Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: BMW F 800 GS
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
gibonu
Hai noroc la toata lumea.

F 650 GS deja isi traise traiul si isi mancase malaiul.
A fost o motocicleta extraordinara, insa era momentul pentru o schimbare.
Recunosc ca altceva in afara de BMW nu m-a interesat.

Asadar, pe la inceputul lui noiembrie 2011, m-am dus la BMW in Pipera pentru un drive-test cu un F 800 GS.
Afara era destul de frig, asa ca plimbarea a fost scurta.
BMW Pipera – rondul de la intrarea in Tunari si retur.
Am cam mers cu morcovu-n cur.
Pe de o parte nu cunosteam motocicleta.
Pe de alta parte, fiind luna noiembrie, motocicletele de drive-test nu mai aveau CASCO.
Drept pentru care, inainte de a lua motocicleta, am scris cu mana mea pe hartia de drive-test “stiu ca nu are CASCO”.

Desi plimbarea a fost scurta, a fost suficienta cat sa-mi dau seama ca asta este motocicleta care imi trebuie.
Ce nu mi-a placut:
Oglinzile in forma de romb, care mi se par mici si inutile.
Practic unul ca mine (1,90 inaltime) nu prea vede mare lucru in ele.
Cei de la Touratech au niste prelungitoarea, in forma de L pentru oglinzile astea.
Si mesajul de genul “daca vrei sa vezi si altceva in oglinda in afara de umarul propriu

Actionarea semnalizatoarelor.
Nu mai este ca la F 650 GS, unde era un singur buton, cu trei pozitii: stanga – oprit – dreapta.
La F 800 GS, exista cate un buton pe fiecare parte a ghidonului.
Insa, acest buton se anuleza de la un al treilea buton, pus pe dreata, intre acceleratie si butonul de semnal dreapta.
Adica foarte incomod.
Este adevarat ca exista un senzor care anuleza semnalul dupa vreo 2-300 de metri de mers drept, insa in oras chiar incurca semnalul ramas activ.
N-am inteles de ce s-a complicat BMW-ul asa de rau.

In rest, mi-a placut totul.
In plus, motocicleta de test cu care m-am plimbat era de vanzare.
Asa ca m-am apucat de treaba.
BMW-ul F 650 GS l-am vandut pe 22.11.2011.


Joi - 24.11.2011

Am facut plata (prin transfer bancar) pentru F 800 GS.
An de fabricatie: 2010;
Km. la bord: 4.577;
Capacitate cilindrica: 800 cmc;
Putere: 85 CP;
Cilindri: 2 (paraleli);
Trepte de viteza: 6;
Garantie: 04.2013.

Dotari:
ABS;
Cric central;
Manere incalzite;
Semnalizatoare LED;
Computer de bord.

La semnalele LED si computerul de bord nu tinem neaparat.
Insa, in configuratie de mai sus, motocicleta costa 8.900 Euro.
Altfel spus, mult sub pretul care era pe Mobile.de (la aceea data) pentru un F 800 GS cu ABS, cric central si manera incalzite.

La cei 8.900 Euro s-au mai adaugat saua confort si protectiile pentru mana (handguard).
La 60 % din pretul de lista, adica 274 Euro.
Pret total: 9.174 Euro

Motocicleta in curtea BMW-ului.

[attachmentid=1627795460]

Initial, cei de la BMW mi-au spus ca livrarea dureaza cam o saptamana.
Apoi, m-au sunat a doua zi, sa-mi spuna ca se poate face livrarea.


Sambata – 26.11.2011
S-a facut livrarea.
Adica mi-au dat talonul, Cartea de identitate, Manualul utilizatorului, Certificatul de atestatare fiscala, etc.
Motocicleta a ramas tot la ei, pentru ca nu avea rost sa o mut de acolo.

Prin decembrie am dus-o la RAR (pentru autentificare) cu duba de la BMW.
Deja era frig si am zis ca nu are rost sa ma risc.
Duba de la BMW a fost moca.

