sk0rpion
4 Mar 2012, 18:39
Salut, am fost la renault pentru o problema cu stergatoarele si am profitat sa o pun si pe tester , iar in calculator avea memorat un rateu mai exact "Lipsa combustie cilindru 2", imi sterge eroarea dupa ce plec de acolo parca era alt motor, acum dupa 500-600 km mia aparut iar check injection pe la 2000 de turati si de atunci motorul e din nou "cel vechi sa zic asa" ,la renaul au zis atunci ca e din partea electronica la injector , dar acum la prima pornire dimineata la rece pana se incalzeste pe langa pornirea grea trepideaza si bate motorul + miros gaze nearse , dupa ce se incalzeste(sa se ridice apa cativa mm) totul dispare, motorul este un diesel 1.5 82 cp , ce ar putea sa fie? a mai patit cineva asa? injectorul sau o problema in cilindru? deja cineva ma speriat ca ar putea sa fie o valva sau "fusta" fisurata, uleiul are in jurul de 10.000 de km si nu a mancat nici gram si nici fum nu da, mentionez ca in camera de ardere de la cilindru 2 a cazut o bucata de bujie , cand am scoso pe cea veche partea de jos era rupta si cazuta. asta a fost acum 10.000 km la revizie.
multumesc
B_37_DEE
4 Mar 2012, 19:58
posibil piston topit dar verifica injectorul in primul rand pe acel piston dar de obicei la majoritatea care am avut eroarea de lipsa combustie au avut piston topit...eu zic sa incepi prin a verifica injectorul pe acel cilindru sa ii faci un test de retur si pe urma mai vedem sa ne tii la curent
Cred ca nu ai auzit cum ''functioneaza'' un motor cu pistonul topit, motorul bate foarte tare nu ai cum sa nu iti dai seama.
In cazul erorii este foarte posibil sa iti ramana injectorul blocat pe inchis... eu zic sa nu iti fortezi norocul si inlocuieste injectorul sa nu ramana blocat pe deschis... si o sa auzi sunetul scos de pistonul topit.
TheSting
4 Mar 2012, 20:35
QUOTE(B_37_DEE @ 4 Mar 2012, 20:58)
posibil piston topit dar verifica injectorul in primul rand pe acel piston dar de obicei la majoritatea care am avut eroarea de lipsa combustie au avut piston topit...eu zic sa incepi prin a verifica injectorul pe acel cilindru sa ii faci un test de retur si pe urma mai vedem sa ne tii la curent
Fara suparare dar te-ai gandit mult sa zici acest lucru? Atata timp cat baiatul spune ca motorul se aude normal cum sa fie cilindru topit? Daca era cilindru topit exceptand faptul ca de abia o pornea si exceptand fatul ca ii consuma la ulei de ii trebuia bidonul dupa el si exceptand faptul ca motorul batea si facea un zgomot infernal cred ca isi putea da seama ca este cilindru topit numai dupa km de fum albastru care il lasa in spate.
Nu iti pot zice sigur care este problema dar sfatul meu este sa verifici injectoarele. Si daca cumva este un injector dus si nu iti permiti sa cumperi unul nou, exista si optiunea sa il repari si bineinteles sa beneficezi de garantie aspura injectorului.
Mult succes.
sk0rpion
5 Mar 2012, 00:54
Referitor la partea cazuta din bujie, ar fi putut sa dauneze si ea la ceva? nici nu stiu daca era din carbune sau metal, doar ca era neagra cum ar fi fost arsa, nu i am dat importanta atunci.
oanavas
5 Mar 2012, 08:11
salutam ,frate sunt unii pe acest forum mai bine n-ar deschide gura.De cand ma stiu nu am auzit de piston topit.Nici daca arde masina nu se intampla acest lucru
5 Mar 2012, 08:13:
segmentii de pe piston mai zic si eu se deterioreaza din aceasta canza iese fum thesting.
solidconvert
5 Mar 2012, 08:35
QUOTE(oanavas @ 5 Mar 2012, 08:11)
frate sunt unii pe acest forum mai bine n-ar deschide gura.De cand ma stiu nu am auzit de piston topit.Nici daca arde masina nu se intampla acest lucru
Corect!
... dar daca n-ai auzit tu nu inseamna ca nu se intampla... este cauza frecventa la diesel daca ramane injectorul blocat pe deschis... atunci se arde/topeste pistonul ...
On: si eu recomand de urgenta test cel putin pe injectorul cu probleme...
Sunt chiar câteva poze pe forum de la niscaiva colegi care au pățit-o cu pistoane topite.
oanavas
5 Mar 2012, 15:51
Atunci scuze retrag cuvintele, intradevar nu am diesel si daca ziceti voi
.Dar in cazul asta nu se gripeaza tot pe acel cilindru? Bine eu sper ca respectivul sa nu pateasca asa ceva
oanavas
5 Mar 2012, 18:09
Da, vazui si eu.
Asa ceva sincer nu am vazut si nu am patit.
sk0rpion
5 Mar 2012, 19:22
Am fost la verificare aceiasi eroare memorata, lipsa combustie cilindru 2, sa sters eroarea acum motorul e din nou e "altul", merge "rotund", concluzie trebuie schimbat injectorul , deci am nevoie de un injector delphi e3
198.000 km primul injector schimbat. Va tin la curent cu "povestea" asta lipsa combustie, sper doar ca finalul sa fie fericit.
B_37_DEE
5 Mar 2012, 22:53
e fooooooooarrteeeee usor sa iti dai parerea cand nu esti avizat dar...la romani teoria e baza dar practica....cei care nu a-ti vazut piston topit cate motoare a-ti desfacut?te asigur eu ca masina merge chiar si fara sa consume ulei si cu piston topit...nu te gandii ca pierde toata compresia dar nu mai merge cum trebuie sa mearga si de obicei da eroare de lipsa combustie...dar cum am zis si eu mai intai trebuie verificate injectoarele si la urma varianta mea.o seara cat mai buna
sk0rpion
6 Mar 2012, 23:25
b 37 dee, cam ce "simtome" da un piston topit? nu de alta dar nu imi prea convine sa imi desfaca chiuloasa sa se uite la el. Oricum dupa ce schimb injectorul termin cu "alimentatul numai din peco"
martinicu789
19 Nov 2018, 18:23
Ai rezolvat eroarea cu rateu cilindru 2?
Același motor aceeași eroare am și eu.
missfire cylinder2.
tot la 2000 ture
Accelerez dispare eroarea etc și merge bine..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.