Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: DACIA DB 81 LCS
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Claudiu Tanase
Salutare ! La insistentele unui prieten( Cosmin1300) m-am hotarat sa deschid si eu un topic cu dacia mea.. Ea este o dacie din 1995 pe care am primit-o de la varul meu cu 6 luni inainte sa iau permisul, o masina care a avut 3 motoare schimbate(un trecut cu multe belele blink.gif ) Am avut ceva probleme cu instalatia, mi s-a agatat un manuchi de fire de coloana de directie si le-a jumulit pe toate, cu ajutorul lui Cosmin1300 am reusit sa fac si instalatia electrica, si masina functioneaza in parametrii normali, Mi-a reglat-o el ca avea niste probleme cu diuza de la carburator si distanta la platini.

Mentionez ca sunt incepator si va rog sa ma luati usor.. sleep.gif
catalinSV
ar trebui sa ii dai jos patratele-le alea,un bad boy look care e lipit cu cn2-ul,si las-o mai incet cu viteza aia smile.gif
mihai leu
dry.gif Salut colegu. se spune ca cine nu a condus Dacie nu e sofer, Bravo, o sa inveti pe ea meserie, si eu la 18 ani am avut dacii, 2 una din 96 una din 99, adica acum 11 ani
ce sa zic imi este si acum dor sa conduc o dacie in mintile ei, intre timp am trecut la renault
ai grija de ea si daca are tablarie buna pastreaz-o, motorul se face, si tabla dar cu costuri mari daca e gaurita de rugina, o dacie intretinuta nu este chiar un junghi, eu am mers 60 000 km cu o dacie am schimbat doar planetarele ca bateau la 45 000 in rest nimic, motorul torcea,
ca sfat sa pui numai ulei de calitate in ea, si un aditiv de motor eu recomand 2+2 la flacon metalic- pentru motor benzina se pune odata cu uleiul nou, platina straina cu piciorus de ebonita sau aprindre electroninca- gotronic, bujii de calitate ( merg si sinterom dar sa la schimbi la 5000 km) fise bujii noi
si cel mai important : antigel bun, nou mai ales iarna- daciile au o boala sa naclaiasca antigelul
1310CL
Salut !