Nu e de la altceva, aceeasi faza am avut-o eu cu a 5-a.
Luata usurel pana la urma si-a dat drumul, insa azi fiind in service pt. niste lucrari de intretinere/revizie, nea mecanicu' de acolo a saltat-o pe elevator.
Am ramas uimit cata zapada inghetata a scos de acolo, exact din scut, adica fix pe unde trece tija aia.
Si pt. ca treptele 1-2 sau 1-2-3 sunt folosite cel mai des atunci cand e gheata si zapada pe jos, ele nu ingheata. 4 si 5-ul insa......
Legat de fiabilitate....nu poti sa zici ca masina nu-i fiabila doar pt. ca a intrat ceva gheata prin gaurile scutului. Masina nu-i facuta sa mearga totusi prin zapada suficient de inalta cat sa ajunga la scut. Poate daca pe domnii primari nu i-ar mai durea in cur si ar curata si zapada dintre blocuri si nu numai cea de pe strazi, poate si masina ta ar deveni brusc mult mai "fiabila".