Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Turbo clio II 1.5 dci
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
Raul Raul
Salutare

As avea si eu nevoie de ajutorul vostru si de parerea voastra,pt noua mea problema cu turboul de la clio meu (106.000 km)Chiar putin ma pricep si eu teoretic la cum functioneaza un motor dar practic mai putin,asa ca am sa incerc sa va explic cat de bine pot eu.
La un drum intins in timp ce mergea cu aprox 90-100km/h ma scuturat masina de vreo 3 -4 ori casi cum nu mai vrea sa traga apoi rapid is revenea si tragea iarasi.Ajuns la destinatie am oprit motorul iar dupa pornire masina nu mai tragea de loc de la 2000 de ture in sus si doar in timp prindea viteza am incercat sa o calc la max si mai mult de 110km/h nu a mai vrut si aia chinuit si in timp,am schimbat din a-5-a in a patra sa fortez putin dar nimic.In relantii cand acelerez masina se tureaza dar nu se mai aude suieratul de la turbo si asa am tras concluzia ca ii turbo de vina.Un amic ma sfatuit sa desfac contactul si sa-l curat cu sprey de contact.

Voi ce ziceti ce sa fac inainte sa o duc la mecanic ( tester )daca ar fi ceva de facut.
Va multumesc anticipat.
Chiar ii super acest forum,afli o multime de lucruri bune,tinetio tot asa
balanel
Parerea mea ca problema este de la EGR.
Mergi la mecanic si roaga-l sa se uite sa vada daca am dreptate sau nu smile.gif .
zambiee99
curatare egr la mecanic si vazut pe tester.
mih_mlv
Salut,
Si nu se aprinde nimic la bord?Legendara cheie galbena?
Am patit eu imediat ce am cumparat Clio,aceleasi simptome,nu stiu cum se cheama piesa stiu doar ca ,,,,comanda turbina,controlul de aer sau ceva de genul.La reprezentanta, o poti inlocui si sa faci o proba.Eu asa am facut.
Succes,
ady24
Aceleasi simptome le mai ai cand nu iti merge si debitmertrul de aer. Dar poti verifica numai la o diagnoza.
balanel
E posibil si debitmetrul. Acesta se poate verifica foarte simplu: se scoate mufa lui, si se verifica daca masina isi revine.
Electrovana comanda wastegate, daca are (eu nu am inteles din post-ul lui daca e varianta de 65, 80, sau 100 de cai), nu da astfel de simptome. Eu am avut-o arsa la cel de 85 de cai, si se tura fara probleme la 4000+, doar ca era foarte lenta acceleratia.
Raul Raul
Asa este am fost la mecanic si a curatat EGR-ul a fost negru de tot,l-a scos si la cu ceva lighid si gata ,doar asa de simplu se face?
Acum merge bine,si la voi asa a fost curatitul,urmeaza sa o pun pe tester sa vad daca totul ii ok in rest.


Merci
Merci
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.