Undeva pe la inceputul lui decembrie, prietenul cu X-Challenge a luat motocicleta de la BMW si a dus-o la el in curte.
Pe la jumatatea lui decembrie, am dus eu ambele motocicleta (a mea si X-Challenge-ul) in hala unde au iernat.

Sambata – 10.03.2012

Prietenul cu X-Challenge-ul a adus ambele motociclete inapoi in curte.
Ocazie cu care am facut un schimb de oglinzi.
Eu le-am luat pe cele de pe X-Challenge iar el le-a luat pe cele de pe F 800 GS.

Duminica – 18.03.2012
Bucuresti – Oltenia – Giurgiu - Bucuresti

Prima plimbare si inceputul unui nou sezon.
Impreuna cu prietenul cu X-Challenge.
Cum era de asteptat, fata de F 650 GS este cu totul altceva.
Mai mare, mai inalta, mai comoda, mai puternica si nu in ultimul rand, aproape fare vibratii.
Cei doi cilindri scot 85 de cai, disponibili la turatii joase.
Treapta I-a mi s-a parut foarte lunga.
Merge fara probleme pana la 60-70 km/h.
Probabil merge si mai mult, insa n-am incercat.

La drum intins este o placere.
Vibratiile aproape ca nu exista.
Astept cu interes sa vad cum se comporta pe autostrada in treapta a 6-a.
Chiar si cu parbrizul original (destul de mic) exista o protectie la vant.

Pana la Oltenita, drumul OK, insa mi s-a parut cam aglomerat.
La Petrom-ul de la intrarea in Oltenita am facut prima alimentare.
Eram obisnuit ca la 650 GS sa infig adanc teava furtunului pompei in rezervor.
La 800 GS nu mai merge, pentru ca incepe sa scuipe benzina pe langa teava furtunului pompei, astfel incat trebuie tinuta mai sus.

Continuam alergarea spre Giurgiu.
Aici deja este liber, foarte rar mai aparea cate o masina.
Ca de obiecei, o placere pentru mers cu motocicleta.

Pauza in padure, dupa Prundu.

[attachmentid=1627795462] [attachmentid=1627795464]

F 800 GS cu oglinzi de X-Challenge.

[attachmentid=1627795465]

X-Challenge cu oglinzi de F 800 GS.

[attachmentid=1627795466]

Pana la Giurgiu nimic deosebit.
Doar vreo 3-4 motociclete de viteza, care ne-au depasit.
Pe drum drept mergeau destul de tare, insa in curbe mi s-au parut destul de ezitanti.

Pauza de masa la OMV-ul de la intrarea in Giurgiu.
Chiar a inceput un nou sezon moto, dupa numarul mare de motociclete pe care le-am vazut trecand spre sau dinspre Bucuresti.
Plus o gasca de vreo 20 de motociclete de viteza, care mergeau cu vreo 50 km/h (spre Bucuresti) si ocupau ambele benzi ale soselei.
Plus unul dintre ei, care mergea cu fundul pe rezervor (la o motocicleta de viteza, cu rezervorul amplasat intre sa si ghidon).

Cu F 650 GS drumul Bucuresti – Giurgiu parea destul de scurt.
Cu F 800 GS pare si mai scurt.
In Calugareni, toata lumea mergea cu 50 km/h.
Cam plictisitor, insa mi-am luat un radar aici anul trecut.
Tot in Calugareni am butonat putin computerul de bord.
Are 4 functii: temperatura exterioara, viteza medie, consum mediu si consum instantaneu.
Temperatura era de 23 grade, iar consumul mediu era de 4,8 % (fata de 5,2% la F 650 GS).

In Bucuresti, este o adevata placere sa pleci de la stop cu o trepta I-a lunga si cu o motocicleta care nu vibreaza.

Bordul cu vitezele indexate, litrometru si indicator temperatura lichid de racire.

