu jumatate de gradatie sub relanti. Ar trebui sa imi fac griji?
jordi
Salut. Un mecanic cu care am vorbit ieri, spunandu-i ca am probleme cu un injector m-a intrebat primul lucru daca mi se opreste motorul in mers sau in relanti, asa ca un injector bolnavior, pentru cei cu diesel ar putea fi o problema. Bafta.
stany
si la mine cand pun frana se opreste motorul...uneori porneste singur din inertie cand ridic de pe pedale....e tare strasant mai ales cand ti se intampla in curbe\ viraje si ramai fara servo :| ....face de mult asa dar pana acum fiind mai rar am zis ca merge si asa dar astazi a facut de 4 ori in 1 km.... care ar fi primele lucruri pe care are trebui sa le verific? un coleg spunea pe alt topic ca primele modele au o problema la calculator si le opreste in mers...asa sa fie?
va multumesc!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.