QUOTE(speedman @ 14 Jul 2010, 20:24)
Salut, am gasit intamplator un R21 Quadra pe net (recunosc ca inainte de a ma documenta despre aceasta masina, nu aveam idee despre ea). Am luat legatura cu proprietarul si am fost sa o vad. Masina arata destul de bine pentru varsta ei, are 20 de ani, interiorul este destul de ingrijit, vopseaua pare matuita poate pentru ca este rosie si nu se misca rau.
Vreau sa stiu, daca aveti vreunul dintre voi varianta turbo, daca este normal ca turbina sa suiere destul de tare in turatie si daca la 40km/h este normal sa aiba 3000 rpm.
De pornit a pornit destul de greu, ce i drept la prima cheie, cred ca se poate regla totusi.
Are si ac. gen climatronic nefunctional, cateva puncte de rugina normale pentru varsta sa, etc.
Proprietarul vrea 1800 e negociabil.
Astept opiniile voastre.
QUOTE(speedman @ 16 Jul 2010, 17:25)
Sigur sunt bani de bagat in ea, proprietarul mi a spus ca i tb discuri spate, placute frana si altele. Totusi turbina parca trage aer fals pe undeva (este cam zgomotoasa). Cardanul / nu mi am dat seama sa faca galagie. O sa incerc sa fac fotografii, dar nu promit. De bagat in scaun, te baga dar nu asa cum te ai astepta la o masina de 170 cp (sau cati mai are acum)
As testa o doar daca ar fi costat ceva mai mult, pt ca nu poti avea cine stie ce pretentii la o masina de 1800 e
P.S. Este vorba de masina user ului profyrus.
unde trage de rupe masina asta?, nu e frumos sa dai cu noroi....te rog sa revezi pozele cu grilele de rs 2.2 pe care le am postat pe 4 t si sa spui cu ce pret le ai achizitionat.Puteai sa spui ca nu iti convine si mi le trimiteai inapoi si da, ti-am dat o varianta in care sa le pui silicon de parbriz.Referitor la masina: problemele nu sunt asa cum sunt prezentate iar omul nu e pe departe pacalit.Radiatorul a fost inlocuit cu unul facut dupa dimensiunile originale si adaugata o celula fiindca ce era pe ea era praf, cost lucrare 600 ron la Romradiatoare, apoi circuitul de termocupla mergea doar daca era contactul plus si unul din ventilatoare era degeaba;acum nu mai fierbe si termocupla lucreaza ca la carte.Cand am luat masina suieratul auzit de speedman era de fapt zgomatul produs de furtunasul de vacum pe care proprietarul uitase sa il bage in ceas cand schimbase bordul, cum tragea masina de rupea cu vacumul scos?.....actualul proprietar a primit si un bord de 21 turbo completde schimb.Masina a stat un an jumate intr-o curte neatinsa din lipsa de fonduri iar daca acum nu aveam niste probleme,
nu pleca de la mine.Si ca sa inchei facem o recapitulare:
* masina pret 1200 euro bani pe care i-am primit
bonus la portbagaj fara a pretinde ceva
* cauciucuri iarna(Nokian) si vara(Matador) noi noute, exact ca in carte 195/40/15.......2400 lei toate
* amortizoare fata originale R21 turbo noi, in cutie ...730 lei perechea aduse de Renault
* far dreapta R 21 turbo 150 lei, second de la Materom stare f buna
*alte maruntisuri...fara valoare
* set de discuri spate noi in cutie via germania 70 euro perechea
*calculator de abs cu senzor vreo 35 de lire plus transport
urmeaza sa trimit fara a avea pretentia la bani:
* far stinga de R21 turbo achizitionat franta vreo 50 euroi
* masca fata de R 21 turbo cea cu dunga plus 2 calandre vreo 200 lei
* placute spate brembo via Anglia vreo 30 lire plus transport
continuam?
I-am spus omului ca masina sta de un an juma nu avea itp si rca si ca
nu e de plecat cu ea la drum, am vrut sa il ajut cu ele a preferat altceva.Masina trage cum trebuie.Nu e cazul sa ne aruncam cu noroi unii in ceilalti.Asteptam sa ma sune.L-am sunat eu a doua zi de dimineata sa vad daca a ajuns in regula.