[attachmentid=1627795467]

Cam asta a fost prima plimbare cu F 800 GS.
Inca suntem in perioada de tatonare, inca mi-e putin frica, inca trebuie sa ma obisnuiesc.
In special cu saua, care desi este Confort, tot ma doare curu’ pe ea.

Urmeaza sa montez scutul.
Original de la BMW, luat cu 800 lei (fata de 880 lei pret de lista).
Am avut reducere pentru ca l-am cumparat in termen de o luna de la achizitionarea motocicletei.
Cam asa arata (deocamdata la mine in sufragerie).

[attachmentid=1627795468] [attachmentid=1627795469]
zanzie
Superba. wub.gif S-o calaresti sanatos.
Hack
Foarte faina jucaria wub.gif ...sa te duca cel putin tot atatia km cat te-a dus cealalta fara probleme.
buzasparta
frumos motorul.sa-l stapanesti sanatos si asfalt uscat.ma batea gandul la transalp dar momentan am hotarat ca e mai bine sa fac altceva cu banii.
DanCVA
Sa o stapanesti cu placere.
cosmin_2300
Sa folosești "motorul" cu plăcere!
CASCO îi faci? Dacă da, cât costă?
steph
Simpatica motoreta. Sa o stapanesti sanatos. Am facut si eu test drive cu ea prin octombrie smile.gif

Si m-am imbolnavit pe loc. Asa ca m-am pricopsit cu cea portocalie din showroom. Tot in noiembrie.

Cutia e nesperat de lunga

I - 80 +
II - 120
III - 150

Consumu` e jenant. In oras orice i-as face 5.2 si afara 3.8 - 5.

Bun pretul la scut. Pe mine m-au intepat vad. 250 Euro nu mai situ daca cu tot cu TVA sau fara.
4x4
Ai dat mai mult pe BMW-ul tau decat am dat eu pe al meu tongue.gif

Sa ai parte de cat mai multe aventuri pe el! Si sa ne tii la curent pe jurnalul de bord!
Multi kmp!
IntensBurnE
super faina wub.gif nemtoaica .asteptam impresii despre manevrabilitatea ei si prin offroad tongue.gif.

OFF. ce model ai recomanda unui incepator in moto? happy.gif
bucatzel
Amintiri din viitor tongue.gif

QUOTE(gibonu @ 19 Mar 2012, 11:45)
BMW-ul F 650 GS l-am vandut pe 22.11.2012.
*



gibonu
@ zanzie & buzasparta & DanCVA
Multumesc frumos.

@ Hack
Multumesc frumos.
Asa sa fie.

@ cosmin_2300
Multumesc frumos.
I-am facut CASCO inainte de a da banii pe ea.
Am rezolvat-o foarte avantajos, cu 180 de euro pe an.

@ steph
Asadar te-ai dat si tu cu motocicleta mea.
I-ai facut ceva, ca sa stiu la ce sa ma astept.?

Acum serios.
S-o stapanesti si tu sanatos pe cea portocalie.
O stiu, am vazut-o in hala de service de la BMW.
Poate ne spui si noua mai multe despre ea (pret, km, etc).
Eventual poate deschizi si tu un jurnal de bord.
Oricum, foarte misto sunt barele laterale.
Cam ciudat pretul la scut, nu stiu ce sa zic.
Mie mi-au spus de la inceput de cei 880 lei.

@ 4x4
Asta e.
Pasiunea costa.
Si multumesc pentu urari.

@ IntensBurnE
Mai dureaza putin pana la off-road.
Deocamdata sa ma obisnuiesc cu ea pe asfalt.

OFF: ti-as recomanda un BMW F 650 GS.
Oricum, cu altceva nu m-am mai dat.
Dupa mine, este ideala pentru un incepator.

@ bucatzel
Corect.
Gresala mea, pe care mi-o asum.
Am corectat.
Oricum, multumesc.
Speedy
Felicitari!!
E frumoasa foc. Drumuri bune sa aveti!
gibonu
@ Speedy
Multumesc frumos.


