Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DEBITMETRU Aer 1.5dci
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
yuly_megan
Am mare nevoie daca stie cineva de un cod si posibil o poza cu debitmetru aer si unde este amplasat in zona motorului ... Sau o anexa a motorului .
vali.i
din cate stiu eu, nu are debimetru
solidconvert
Este cutiuta aia patrata de pe furtunul ala gros care iese din filtrul de aer... este in partea dreapta sus, cum te uiti la motor chiar aproape de stergatoare, fix deasupra tulumbei de la servo frana... este ceva asemanator cu asta, doar ca intra si iese furtun in/din el:
[attachmentid=1627798478]
yuly_megan
scuze de fapt e senzor supraalimentare cred ca asta e devina am gasit si codul
acum speram sa fie asta pt lipsa puterii ca turbina nu are joc ( nu e defecta) functioneaza dar in parametri minimi
tampenia asta de senzor mai costa si 400 ron orice plastic costa o galagie de banii la renault .
driv8r
Vezi ca se afla langa filtrul de aer,deasupra vasului cu lichid de frana si este conectat la el o mufa plus doua furtunase.Am avut si eu problema asta.
AnduCT
Motorul de 1.5 82 cp nu are debitmetru de aer. Ce ai aratat tu este senzorul de presiune turbo.
yuly_megan
QUOTE(driv8r @ 30 Mar 2012, 10:47)
Vezi ca se afla langa filtrul de aer,deasupra vasului cu lichid de frana si este conectat la el o mufa plus doua furtunase.Am avut si eu problema asta.
*



si cum ee l-ai schimbat si merge bine ?? de ex eu nu mai am putere la masina cand da sa mearga turbina cand nu, am dato jos am verificat la ea e buna dar senzorul e dus. am fost si cu ea pe tester si au spus aia ca rar cand baga 1.2 atmosfere


QUOTE(AnduCT @ 30 Mar 2012, 18:04)
Motorul de 1.5 82 cp nu are debitmetru de aer. Ce ai aratat tu este senzorul de presiune turbo.
*



cred ca am scris si eu ms ca imi spui dupa ce am aflat eu primu
driv8r
Motorul functiona bine la relanti dar nu mai avea putere. Dupa ce am schimbat reperul totul a revenit la normal.Am cumparat de logan 85 cp are acelasi cod
TheSting
Cat ai dat pe el, deoarece su eu trebuie sa-l schimb.
octtavyan
Cum se manifesta lipsa asta de outere? Deoarece la mine, se tureaza mai greu, de ex, cand merge bine apas acceleratia unsfert si sare imediat de 2000rpm, cand merge prost, adica tot timpu, o apas mai mult, peste jumatate din cursa si timpul de accelerare e dublu, parca e in reluare, senzatia ca trebuie sa "trag" de masina sa mearga...
Chiar si asa merge masina, turbina se aude normal, acuma daca nu baga oresiune nu stiu.
1,5 dci 105 cp - cand vrea ea.

Ai vreo eroare in bord, pe calculator ceva?
yuly_megan
QUOTE(driv8r @ 31 Mar 2012, 03:27)
Motorul functiona bine la relanti dar nu mai avea putere. Dupa ce am schimbat reperul totul a revenit la normal.Am cumparat de logan 85 cp are acelasi cod
*



Si cat te-a costat

QUOTE(TheSting @ 31 Mar 2012, 06:29)
Cat ai dat pe el, deoarece su eu trebuie sa-l schimb.
*



385 ron cu reducere

QUOTE(octtavyan @ 31 Mar 2012, 08:10)
Cum se manifesta lipsa asta de outere? Deoarece la mine, se tureaza mai greu, de ex, cand merge bine apas acceleratia unsfert si sare imediat de 2000rpm, cand merge prost, adica tot timpu, o apas mai mult, peste jumatate din cursa si timpul de accelerare e dublu, parca e in reluare, senzatia ca trebuie sa "trag" de masina sa mearga...
Chiar si asa merge masina, turbina se aude normal, acuma daca nu baga oresiune nu stiu.
1,5 dci 105 cp - cand vrea ea.

