Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: masina cam obosita
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Megane > Megane II
gafytz
in aceasta iarna am avut cateva mici surprize cu masina. un injector, cel dinspre baterie, cam are in jurul lui o mica baltoaca uscatica de motorina cred. in trecut, masina mi-a mai aratat injection fault, dar am fost cu ea la un pompamgiu, mi-a facut testul cu bidonasele si a iesit ok.

acum, odata cu pata asta, uneori, masina se simte cum smunceste cand sta la relanti, iar daca o accelerez foarte putin merge frumos. are un sunet asemanator celui cu din filmuletul de jos, dar doar la relanti. mentionez ca scoate un pic de fum mai albicios, dar nu in scoate continuu, ci in ritm cu trepidatiile.

Batai Motor Renault Megane 1.5 dci

de asemenea se mai aude un sunet de clinchete de copotei, undeva in partea stanga fatza, in partea bateriei, care am inteles caar fi de la cureaua de accesorii.

mentionez ca: masina are 90.000km (nu garantez ca sunt reali), uleiul trebuie schimbat, avand cam 13.000 km, cureaua de distributie a fost schimbata la 55.000km,
filtrele (motorina+aer) tot 13.000 km. masina merge boiesreste, consum 6.0 in iasi, afara 4-4.5 mers destul de tare (130) in afara localitatii, iarna alimentata cu motorina top nordic de la petrom.

are rost sa ma sperii tare ? unsure.gif unsure.gif vara asta vreau sa o bag in service pentru a remedia tot ce gasesc la ea.
solidconvert
Curata vana EGR si vezi daca se imbunatateste ceva... vezi la tutoriale ce si cum... wink.gif
cristixxxlog
mie un mecanic de la Serus (care mi-a verificat injectia cu testul borcanaselor si cel clip) mi-a recomandat sa hranesc masina cu motorina cat mai normala, nu Top Nordic sau alta asemanatoare. Spunea ca acest motor euro 3 nu digera prea bine motorina mai aditivata.

PS: am acelasi motor ca si tine.

vezi sa nu ai aer in furtunasele de alimentare cu motorina. verifica vana egr. verifica in rezervor sa n-ai pilitura.
DMP
Pai atat motorina normala cat si cea premium (aia mai scumpa) sunt Euro 5. Au cam acelasi continut de sulf si, prin urmare, cam aceeasi capacitate de lubrifiere.
cristixxxlog
posibil sa fie aceeasi canitate de sulf, insa mecanicul a vb de o pondere mai mare de biocombustibil in sortimentele premium, nu de cantitatea de sulf. acu' unde o fi adevarul nu stiu, insa am 65000 km cu motorina normala si fara probleme la injectie.
gafytz
motorina in general am pus iarna cea aditivata petrom, iar vara petrom normala, sau uneori lukoil cea aditivata, ecto. am pus ce mi s-a parut ca merge mai bine.

pilitura banuiesc ca daca stau cu rezervorul mai mult spre gol, e mai multa si trage mai multa, banuind ca locul prin care isi trage motorina din rezervor e undeva la fund, pe unde stau depunerile, deci tot ce e posibil, iar cat despre aer in furtunase nu pare a fi problema.

mi-e frica sa nu fie ceva mai scump, de genul pistoane, camasa lor, chiuloasa, turbina, etc. asa un injector sau o valva EGR nu e chiar mare paguba.dar din moment ce masina trage bine si consuma bine spre putin, nu cred ca sunt afectate elemente care sa se resfranga asupra fuctionarii.

fum negru am cand ii dau talpa tare, dar nu e exagerat, si cand e cald si in mers merge ca un tractoras sanatos, zic eu.

tachetii ar putea fi?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.