@ IntensBurnE
Poate te ajuta asta:
http://www.daciaclub.ro/https://www.reno.ro/index.php?showtopic=159330&hl=

In special primele pagini.
steph
@gibonu

Stai linistit, nu i-am facut nimic. smile.gif Desi cand am facut eu test drive inca aveau Casco era o fransiza de 500 de euro la mijloc. Asa ca am mers ca o domnisoara pana pe la gradina zoologica si m-am intors.

A fost dragoste la prima vedere. Daca era portocalie o luam fara discutii.

A mea avea pretul de lista 11618 dar pana m-am miscat cu actele au facut-o 10950. Fiind deja obisnuit cu suma initiala de banii ramasi i-am luat:

Protectii de maini mari BMW - 155 euro
Scut aluminiu mare BMW - 250 euro
Protectii motor + anexe radiator Touratech - 290 euro

Prefer sa nu imi amintesc ca mai aveau una pe stoc si la sfarsitul lui decembrie au facut-o 10450 biggrin.gif

Altfel sunt identice cu exceptia seii. Eu o am pe cea joasa care mi se pare decenta, dar venind de pe super moto probabil e discutabil.

Ulterior i-am mai luat extensii de hand guard-uri si deflectoare de aer pentru genunchi. Iarna fac minuni si sunt si decente ca pret. 100 cu 200 de lei. Le vezi mai sus intr-o poza.

Ah, si inaltatoare de ghidon dar eu la 1.80 tot stau aplecat cand merg in picioare. Daca pui mai mari trebuie umblat si la conducta de lichid de frana.

Eu am vreo 2400 de km. Am mers toata iarna pe polei pe mazga pana pe 15 ianuarie cand a dat zapada serios si am mai scos-o la sfarsitul lui februarie pana la Giurgiu. Acum mai stau pe bara o saptamana ca am reusit sa imi rup un picior biggrin.gif

Mi se pare motoreta polivalenta aproape perfecta. Am mers pe mocirle si noroaie pe malul Argesului si pe la Comana (bine gumele ei nu sunt cele mai indicate pentru asta) dar si pe asfalt cu 200+.

Momentan lucrez la partea de bagaje. Rack si extensie bagaj textil de la sw-motech (vezi poze) si un topcase de la konvoi.ro (trebuie sa ajunga in prima saptamana din aprilie.) http://konvoi.ro/imagini/topcase/4.jpg
gibonu
@ steph

Am intleles.
Tu ti-ai luat motocicleta noua.
Nu este cea pe care am vazut-o eu in hala de service.

Inca odata sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

Am auzit numai lucruri bune despre deflectoarele de aer pentru genunchi.

Insa cred ca urmatoarea investitie va fi parbrizul.
Cred ca va fi cel de la Touratech (parca 129 Euro).

Si eu astept un top-case (cu tot cu sistem de prindere) de la konvoi.ro.
L-am platit la jumatea lui ianuarie si mi-au spus ca intr-o luna e gata.
N-a fost asa, inca il mai astept.
Cica ar trebui sa vina.

Vad ca tu ai mers deja ceva.
Eu nici macar nu mi-am pus problema de iesit pana nu s-a incalzit.
Asadar, ai avea ce sa scri in jurnal.
b76bgaarh
sa intreb si eu o prostie. cel cu 2 cilindri boxer si cardan ce model este? peste 1000 cmc?
ydaniel
Frumusica foc,sper sa imi pot cumpara si eu una candva!
Cum tot sunt cu gandul la prietenii mei care sunt in drum spre Magadan si tu ai postat aici la jurnal>cum ti se pare sa participi la anu la Budapest-Bamako rally cu ea?
E ceva mai multa adrenalina si mai ales experienta decat o plimbare prin Alpi.
Toate cele bune si poate ne vedem intr-o buna zi sa mai invat si eu una-alta. rolleyes.gif
gibonu
@ b76bgaarh