Ai vreo eroare in bord, pe calculator ceva?
*



pai se accelereaza foarte greu are momente cand se accelereaza bine cand nu , erori in bord nu am si nici pe tester nu mi-a dat, turbina functioneaza si la mine dar in parametri minimi . La mn se accelereaza greu pana in 2000rpm dupa 2000rpm se alcelereaza mai repede putin pana in 3000rpm.
Era la un moment dat cand masina nu prindea mai mult de 130 pe drum intins si cu acceleratia la maxim . sa vedem cu senzorul cum ee
octtavyan
Da-mi si mie de stire daca e de la senzorul ala, mie mi-a mancat zilele de 4 ani si bineinteles ca am dat numai de meseriasi, atat la reno cat si la altii, nimeni nu a putut sa-mi spuna ce are masina. Ba egr, ba debitmetru, ba pompade motorina, ba onjectoare. Bineinteles ca nu am schimbat nimic din cele de mai sus ca nu era de acolo.
Da-mi un sms la 0752109002 daca e de la senzorul ala de presiune in turbo, daca se rezolva ca il schimb maine daca isi revine masina...
yuly_megan
QUOTE(octtavyan @ 31 Mar 2012, 19:49)
Da-mi si mie de stire daca e de la senzorul ala, mie mi-a mancat zilele de 4 ani si bineinteles ca am dat numai de meseriasi, atat la reno cat si la altii, nimeni nu a  putut  sa-mi spuna  ce are masina. Ba egr, ba debitmetru, ba pompade motorina, ba onjectoare. Bineinteles ca nu am schimbat nimic din cele de mai sus ca nu era de acolo.
Da-mi un sms la 0752109002 daca e de la senzorul ala de presiune in turbo, daca se rezolva ca il schimb maine daca isi revine masina...
*



saptamana viitoare cand vine senzorul o sa te anunt daca e de la el sau nu, sper sa o rezolv si eu . Am fost si eu la servise la meridian si aia ma puneau sa schimb turbina ca cica e defecta si tot asa ... .
TheSting
De o saptamana exact acelasi lucru il patesc si eu.
La relanti este perfect dar cand plec de pe loc are momente cand de abia accelareaza, zici ca am 10 CP nu 83 CP si deodata prinde viata iar.
Este ciudata faza, apas pe accelaratie si merge perfect apoi de o data de abia mai accelereaza apoi isi revine brusc.
Aveam o banuiala ca este acel senzor dar nu eram sigur.
Oricum le luasem prin eliminate:
*injectoarele le-am verificat la Delphi si erau OK
*pompa de motorina este ok si fara pilitura
*EGR-ul+tubulatura aferenta le-am curatat
*senzor de pe volanta l-am curatat
*absolut tate mufele din motor le-am dat cu spray de contact
*verificat turbina
*verificat vacum motor
*senzorul din pompa de motorina l-am schimbat
Si in ciuda la toate astea masina facea la fel. Toate astea pana am vazut ca acel senzor nu mai sta etans si m-am dus la un bun prieten care a lucrat la Ipso apoi la SERUS si mi-a spus direct ca problema este acel senzor. Am verificat cu senzorul unui prieten si intradevar ala este de vina.
Acum singura faza ca bucata aia de plastic (senzorul) costa o caruta de bani 400 si ceva de ron.
driv8r
Eu l-am cumparat din magazin de piese Dacia,cu 360lei aproximativ,si l-am montat singur,nu-i mare inginerie.Cel vechi daca era lovit cu o surubelnita usor functiona dar dupa oprirea motorului o luam de la capat.
yuly_megan
gata a venit senzorul akum mai ramane sa il montez pe masina saptamana viitoare . si vedem ce o fii o fii . Doamne ajuta sa fie ala de vina si sa mearga wub.gif
TheSting
Vezi ca mai este un factor. Ai vazut ca senzorul este prin de 2 papuci de plastic. Cu timpul de la vibratiile motorului acesti papuci se slabesc si senzorul nu mai sta etans, fapt ce face motorul sa reactioneze asa (lips de putere). Eu pana acum 1 sapt eram 100% convins ca senzorul era de vina, pana am observat ca jocul ce il avea in locasul lui era mult prea mare. Atunci am luat un soricel si l-am fixat bine acolo, incat acum nu mai imi face probleme.

