Daca iese fum negru nu are cum sa fie inghetat motorina,scoate fum negru din cauza ca nu poate sa arda motorina.
Tot asa am patit si eu ! Intr-o seara am pornit masina,totul ok,iar dimineata nimic,fum negru dar nu porneste... am rugat un prieten sa ma traga(nu stiam care ii baiu pt ca cand am parcat masina totul era in regula si dintr-o data nu mai porneste,de aceea am vrut sa vad ce face la tragere,nu recomand nimanui cine are distributia pe curea,numai daca are pe lant...mai ales la frigul asta la tragere poate sa sara cureaua o dinte 2,3 sau mai rau sa se rupa ! ) ... deci la tragere a pornit cam greu dar a pornit. Am mers un pic cu masina si dupa aia am parcat. Peste 3-4 ore vreau sa pornesc tot asa nimic,un pic de fum negru dar nimic,atunci am inceput sa suspectez bujiile incandescente,dar am pornit masina cu spray din ala pt pornire motoare si a pornit cu aia. Atunci am luat un fir de cablu sa testez bujiile,un capat am pus pe borna bateriei de + si celalalt capat am atins de capatul bujiiei unde are filet,daca ii bun bujia respectiva trebuie sa faca scantei mici ca la scurt circuit,dar ca sa fie buna testul trebuie desfacute firele ce leaga bujiile,adica sa fie indepentente una de cealalta sa nu fie legate intre ele(la mine ajungea sa desfac numai de pe 2 bujii piulitele si sa scot firul de pe ele,pt ca la mine cunt cate 2 legate). Bun si surpriza 2 bujii moarte de la o pornire la alta. Am cumparat 2 bujii noi si dupa aia nu am probleme cu pornirea nici in timpul asta friguros -15, -18 grade.
Imi cer scuze ca am scris atat de mult ... Sper sa ajute
Bafta!