Nu-i nicio prostie sa intrebi atunci cand nu sti.
Asadar, la BMW moto, literele sunt simple:

F = 2 ciclindri in linie, 800 cmc, transmisie prin lant;
G = 1 cilindru, 650 cmc, transmisie prin lant;
K = 4 sau 6 cilindri in linie, 1300 sau 1600 cmc
R = 2 ciclindri boxer, 1200 cmc, transmisie pe cardan;
S = 4 cilindri in linei, 1000 cmc, transmisie prin lant.

Cel putin eu asa stiu.,
Daca gresesc, imi cer scuze.
Le gasesti aici pe toate: http://www.bmw-motorrad.com/com/en/index.html


@ ydaniel
De unde atata concediu cat sa ma duc pana in Mali?
De vazut ne vedem oricand si cu cea mai mare placere.
Eventual la un spritz.
Sudsemnatu
Noroc si sa o stapanesti sanatos.

Am avut si eu parte de vreo 500km cu un F650/vazut ce inseamna vibratii la motor, dar na ce sa vrei de la un cilindru. Asa cu doi schimbi foaia e si normal sa nu iti mai faca masaj la xxx tongue.gif

Legat de cei cu vitezanele, e normal: asa fac toti am observat-o dau tare si in curba te urci pe ei cu astea ca ale tale, cu toate ca nu e normal, dar tu ai ciclistica mult mai buna ca a lor, plus roti mai mari, mai noi.

Sa mai pui poze...asa mai traiesc si eu viata de motociclist...ca eu mi le-am vandut smile.gif))
As mai inchiria dar nu gasesc unde sad.gif Dar un scuter tot imi iau, chiar si cu gura sotiei pe mine, il ascund si merg pe furis smile.gif))
steph
@gibonu Am pe aici pe undeva un topic unde e si motoreta si masina. Cat despre km facuti sunt facuti prin oras sau imprejurimi. Cand erau temperaturi pe minus nu ma avantam prea departe. Excursiile peste mari si tari pe la vara.

Cat despre Konvoi ma pui un pic pe ganduri. Eu l-am platit integral la sfarsitul lui februarie si mi-au spus ca dureaza 40 de zile. Tie ti-au dat vreun motiv pentru intarziere?

Edit: Dupa parbriz ma uit si eu. Parbriz si toba mai exact. Inca nu sunt decis. As astepta primul drum serios sa vad daca e nevoie de parbriz.

Asa la drumuri scurte 50 - 100km cel stock a fost decent.

Daca ma hotarasc am ochit 2 modele de la wunderlich:

Cu reglaj 460 - 520 mm - http://www.wunderlich.de/shopart/8110157-1...en-GS-Vario.htm

sau

Fix de 400 mm http://www.wunderlich.de/shopart/8110421-1...F-650800-GS.htm

Al nostru are 305.
IntensBurnE
sa stii ca ma regasesc in descrierea ta de la inceput tongue.gif (in sensul ca pana acum m`am amagit singur,ba ca nu e sigur ,ba probleme financiare ce se implica in a lua o motocicleta) dar vazand topicul tau wub.gif si avand o atractie de mic spre motorete m`am luat inima in dinti si m`am pus pe cautat biggrin.gif

ON: am sa iti urmaresc topicul cu interes in continuare tongue.gif
Speedy
Cum zicea si Vis-a-Vis intr-un post mai vechi de pe jurnalul cu Negresa (care acum e neglijat dry.gif ) : cu cat pot sa conving mai multi sa se apuce de sportul asta, cu atat mai bine.
adi_ar
Felicitari pentru noua achizitie! Sa o stapanesti sanatos!
Astept continuarea jurnalelor de calatorie!
gibonu
@ Sudsemnatu

Multumesc frumos.
Vor urma si alte poze, de la alte iesiri.
Referitor la inchiriere stiu ca cei de la Bavaria inchiriau motociclete.
Acum n-am mai vazut nimic pe site (nici n-am stat sa caut prea mult).
Eventual da-le un telefon.