5 Apr 2012, 23:05:
[attachmentid=1627800685]
octtavyan
unde e mai exact senzorul ala, in spatele motorului, imi trebuie elevator sa ajung la el?, Incerc sa-mi dau seama cum e la mine, eu am motorul de 1,5 105 cp aceiasi situatie, de obicei cnd ploua merge bine, ma gandesc ca se mai etanseaza, din cauza cnondensului, asa cum spunema mai sus mi-a mancat zilele 4 animasina asta, din cauza asta. Daca e de la senzorul asta o arunc in dambovita smile.gif
ovy_megane_1982
THE STING ai mii de multumiri de la mine.De vreo 2 saptamani nu mai trage 1.5-ul de nicio culoare, dar nu da nici erori si nici nu scoate fum.
Am citit postul tau si cand am dat jos capacul de pe motor mai avea putin senzorul ala si cadea.L-am prins cu un soricel si acum stau linistit, trage ca inainte.Multumesc inca o data.
P.S.
Inainte sa va ganditi sa-l schimbati uitativa daca sta bine la locul lui
TheSting
Ma bucur ca te-am putut ajuta.
Axelinooo
Salutare!

La mine am scos acea mufa care intra in el si nici o diferenta ... e drept ca mi se pare mie ca trage cam greu dar de alergat alearga ... si cu mufa pusa si cu ea scoasa la fel ajunge la 160 sau asa mi se pare, de ex ... sincer nu stiu ce sa cred daca e bun sau un... faza la mine e ca atunci cand o turez pe liber urca cam grelutz in turatii sa zic : daca pe o scara 1 - 10 la un alt megane 1.5 60 kw ca al meu se tureaza de 10 la mine mai in reluare asa undeva la 5-6 ... cand iau piciorul de pe acceleratie ea e inca turata si coboara lent ...
ceva idei ?
Multumesc anticipat!
Zipy
Asta este jucaria care face figuri? Si a mea se misca, dar nu mi se pare ca trage greu masina. O am de aproape un an, este posibil sa vad o diferenta cand o sa il prind:). Poate am mers cu ea asa si nu stiu cum ar trebui sa traga. Astept raspuns:).
STALEX2004
QUOTE(TheSting @ 5 Apr 2012, 22:02)
Vezi ca mai este un factor. Ai vazut ca senzorul este prin de 2 papuci de plastic. Cu timpul de la vibratiile motorului acesti papuci se slabesc si senzorul nu mai sta etans, fapt ce face motorul sa reactioneze asa (lips de putere). Eu pana acum 1 sapt eram 100% convins ca senzorul era de vina, pana am observat ca jocul ce il avea in locasul lui era mult prea mare. Atunci am luat un soricel si l-am fixat bine acolo, incat acum nu mai imi face probleme.

<span class='edit'>5 Apr 2012, 23:05:</span>
[attachmentid=1627800685]
*


mai poti atasa odata poza respectiva...si eu am aceeasi lipsa de putere, fara a scoate fum.
Ms
ciaxxl
Se poate pune o poza cu acel senzor? Multumesc
mbkm
Baiatul cu topicul ai o naveta de bere!! Am scos mufa din senzorul cu pricina si sa transformat 1.5 meu de 82 de ponei intr-un v8(asa de mare diferenta se simte). Intrebare: Pot merge cu ea in jur de 2 saptamani aproape zilnic cu mufa scoasa? Afecteaza??
P.S. Pentru cei care nu stiu, senzorul cu pricina se afla pe tubulatura de intercooler deasupra vasului de servo, cat o cutie de chibrit conectat cu o mufa.
yuly_megan
QUOTE(mbkm @ 13 Sep 2016, 18:43)
Baiatul cu topicul ai o naveta de bere!! Am scos mufa din senzorul cu pricina si sa transformat 1.5 meu de 82 de ponei intr-un v8(asa de mare diferenta se simte). Intrebare: Pot merge cu ea in jur de 2 saptamani aproape zilnic cu mufa scoasa? Afecteaza??
P.S. Pentru cei care nu stiu, senzorul cu pricina se afla pe tubulatura de intercooler deasupra vasului de servo, cat o cutie de chibrit conectat cu o mufa.
*




