QUOTE
La clio nu exista buton de impact,totul se reseteaza folosind un tester auto.
Butonul ala NU este de reset. Butonul ala are dublu rol:
1. este un senzor inertial (cu o bila) care in caz de impact - acea bila sare din pozitia ei si intrerupe alimentarea pompei de benzina (si informeaza si ECU ca a fost un impact).
2. se apasa ca sa se reia alimentarea pompei respectiv ca ECU sa porneasca motorul.
In cazul in care acel buton a fost anulat (dupa cum am zis, masinile pe CAN nu mai au acel buton) informatia de impact este preluata direct de calculatorul de airbag, iar acesta trimite prin reteaua CAN a masinii catre ECU, informatia ca a avut loc un impact. Drept urmare ECU opreste alimentarea pompei de benzina si nu mai autorizeaza pornirea masinii pana cand nu este stearsa informatia de impact din ECU - eroare impact.
DAR eroarea in calculatorul de airbag ramane si o sa fie RETRIMISA la urmatoarea cuplare a calculatorului de airbag la masina.
O trama inregistrata in urma impactului in calculatorul de airbag se "reseteaza" doar prin rescrierea eeprom-ului intern din calculatorul de airbag.