@ steph
Eu am platit cutia si sistemul de prindere integral pe 13.01.2012.
Oricum, cei de la konvoi lucreaza doar cu plata integrala, inainte de a incepe lucrarea.
Initial mi-au spus ca dureaza 30 de zile si ca imi trimit poze pe mail cu procesul de fabricatie.
N-am primit nici poze si nici cutia.
Saptamana trecuta mi-au spus ca este posibil ca saptamana asta sa mi-o livreze.
Pana acum, nimic.
O sa-i sun vineri sa-i intreb cum stam.

E drept ca nici eu nu m-am agitat, ca pana acum nu aveam ce sa fac cu cutia.

Nu cred ca e cazul sa ne impacientam.
Vine marfa pana la urma.

Referitor la parbriz, ma mai gandesc ce sa aleg.


@ IntensBurnE
Ma bucur ca te-am putut ajuta cu cealalta poveste.
Permis de motocicleta ai?
Te intreb pentru ca asta ar fi primul pas, apoi sa te apuci sa iti cauti moto.


@ adi_ar
Multumesc frumos.
IntensBurnE
primul pas l`am facut..... permis categ.A am de 5luni.maine testez o honda cb600f happy.gif .
Sper ca si acest nou jurnal va fi macar la fel de interesant ca si celalalt.Si cat mai multe poze de prin drumetii tongue.gif
gibonu
@ IntensBurnE

OK.
Am inteles.
Bafta la alegerea motocicletei.

Ma voi stradui ca si jurnalul asta sa fie cel putin la fel de interesant ca si cel vechi.
Plus multe poze.
steph
Acum am citit. Cum ai obtinut pretul ala la Casco? Ce include si pe ce suma e asigurata?

La motoreta veche plateam 234euro pentru suma asigurata de 2500 si la asta e tristete mare. Am obtinut un 7% la Asirom. Adica 800 si un pic.
gibonu
@ steph

Cota 2% si 9.000 de euro suma asigurata.
Fransiza 100 euro/eveniment si 10 % la dauna totala sau furt total.
Avantaj datorita locului de munca.

7% zic eu ca este o cota buna pentru moto.
Eventual cere oferte de la toti asiguratorii din piata (mai putin Carpatica, Astra, Euroins).

Oricum, chiar daca costa ceva, sugestia mea este sa nu stai fara CASCO.
steph
Atunci se explica de ce platesti atat de putin.

Stiu ca 7% e bine. Am avut si 10 si am vazut si 12. E doar 7 acum ca e in leasing. Si 3 ani cat tine leasingul nu se pune problema sa stau fara CASCO.
gibonu
QUOTE(steph @ 20 Mar 2012, 19:39)
Cat despre Konvoi ma pui un pic pe ganduri. Eu l-am platit integral la sfarsitul lui februarie si mi-au spus ca dureaza 40 de zile. Tie ti-au dat vreun motiv pentru intarziere?
*



Acum am vorbit cu omu' de la Konvoi.
Mi-a spus ca saptamana viitoare imi livreaza marfa (cu Fan Curier).
Astept cu interes.
steph
Bafta,

Eu mai am de asteptat pana la incheierea termenului oficial de 40 zile. Plus intarzierea smile.gif)
the_tavi
@gibonu: foarte frumos, sa il stapanesti sanatos si fara incidente! Si la cat mai multe ture povestite maiastru!
catala2k
Sa-o stapanesti sanatos, sa te plimbe multi km fara probleme.
Poate iesim la o plimbare scurta in aprilie, cand scot si eu mobra din garaj.
Asfalt uscat si fara gropi asta cand mergi pe asfalt wink.gif
gibonu
@ the_tavi
Multumesc frumos.

