Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema Renault Master 2005
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Diverse > Service autorizat Renault
eddyzy
Buna ziua,

Am un Renault Master 2005 120 DCI si porneste foarte greu si uneori deloc.
Am facut o diagnoza cu programul DDT2000 si imi da urmatoarele erori:

UCBIC/BFR - UCH X83 X70 X24 X76mux
led CPE


si un "circuit masse" la un "thermoplongeurs"

MA POATE AJUTA CINEVA?


sunt atasate poze cu erorile
[attachmentid=1627790662] [attachmentid=1627790663]
eddyzy
porneste greu la rece daca afara e cald porneste mult mai usor wub.gif
eddyzy
ph34r.gif nu mă poate ajuta nimeni?toți suntem depășiți?AJUTORRR wacko.gif
eddyzy
ceva ideii?au murit profesionistii sau ei de fapt nici nu există excl.gif
Costi.88
"thermoplongeurs" sau termoplonjor (tradus) este un mic bloc de aluminiu (montat pe unul din furtunele de apa) prevazut cu 3 bujii incandescente care incalzesc apa din motor atunci cand acesta e rece. Bujiile sunt gestionate de calculatorul motor. Eu stiam ca termplonjor se numeste tot blocul de aluminiu, dar se pare ca diagnoza considera fiecare bujie ca fiind termoplonjor. Din poza se pare ca nu mai merg 2 din ele. E foarte probabil sa se fi ars. Atentie! Bujiile incandescente pt. termoplonjor sunt diferite (ca forma si tip) de bujiile incandescente care se monteaza in chiulasa.
Daca porneste greu la rece, iar la cald e ok atunci ar putea fi de vina senzorul de turatie. Este montat deasupra coroanei volantului. Se intampla sa se umple de praf de la ambreiaj si nu mai transmite corect semnalul la calculatorul motor. Se curata cu o carpa de praf uscata si aia e.
Dar cred ca e destul de greu de ajuns la el. E prins de blocul motor prin 2 suruburi de 10.
De curiozitate cati km are masina ?
eddyzy
68 0000km și multumesc pentru ajutor ,e posibil să ai si o schemă a motorului 9 GU 750?
Costi.88
La asemenea kilometraj sunt sanse destul de mari sa fie buba despre care ti-am scris mai sus. Nu am nici o schema a acestui motor. Din intamplare schema iti trebuie ca sa localizezi senzorul de turatie ?
bubu782001
relais 1 thermoplongeurs

relais 2 thermoplongeurs


Se refera la modulul de comanda al bujiilor incandescente care nu mai poate comanda aceste 2 iesiri - probabil defect.

Prima eroare se refera la LED-ul de la butonul de inchidere centralizata (sau martorul de pe bord - depinde une este acesta amplasat)
eddyzy
în diag.zip se mai găsesc următoarele erori pe care nu le/am marcat ,, Diag sortie swirl ou GEPDA -Court circuit masse Și Diag voyant temperature eau -Court circuit masse avînd în vedere termoplonjoanele care nu stiu unde sunt amplasate acestea să dea informatie eronată și să nu mențină temporizarea releului pe o durată mare pe bujiile incandesente acestea fiind alimentate ca și în regim de motor cald excl.gif

