1.
capteur regime moteur - senzor de turatie (pun pariu ca nici nu porneste masina, sau are probleme la pornire
) panne memorisee signal absent (eroare memorata semnal absent)
2.
signal cliqueti - semnal senzor detonatii, panne memorisee circuit ouvert (eroare memorata circuit deschis)
3.
fct anti K - functia anti Knock - din cauza erorii precedente - nu iti merge senzorul de detonatii si injectia nu poate corecta detonatiile, panne memo hors tolerence (eroare memorata in afara tolerantei admise)
Acuma pentru erorile 2 si 3.
In realitate prima problema a fost eroarea 2 - insa injectia a detectat ca nu ii mai merge functia anti detonatii (functie software) eroarea 3, drept urmare ti-a bagat ca prima eroare
fct anti K si apoi lipsa semnalului de la senzorul de detonatii (de aia si ordinea este inversa)
Senzorul de detonatii detecteaza detonatiile anormale din ciclul motor. Daca acestea apar, injectia ajusteaza fin amestecul (aici intervine acea fct anti K) pentru a preveni aceste detonatii si a le elimina - detonatiile implica vibratii, stres ridicat pe biele, cuzineti - practic explozii agresive si necontrolate care pot avea ca efect disitrugerea fizica a motorului risti chiar sa iti apara fisuri in bloc (au fost cazuri si am si vazut pe un site german ceva de genul asta).
Toata stima,