@ catala2k
Multumesc frumos.
Iesim cu cea mai mare placere la o plimbare.


In rest, astept in continuarea cutia de la konvoi.ro.
Cica maine mi-o trimite.
Oricum, pana nu vad marfa, nu mai pun botu' la nicio promisiune.
steph
Si... a ajuns cutia?

Mai vorbesc cu un tip de pe motociclism care il are comandat de la inceputul lui ianuarie si unguru` i-a spus ca nu are balamale si incuietori. Cica inca 10 - 14 zile.

Eu care l-am comandat pe 29 februarie cred ca il primesc la anu sad.gif
gibonu
@ steph

Deocamdata nu.
Ultima strigare: cica miercuri ajunge.
Ca acum sunt Pastele catolice.
steph
M-a contactat si pe mine. Din proprie initiativa si mi-a zis ca maine il pune la curier.
gibonu
@ steph
Pana nu vad marfa, nu mai pun botu' la nicio promisiune.
gibonu
Am impresia ca sunt intr-un film cu prosti.
Omu' de la Konvoi mi-a trimis cutia, insa nu mi-a trimis sistemul de prindere.
Bineinteles fara sa-mi spuna nimic in prealabil.
L-am sunat aseara, si mi-a spus ca sistemul de prindere mi-l trimite luni.

Problema este ca nu stiu cum se prinde cutia de sistemul de prindere.
Avand in vedere ca fundulu cutiei este o suprafata perfect plana, fara nicio gaura sau ureche de atasare.

O sa revin cu niste poze dupa ce vine si sistemul de prindere.
steph
smile.gif) Pe mine m-a sarit. Cica mi-o trimite azi.

Altfel, cum arata? E lucrata ok?
gibonu
@ steph

E lucrata aproape OK.
Nu-i dezastru, dar nici perfecta.

O sa povestesc pe larg, cu tot cu poze, dupa ce vine si sistemul de prindere.
Acum nici nu prea am timp.

Am vorbit azi din nou cu omu' de la Konvoi.
Mi-as spus ca va trebui sa-mi dau eu gauri in fundul cutiei, ca sa o pot prinde de suport.
Ceea ce nu mi-a spus de la inceput.
zanzie
Bine ca n-a zis sa le sudezi.
vis-a-vis
Nea gibonule, acum sunt chiar invidios. Ti-ai luat o motocicleta excelenta. Chiar si combinatia asta alb-negru imi place de mor. S-o calaresti asa cum ti-ai dorit. (mi-o dai si mie o tura? tongue.gif )




QUOTE(Speedy @ 20 Mar 2012, 20:00)
Cum zicea si Vis-a-Vis intr-un post mai vechi de pe jurnalul cu Negresa (care acum e neglijat  dry.gif  ) : cu cat pot sa conving mai multi sa se apuce de sportul asta, cu atat mai bine.
*


Imi cer scuze, dar chiar nu mai gasesc timp sa scriu. Stiu ca nu pare, dar mananca timp si activitatea asta. Cand am timp, ori sunt frant, ori n-am inspiratie, ori n-am chef...
Iesiri de pomina am mai facut, una chiar aseara unde m-a prins noaptea pe camp cu bateria descarcata biggrin.gif
Nu promit ca il voi tine sus (jurnalul) dar o sa mai scriu din cand p-acolo.
Sunt chiar entuziasmat ca multi dacioti/soferi au incercat sau au de gand sa mearga si pe doua roti. E semn ca nu m-am straduit in zadar sa descriu ce simte un motociclist.
Chiar simt nevoia unei intruniri a motociclistilor daciaclub. Deja suntem o gasca maricica.
gibonu
@ vis-a-vis

Multumesc frumos.
N-ar fi rau sa ne vedem la o tura a "motociclistilor daciaclub".
gibonu
Am vorbit azi din nou cu omu' de la Konvoi.
Cica diseata imi trimite sistemul de prindere.
Astept cu interes sa se termine filmul asta.