Sincer nu stiu daca afecteaza cu ceva dar totusi este un senzor de supraalimentare care are rolul lui . daca doresti si esti din bucuresti il am eu de vanzare am dat atunci pe el 300 si ceva de lei si l-am folosit 2 ani dupa am dezmembrat masina .
mbkm
QUOTE(yuly_megan @ 13 Sep 2016, 15:52)
Sincer nu stiu daca afecteaza cu ceva dar totusi este un senzor de supraalimentare  care are rolul lui . daca doresti si esti din bucuresti il am eu de vanzare am dat atunci pe el 300 si ceva de lei si l-am folosit  2 ani dupa am dezmembrat masina .
*


Locuiesc in Anglia de aici si entuziasmul.. Daca eram in Bucuresti o rezolvam de mult. Multumesc oricum de oferta, berea ramane in picioare mai spre iarna:D . Eu oricum in sarcina mai am problema cu Stop + injection fault si de aici am zis ca se trage lipsa de putere (gen mod de avarie sau ceva de genul era in capul meu) dar acum vad ca desi imi apare la 3.000 de ture in sarcina martorii de mai sus pe bord masina merge normal.(full internetul de problema stop+injection fault in sarcina la 3000ture treeptele 3,4,5 dar aparent nimeni nu vrea sa dezvaluie o rezolvare..) inafara de asta masina merge absolut normal trage ca si noua acum cu mufa scoasa.
claudiu79
Stop + injection fault este o problema la injectoare verifica si acest aspect


1 Dec 2017, 03:42:
Stop + injection fault este o problema la injectoare verifica si acest aspect
Rewmus11
Salutare! La mașina din semnătură, mi-a apărut check injection + cheia galbenă de service. Nu este nicio diferență acum față de cand a apărut, trage la fel,nu scoate fum. Pe tester, mi-a arătat că debitmetrul citește o valoare a aerului intrat de 100° iar o altă valoare, nu mai știu cum se numeste
De 999. Când scot mufa la debitmetru își schimbă sunetul motorul, parca merge mai ușor, când o conectez se aude un pic mai infundar, mai gălăgios, nu foarte tare. Din cate se vede, debitmetrul este problema, până îmi ajunge piesa comandată (90 lei sh, nu-mi permit una nouă la 550 lei) pot circula cu mufa scoasă de la debitmetru? Sau nu-i nicio problemă dacă o las conectată?
Zaishen
QUOTE(yuly_megan @ 26 Mar 2012, 21:19)
Am mare nevoie daca stie cineva de un cod si posibil o poza cu debitmetru aer si unde este amplasat in zona motorului ... Sau o anexa a motorului .
*




QUOTE(vali.i @ 29 Mar 2012, 16:05)
din cate stiu eu, nu are debimetru
*



Salut, știe cineva dacă 1.5dci de 86cp din 2007 are debitmetru de aer? a mea în loc de debitmetru de aer (cel pătrat mare): [attachmentid=1628130637]


are un senzor mai pic pe galerie după filtrul de aer, din câte am citit este senzor temperatură aer admisie și nu debitmetru, mai exact eu am senzorul acesta, așa arată: [attachmentid=1628130636]

Din ce an s-a montat debitmetru pe 1.5dci?

La a mea așa arată zona aia, ca la acest duster: https://youtu.be/PIjCU0z3apc?t=94
xmisterx
Ala nu este senzor de temperatura, este senzor MAF( Mass air flow sensor), masoara masa aerului care circula prin tubulatura de admisie.
Zaishen
Sunt în dubiu pentru că pe site-urile de piese auto spun că este: Senzor Temperatură Aer Admisie!

De exemplu pe autoeco: https://www.autoeco.ro/senzori/renault-mega...ipuri_piese=658

La mine arată asemănător (are doar două fire, dacă selectezi senzor de temperatură aer admisie): [attachmentid=1628130638]

Iar debitmetrul (dacă selectezi debitmetru de aer) arată așa: [attachmentid=1628130639]

Eu din câte văd sunt două lucruri diferite, debitmetrul are mai multe fire, cred că are și debitmetru de aer, și senzorul de temperatură
skorpio_bog
Cred ca depinde de motorizare, la 1.5dci de 105CP (turbo cu geometrie variabila) s-a montat MAF (8200280060). Senzorul ala mic cu 2 fire am vazut pe Clio dci si pe la unele M3. Tu pune exact aceeasi piesa care e pe masina din fabrica.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.