QUOTE(valeriu24 @ 2 Feb 2012, 11:38)
Pai asta e intrebarea, bujiile nu dau nici un semn la -5 grade? ieri dupa ce am fost in service, lasata afara de 5 ore, la frigul de ieri, a pornit imediat.
Adica, ar putea fi bujiile si cand e ceva mai cald sa porneasca, -5grade de ex, si daca temperatura scade la -15grade sa nu mai porneasca?
Mie pana duminica mi-a pornit perfect. Ieri, putin incalzita in service iar a pornit la prima cheie....
Au legatura bujiile cu asta?
La ce service ai fost? Un service cat de cat normal la cap iti verifica intai daca vine curent de la releul de preincalzire catre bujii si daca vine(ceea ce inseamna ca nu releul e problema) iti verifica apoi fiecare bujie in parte.
Si eu am avut pana azi aceeasi problema la Megane diesel, dimineata pornea:
- fara probleme la temperaturi pozitive
- un plus de 3-5 secunde de invartit suplimentar la temperaturi intre -5 si 0 grade
- un plus de 5-10 secunde de invartit la temperaturi cuprinse intre -5 si -10
- la temperaturi intre -10 si -17 invarte de o ia naiba vreo 2-3 chei de 15-20 secunde fiecare pana pornea intr-un final cu sughituri si fum de zici ca luase foc.
Dupa ce porneste o ia la prima cheie toata ziua...sincer nu cred ca 5 ore de stat in timpul zilei(cand sunt 5-10 grade mai mult decat noaptea) in parcarea serviceului ii sunt de ajuns sa simuleze o stationare de peste 8 ore pe timp de noapte.
Aveam toate cele 4 bujii incandescente arse...noroc ca aveam baterie noua(de o luna) si am reusit sa o pornesc in fiecare dimineata.
Pana la EGR si alte complicatii asta trebuie verificat, pt ca 90% ca de acolo este.