12 Mar 2012, 23:57:
scuzați graba incadescente din viteză am păpat un c wub.gif

13 Mar 2012, 00:11:
da ,adevarat mi-ar prinde bine schema motorului ;e complicat și înghesuit cînd nu ai o schemă ;motorul avînd 84 kw 114 cai 2,5dCI
Costi.88
Imi pare rau dar nu am nici o schema. In programul dialogys cauta senzor volant pt tipul respectiv de motor si iti va arata o mica schema cu amplasarea senzorului. Daca nu ma insel, user-ul hellcat ar putea sa te ajute cu asa ceva. Trimite-i un pm (private message)
eddyzy
problema nerezolvata am fost la reprezent renault si au facut test diagnoza def si nu a iesit nici un defect totusi motorul porneste dupa ce se invîrte de 5-6 ori mult mai greu de obicei plus ca atunci cand intru in depasire si cer brusc putere motorul moare se opreste ca apoi dau la cheie si porneste binenteles dupa ce se da 5-6 ori peste cap va ror frumos o ideie nu strica poate sa mai lovit cineva de promlema aceasta .Multumesc mult pentru răspunsuri.
disaster
La ce spui tu ca face (se opreste motorul in accelerare), in majoritatea cazurilor se lasa cu ceva injectoare sau rampa de injectie.
eddyzy
sau verificat astazi injectoarele sunt ok toate precizez ca dusmanul asta de motor nu și-a făcut o lege în a se opri in demaraje în majoritatea cazurilor merge bine apoi îl apucă așa din senin și se oprește din mers aprinzînd martorii de stop în bord duc cheia in poziția oprit apoi demaraj și pleacă fără probleme dacă acestea nu ar fi rotirea la 360grade a motorului de cca 6 ori ceea ce mă deranjează ,înainte pornea la a doua dare peste cap a motorului, ajutor cer deoarece cred ca totuși pe diag 2 poză sunt ceva defecte pe care nu le înțeleg .Mulțumesc din inimă pentru ajutorul dat.
eddyzy
sa mai executat o diagnoza pe rampa de injectie si sa gasit pierdere de presiune in rampa prin supapa de retur rampă injectie ,acum vin cu o întrebare a mai schimbat cineva acea supapă?deoarece cei de la renault nu o au ca și piesa de schimb si îmi propun sa schimb rampa cu totul ad. 2000 ron ceea ce mi se pare mult avînd în vedere ca supapa care scapă presiune este construita pe principiul mecanic si poate fi inlocuită deci nu e un tot întreg ce necesită înlocuit /vă rog un sfat,părere de la cei dornici să ajute un coleg epuizat UN MARE MULTUMESC
Costi.88
Ce spui tu suna a regulator de presiune dus. Se poate schimba fara nici un stres. Aia la service mint de ingheata apele, ca sa vanda o piesa mai scumpa.
disaster
Ca piesa de origine rampa de injectie se livreaza completa. "Aia de la service" nu mint, ei nu au de unde sa ia doar supapa cu pricina.
eddyzy
icon_mrgreen.gif Defect rezolvat de subsemnatul ; ad.regulator de presiune de origine mecanic,operatii efectuate;dat jos rampa de pe motor prinderea fiind în două suruburi și restul fiind coloanele de alimentare a injectoarelor respectiv coloana de alimentare a rampei din pompa de înaltă pres.și binențeles returul de pe rampa ce duce la rezervor.Am desfacut reg.de presiune ce se afla situat în capul rampei de injectie și am observat ceea ce și bănuiam, că acel regulator nu e altceva decît o supapă cu arc capsulată prin punctare cu punctatorul în trei puncte pe cămașa ext.filetată .Am desfăcut cele trei puncte prin pilire și surpriza a apărut ; un arc, o diuza mică gen diuză injector și probabil o firmitură de șpan;curățat cu diluant și suflat cu aer remontat la loc fără să mai sigilez cămașa prin punctare sperînd la a doua intervenție să pierd mai puțin timp cu decapsularea obiectului;rezultatul fiind destul de satisfăcător .....pornire ușoară putere în demaraje cost ...o jumătate de creier prăjit dar satisfație maximă, la reprezentanță soluția era înlocuire rampă injecție 2000ron la alt centru serv.înlocuit regulator presiune rampa de inj.540 ron plus manoperă . Dar nene doar un arc cu o diuză care în majoritatea cazurilor nu se uzează ci prinde mizerie 540ron ? bănuti de aruncat in vînt ?dar noi mai și începem să și gîndim; testul injectoarelor pe retur nu este relevant dacă nu se face concomitent si testul rampei de injecție pe retur și apropo dacă am face publică informația ar fi mult mai ușoară viața și nu aș crede chiar că ar muri servisurile de foame ci mai degrabă ar fi putut să-mi facă același lucru simplu dar plătibil [dar ei muncesc nu ......] .Multumesc colegilor pentru ajutor și celor curajoși și pricepuți le doresc numai bine și spor la muncă cu curaj că nu puteți strica ceea ce e defect deja.Toate bune.
Costi.88
eddyzy ma bucur ca s-a rezolvat problema. Multi km fara probleme!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.