In alta ordine de idei, saptamana trecuta am sunat la United Motors sa-i intreb de o cutie Givi.
Cutia o aveau pe stoc, insa sistemul de pridere nu.
Plus ca mi-au spus ca dureaza 3 luni sa-l aduca.

Vineri - 13.04.2012
S-a anunta la munca o zi mai scurta, asa ca am luat si motocicleta cu mine.
Pe la ora 14.00 am luat-o din loc, pentru o plimbare scurta pana la Lehliu pe DN 3, apoi intoarcerea de A2.
Fiind zi de sarbatoare, orasul era destul de aglomerat, mai ales spre super-market-urile din Pantelimon.

Cam stresat cu o motocicleta mai mare prin trafic aglomerat.

Pana la Lehliu nimic deosebit, 120 km/h in afara localitatilor.

Pe A2, am incercat sa merg mai tare.
Insa se pare ca am ramas setat de la cealalta motocicleta in ceea ce priveste viteza maxima.
In sensul ca mai mult de 140 km/h n-am mers.
Pur si simplu nu ma simteam confortabil si in siguranta.

Si cred ca se cere un parbriz, pentru ca la 140 km/h cam bate vantul.
IntensBurnE
@gibonu ce casca ai ? ....e buna Shark RSI ? blush.gif
steph
Mi-a venit cutia. Da nu e a mea smile.gif) E mai mica, scrie mare in interior ca e pentru un tip din Singapore.

Nu stiu cum e a ta finisata dar asta e varza. Coltare nituite cu spatii mari, balamalele nu sunt aliniate iar clemele de pe capac sunt absolut grobiene. Te tai in ele, sunt puse stramb, sunt indoite diferit etc.

Maine o pun la curier si ii fac omului un mail poate o lucreaza mai atent ca gata oricum nu cred sa fie. Daca si a mea ajunge la fel ma lipsesc. Oricum probabil o sa mai dureze o vesnicie pana ajunge la mine.
gibonu
@ IntensBurnE

Eu am un o casca Caberg (nu stiu sa-ti spun care model).
Singura casca pe care am avut-o.
O am din 2009 si m-am impacat bine cu ea.
A costat vreo 750 lei.

Asa ca, din pacate, nu stiu ce sa-ti spun despre Shark RSI.
Insa, ceea ce pot sa-ti spun: ia-ti o casca care sa aiba inclusa si o vizeta mai mica, din plastic fumuriu, care are rolul de ochelari de soare.
Cum sunt cele ale pilotilor de supersonice.

Vizeta asta de plastic fumuriu este foarte utila.
In plus, te scutereste de carat ochelari de soare si mai ales de pus/scos ochelari de soare atunci cand esti cu casca in cap.

Nu face greseala sa-ti iei direct vizeta fumurie.
Il stiu pe un baiat destept care a facut asa, iar seara mergea cu vizeta ridicata, pentru ca altfel nu mai vedea mare lucru.


@ steph
Se pare ca trimisul cutiei aiurea face parte din politica firmei.
Si eu am patit la fel.

Se pare ca pentru export, pune coltare de metal.
Ale mele sunt de plastic.
Deja doua sunt crapate si trebuie sa le inlocuiesc.

Oricum, mi-a promis omu' de la konvoi ca odata cu sistemul de prindere, imi mai trimite si cateva colatare de plastic, sa am de rezerva.

Astept si sistemul de prindere (care cica azi ar trebui sa vina) si o sa povestesc pe larg si cu poze care a fost relatia mea cu konvoi.ro.
steph
Tot de plastic sunt si astea care au ajuns la mine.
vis-a-vis
Ma, voi nici nu stiti ce-ati cumparat?
Omul le face manual, eu zic ca ies incredibil de bine tinand cont de asta. Coltarele sunt din plastic injectat intr-o matrita. Nu am vazut sa faca metalice, pentru ca ar fi greu de realizat tinand cont de forma.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.