Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme martori aprinsi ! Help !
Reno.ro - Forum Renault Romania > Renault - Probleme frecvente, utilizare si reparatii > Clio
xelanam
Salut, am si eu o problema si sper ca o sa gasesc indrumarea de care am nevoie. Sunt si eu un detinator al unui symbol 1.5 dci. fabricat 2007. L-am luat acum 2 luni la 80.000 KM. I-am schimbat din start pompa servo deoarece nu avea servo de loc la cumparare. Am facut revizia plus toate schimburile necesare Ulei si etc. Acum o saptamana cand ma intorceam in Bucuresti am observat ca tot palpaie pe bord martorul cu semnul exclamari si cel cu STOP. Palpaia exact ca si cum ar fi un scurt..nu ca si cum ar fi o problema. Am observat asta cand masina era oarecum subturata in 1500 de ture in urcare. Apoi s-a linistit. La niste denivelari iar s-a aprins. Acum se tot aprinde.. se stinge se tot aprinde se stinge. Zgomote la motor nu face...la fel nu se simte ca ar avea vreo problema..am observat totusi la servo ca vibreaza putin volanul cand e intors total. Ce credeti ca poate sa fie? Pompa sa nu fie montata corespunzator? Vreu-n contact prost undeva? Probleme la motor?
cj98czh
Lichidul de frana nu este la minim cumva? si la denivelari il vede sub minim?

Nu exista sanse sa pierzi lichid?

Contactul de la frana de mana?!?


Verifica prima data nivelul lichidului de frana, adu-l pe maxim si vezi dupa aceea ..

Spor!
xelanam
M-am uitat in cartea de service si scrie ca in trecut a avut probleme cu frana de mana..dar nu scrie nimic de vre-un martor aprins. Am sa verific si asta cu lichidul de frana...unde sa verific exact si ce fel de lichid de frana sa cumpar?
cj98czh
DOT4, gasesti in Real de exemplu chiar ELF Dot 4 ...

xelanam
Am fost jos ..da e lichidu de frana.. l-a prima franare... sa aprins.. apoi cand am miscat recipientul de lichid facea ca toti dracii se aprindea si se stingea... am observat ca intre capac e pusa o garnitura din ceva pasla sau azbest sau nu stiu.. dar se misca usor recipientul.. nivelul era sub ridicatura aia .. deci sa merg sa cumpar?
cj98czh
Da, vezi ca pe vas ai semn de minim si maxim ... pui pana la maxim sau usor sub, sa nu pui peste ....

Te uiti cateva zile la nivel, daca scade inseamna o problema la sistemul de franare, il pierzi pe undeva .... daca nu scade inseamna ca placutele tale de frana sunt uzate si te pragatesti de schimbare ...

Hai, spor! biggrin.gif
xelanam
Mersi mult de tot de ajutor..am sunat la serviceul unde mi-au facut revizia si tot dupa ce am luat masina..si mi-au confirmat ca nu au schimbat placutele de frana.. deci da sunt super uzate. Maine imi montez placute noi si completez lichidul. Mersi inca odata de ajutor.
Relu11
Daca montezi placute noi completezi cu lichid doar daca este tot sub maxim altfel nu are rost. Nu completa cu lichid inainte sa verifici starea placutelos si eventual a sabotilor. Orice completare cu lichid facuta cu placutele si/sau sabotii cu uzura la maxim dupa schimbare acestora va duce la varsarea lichidului in exces din vas.

PS. lichidul de frana este corosiv
xelanam
Mersi pentru raspunsuri... problema erau placutele intradevar..desi eu stiam ca mi le schimbasera dar se pare ca nu era asa. Rezolvat, schimbat placute, revenit nivelul la normal.. nici o alta eroare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.